Näyttääpä täällä

pettynyt Ariin!

olevan muitakin Ariin pettyneitä ex-faneja. Eihän se luuseri edes yritä mitään. On niin paha mieli, että käyn täällä Anna-palstalla purkamassa pahaa oloani. Otta päähän tyuo Annan menestys.

12

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paha olo!

      Pahaa oloani minäkin täällä puran. Anteeksi Anna!

      • sfsfsdf

        Ari selvästi osaa, ehkä se Abreukin jonain päivänä. Itse kyllä luulen että Anna ei pääse ruotsinlaivaa kauemmas esiintymään, tai no ehkä siellä Porttugalin slummissa ois kysyntää?


      • meitsi_
        sfsfsdf kirjoitti:

        Ari selvästi osaa, ehkä se Abreukin jonain päivänä. Itse kyllä luulen että Anna ei pääse ruotsinlaivaa kauemmas esiintymään, tai no ehkä siellä Porttugalin slummissa ois kysyntää?

        Voi teitä ressukoita, melkein käy sääliksi mokomia.


      • tutuntuntuinen

        Arin faneille tuntuu olevan hirveän tärkeää se että voidaan sanoa Arin menestyvän hienosti ja loistavasti, ja "maailman-" tai ainakin "euroopanlaajuisesti".

        Minusta ei tarvitse menestyä erinomaisesti, jotta voisi saada tunnustusta muilta.
        Toivottaisin ilomielin Arille menestystä, mutta Arin pisteet laskivat melkoisesti kun paljastui miten hän suhtautuu niihin, jotka eivät ole menestyneet niin hyvin. Väkisinkin ajattelee, että muita noin avoimesti halveksiva ihminen ei ansaitse menestystä itse.


      • raakkinen

        näyttä vaaralliselta toi sun pakkomieli tota koivusta kohtaan . pysy nyt omalla tontillasi ja rauhoitu ja tarvittaessa apua kyllä löytyy jos vaikka elämä kärsii yötäpäivää .


      • meitsikäs
        meitsi_ kirjoitti:

        Voi teitä ressukoita, melkein käy sääliksi mokomia.

        sääliks käy melkein yhtä paljon kuin niitä jotka ovat yli 13-vuotiaita ja silti pitävät Annan "musiikkia" hyvänä


    • Kurjaa...

      Luuletko tosissasi että joku uskoo sun olevan Arin entinen fani ja tulevan sitten haukkumaan entisen idolisi Annan palstalla? Pelle...

      • Ex Aritar.

        olivat odotukset liian suuria Arin suhteen. Pettymys mikä pettymys! Enää ette tule minua Koivusen palstalla näkemään! Mieluummin puran pahaa oloani täällä Anna-palstalla. Anteeksi Anna!


      • asdasdasdasdasdasdas
        Ex Aritar. kirjoitti:

        olivat odotukset liian suuria Arin suhteen. Pettymys mikä pettymys! Enää ette tule minua Koivusen palstalla näkemään! Mieluummin puran pahaa oloani täällä Anna-palstalla. Anteeksi Anna!

        Provo, provo, provo... Kukaan ei kuule teitä taida uskoa... ;)


      • fgfgfgff
        Ex Aritar. kirjoitti:

        olivat odotukset liian suuria Arin suhteen. Pettymys mikä pettymys! Enää ette tule minua Koivusen palstalla näkemään! Mieluummin puran pahaa oloani täällä Anna-palstalla. Anteeksi Anna!

        opettele edes provoilemaan paremmin.


    • Tetchumack

      Toivotan hyvää menestystä Arille, tosin sitä hänellä jo on oman puurtamisen kautta. Hienoa että näyttää poika menestyvän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe