niin, paljon pitää penkata (penkki perseessä kiinni) että pärjää mattopainissa? En taida viitsiä aloittaa mma-harjoittelua, kun olen niin kilpailuhenkinen, että en kestä, jos joku pyörittää minua mennen tullen matossa. Jopa sopimuskynää pyörittävä Dana White vetää Youtubessa 315 paunaa, miten itse mma-tappelijat?
paljon pitää penkata että pärjää mattopainissa?
it is all over
2
694
Vastaukset
- jujutsuka
elä ajattele penkkiä vaan rupee harrastamaan mma:ta. ei taloakaan maalata ennen kuin se on rakennettu! jos et kestä että joku pyörittää sinut mennen tullen matossa, sinusta ei ikinä tule hyvää kamppailijaa!
- Zktuv
Kyllä 200kg penkkimiehiä pyöritellään matossa. Rohkeasti vaan salille opettelemaan tekniikkaa niin pääset itse pyörittelijäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694811KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883755- 1873436
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783199Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502919- 251984
- 241931
- 1791744
- 301686
- 431385