Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Miksei tuu fritsua???!!!!

Aargh!!! Olen 19v poitsu ja olen pitkään ihmetelly miks mulle ei tuu ollenkaan fritsuja??? Aina kun suutelemme tyttöfrendini kanssa niin se suutelu johtaa myös tuonne kaulan alueelle. Kyllä tyttöni saa fritsuja kun minä sen kaulaa suutelen mutta kun hän suutelee mun kaulaa niin siihen ei tuu mitään! Ei mitään. Ei pienen pientä mustelmaakaan. Ja hän joskus oikein kunnolla suutelee useita minuutteja ja näykkii välillä. Tyttönikin miettii aina miks mulle ei tuu fritsuja vaikka hänelle tulee. Oon miettiny johtuuko se ehkä suutelutekniikasta... Hän suutelee nimittäin mun kaulalle aika nopeesti kun taas minä vähän hellemmin ja rauhallisesti, ei kiireellä. Tiedä häntä. Ihmetyttää vaan....
53714
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

ettei fritsuja tuu kertoo siitä, että suutelee oikein.

Äänestä
  • Totta.

Fritsuja ei tule kuin imemisestä ja suuteleminen ei ole imemistä. Fritsut on muutenkin helvetin rumia ja niiden tekeminen lapsellista. Jos vitun porsaat haluatte jotain merkkiä seksistä, niin liimatkaa joka kerta vaikka tarra rinnuksille että "MINÄ SAIN VITTUA!"

Äänestä

Saatana sentään teitä teinejä! Tulin itse kerran pitkältä työkeikalta kotiin niin minun kuusi vuotias tyttöni hyppäsi minulle kaulaan ja pussas fritsun. Onneksi vaimoni näki sen niin tarvinnut uskomattomia selitellä.

Äänestä

Kamooon hei äijä on yheksäntoista, rotia mies saatana!

Äänestä

Mä en ymmärrä kuka oikeasti edes haluaa fritsuja, onko niitä kiva näytellä muille ja todistella tyhjänpäiväisiä vai mitä? Itse kerran eräänä humalaisena baari-iltana törmäsin mieheen joka suorastaan janosi kaulaani ja enhän tuiskeessa mennyt sitten estelemään. Aamulla varmasti miehellä voittajafiilis kun merkkaus tullut tehtyä, kun itse taas heräsin niin ei kaulasta juuri valkeaa kohtaa löytynyt, ja kipu oli uskomaton.. Peittele sellaista sitten töissä, viihteellekkään kehdannut mennä 2 viikkoon.
Siihen jäivät tämän tytön fritsut ja siitä lähtien olen pitänyt suudelmat vain huulten alueella ;)
Että mielestäni voi tämä jätkä olla onnellinen ettei fritsut tartu.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

19v fritsuton poju kirjoitti:

Aargh!!! Olen 19v poitsu ja olen pitkään ihmetelly miks mulle ei tuu ollenkaan fritsuja??? Aina kun suutelemme tyttöfrendini kanssa niin se suutelu johtaa myös tuonne kaulan alueelle. Kyllä tyttöni saa fritsuja kun minä sen kaulaa suutelen mutta kun hän suutelee mun kaulaa niin siihen ei tuu mitään! Ei mitään. Ei pienen pientä mustelmaakaan. Ja hän joskus oikein kunnolla suutelee useita minuutteja ja näykkii välillä. Tyttönikin miettii aina miks mulle ei tuu fritsuja vaikka hänelle tulee. Oon miettiny johtuuko se ehkä suutelutekniikasta... Hän suutelee nimittäin mun kaulalle aika nopeesti kun taas minä vähän hellemmin ja rauhallisesti, ei kiireellä. Tiedä häntä. Ihmetyttää vaan....

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu