Sportin pelaajat syytteeseen

Hirttomies

7

268

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hirttomies

Pelaaja myönsi töpänneensä pahasti ja nyt alkaa asian selvittely, mikä voi johtaa vielä poliisiasiaksi.

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/t/sm-liiga/1745981

Tämä on aivan oikein Vaasan Gay-pelleille, jotka ei naista koskaan saa, joten tyytyminen on normimieheen

• Hirttomies
    • Sapkovaanhomoilee

Niittenhän piti olla kaikkien homoja?

• Rocco JA

Mistä lyödään vetoa niin syyllistä ei löydy? Koska veikkaan ettei sellaista edes ole.

Mimmi ei ensinnäkään ole ottanut yhteyttä baarin henkilökuntaan, ei poliisiin vaan radioon. Ja tuskin Sportin pelaajat ovat menneet esittäytymään Sportin pelaajina ja sitten kourineet mimmiä kimpassa baarissa.

Veikkaan että pian tulee ilmi se että tekijät ei olekaan Sportin pelaajia vaan joku muu jätkäporukka, tai sitten mimmi on keksinyt päästään koko stoorin. Niin uskomattomalta kuulostaa.

• Hirttomies

Koska pelaaja on tunnustanut teon ja nyt kerrankin on Mestis päässyt Vaalaisen toheloinnin myötä kaikkien teksi-TV kanavien ykkösuutiseksi.

• Hirttomies

• Jepjep**

Enkä usko, että yksin on uskaltanut moiseen ryhtyä, kyllä ne kaverit on siinä olleet myös mukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2341
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      59
      794
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      43
      752
    4. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      213
      594
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      577
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      7
      549
    7. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      16
      524
    8. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      522
    9. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42