Ollaanko me naiset todellakin

MuisQuuuuu

60

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan samanlaisia, ei me sen kummempia olla.;)

      • MuisQuuuuu

        Mä en kyl tunnistanu itseäni tosta julmuuslistasta...Mun julmin teko on kai suorasukaisuus...;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Mä en kyl tunnistanu itseäni tosta julmuuslistasta...Mun julmin teko on kai suorasukaisuus...;o)...

        mutta siitä saakin sitten kärsiä.;)


      • MuisQuuuuu
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        mutta siitä saakin sitten kärsiä.;)

        tuon listan...Kyseessä on vallankäyttö...Vääristynyt ihmissuhdekuva..:o/...


      • MuisQuuuuu
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        tuon listan...Kyseessä on vallankäyttö...Vääristynyt ihmissuhdekuva..:o/...

        Noista puhelimen väärinkäytöksistä..Tiedän joitakin miehiä, jotka ovat joutuneet vaihtamaan puh.numeroaan ...Kyllä naiset osaavat soittaa..aivan kypällä...;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        tuon listan...Kyseessä on vallankäyttö...Vääristynyt ihmissuhdekuva..:o/...

        sitten vissiin ihan ajatuksen kanssa lukenut tuota, mutta eiköhän jokaisella meillä joskus ole niitä hetkiä, ettei esim. puhelimeen aina viitti vastata...tms..
        Liekö sitten vääristynyt ihmissuhdekuva vai onko kyse läheisriippuvuudesta?
        Pitää olla niitä varallaolijoita...ettei jää yksin tai jotain sellaista...onhan miehissäkin ihan samanlaisia, siksi ihmettelen tuota juttua, miksi tuossa taas kerran naiset leimataan?


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Noista puhelimen väärinkäytöksistä..Tiedän joitakin miehiä, jotka ovat joutuneet vaihtamaan puh.numeroaan ...Kyllä naiset osaavat soittaa..aivan kypällä...;o)...

        huono soittamaan, luotan siihen että toinen osapuoli hoitaa tehtävänsä, myöskin puolestaan.
        Mutta tuokin on ihan yleistystä, miehet tekee samalla tavalla naisille, eli joudutaan jopa lähestymiskieltoja hakemaan oikeuden kautta.


      • MuisQuuuuu
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        sitten vissiin ihan ajatuksen kanssa lukenut tuota, mutta eiköhän jokaisella meillä joskus ole niitä hetkiä, ettei esim. puhelimeen aina viitti vastata...tms..
        Liekö sitten vääristynyt ihmissuhdekuva vai onko kyse läheisriippuvuudesta?
        Pitää olla niitä varallaolijoita...ettei jää yksin tai jotain sellaista...onhan miehissäkin ihan samanlaisia, siksi ihmettelen tuota juttua, miksi tuossa taas kerran naiset leimataan?

        miesten julmuuksista naista kohtaan olen nähnyt..Oli hiukan erilainen..;o)...

        Läheisriippuvuuskin on vääristymä..SE on hurjan ahdistavaa..:o(..


      • MuisQuuuuu
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        huono soittamaan, luotan siihen että toinen osapuoli hoitaa tehtävänsä, myöskin puolestaan.
        Mutta tuokin on ihan yleistystä, miehet tekee samalla tavalla naisille, eli joudutaan jopa lähestymiskieltoja hakemaan oikeuden kautta.

        Pettymys loihtii esiin monesta ihmisestä demoonin...:o/...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        miesten julmuuksista naista kohtaan olen nähnyt..Oli hiukan erilainen..;o)...

        Läheisriippuvuuskin on vääristymä..SE on hurjan ahdistavaa..:o(..

        mutta näitä tapauksia on paljonkin, mikä on sitten se riippuvuuden raja...missä kulkee se raja?
        Vai kokeeko joku toinen sen, että yksi yhteydenotto vaikkapa viikossa ahdistaa?
        On kyllä syytä miettiä, kannattaako sellaiseen ihmiseen edes yhteyttä pitää, joka ahdistuu yhteydenpidosta. Nuo on loppupelissä aika vaikeita asioita keskustella tässä näin muutamalla sanalla, koska jokainen ihminen kokee asiat eri tavalla ja kahden ihmisen suhteeseen on aina kytketty kaksi ihmistä, ulkopuolisena ei voi tietää mitä on loppujen lopuksi missäkin suhteessa tapahtunut.
        Tuo puhelinjuttu vaan on sellainen, ettei sitä numeroa pitäiskään antaa ihan jonkun kapakkaillan perusteella..kait?
        Vaikeita asioita...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Pettymys loihtii esiin monesta ihmisestä demoonin...:o/...

        se väkivalta ja sillä uhkailu on jo asia erikseen.
        Mutta kaikenkaikkiaan, pitäis uskaltaa sanoa rehellisesti sille toiselle ihmiselle tykkääkö vaiko ei, ei kuten tuossa lehtijutussa, että annetaan toiselle se mielikuva, että tykätään, mutta ei olla rehellisiä kuitenkaan.


      • MuisQuuuuu
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        mutta näitä tapauksia on paljonkin, mikä on sitten se riippuvuuden raja...missä kulkee se raja?
        Vai kokeeko joku toinen sen, että yksi yhteydenotto vaikkapa viikossa ahdistaa?
        On kyllä syytä miettiä, kannattaako sellaiseen ihmiseen edes yhteyttä pitää, joka ahdistuu yhteydenpidosta. Nuo on loppupelissä aika vaikeita asioita keskustella tässä näin muutamalla sanalla, koska jokainen ihminen kokee asiat eri tavalla ja kahden ihmisen suhteeseen on aina kytketty kaksi ihmistä, ulkopuolisena ei voi tietää mitä on loppujen lopuksi missäkin suhteessa tapahtunut.
        Tuo puhelinjuttu vaan on sellainen, ettei sitä numeroa pitäiskään antaa ihan jonkun kapakkaillan perusteella..kait?
        Vaikeita asioita...

        Meitä on monenlaista tallaajaa ja kokijaa..Koetaan asiat niin monin eritavoin...:o)..

        Se mikä on toiselle hyvä, voi toiselle olla kauhistus ;o)...


      • MuisQuuuuu
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        se väkivalta ja sillä uhkailu on jo asia erikseen.
        Mutta kaikenkaikkiaan, pitäis uskaltaa sanoa rehellisesti sille toiselle ihmiselle tykkääkö vaiko ei, ei kuten tuossa lehtijutussa, että annetaan toiselle se mielikuva, että tykätään, mutta ei olla rehellisiä kuitenkaan.

        muttei ymmärrä antaa..Niin..Ei kannata tulella leikkiä, jos ei osaa sammuttaa tulta ;o)...

        Rehellisyys ja arvostus..Siinä hyvät elementit ihmissuhteille :o)..


    • impi-lempi

      Kauhean julmia muka naiset onkin...Elämä tekee silti monesta tuollaisen...

      Toi eräs kohta varsinkin pani mulle hanttiin...muitten lisäksi tietenkin...mutta kohta 8 !! Ei sovi todellakaan mulle ;O))))

      • MuisQuuuuu

        joka ei alkuunkaan sovi meikullekkaan..Ei tälläselle partiolaiselle.."Aina valmiina"...;o)...


      • impi-lempi
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        joka ei alkuunkaan sovi meikullekkaan..Ei tälläselle partiolaiselle.."Aina valmiina"...;o)...

        Olin varma mitä vastaat, joissakin asioissahan me todellakin ollaan NIIIIN samanlaisia ;O))


      • tarkistamassa, mikä se kohta 8 on....kun en muistanut.;D
        En ole utelias sitten.;)


      • MuisQuuuuu
        impi-lempi kirjoitti:

        Olin varma mitä vastaat, joissakin asioissahan me todellakin ollaan NIIIIN samanlaisia ;O))

        edellisessä vastauksessasi..koska olin varma, et tiesit...;o)..Pus :o)..


      • impi-lempi
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        tarkistamassa, mikä se kohta 8 on....kun en muistanut.;D
        En ole utelias sitten.;)

        sähän olet vaan tiedonhaluinen ;))

        Tommonenn ihme kohta se 8...mitä se sellainen ees tarkoittaa ?? ;O)))


    • Lista puuttuu mitä miehistä ajatellaan?? Odotan sitä, emmekö anna? ja tarjoammeko olemmekko kotiorjia mitä sieltä tuleekaan loppujen lopuksi??

      • MuisQuuuuu

        hiukan erilainen. Noi listat perustuu kokemuksiin..

        Oikeasti ei kenenkään kokemaa voi mitätöidä..Eikä me ole suoranaisesti verrannollisia muiden kokemaan..;o)...

        Ihminen on vain toisinaan peto toiselle..Ei vain nainen naiselle;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        hiukan erilainen. Noi listat perustuu kokemuksiin..

        Oikeasti ei kenenkään kokemaa voi mitätöidä..Eikä me ole suoranaisesti verrannollisia muiden kokemaan..;o)...

        Ihminen on vain toisinaan peto toiselle..Ei vain nainen naiselle;o)...

        Yleistää että kaikki ihmiset on petoja toisilleen ,MUTTA sen miesten listan teeppäs sellainen sinä kyselet vähän minkälaisina miehet pitää naisia??


      • MuisQuuuuu
        sammakko17 kirjoitti:

        Yleistää että kaikki ihmiset on petoja toisilleen ,MUTTA sen miesten listan teeppäs sellainen sinä kyselet vähän minkälaisina miehet pitää naisia??

        et kysäisen..Oliskohan huuhaalla miehiä, jotka vastaisivat...;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        et kysäisen..Oliskohan huuhaalla miehiä, jotka vastaisivat...;o)...

        On paljonkin odotan että teet ja katson Uskaltaako vastata??? Nyt hyvää päivänjatkoa ja näkyillään


    • outzak

      että nuorempana tuli syyllistyttyä tohon drinkkien ostattamiseen.. Mut en mä kyl koskaan luvannut kenellekään mitään, minkäs mä sille voin että ne miehet olettivat voivansa "ostaa" mut tarjoamalla juomia....;) Tuli pärjättyä jokusia iltoja käyttämättä yhtään omaa rahaa... Kyllähän se nykyään hävettää (vähän..), mut sillo se oli aika yleinen käytäntö baareissa. En siis ollut ainut, joka sitä "harrasti"!:)

      Muut noista kuulostavat aivan vieraalta käytökseltä mulle.

      • MuisQuuuuu

        Herrasmies tarjoaa naiselle..Kellä on taka-ajatuksia..kellä ei...;o)...

        Vakituisessa parisuhteessa eläville tollanen käyttäytyminen olis varmaan yhtä helvettiä:o/...(siis toi 10. lista)


      • outzak
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Herrasmies tarjoaa naiselle..Kellä on taka-ajatuksia..kellä ei...;o)...

        Vakituisessa parisuhteessa eläville tollanen käyttäytyminen olis varmaan yhtä helvettiä:o/...(siis toi 10. lista)

        Ja puolustelen vielä itseäni sillä, että en suinkaan itse pyytänyt ketään tarjoamaan!:)

        Tosi inhottavaa olis elämä, jos joutuis käyttämään tommosia keinoja manipuloidakseen toista. Niinhän sen pitäis mennä, et jos jokin nyppii, niin siitä puhutaan avoimesti ja suoraan. Miehiä yhtään väheksymättä korostan sitä suoraan puhumista, naisilla kun on toisinaan ikävä tapa vihjailla ja vihjailla ja sitten suuttua, kun mies ei ymmärrä, mistä on kyse. Kun sanoo asiat kiertelemättä niin ne hoituvatkin!:)


      • MuisQuuuuu
        outzak kirjoitti:

        Ja puolustelen vielä itseäni sillä, että en suinkaan itse pyytänyt ketään tarjoamaan!:)

        Tosi inhottavaa olis elämä, jos joutuis käyttämään tommosia keinoja manipuloidakseen toista. Niinhän sen pitäis mennä, et jos jokin nyppii, niin siitä puhutaan avoimesti ja suoraan. Miehiä yhtään väheksymättä korostan sitä suoraan puhumista, naisilla kun on toisinaan ikävä tapa vihjailla ja vihjailla ja sitten suuttua, kun mies ei ymmärrä, mistä on kyse. Kun sanoo asiat kiertelemättä niin ne hoituvatkin!:)

        ja kuuntelemaan..Kamalinta on eleiden tulkitseminen..Tiedäthän.."väärä ilme.." jne ;o)..

        Eli kuunnellaan mitä toinen sanoo..ei tulkita..;o)...


      • outzak
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        ja kuuntelemaan..Kamalinta on eleiden tulkitseminen..Tiedäthän.."väärä ilme.." jne ;o)..

        Eli kuunnellaan mitä toinen sanoo..ei tulkita..;o)...

        Nainen murjottaa ja mies kysyy, et "mitä mä nyt sanoin väärin". Nainen murjottaa tuntikausia ja sanoo sitten lopulta, kun mies jo luovuttaa: "miks sulla oli sellanen ilme, kun mä kysyin......." ja siitä sit jatketaan jankuttamista tuntikausia eteenpäin, eikä mies todennäköisesti missään vaiheessa edes tiedä, mitä on tehnyt "väärin".. Sitten mies ostaa naiselle kukkia ja pyytää summanmutikassa anteeksi, kun ei enää muutakaan keksi. Ja siitähän nainen saakin uuden syyn pillastua, "onks sulla joku toinen, kun sä tuot kukkia!!??";)

        Miä en edes osaa pitää mykkäkoulua, joskus olen yrittänyt, mutta se loppui muutaman minuutin päästä, kun mies rupes hupailemaan ja naurattamaan miua... Oo sit siinä suuttunut, kun toinen kutittaa ja pelleilee...ei onnistu ainakaan multa!:))


      • MuisQuuuuu
        outzak kirjoitti:

        Nainen murjottaa ja mies kysyy, et "mitä mä nyt sanoin väärin". Nainen murjottaa tuntikausia ja sanoo sitten lopulta, kun mies jo luovuttaa: "miks sulla oli sellanen ilme, kun mä kysyin......." ja siitä sit jatketaan jankuttamista tuntikausia eteenpäin, eikä mies todennäköisesti missään vaiheessa edes tiedä, mitä on tehnyt "väärin".. Sitten mies ostaa naiselle kukkia ja pyytää summanmutikassa anteeksi, kun ei enää muutakaan keksi. Ja siitähän nainen saakin uuden syyn pillastua, "onks sulla joku toinen, kun sä tuot kukkia!!??";)

        Miä en edes osaa pitää mykkäkoulua, joskus olen yrittänyt, mutta se loppui muutaman minuutin päästä, kun mies rupes hupailemaan ja naurattamaan miua... Oo sit siinä suuttunut, kun toinen kutittaa ja pelleilee...ei onnistu ainakaan multa!:))

        Siinä menee hukkaan hyvää aikaa..Ja se on hurjan lapsellista..;o)...

        Joskus nuorempana päätin et nyt mökötän..Pahus..Hetkessä unohdin, et piti olla mykkä..heheheheh;o)...

        Ollaanko me oikukkaita ja kimurantteja otuksia..me naiset ???...Kiukutellaan, kun mies ei huomioi meitä tarpeeksi..esim lahjoin..hellyyksin..Ja, kun se sitten tapahtuu..niin se herättää meissä epäluuloja...Oijoi..Ei ole heleppoa olla nainen..öööh..siis mies;o)...


      • outzak
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Siinä menee hukkaan hyvää aikaa..Ja se on hurjan lapsellista..;o)...

        Joskus nuorempana päätin et nyt mökötän..Pahus..Hetkessä unohdin, et piti olla mykkä..heheheheh;o)...

        Ollaanko me oikukkaita ja kimurantteja otuksia..me naiset ???...Kiukutellaan, kun mies ei huomioi meitä tarpeeksi..esim lahjoin..hellyyksin..Ja, kun se sitten tapahtuu..niin se herättää meissä epäluuloja...Oijoi..Ei ole heleppoa olla nainen..öööh..siis mies;o)...

        en ole kovinkaan kimurantti...aika yksinkertainen olen naisotukseksi. Tiiä sit mitä miun mies vastais jos siltä tätä kysyttäisiin....;)

        Jos ei ole helppoa naisena, niin täytyy kuitenkin olla vielä haastavampaa olla mies, joka yrittää ymmärtää naista! Monet miehet ovatkin luovuttaneet....eihän meitä voikaan kukaan täysin ymmärtää, kun ei me itsekään aina ymmärretä itseämme! Ainakaan mä en ymmärrä itseäni.....


      • MuisQuuuuu
        outzak kirjoitti:

        en ole kovinkaan kimurantti...aika yksinkertainen olen naisotukseksi. Tiiä sit mitä miun mies vastais jos siltä tätä kysyttäisiin....;)

        Jos ei ole helppoa naisena, niin täytyy kuitenkin olla vielä haastavampaa olla mies, joka yrittää ymmärtää naista! Monet miehet ovatkin luovuttaneet....eihän meitä voikaan kukaan täysin ymmärtää, kun ei me itsekään aina ymmärretä itseämme! Ainakaan mä en ymmärrä itseäni.....

        tutkimattomia ovat naisen aivoitukset..Kuulemma semmonen emotionaalinen lapyrintti...Mielivaltainenkin..:o/...

        Minäkin olen hurjan simppeli ja helppo...;o)...


      • outzak
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        tutkimattomia ovat naisen aivoitukset..Kuulemma semmonen emotionaalinen lapyrintti...Mielivaltainenkin..:o/...

        Minäkin olen hurjan simppeli ja helppo...;o)...

        kuinka simppeliksi itseään luulisi, niin kyllä sitä toisinaan joutuu aika hukkaan omien ajatustensa kanssa.... Miä ainakin joudun..

        Mun pitää nyt mennä tappelemaan taikinan kanssa, palailen kun olen saanut sen muotoiltua jonkinlaisiksi leiviksi. Oli tosi mukava jutella pitkästä aikaa sun kanssa!!:)


      • outzak
        outzak kirjoitti:

        kuinka simppeliksi itseään luulisi, niin kyllä sitä toisinaan joutuu aika hukkaan omien ajatustensa kanssa.... Miä ainakin joudun..

        Mun pitää nyt mennä tappelemaan taikinan kanssa, palailen kun olen saanut sen muotoiltua jonkinlaisiksi leiviksi. Oli tosi mukava jutella pitkästä aikaa sun kanssa!!:)

        Leivät sun muut odottelevat uuniin pääsyä ja leipuri odottelee nälissään että pääsee maistamaan.....;)

        Siitä helppoudesta vielä. Miäkin luulen olevani luonteeltani aika helppo, tarkoitan siis sitä et olen kokenut, että hyvin monenlaiset ihmiset tulevat toimeen minun kanssani, ainakin siltä on vaikuttanut. Joskus silti ajatukset mylläävät niin, että tunnen sekoavani....en tiedä, johtuneeko sit hormoneista vai mistä...:) Minkähänlaista mylläkkää onkaan niiden päässä, jotka ovat niitä tippaleipäaivoja!?? Miä kun olen toisinaan aikamoinen putkiaivo...:)


      • MuisQuuuuu
        outzak kirjoitti:

        Leivät sun muut odottelevat uuniin pääsyä ja leipuri odottelee nälissään että pääsee maistamaan.....;)

        Siitä helppoudesta vielä. Miäkin luulen olevani luonteeltani aika helppo, tarkoitan siis sitä et olen kokenut, että hyvin monenlaiset ihmiset tulevat toimeen minun kanssani, ainakin siltä on vaikuttanut. Joskus silti ajatukset mylläävät niin, että tunnen sekoavani....en tiedä, johtuneeko sit hormoneista vai mistä...:) Minkähänlaista mylläkkää onkaan niiden päässä, jotka ovat niitä tippaleipäaivoja!?? Miä kun olen toisinaan aikamoinen putkiaivo...:)

        Miehesi varmasti onnellinen naisestaan :o)...


        Mut niin se vain on..Ei miesten kannata edes yrittää ymmärtää..Pääasia et hyväksyvät..sellaisenaan..;o)...


      • outzak
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Miehesi varmasti onnellinen naisestaan :o)...


        Mut niin se vain on..Ei miesten kannata edes yrittää ymmärtää..Pääasia et hyväksyvät..sellaisenaan..;o)...

        Kaipa hän on... Hän vain on semmonen perinteinen suomalainen jörrikkä, joka ei kauniita sanoja paljoa tuhlaile, joten ihan varma en voi olla....;) Mutta on noi mun leipomukset kelvanneet ihan hyvin, kaipa siitä voi jotain päätellä. Ei ehkä onnellisuutta, mutta ainakin sen että olen aika hyvä leipuri!:)

        Tasapuolisuuden nimissä täytyy sanoa, että en miäkään kyllä aina miehiä ymmärrä... Tykkään kyllä kuitenkin paljon!:))


      • MuisQuuuuu
        outzak kirjoitti:

        Kaipa hän on... Hän vain on semmonen perinteinen suomalainen jörrikkä, joka ei kauniita sanoja paljoa tuhlaile, joten ihan varma en voi olla....;) Mutta on noi mun leipomukset kelvanneet ihan hyvin, kaipa siitä voi jotain päätellä. Ei ehkä onnellisuutta, mutta ainakin sen että olen aika hyvä leipuri!:)

        Tasapuolisuuden nimissä täytyy sanoa, että en miäkään kyllä aina miehiä ymmärrä... Tykkään kyllä kuitenkin paljon!:))

        niin miehiä, kuin naisiakin..Ei kyl pitäis olla liian suurisydäminen..Siinä joskus joutuu aivan yksin:o/..


      • outzak
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        niin miehiä, kuin naisiakin..Ei kyl pitäis olla liian suurisydäminen..Siinä joskus joutuu aivan yksin:o/..

        ymmärtää...mut aina ei vain pysty!

        Miä taas luulen, että asia on päinvastoin, kuin mitä sanoit. Suurisydäminen ja ymmärtävä ihminen ei voi koskaan olla niin yksinäinen kuin itseensä sulkeutunut ja rajoittunut ihminen.. Ne, joitten ajatukset pyörivät jatkuvasti vain oman navan ympärillä, luulevat ettei kukaan koskaan ymmärrä heitä ja ovat siksi yksin koska tuntevat olevansa itse ainoastaan oikeassa, eivätkä päästä ketään lähelleen edes yrittämään ymmärtämistä. Tulipas ilmaistuksi monimutkaisesti, mutta ymmärsit kai mitä ajoin takaa? Suurisydäminen ihminen joka ymmärtää muita, tajuaa myös sen, että muutkin voivat ymmärtää häntä ja löytääkin siksi samanlaisia ihmisiä ympärilleen.


      • MuisQuuuuu
        outzak kirjoitti:

        ymmärtää...mut aina ei vain pysty!

        Miä taas luulen, että asia on päinvastoin, kuin mitä sanoit. Suurisydäminen ja ymmärtävä ihminen ei voi koskaan olla niin yksinäinen kuin itseensä sulkeutunut ja rajoittunut ihminen.. Ne, joitten ajatukset pyörivät jatkuvasti vain oman navan ympärillä, luulevat ettei kukaan koskaan ymmärrä heitä ja ovat siksi yksin koska tuntevat olevansa itse ainoastaan oikeassa, eivätkä päästä ketään lähelleen edes yrittämään ymmärtämistä. Tulipas ilmaistuksi monimutkaisesti, mutta ymmärsit kai mitä ajoin takaa? Suurisydäminen ihminen joka ymmärtää muita, tajuaa myös sen, että muutkin voivat ymmärtää häntä ja löytääkin siksi samanlaisia ihmisiä ympärilleen.

        ei se niin mene..Totta..ympärilläni on paljon ihmisiä..Ihmisiä..Mut todella vähän niitä jotka kuuntelevat ja ymmärtävät..On välillä sellainen yksinäisyys.."kuka auttaisi auttajaa.."..Tiedäthän..:o)...


      • outzak
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        ei se niin mene..Totta..ympärilläni on paljon ihmisiä..Ihmisiä..Mut todella vähän niitä jotka kuuntelevat ja ymmärtävät..On välillä sellainen yksinäisyys.."kuka auttaisi auttajaa.."..Tiedäthän..:o)...

        varmaan ole sellaisia ystäviä, jotka ymmärtäisivät ihan aina.. Ja välillä on tilanteita, joita oikeasti ei voi purkaa kenellekään, vaikka ystäviä olisi paljonkin. Tuttu tunne se yksinäisyys on mullekkin, vaikka en auttaja olekaan.. En ole vielä löytänyt helpotusta siihen, joten en voi auttaa sinuakaan...harmi sinänsä..haluaisin kyllä auttaa jos vain voisin!


      • MuisQuuuuu
        outzak kirjoitti:

        varmaan ole sellaisia ystäviä, jotka ymmärtäisivät ihan aina.. Ja välillä on tilanteita, joita oikeasti ei voi purkaa kenellekään, vaikka ystäviä olisi paljonkin. Tuttu tunne se yksinäisyys on mullekkin, vaikka en auttaja olekaan.. En ole vielä löytänyt helpotusta siihen, joten en voi auttaa sinuakaan...harmi sinänsä..haluaisin kyllä auttaa jos vain voisin!

        ja kiitän siitä kauneimmin :o)..

        Kirjoittaminen on minulle terapiaa..Kirjoitan pois monenlaisia asioita mielestäni;o)...


      • outzak
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        ja kiitän siitä kauneimmin :o)..

        Kirjoittaminen on minulle terapiaa..Kirjoitan pois monenlaisia asioita mielestäni;o)...

        mullakin. Jotenkin se selventää omia ajatuksia, kun saa kirjoitettua ne. Ja joskus huomaa kirjoittavansa jotain mitä ei ole tiennyt itsekään ajattelevansa ja siitä saa taas uusia oivalluksia! Ja tottakai on hyväksi kuulla muiden ajatuksia samoista aiheista, se laajentaa omaa katsantokantaa ja vähentää ehkä hieman sitä laput silmillä kulkemista, mihin tulee toisinaan sorruttua...:)


      • MuisQuuuuu
        outzak kirjoitti:

        mullakin. Jotenkin se selventää omia ajatuksia, kun saa kirjoitettua ne. Ja joskus huomaa kirjoittavansa jotain mitä ei ole tiennyt itsekään ajattelevansa ja siitä saa taas uusia oivalluksia! Ja tottakai on hyväksi kuulla muiden ajatuksia samoista aiheista, se laajentaa omaa katsantokantaa ja vähentää ehkä hieman sitä laput silmillä kulkemista, mihin tulee toisinaan sorruttua...:)

        laakentaa tajuntaa..tietoutta ympärillämme..Saa meidät realiteetteihin..ja jopa nauramaan itselleen..;o)...


    • Pusut muiskulle

      suloiset "korppikotkat" mitään hirviöitä ole. Kyllä te typyt olette aivan ihania peti- ja tanssi- ynnä elämänkavereita. Äänenkäyttöön ehkä vaimennin saattaisi olla hyvä lisävaruste, jos miesresukka sattuu vähän viivähtämään ihan vain "maitoa" nauttimassa.

      Panettelu pitäisi kuitenkin sallia. Eihän se nainenkaan puutteessa kovin kauan kestä:)

      • MuisQuuuuu

        Vastalause..Ei kaikilla naisilla ole kimakka ja kantava ääni..;o)...


      • Löyhkää sovinismilta....ihan pikkuisen.


    • ja tukiaiset on tukiaisia.

      • MuisQuuuuu

        ...Tukiaiset onkin oma rotunsa...;o)...


    • Ainoa asia jota miehet naisista tietävät ihan varmaan on tissit.
      Kaikki muu on subjektiivista tietoa, jota miesparan ei kannata edes yrittää ymmärtää, naisethan kuitenkin ovat välttämättömyys josta tulee addikti.

      • MuisQuuuuu

        sanonut et välttämätön paha...;o)...

        Tiedätkö..ei mies yksin addiktoidu..on se osaksi miehenkin syytä...;o)... Kyseessä kuitenkin hyvä addiktio..:o)...

        Mä väitän, että mies tuntee naisensa todella hyvin..Se, että muuta väittää...kuulostaa vain niin miehiselle...;o)...


    • mini baari

      Tosin kyllä niitä baari kärpäsiäkin voi sääliä.Yleensä aikansa pörräiltyään ne alkaa olla niin huonossa maineessa,että jäävät kotiin häpeämään.Rangaistus sekin *-*

      • MuisQuuuuu

        pörräilystä ei olekkaan kokemusta..Onneksi..koska en tahdo olla säälittävä..;o)...


      • Tsat tsat saatakin!
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        pörräilystä ei olekkaan kokemusta..Onneksi..koska en tahdo olla säälittävä..;o)...

        Maailma on julma,ja lohduton.Jokaisella lienee luuranko kaapissa joka kalistelee luitaan,tosin sambaakin voisi tanssia sen tahtiin :-)


      • MuisQuuuuu

    • i-v atte

      tuollaista käytöstä vaan taisteluväsymykseks;)

      • MuisQuuuuu

        Valitettavasti toisille itsetarkoitus...;o)...


    • Cassis-Alma

      Kapakoissa kun en käy, niin en pummaa, ja se vedätys, ei onnistu mulla. Totuushan se tulee esille joka tapauksessa, noloa jos joutuu sit kertoilemaan et sory, se olikin vaan tsoukki. Mut jokaiseen junaanhan on nousijoita, ja asemalle viel läjäpäin jääkin,,,

      • MuisQuuuuu

        Naiset on naisia ja tukiaiset on tukiaisia...;o)...

        Varmasti aivan totta..Eli..ei me niin tukiaiset tunnisteta itteämme tosta karseesta listasta..;o)...


      • Cassis-Alma
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Naiset on naisia ja tukiaiset on tukiaisia...;o)...

        Varmasti aivan totta..Eli..ei me niin tukiaiset tunnisteta itteämme tosta karseesta listasta..;o)...

        lyödä, kun jokaisesta lyönnistä, olipa kyseessä lyöjä tai lyöty, siitä jää ikuinen muisto,,,

        No itsensä tyrkyttäminen, se on jokaisen oma juttu, mut eiks se kohtuus siinäkin,,, ei tukiaisena saa muuta mainetta kun,,,,,,,,,,,, no jokainen sen asian ratkaiskoon omassa mielessään,,, mä mikään tuomari ole,,,


      • MuisQuuuuu
        Cassis-Alma kirjoitti:

        lyödä, kun jokaisesta lyönnistä, olipa kyseessä lyöjä tai lyöty, siitä jää ikuinen muisto,,,

        No itsensä tyrkyttäminen, se on jokaisen oma juttu, mut eiks se kohtuus siinäkin,,, ei tukiaisena saa muuta mainetta kun,,,,,,,,,,,, no jokainen sen asian ratkaiskoon omassa mielessään,,, mä mikään tuomari ole,,,

        osaa parhaiten vastata itse..Ei kai niin enkeliä ole olemassakaan, joka ei sortuisi joskus ylilyönteihin..:o/...

        Ei siinä tuomarointia tarvitse, jos uskaltaa reilusti oman mielipiteensä tuoda esiin..;o).. Mielipiteitä, kun voi vaihtaa jopa asiallisestikkin..:o)...Onneksi :o)..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1783
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1315
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1171
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe