on pelkkää teatteria..
Kukaan meistä ei ole mitenkään uskonnollinen mutta kummit vaan piti valita koska kaikki
nyt vaan (toistaiseksi) kuuluu kirkkoon. Ristiäiset meni kaikkien taiteen sääntöjen mukaan mutta ei silti oikein tuntunut "hyvältä" kaikkien osalta...
Kummit on valittu vain sen takia että "se nyt vaan kuuluu tähän systeemiin..."
Ja väitän että suurin osa suomalaisista kuuluu ajattelemaani joukkoon...
Mitä jos koko kummitouhu
3
634
Vastaukset
- jumalaton-----------
..Pelkkää teatteria, kuten asian ilmaisit...
Minä en kuulu ajattelemaasi joukkoon! Ja tunnen monia muitakin! :) Kummius on minulle tärkeää, samoin kummilapsilleni. Siunausta!
- pikkumymmeli :)
Meidän perhe ei kuulu kirkkoon ja keväällä syntyvälle esikoisellemme pidämme ihan uskonnottomat nimenantojuhlat. Kolme siviilikummia pyydetään siksi, että ovat erittäin läheisiä ihmisiä ja upeita ihmisiä kummallekin meistä ja ovat kiinnostuneet lapsestamme ja haluavat olla läheisiä myös hänelle! Mitään velvotteita ei kummeilla ole, ja uskon heidän pysyvän niin meidän kuin lapsemme elämässä pitkään/aina muutenkin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1002994- 262624
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv712384Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m272305Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta232025- 861837
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71729Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä231552Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍311412- 81304