Mikropossu

jansku5

Hei.

Ihan tosissani ja vakavissani kysyn, onko suomesta saatavilla mikropossuja (juu ja en tarkoita 400g snelmannilta, kuumenna mikrossa 2min....)? Eli ei "minipossuja", jotka kasvavat oikeasti tosi isoiksi, vaan näitä jotka kasvavat vain kissan kokoisiksi (oli juuri ilta-lehdessä) ? Ehkä on epäluonnollisia jne. Mutta olen oikeasti kiinnostunut tälläisen hankkimaan. Jos joku tietää mistä voisi kysellä niin olisin kiitollinen!

[email protected]

63

16246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nanopossu

      Jos ei vielä niin odota hetki, kohta niitä saa automaatista tekstarilla

      • haluun mikropossun

        luin sivustolta että myydään vain 2 possua per talous (ei myydä vain yhtä) tietääkö joku jos voisi ostaa vain yhden? ja rokotukset ja muut tiedot????


      • possu fani
        haluun mikropossun kirjoitti:

        luin sivustolta että myydään vain 2 possua per talous (ei myydä vain yhtä) tietääkö joku jos voisi ostaa vain yhden? ja rokotukset ja muut tiedot????

        joo minipossu.fi saa 650 eurolla possun ja kaikkea tarvittavaa kaupanpälle XD


    • JH

      Nehän oli jalostettu briteissä ja sillä yhdellä tilalla... kyllä niitä ennen pitkään alkaa muillekkin tiloille tulemaan ja varmasti jotku pyrkii jalostamaan myös tällaisia mikropossuja. Ei varmasti vielä pitkään aikaan tule olemaan suomessa, joten paras vaihtoehto taitaa olla ottamalla nykyisiin jalostajiin ulkomailla ja käydä se sieltä hakemassa. 1000€ hujakoillahan se hinta muutenkin oli.

      • piukkuli

        ... ennenkuin hankitte mikropossun ulkomailta, teillä tulee olla asianmukaiset luvat kunnossa. Eläinten maahantuonti on luvanvaraista toimintaa ja sen rikkomisesta voi seurata eläimen pakollinen palauttaminen takaisin kasvattajalle tai pakollinen lopettaminen.
        Ja mikäli joku saa luvat kuntoon ja tosiaan tuo kahden kappaleen osto kerralla on vaatimuksena, niin itsekin olen erittäin kiinnostunut mikropossusta. [email protected].


      • Delfffiini

        Kyllä niitä on jo suomessa ;)


      • Delfffiini kirjoitti:

        Kyllä niitä on jo suomessa ;)

        mistä niitä saa


      • Delfffiini kirjoitti:

        Kyllä niitä on jo suomessa ;)

        Hei! eli niitä saa jo siis suomesta. Mistäköhän päin ja minhin hintaan saisi tuollaisen mikropossun? Olisin kiitollinen pikaisesta vastauksesta.


    • possuja äidin oomme

      ihastuimme samaan possujuttuun ja possuun!jos joku tietää mistä näitä saa-vaikka sitten noutaen englannnista niin tietoa tänne vaan! tai mulle mailia [email protected]

    • micropiggy

      niitä possuja ei suomesta saa.. Englannista olen kysellyt, itse olen löytänyt jo paikan mistä meinaan possun ostaa (Skotlannista), mutta hinta tulee olemaan lähes £1,500. Eli ei tämä halpaa touhua ole. :/

      • spiderpiggy

        voitko kertoa mistä skotlannista niitä saa ??????? :) pls


      • 12no
        spiderpiggy kirjoitti:

        voitko kertoa mistä skotlannista niitä saa ??????? :) pls

        no en tiiä mistä niitä saa, enkä oo itekään kinnostunut, mutta ystäväni tietää niistä jotain, annan sähköpostini jos joku haluaa.


      • mikä ettei
        12no kirjoitti:

        no en tiiä mistä niitä saa, enkä oo itekään kinnostunut, mutta ystäväni tietää niistä jotain, annan sähköpostini jos joku haluaa.

        tottakai voin ostaa yhen mikropossun lihottaa sen sopivasti jouluks ni saa pikku kinkun =)


      • 12no
        mikä ettei kirjoitti:

        tottakai voin ostaa yhen mikropossun lihottaa sen sopivasti jouluks ni saa pikku kinkun =)

        jos sinua kiinnostaa -mikä ettei- siis oikeasti niin sähköpostini annan. mutta jos ei niin ei sitten possujen hinta muuten on 500 e kamu kertos, siltä saa(=


      • hiutaleinen84
        12no kirjoitti:

        jos sinua kiinnostaa -mikä ettei- siis oikeasti niin sähköpostini annan. mutta jos ei niin ei sitten possujen hinta muuten on 500 e kamu kertos, siltä saa(=

        Hei! Minua kiinnostaisi.Olen selvitellyt asiaa ja kysellyt englannista asti näistä pikku possuista.. Kaikki tieto on tervetullutta!!


      • moioonjoku
        hiutaleinen84 kirjoitti:

        Hei! Minua kiinnostaisi.Olen selvitellyt asiaa ja kysellyt englannista asti näistä pikku possuista.. Kaikki tieto on tervetullutta!!

        voisitko kertoa sivun mistä voisi saada jonkun hoitajan sähköpostin tai puhelin numeron?


      • anjax
        moioonjoku kirjoitti:

        voisitko kertoa sivun mistä voisi saada jonkun hoitajan sähköpostin tai puhelin numeron?

        saitteko jotain linkkejä, numeroita tms. ? meitäkin mikropossu on alkanut kiinnostamaan ja tosiaan netin tiedot on niin suppeet! minipossu ei taas kokonsa puoleen ole meille hyvä ratkaisu...


      • Micropig
        12no kirjoitti:

        jos sinua kiinnostaa -mikä ettei- siis oikeasti niin sähköpostini annan. mutta jos ei niin ei sitten possujen hinta muuten on 500 e kamu kertos, siltä saa(=

        Siis täh? Onks sun kamul? No voitko kertoo vähän tarkemmin?


      • Micropig
        12no kirjoitti:

        jos sinua kiinnostaa -mikä ettei- siis oikeasti niin sähköpostini annan. mutta jos ei niin ei sitten possujen hinta muuten on 500 e kamu kertos, siltä saa(=

        Moi! Siis sinä tyyppi joka kirjotit ton "jos sua kiinnostaa" viestin ni ootko tosissas onks sun kamul mikropossu? Jos on tai sä tiedät asiasta jotain voitko kertoo mulle? Voitko kertoo tääl koks mun sähkäri ei toimi just nyt...


      • _tiipero
        12no kirjoitti:

        jos sinua kiinnostaa -mikä ettei- siis oikeasti niin sähköpostini annan. mutta jos ei niin ei sitten possujen hinta muuten on 500 e kamu kertos, siltä saa(=

        mä olen oikeesti kiinnostunut, ollaa miehen kans muuttamas isompaa kotii ni sinne haluan sellasen


      • Possuli mik
        moioonjoku kirjoitti:

        voisitko kertoa sivun mistä voisi saada jonkun hoitajan sähköpostin tai puhelin numeron?

        www.minipossu.fi tai Laurilan tila sieltä löytyy:)


    • Hei pliis!

      Mikropossu on vaativa lemmikki. Verrataan sitä vaikka koiraan:

      - se on itsepäisempi ja tottelee vaihtelevasti
      - sitä ei voi jättää yhtä pitkäksi aikaa yksin kotiin kuin koiraa (8h työpäivä on ehdottomasti liikaa)
      - se tarvitsee koko ajan seuraa, se kärsii yksinolosta enemmän kuin koira
      - jos sillä ei ole koko ajan tekemistä, se keksii sitä itse tuhoamalla kotia
      - possu kyllästyy nopeasti yhteen asiaan ja etsii uutta tekemistä esim. vaatteiden silppuamista
      - viisas possu saa kaapit ja vetoketjut auki eli tavaroiden suojaaminen sen tuhoilta on haastavaa
      - mikropossun kotona ei voi olla rappusia (sorkilla on vaikea kulkea portaita)
      - sika säikkyy ja pelkää monia asioita eli kaupunkikävely ihmisvilinässä ei onnistu ilman panikoivaa sikaa
      - mirkopossu on uusi tulokas eikä sen mahdollisista terveysongelmista vielä tiedetä

      Kannattaa miettiä tosi tarkkaan, onko valmis sitoutumaan tällaiseen otukseen jopa 15 vuodeksi. Ne on älyttömän söpöjä, ainakin pienenä, mutta sellaisen possun kanssa eläminen on jotain ihan muuta kuin ihanaa. Mikropossun omistajan arki on varmasti haastavampaa ja rankempaa kuin koiran omistajan.

      • micropig

        mist tiedät? Siis uskon sua mutta mistä olet löytänyt noin paljon tietoa? Mä ihan oikeesti on haluamassa sellaist ni jos tiedät jotain ni kerro siis jos tiedät esim. jotkut sivut...?


      • poopo
        micropig kirjoitti:

        mist tiedät? Siis uskon sua mutta mistä olet löytänyt noin paljon tietoa? Mä ihan oikeesti on haluamassa sellaist ni jos tiedät jotain ni kerro siis jos tiedät esim. jotkut sivut...?

        http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=fi&sl=en&u=http://www.littlepigfarm.co.uk/index.html&prev=/search?q=ja...


      • mikropossun omistaja

        Täysin samaa mieltä.


    • possufarmari

      Älkää hyvät ihmiset kannatako tälläistä "mikropossunkasvatusta" jossa emakot astutetaan jopa puolivuotiaina, vaikka emakon pitäisi olla lähemmäs 2vuotias ennen ensimmäistä pahnuetta!! Suomessa on muitakin pienien minipossujen "Mikropossujen" kasvattajia, kun vain etsitte, esim. Konijänkän kotieläinpiha sekä pohjanmaalla muutama ruotsinkielinen..näiltä saa samat possut, vielä puolta halvemmalla!!

    • possukka99
    • minä vain

      laurilasta entä?? ottakaa sieltä!!

    • KRJRNN RJ

      mistä mikropossun / 2 possua saisi halvimmalla suomeen ja saako niitä pitää sisälemmikeinä ? :):)

    • juupajuujuu

      laurilassa monen vuoden jonot, astuttaa puolivuotiaana emakot ja pikkupossut maksaa puolta enempi ku muilla.. ottakaa vaan sieltä.. :P

      • minipossu

        joopa laurilassa suomen halvimmat minipossu 500e ja ei ne todellakaan ole mtn pentutehtailijoita o_O ja todellakin otin sian sieltä näin ilmoituksennetissä soitin ja varasin sian sain heti koska asun maalla ja paikka oli myyjän mukaan sialle ihanteelisin paikka asua ja olla :P


    • *_*

      TOIVON ETTÄ JOKU VASTAA VIESTIINI MAHDOLLISIMMAN NOPEEST ? EN SAANU OIKEI SELVÄKS ET MIST SELLASE SAA JA MITÄ MIKROPOSSUT MAKSAA ?TARVISIN YHDEN POSSUN .

      • possu fani

        maksaa 500-1000 euroo eli kallis


    • ??

      Ei minipossuja vaan MIKROPOSSUJA!!



      Mäkin haluaisin mutta äiti ja isi ei oo kiinnostunu... ;(


      Mitä teen?

      • nasitits

        kasvat aikuiseks ja ostat omaa kotiis.. :D


    • kiuhjiugi

      Moi! tossa kun oli aikasemmin joku kirjoitellut siitä että mikropossut ei tottele ja tuhoaa paikkoja, niin ei kyllä pidä paikkaansa. Ainakaan oman kokemukseni mukaan. Parhaalla kaverillani on kyseinen otus lemmikkinä ja ainakin se tottelee ja tuntee nimensä, leikkii omilla leluillaan ja istuu sohvalla telkkaria katsellessa. Viisas eläin se toki on, osaa avata vetoketjuja yms, mutta ei se mitään vaatteita silppua. Kovasti se selittää tarinoita ja on ihmisrakas. Tää mun kaveri asuu jenkeissä, joten en tiedä mistä mikropossuja on mahdollista saada lemmikiksi suomeen. Itsekkin olen toki kiinnostunut ja voi olla että joku päivä tässäkin huushollissa on mikropossu :)

    • Anonympossu

      Moi ! Oon kans innossani täst mikropossu jutusta ! Mistä kyseisiä pieniä pinkkejä röhkiviä possuja saa ?:)

    • möh

      Mikrossuja kasvatellaan Laurilan tilalla Mikkelin Hietasessa. Meille hommattiin sieltä pikku röhkijä ja on kyllä rento kaveri. Ei ole mitään meillä tuhonnut vaikka niin saakin netistä lukea. Erittäin hellyyden kipeä ja melko hiljanen. Välillä on sitten paljonkin asiaa :) Hankalammin saa koulutettua kuin koiran, mutta meidän possu osaa kyllä käskystä istua ja antaa vasemman ja oikean sorkan erikseen pyydettäesää.

      • minipossu

        eli siis mikropossujahan ei ole ne on vain pieniä possuja siis paljon pienempiä kuin minisiat ja ne ei todellakaan ole kaupunkiin vaan maalle tai omakotitaloon eikä ne tuhoa paikkoja kuin kerrottu ja meillekin on tulossa tuollainen minisika (;


    • possumme

      paras paikka possulle on maalla missä se saa olla ulkona ja jossa sisällä sillä on iso karsina jossa on paljon kaikkea pengottavaa ja siilputtavaa , esim, heinää sahan prua ja kaikkea tekemistä. KAVERI ON TÄRKEÄ! minipossu voi helposti yksin jouduttuaan jopa kuolla masennukseen, meillä siis on kaksi minipossua ja on siis semmosia n. 20 kiloisia-10 en ole punninnu mutta tosi pieniä! ja possut lihoo helposti eli liikuntaa ja sopivaa ruokaa! ulkona olo on täkeää possuille ja virikkeet kanssa!
      ps. meillä siis on kaksi joten kkokemusta on!

      • Possuliii

        Onko mahdollista pitää mikro possua rivitalossa jossa on 2h ja keittiö. Semmonen pien. Piha ei ole varmaan kuin... 4x4 metriä. Ja possu joutuisi olemaan usein yksin jopa 8 tuntia. Mikä olisi siihen apuna? Toinen possuko?


      • possuliini-12

        hei, oletteko mistäpäin? meillä myös asustaa pieni possuli ja olen yrittänyt täältä e-p.ltä löytää possukavereita meille joiden luona voisi kyläillä joskus :)


    • Mikropossu itekki

      Mulle on kanssa iskeny mieletön mikropossu kuume. Mietiskelin vaan sellaista asiaa, että sopisiko kaksi mikropossua omakotitaloon, rauhalliselle kaupunkialueelle. Aikas tilava pihakin on. Talo on kaksikerroksinen, mutta laittaisin varmaankin portaiden alas portin, jottei vipeltäjät pääsisi ylös.
      Kesällä voisivat siis ulkoilla paljonkin, mutta mitenkäs talvella? Ja mitä kaikkea possulit tarvitsevat jos joutuvat sisällä asumaan? Vastatkaa jos vaan tietoo löytyy!

      • --

        Lueppa vaikka Laurilan tilan ja Latoharjun lemmikkipossut sivustoja. Niistä löytyy hyvin tietoa possuista ja voit sitten itse päätellä onko se kummankaan osapuolen kannalta toimivaa asua saman katon alla pidemmällä aikavälillä.


    • juniori

      Sopiiko kerrostaloon jossa on hissi?

      • möh

        Ei se mitään possun elämää ole asua kerrostalossa... mielestäni mikään eläin ei sovellu kerrostaloon. Possun ääntely voi kumminkin välillä olla melko äänekästäkin niin eihän se ole sopivaa kerrostalon muille asukkaille.


      • vastustan

        hirveetä että ees mietit(te) tollasta


    • Possuvauva

      Meille tuli pienoinen mikropossu puolitoista kuukautta takaperin. On melko kova juttelemaan ja huutelemaan kun tahtoo jotain sekä erittäin omapäinen. Rakastaa rapsutuksia yli kaiken ja nukkuu mielellään sylissä. Inhoaa valjaiden laittoa päälle, mutta sitten kun ne ovat päällä niin kohta unohtuvat. Ulkoilee siis valjaissa ja pitkässä narussa ulkona ettei karkuteille lähde. On oppinut istumaan ja pyörimään ympäri. Hienosti tekee myös tarpeensa hiekkalaatikolle sisällä : ) Täytyy kyllä todeta, että on hyvin vaativa ja aikaa vievä lemmikki, en suosittelisi sellaisille, joilla ei ole aikaa eikä hermoja pitkään ja vaativaan koulutukseen. Vaatii kymmenen kertaa enemmän aikaa, hermoja ja kärsivällisyyttä kuin koira. Toivottavasti oppii iän myötä pahat tavat (ruuan kerjäämisen hyvin äänekkäästi keittiössä sekä kun syöt sekä varpaiden näykkimisen) pois!

      • möh

        Meidän possu on nyt tällä hetkellä 9kk vanha ja ei ole kuin pienenä muutaman kerran kerjännyt ruokaa äänellään ja nyt tietää ettei ruokaa tipu huutamalla vaan istumalla kiltisti ja sinnikkäästi odottamalla :) Varpaiden tökkiminen on jonkinnäköistä dominointia ja meillä tekee sitä edelleen kun on tylsää ja kaipaa huomiota. Vaikka kieltää ja ei anna huomiota vaadittaessa niin siltikään ei olla saatu karsittua tuota pois. Pieni ja hellä töpsöttely on hyväntahtoista touhua, jonka erottaa kyllä dominoinnista. Missä päin asustelette? Me asutaan Ahlaisissa.


      • nöffinen
        möh kirjoitti:

        Meidän possu on nyt tällä hetkellä 9kk vanha ja ei ole kuin pienenä muutaman kerran kerjännyt ruokaa äänellään ja nyt tietää ettei ruokaa tipu huutamalla vaan istumalla kiltisti ja sinnikkäästi odottamalla :) Varpaiden tökkiminen on jonkinnäköistä dominointia ja meillä tekee sitä edelleen kun on tylsää ja kaipaa huomiota. Vaikka kieltää ja ei anna huomiota vaadittaessa niin siltikään ei olla saatu karsittua tuota pois. Pieni ja hellä töpsöttely on hyväntahtoista touhua, jonka erottaa kyllä dominoinnista. Missä päin asustelette? Me asutaan Ahlaisissa.

        Oih kun kuulostaa söpöltä! Mistä ostitte possunne,ja paljonko maksoi? Saako mikristä pitää kerrostalossa, jos ei ole muuta ongelmaa kuin röhkinä,vai lärsiikö possu kerrpstalossa?


      • möh
        nöffinen kirjoitti:

        Oih kun kuulostaa söpöltä! Mistä ostitte possunne,ja paljonko maksoi? Saako mikristä pitää kerrostalossa, jos ei ole muuta ongelmaa kuin röhkinä,vai lärsiikö possu kerrpstalossa?

        Possu on Laurilan tilalta Mikkelistä ja maksoi 500e. Suosittelen harkistemaan päätöstä moneen kertaan eikä missään nimessä hommaa possua vaan siksi kun se on niiiiiin söpö. Siat ovat erittäin haasteellisia lemmikkejä ja tarvitsevat paikan jossa tonkia ja toteuttaa luontoaan, jonka vuoksi en itse ikinä myisi kerrostaloon. Kerrostalossa olleessaan tulee huolehtia hyvästä pisulaatikon hygieniasta, koska possu ei välttämättä suostu sinne menemään jos kokee sen likaiseksi ja tekee tarpeensa sen viereen. Siat pissaavat ja kakkaavat yllättävän paljon! Meillä ollut jonkun verraan myös prostestipissailua ja kakkaamista kun ei olekkaan saanut mitä haluaa ja tämä raastaa jos kenen vaan hermoja. Röhinä on pientä ja harmitonta, mutta pelkästään jo se että possua joutuisi hieman nostamaan niin tulee se älytön "kuin sikaa tapettaisi huuto" tämän vuoksi on ikävää myös pitää kerrostalossa. Alussa oli paljon hankaluuksia koulutuksessa ja paljon erimielisyyksiä, mutta nyt ollaan asuttu jo useampi kuukausi (hieman vaihtelevasti) sulassa sovussa. Meillä possu saa siis olla paljon ulkona vapaana maalla.


    • minipossu

      Mulla on 2-vuoden ikäinen minipossu. Kovasti ihmetyttää toi, että vastustetaan ihan älyttömästi minipossun ottamista kerrostaloon. Itse en näe siinä mitään haittaa, jos hissi vaan on olemassa. Me asumme omakotitalossa, mutta possua ei todellakaan saa edes omalle takapihalle muuta kuin ruoalla houkuttelemalla. Vapaaehtoisesti lähtee ulos vain, jos se tietää mansikoiden, omenoiden, luumujen etc. olevan kypsiä. Talvella possu pitää kantaa asioilleen meidän kasvihuoneeseen, lumelle se ei suostu asioitaan tekemään. Eli possutkin on kovasti erilaisia:) Meillä ei possu todellakaan syö ruohoa tai voikukkia, ei tongi tai viihdy ulkona, ellei ulkona ole syötävää. Voisin siis hyvinkin kuvitella meidän possun kerrostaloon, koska se tykkää olla sisällä omassa pedissään rapsutettavana,

    • jarno.87

      kiinnostaako ketään ostaa mikropossua joudumme luopumaan siitä allergian takia? puh.0409667134

    • PIKKU POSSU

      jarno . 87 kuinka vanha se on? miten paljon se maksaa ? OLISI KIVAA SAADA LISÄÄ TIETOA !

    • Eläinkö

      En halua ilkeyttäni sanoa, mutta moni täällä possua haluava ei taida olla hirmuisesti perehtynyt ja etsinyt tietoa asiasta. Jos todella haluat minkä tahansa lemmikin harkitse asiaa pitkään. Miksi juuri tämä lemmikki? Sopiiko se juuri minulle? Hyvä omistaja ei osta eläintä hätiköidysti vaan tekee hyvän taustatutkimuksen ja perehtyy pienimpiinkin seikkoihin. Nähkää vaivaa ja etsikää tietoa kirjoista, netistä ja olkaa yhteyksissä kasvattajiin ja muihin joilla kyseisiä eläimiä on. (HUOM! Omaa järkeä saa käyttää! Kaikkea netissä olevaa ei kannata uskoa!) Todellisen käsityksen eläimestä saa kun käy esim. vierailemassa jonkun kyseisen eläimen omistajan luona. (Vaikka luotettava kasvattaja) Nykyään on paljon huijareita liikkeellä että kannattaa olla liiankin huolellinen. En usko, että kukaan haluaa ostaa "sikaa säkissä" ja huomata ettei hankinta ollutkaan ihan sitä mitä olit odottanut. :) Ja muistakaa miettiä mihin tarkoitukseen eläintä käytetään/ on jalostettu ja millaisessa elinympäristössä se luonnossa eläisi! Jos pystyt täyttämään eläimen tarpeet ja vaatimukset täysin ota rohkeasti yhteyttä kasvattajaan ja käy tutustumassa. Tsemppiä etsintöihin! :)

    • nero pig

      Hei!
      Jansku, mikropossut kasvavat aikuisiksi niitä ei voi pitää kokoajan pikkuisena vaan ne kasvavat ja painavat enemmän. Se on kyllä harmi mutta mua ei kyllä tämmönen haittaisi possut ovat possuja ne syö ja nukkuu siksihän ne kasvaa. mut ei varmaan mikään mikään liikuntakaan vaikuttaisi. en ole varma asiasta mutta näin se kai on. mut kato netistä lisää infoo.

    • Emppu2ooo

      Moi, tässä ihan tuli mieleen että mistä noita minipossuja voisi ostaa vasta syntyneenä? Läheltä Hämeenlinnan ja Tampereen alueelta?? :D olisi kiva saada vastaus.

      • naski

        Vastasyntynyttä possua et saa mistään, luovutusikä on sama kuin koirilla. Googlettamalla löytyy kasvattajia, ja apulassa ja keltaisessa pörssissä on välillä ilmoituksia.


    • GENOMIZER

      Moi, kyselin samaa eläinkaupasta että se sellanen possu joka sitten tosiaankin aikuisenakin on "mikro". Myyjä sanoi että kyllä niitä saa mutta Englannista ja hinta oli aika huima. Olishan se kyllä aika ihana...

    • possu2

      http://www.keltainenporssi.fi/search/lemmikkielaimet/muut-lemmikkielaimet/mikropossu/search.mec?pob_post_id=33920418&pob_action=show_post_images&pob_cat_id=10815&pob_image_id=bd5735dc9768e7c87aa97259342e8203&pob_browser_offset=&pob_view_language_id=fi. Vaikka olikin vanhentunut ilmoitus niin kysyin silti ja heillä oli uusia porsaita jo syntynyt. Ps.oli muuten ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua. :)

    • Nimim. o.mistan mikr

      Meillä on mikropossu ja aivan ihana lemmikki

    • Nimim. o.mistan mikr

      Meillä on mikropossu ja aivan ihana lemmikki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe