Tiedätkö,

Mitä tarkoittaa?

mitä tarkoittaa: uranus oppositiossa jupiter. Toistuu 84:n vuoden välein. Katsoin Astro- sivuilta omaa karttaani. Itselläni ei minkäänlaisia tietoja tältä alueelta ( astrologiasta) vaikka kiinnostunut olenkin. Jos tiedät, niin kerrothan, olisi todella mielenkiintoista tietää.

6

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppositiossa.

      Tai, siis, ei laajene. Et saa yllätyksiä järkyttämään elämääsi, elämäsi on sellaista, kuin se juuri nyt, suunnilleen, on. Tietty muut planeetat kulkee. Nyt ei siis maailmanparannusta Sinulta...
      Varmaan kohta tulee oppositiosta huutoja...aivan päinvastoin. Funtsitaan.

      • ei tietoa itsellä

        Kiitän selvityksestäsi. Onhan näitä muitakin harvoin tapahtuvia "ohituksia" ettei kai se niin kummallista sitten ole.


      • Rauhallista aikaa.
        ei tietoa itsellä kirjoitti:

        Kiitän selvityksestäsi. Onhan näitä muitakin harvoin tapahtuvia "ohituksia" ettei kai se niin kummallista sitten ole.

        Jos on ollut tunne, tai halua ja tahtoa siitä, että voisi, tahtoisi, tekisi mieli auttaa ja parantaa maailmaa sekä ihmisä, kenties henkisellä tasolla, ottaa vastaan ihmisten koettelemusten kuunteleminen, nyt tuo mielikuva ei luista, sen voi ihan rauhassa jättää pois omasta arjesta, keskittyä muuhun, mikä on omaa juttua. Mietin vain, mitä voisi olla muuta muutosta menossa, kun tuo tuli Sinulla nyt vastaan. Kenties työhön ja uraan jotain liittyvää. Olisiko elämässä jokin tilanne päällä? Onko jonkinlainen valintojen harkitsemisen hetki ja aika. Älä jatka keskustelua, jos et tahdo, mutta tuli vain mieleen tuollaista. Voi hyvin!


      • skorpioni, nous.jous
        Rauhallista aikaa. kirjoitti:

        Jos on ollut tunne, tai halua ja tahtoa siitä, että voisi, tahtoisi, tekisi mieli auttaa ja parantaa maailmaa sekä ihmisä, kenties henkisellä tasolla, ottaa vastaan ihmisten koettelemusten kuunteleminen, nyt tuo mielikuva ei luista, sen voi ihan rauhassa jättää pois omasta arjesta, keskittyä muuhun, mikä on omaa juttua. Mietin vain, mitä voisi olla muuta muutosta menossa, kun tuo tuli Sinulla nyt vastaan. Kenties työhön ja uraan jotain liittyvää. Olisiko elämässä jokin tilanne päällä? Onko jonkinlainen valintojen harkitsemisen hetki ja aika. Älä jatka keskustelua, jos et tahdo, mutta tuli vain mieleen tuollaista. Voi hyvin!

        Jatkan mielelläni keskustelua : ) ! Kukapa ei itsestään haluaisi puhua ; )!
        Voisiko tuo maailmanparannus-asia tarkoittaa sitä, että opettelen kaikin voimin uutta tapaa elää. Tarkoittaa sitä, että minulla on ollut voimakkaasti sellaiset arvot, jotka eivät ole tuottaneet hyvää tulosta, vaikka hyvää olen luullut tekeväni. Unohtaen itseni.
        Minulla on tilanne päällä. Haluaisin niin vaihtaa työtä, voin todella huonosti nykyisessä työssäni.
        Ikää on kuitenkin sen verran, ettei kannata enää opiskella monia vuosia.
        Muutoksen tarve on melkein kaikella elämän alueella.


      • Kaikki hyvin.
        skorpioni, nous.jous kirjoitti:

        Jatkan mielelläni keskustelua : ) ! Kukapa ei itsestään haluaisi puhua ; )!
        Voisiko tuo maailmanparannus-asia tarkoittaa sitä, että opettelen kaikin voimin uutta tapaa elää. Tarkoittaa sitä, että minulla on ollut voimakkaasti sellaiset arvot, jotka eivät ole tuottaneet hyvää tulosta, vaikka hyvää olen luullut tekeväni. Unohtaen itseni.
        Minulla on tilanne päällä. Haluaisin niin vaihtaa työtä, voin todella huonosti nykyisessä työssäni.
        Ikää on kuitenkin sen verran, ettei kannata enää opiskella monia vuosia.
        Muutoksen tarve on melkein kaikella elämän alueella.

        Olet täysin oikeassa. Tunnet hyvin itsesi, mikä on tietysti aina plussaa. Minulle tuli ensimmäisestä kirjoituksestasi Saturnus mieleen, mutta en viitsinyt alkaa viisastelemaan, kirjoittamaan siitä.
        Onko Sinulla mahdollisuutta varata aikaa omalle astrologillesi?
        Itse olen hoitanut samankaltaista tilannetta sisustamalla kotini uuteen uskoon, kaivanut kaikki hoitavat ja hyvää tekevät tunteet, ajatukset ja mielihalut kodin tunnelman muuttamiseen yhtymään mieleni tunnelmaan ja se on päästänyt minut pälkähästä niin sanotusti.
        Saturnus kehoitetaan vastaanottamaan hiljaisuudessa, elämällä perusarvoilla, ns hiljaa kotona. Minulla ruuanlaitto toimii hoitavana hyvin, kuluu aika ja saa olla luova.
        Jos mahdollista, hae konsultaatioapua, sisusta kotia, hoida itseäsi hiljaisuudessa. Nyt elämme joulunalusaikaa, minusta tämä aika melkeimpä voittaa itse joulun. Voi hyvin.


      • Aurinkoa syksyyn
        Kaikki hyvin. kirjoitti:

        Olet täysin oikeassa. Tunnet hyvin itsesi, mikä on tietysti aina plussaa. Minulle tuli ensimmäisestä kirjoituksestasi Saturnus mieleen, mutta en viitsinyt alkaa viisastelemaan, kirjoittamaan siitä.
        Onko Sinulla mahdollisuutta varata aikaa omalle astrologillesi?
        Itse olen hoitanut samankaltaista tilannetta sisustamalla kotini uuteen uskoon, kaivanut kaikki hoitavat ja hyvää tekevät tunteet, ajatukset ja mielihalut kodin tunnelman muuttamiseen yhtymään mieleni tunnelmaan ja se on päästänyt minut pälkähästä niin sanotusti.
        Saturnus kehoitetaan vastaanottamaan hiljaisuudessa, elämällä perusarvoilla, ns hiljaa kotona. Minulla ruuanlaitto toimii hoitavana hyvin, kuluu aika ja saa olla luova.
        Jos mahdollista, hae konsultaatioapua, sisusta kotia, hoida itseäsi hiljaisuudessa. Nyt elämme joulunalusaikaa, minusta tämä aika melkeimpä voittaa itse joulun. Voi hyvin.

        ja viisaista sanoistasi. Sinusta tarttuu minuunkin rauhaa ja hyvää oloa!
        Usko tai älä tuon tapaisia asioita olen ajatellut, mitä neuvot minua tekemään. Itsekin olin juuri eilen tait tänään ajatellut, olisiko minulle hyväksi laittaa kotiani viihtyisämmäksi. Jotenkin ajattelin, että auttaisiko se minua eteenpäin. Pieniä juttuja teenkin, tekisin enemmänkin, mutta haluaisin muuttaa nykyisestä asunnostani, joten en pysty kotiutumaan täysin asuntooni. En halua, koska en viihdy.
        Juuri tuollaistakin olin ajatellut, ettei minun tarvitse tehdä työn suhteen väkisin päätöksiä.
        Jos vaihtaminen on ojasta allikkoon menemistä, se ei kai olisi silloin oikea siirto.
        Jospa teen niitä työn rippeitä mitä välillä tarjotaan toistaiseksi, enkä pakota muutoksiin itseäni.
        Luulen täysin ymmärtäväni mitä tarkoitat ja sellaisia miettineenikin.
        Haluaisin todella keskustella hyvän astrologin kanssa tilanteestani. Tällä hetkellä siihen ei vaan ole valitettavasti mahdollisuutta.
        Kiitos Sinulle paljon avustasi! Voi hyvin Sinäkin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe