MITÄ mieltä olette??

Martta09

Ollaan ajateltu antaa poitsulle nimeksi Emil Juhani. Onko liian ruotsalaisvivahteinen kun ollaan ihan supisuomalaisia??

10

1450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Martta09

      Niin unohtu vielä sanoa että sukunimemme on ihan tavallinen suomalainen:)

    • nonna-84

      Ei tullut kyllä yhtään ruotsalaisuus mieleen.. kuulosti ihan kivalta mun korvaan!:)

    • tuleva mami

      Mielestäni ei ole ollenkaan ruotsalaisvivahteinen. Itsekin olen tykästynyt Emil nimeen.

    • todellakaaan

      eieieiieieieieieeieieieieieiie... ainakaan emil.. juhani hyvä muttei emil.. nauretaan koulussa.. antakaa miehekkäämpi nimi älkääkä tahalleen kiduttako lastanne tollasella typerällä nimellä.. voi voi voi.... emil.. EIEIEIEIIIIII

    • vii.

      En tajua ollenkaan edellistä kirjoittajaa. Emilhän on varsin yleinen nimi eikä siinä mielestäni ole mitään kummallista. Kahdella eellä Eemil näyttäisi vähän suomalaisemmalta, mutta myös yhdellä on ihan hyvä.

    • oikolukija987

      Käyttäkää kahta E:tä Eemil tai ihan rehellisesti Eemeli, jos kerran olette suomenkielisiä.

      • antakaa vaan

        EMIL JUHANI, hyvä nimi lapselle.helppo itsensäkin oppia sitten nimensä kun oppii puhumaan.Onnea pienokaisesta ja hyvää jatkoa koko perheelle!!!


    • jeiejeieje

      eikö ihmiset osaa / uskalla edes päättää oman lapsensa nimestä ilman ulkopuolisten ja tuntemattomien mielipidettä? Säälittävää.

      • hengessä mukana

        emil ihan nyky frediä,vaikka ruotsalaisuuteen viittaava,mutta juhani ei oikein soinnu yhteen mutta okei


    • jjjkj

      Mun isoisä oli nimeltään Emil. Ja se sanottiin ihan Eemil niin kuin monesti Kia ja Miakin sanotaan kahdella iillä. Ihan hyvä nimi. Eikä isoisä ollu mikään ruotsalainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      952
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      665
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe