Olen nainen, aurinkomerkiltäni kaksonen ja nousumerkiltäni skorpioni. Seurustelen miehen kanssa, joka on auringoltaan neitsyt ja nousultaan myös skorpioni. Miltä tällainen yhdistelmä näyttää/vaikuttaa? Onko yhteisellä nousumerkillä jollain tavalla vaikutusta, millaista? Kiitoksia vastauksista :)
Kaksos-skopu ja neitsyt-skopu
4
653
Vastaukset
- Venus-Mars
Vaikka Merkurius onkin aurinkonne hallitsija, en uskalla uskoa sen kattavan kaikkia niitä tarpeita, joita naisella ja miehellä on parisuhteessa. Jos tahdot, voit miettiä missä merkeissä ovat Mars ja Venus.
Kaksonen on hyvin erilailla elämässään irrotteleva ihmistyyppi, kuin Neitsyt.- Kuinka sopivat?
Millälailla venus ja mars vaikuttavat suhteeseemme? Minä olen venuksessa Rapu ja marsissa Leijona, mieheni taas venuksessa Leijona ja marsissa Vaaka.
- Voi hyvin.
Kuinka sopivat? kirjoitti:
Millälailla venus ja mars vaikuttavat suhteeseemme? Minä olen venuksessa Rapu ja marsissa Leijona, mieheni taas venuksessa Leijona ja marsissa Vaaka.
Tunnelmaksi tulee, että Sinä olet eloisampi, iloitteleva nuori leijona-naaras, mikä luonteenpiirre ei koskaan poistu Sinusta, ilopilleri, silloin, kun olet sillä päällä. Tietämättä kasvuolosuhteitasi, kuinka Sinulla toimii Venus Ravussa, kuitenkin olette kukaties hauska pari, kaikessa hyvässä ja hyvällä.
- MasterZeromus
Toivottavasti ette vie toisiltanne hermoja matkan varrella? Hän tavanomaisellaan pikkutarkkuudellaan ja sinä yltiöpäisillä päähänpistoillasi. Tuo Nousu Skorppari tuo väkisin vaikutelman skitsofreenikosta jota ei ehkä muu tasoita kuin Keskitaivas. Mikäli haluatte olla vain ystäviä niin katsokaa teidän molempien Mars merkkinne sillä mikäli ne sopii yhteen voitte menestyä vaikka millä alalle mikä teidän kiinnostuskohteenne nyt ovatkaan. Uskollinen vakaamus tai sen puute paljastuu taas teidän molempien Jupiteri merkeistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982