Win 7- jatkuvia reboottauksia jne...

Görlitz

9

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 777

Win 7:lla, 64bit Pro versio. Erittäin hyvältä tuntuu ja selkeästi paras Windows mitä on ollu. Eka tuntu vähän epävakaalta, mutta ei enää kun on saanu kaikki pelittämään, ongelmat liitty lähinnä Amd/Atin näytönohjain ajureihin. Samaan ongelmaan oon törmänny Xp:lläki, eli Windowsin updatesta tulee jotain ati-ajureita jotka sekoilee.

Sellanen käyttökokemus on erittäin positiivinen vaikka Vistaan verrattuna ja ulkoasukin tyylikäs. Suosittelen!

Vähän pelotti eka et miten tässä 64 bittisessä versiossa kaikki ohjelmat toimii, muttei ainakaan vielä mitään ongelmia ole ollut sen suhteen. Muistia koneessani on 4 Gigaa ja nyt pystyy hyödyntää kaikki, aikaisemmin kun oli 32 bit Vista joka ei ymmärtäny ku reilu 3 gigaa sitä muistia.

Ja kyllä mä ainakin kykenin purkamaan sen pakkauksen, veitsellä revin teipit auki ;)

• Finnfox2

Kaikki pelasi ensi boottauksella ja lisä ohjelmat asentui ilman hankaluutta .............

"Ajelen" tätä RC versiota ensivuoden alkuun ja sitten ostan win-7 pro 64bit OEM . Toistaiseksi systeemi on pelannut kiitettävästi ja ilman häiriöitä.
        Ihmettelen todella sitä, että joillakin on vaikeuksia seiskan asennuksissa ja käytössä !

Alla linkki ATI video "ajurien" sivulle jossa on jo seiskan uudet ajurit............

http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx

http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=win7/windows-7-64bit

Hyvää jatkoa seiskan kanssa ...........
        >> Hiski

• Finnfox2 kirjoitti:

Kaikki pelasi ensi boottauksella ja lisä ohjelmat asentui ilman hankaluutta .............

"Ajelen" tätä RC versiota ensivuoden alkuun ja sitten ostan win-7 pro 64bit OEM . Toistaiseksi systeemi on pelannut kiitettävästi ja ilman häiriöitä.
        Ihmettelen todella sitä, että joillakin on vaikeuksia seiskan asennuksissa ja käytössä !

Alla linkki ATI video "ajurien" sivulle jossa on jo seiskan uudet ajurit............

http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx

http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=win7/windows-7-64bit

Hyvää jatkoa seiskan kanssa ...........
        >> Hiski

viittasi jonkun muun ongelmiin ja halusi provoilla niillä. Niinhän nämä "kaikkea vastaan olevat" tekevät. Hänhän samalla vihaa Soneraa, Elisaa, Eniroa, HK-ruokataloa...siis kaikkea merkittävää. Eli hänelle täysin anonyymi teksti kelpasi hyvin tänne laitettavaksi. Ihan 0 euron arvoinen aloitus. Jacqueline voisi mennä kansalaisopiston atk-iltakurssille....HEHH....

• Finnfox2
        ThreeMice kirjoitti:

viittasi jonkun muun ongelmiin ja halusi provoilla niillä. Niinhän nämä "kaikkea vastaan olevat" tekevät. Hänhän samalla vihaa Soneraa, Elisaa, Eniroa, HK-ruokataloa...siis kaikkea merkittävää. Eli hänelle täysin anonyymi teksti kelpasi hyvin tänne laitettavaksi. Ihan 0 euron arvoinen aloitus. Jacqueline voisi mennä kansalaisopiston atk-iltakurssille....HEHH....

Sivuilla on muutama häirikkö, jotka ovat nähdäkseni kahden toisen OS,än (linux ja mac) lähettiläitä ja heitä häiritsee win-7 onnistuminen ensi kerralla ...........

• Finnfox2 kirjoitti:

Sivuilla on muutama häirikkö, jotka ovat nähdäkseni kahden toisen OS,än (linux ja mac) lähettiläitä ja heitä häiritsee win-7 onnistuminen ensi kerralla ...........

Windows 7:n markkinointi kyllä oli ihan fiasko. Windows 7 kekkerit joista väännetään vitsivideota, Windows "kevyt" hampurilaiset jotka kaatuu heti kun ottaa paketista ja ovat hankalia syödä, demottaessa kosketusnäyttö ei toimi ja uutisointi on kuin iltapäivälööpeissä...

Ei Windows 7 ole onnistuminen. Se on uusi julkaisu jolla pysäytetään Windowsin markkinaosuuksien menetys 2-5v ajaksi.

• M-Kar kirjoitti:

Windows 7:n markkinointi kyllä oli ihan fiasko. Windows 7 kekkerit joista väännetään vitsivideota, Windows "kevyt" hampurilaiset jotka kaatuu heti kun ottaa paketista ja ovat hankalia syödä, demottaessa kosketusnäyttö ei toimi ja uutisointi on kuin iltapäivälööpeissä...

Ei Windows 7 ole onnistuminen. Se on uusi julkaisu jolla pysäytetään Windowsin markkinaosuuksien menetys 2-5v ajaksi.

M-Kar, koska olet kuitenkin alan miehiä, pysyä vähän nahoissa, koska semmoinen totaalipropaganda kuitenkin loppujen lopuksi kantaa huonoa ja ohutta hedelmää.

• åpå

toimivat seiskan kanssa. Ohjelmistot, jotka ovat esim. xp:lle ja vistalle. Entä tulostin joka tukee vistaa. toimiiko myös seiskassa? Itse olen tilannut tuon uuden koneen mukana tulleen päivityksen. En ole vielä saanut.Vähän arveluttaa, toimivatko muut jo asennetut ohjelmat koneessa seiskan asennuksen jäljkeen.

• Finnfox2
        åpå kirjoitti:

toimivat seiskan kanssa. Ohjelmistot, jotka ovat esim. xp:lle ja vistalle. Entä tulostin joka tukee vistaa. toimiiko myös seiskassa? Itse olen tilannut tuon uuden koneen mukana tulleen päivityksen. En ole vielä saanut.Vähän arveluttaa, toimivatko muut jo asennetut ohjelmat koneessa seiskan asennuksen jäljkeen.

Mukaanluettuna Office 2002 XP ja kaikki muutkin ohjelmistot .......

• ThreeMice kirjoitti:

M-Kar, koska olet kuitenkin alan miehiä, pysyä vähän nahoissa, koska semmoinen totaalipropaganda kuitenkin loppujen lopuksi kantaa huonoa ja ohutta hedelmää.

En välitä propagandasta ja olen noin 100%:n varma, että Windows XP ja Windows Vista asennukset päivittyvät Windows 7:n. Varmaan nopeammin kuin mikään Windows ikuisuuksiin.

Olen myös varma siitä, että tällä lähinnä pysäytetään muiden käyttisten markkinaosuuksien kasvu työpöydällä. Parin vuoden päästä Windows XP:t alkaa näivettymään ja kaikki ei ole vaihtamassa Windows 7:n (ja kaikki ei edes uusi rautaa!) niin sitten alkaa etenkin linuxien osuus nousta. Siinä nyt menee se 2-5v.

Applen osuus tuskin kasvaa kun se ei oikein ole yrityskäyttöön. Se on noussut lähinnä Windows Vistan huonouden ansiosta kuluttajamarkkinoilla jenkkilässä. Apple tähtää kapeaan markkinaosuuden mutta hyviin katteisiin (=korkeat hinnat), linuxit taas haukkaa osan markkinoista työpöydällä koska TCO on parempi ja alusta varmempi, lisäksi sen saa niin halvaksi, että kohta miniläppäreitä pistetään liittymien kylkiäisiksi samaan tapaan kuin mokkuloita kun hinta saadaan niin alas. Siihen malliin Windows taas ei sovi.

Ja kyllä, Windows 7:aa käytetään varmasti vielä 6v kuluttua todella paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      6336
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      4062
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3373
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      13
      3044
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2332
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2317
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162