Onko jollain tarjota valkoiselle n.15-20cm pitkälle kultakalalle kotia? Kala on nyt 300 litraisessa altaassa eli en anna kalaa ainakaan missään tapauksessa pienempään altaaseen. Parvikalana (tosin on ollut minulla yksin) mieluiten harrastajalle jolla on tarjota lajitovereita ja iso allas. Kala on kouvolassa ja lähialueelle voisin tuoda. Laitatko sähköpostiosoitteesi jos olisit kiinnostunut.
Annetaan kultakala hyvään kotiin
2
909
Vastaukset
- kultsukimallus
hei.mulla on kaks kultsua ja kaks karppia 500 litran altaassa,ovat vielä pieniä,nyt syksyllä ostettuja.tarkoitus tehdä kesäksi allas ulos.karpit talvehtivat siellä,kultikset pääsee sisään talveks..onko koti jo löytynyt??varmaan,huomasin näin myöhään ilmotuksen.. asun imatralla.hakisin pian
- bamba12
Hei vaan!
Olisin kiinnostunut kultakalasta. Itselläni on 600l allas ja tällä hetkellä siellä uiskentelee 4 kultakalaa ja tarkoitus olisi löytää se yksi vielä laumaan mukaan. allas on kokonaan lajiallas ja harrastan kultakaloja muutenkin. olisin tiedustellut missä suunnalla kultakala sijaitsee ja onko vielä vailla kotia.
yst.terv. Kirsi Kuusisto [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t503347- 151740
- 361721
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171661Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251392Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401322- 611299
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901085Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221033- 128984