Mielipiteitä Anna Abreusta

Eipä tässä muuta...

Niin... Kun tällä palstalla liikkuu aikas monenlaisia mielipiteitä Annasta, niin ajattelin aloittaa tällaisen viestiketjun, jossa ei niinkään vastattaisi muiden viesteihin ja aleta vängätä niistä vääriä ja oikeita vastauksia, vaan jokainen jota huvittaa niin vain kertoisi oman mielipiteensä Annasta. Miksi inhoat häntä, miksi fanitat häntä, miksi halveksit, miksi ihailet, onko kaunis, onko ruma, onko täysin turha peruspoppari, miksi...?

Ideana olisi siis vain sanoa että mitä mieltä on, ja siinä se. Kiitos jos vastaat (ja mieluiten asiallisesti)

7

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meliini

      Artistina EN ARVOSTA Abreuta laisinkaan. Siis en yhtään. Ääni ei ole kummoinen, tanssitaidot ovat pelkkä vitsi, ulkonäkö... Mjaa. Silmät ovat kieltämättä kauniit, mutta muu vartalo/kasvonpiirteet ovat nykyään niin keinotekoisen ja muovisen näköistä. Esimerkkinä annan tämän kuvan:

      http://suomenkuvalehti.fi/s/mediagallery/2009/3/15/128530/wj151378u.jpg

      JOISSAKIN HAASTATTELUISSA VAIKUTTAA FIKSULTA, mutta myös teennäiseltä. Pissismäisyys korostuu monissa lauseissa ja ennalta harjoiteltuja sanoja ja viisauksia on kylvetty sinne tänne.
      Sanoisin myös että levyt ovat pelkkää shittiä. Jokaisen kappaleen olen kuullut eli tiedän mistä puhun. Pahinta on, että Abreu ei itse ole tehnyt niistä yhtäkään, vain viimeisimmällä levyllä hän on ollut tekemisissä vain kuuden kappaleen kanssa. Ja pelkästään tekemisissä, hän ei ole tehnyt niitä täysin itse.

      NESTE VAIKUTTAA NOUSSEEN PÄÄHÄN. En Abreuta tunne, mutta nojaan väitteeni haastatteluihin ja videoihin.

      IHMISENÄ KUNNIOITAN Abreuta kuten ketä tahansa, vaikka naapurin vastasyntynyttä vauvaa. Mutta artistina hän ei erotu, ei vaikuta yhtään mielenkiintoiselta ja vetovoima ja karisma puuttuu täysin.

      OLENKO ANNALLE KATEELLINEN? Kyllä. Sen takia, että jos tuon näköinen/ääninen/karismaattinen tyyppi menestyy pelkästään lasten/varhaisnuorien hetkellisenä idolina, niin omassa pienessä päässään sitä ajattelee: Minä tekisin kaiken paremmin ja menestyisin paremmin. Jos vain saisin tilaisuuden.
      Vaan olisiko se näin? Mene ja tiedä. Saa nähdä, tuleeko omalle kohdalle minkäänlaista tilaisuutta, mutta Abreulle sellainen tuli ja hän on käyttänyt sen, tosin hieman kornilla tavalla. Pitää muistaa, että neljä vuotta sitten hän oli ihan tavallinen koululainen, mutta telkkariohjelman ja tekstiviestien vuoksi hän menestyy tänäpäivänä. Tiedä sitten, menestyykö esimerkiksi vielä kymmenen vuoden kuluttua, vai onko siirtynyt silloin kaupan kassalle.

      ENITEN ÄRSYTTÄÄ Abreun fanit. Kyllähän sen nyt jokainen tietää, että hänen faninsa koostuvat siis lapsista/varhaisnuorista, lukuunottamatta joitakin parikymmpisiä "aikuisia". Täälläkin näkee näitä ANNA ON IHANA!!!!!!!!!!!!!

    • Pete -94

      Mun mielest se on tylsä, vahanukkemainen typerä laulaja. Rumakin vielä. Varsinkin tos ekan vastaajan linkittämässä kuvassa! Yök yök yök. Ok, ehkä tää ei ollu ihan asiallisimmast päästä mut ku kerranki saa sanoa mielipiteensä nii sanotaan sit.

      • ofy rv

        En nyt oikeen tiedä, ihan semonen ok. EN tiedä kauheesti siitä mitään, mut pari ihan hyvää kappaletta laulaa, mut oikeestaan muuta en tiä siitä. Ulkonäöstä sen verran että ei se miltään kauniilta kyl näytä.


    • oree

      nuori, viehättävä ja suomalaisittain hyvin menestynyt laulajatar. Kaksi Emmaa peräkkäisinä vuosina! Onhan siinä kadehdittavaa!

      • boree

        olitkohan Annan äiti vai sisko?


    • boree

      Täysin turha peruspopparihan se Abreu on, samaan tapaan kuin Antti Tuisku, mutta näillä kahdella on se ero että Tuisku on vielä jollain tasolla symppis. Abreu tulee olemaan pissis vielä nelikymppisenäkin, haastatteluista on välittynyt niin perusteellisen pinnallinen ja minäminäminäkeskeinen maailmankuva.

      Abreulla on hyvä ääni, mutta kun musiikki on sitä sanoinkuvaamattoman shaissea pikkulasten sarin-tuotantoa, jota toivottavasti yksikään yli 14-vuotias ei kuuntele.

      Ja ihmeen yliarvostettu neiti on musiikkinsa tasoon ja muihin taitoihinsa nähden. Kyllä kokivat Emma-palkinnot (ok, sinänsä naurettavia levy-yhtiön setien keskenään iltamissa sopimia pystejä) inflaation kun Abreulle niitä myönnettiin, linnanjuhlista puhumattakaan.

      • Entinen fani

        Täysin samaa mieltä nimimerkkien boree ja meliini kanssa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe