if (JOptionPane.showOptionDialog(this,
"Haluatko varmasti lopettaa sovelluksen?",
"ENDOMET-sovellus", JOptionPane.YES_NO_OPTION,
JOptionPane.QUESTION_MESSAGE, null,
new String[] {"Kyllä", "Ei"}, "Ei")
== JOptionPane.YES_OPTION)
{
System.exit(0);
}
else {
}
Sulkee sovelluksen, painoi sitten kyllä tai ei. Missä vika tarkkasilmäiset, itse olen jo sokea!!
Tämä koodi
3
448
Vastaukset
- keksa1
muuttujaan ennen tota iffiä ja tulosta se konsoliin ennen system.exittiä. Onko se aina sama?
Onko if-sulkujen jälkeen puolipiste, jolloin se suorittaa exitin aina?- Kukkaruuggu
...kokeile myös niin että pistät
new String[] {"Kyllä", "Ei"}, "Ei"
tilalle
null,null
ihan varalta että toimiiko edes niin.
- Toteuta
jos sä käytät JOptionPane.YES_NO_OPTION optionTypenä niin options argumentin arvoksi sun täytyy asettaa null arvo, jos haluut että se palauttaa YES_OPTION arvon.
Mut jos sä haluut käyttää omaa arvo taulukkoa options argumentissa niin käytä vaikka DEFAULT_OPTION optionTypenä ja sitten tuo new String[] {"Kyllä", "Ei"} options argumentin arvoksi, ja tuolloin se tietääkseni palauttaa taulukon indeksin missä valittu objekti sijaitsi ja jos sä suljet sen dialogin ruksista niin se palauttaa CLOSED_OPTION...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996592KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3666166Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603043Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112514Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082165- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341315- 731237