RÄÄKYVÄ JA KIUKUTTELEVA KAKARA

raivostunut sinkku

Kyllä voi sitten raivostuttaa kun täytyy tulla kauppaan sen huutavan ja rääkyvän kakara tai kakara lauman kanssa, eikö niitä oikeesti saa hiljaiseksi, antakaa vaikka arsenikkia et ovat hiljaa.
Ja ihan turha vastata et pysy pois kaupasta, en pysy koska minulla on oikeus saada tehdä ostokseni rauhassa ja niin on monella muullakin.

En piodä lapsista eikä onneksi tarvitsekkaan enkä aio niitä tehdä en nyt enkä vast edeskään , ja siihen minulla on luoja soikoon täysi oikeus, on ihanaa nauttia vapaudesta, ilman rääkyvää kakaraa kintuissa

53

1708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisipa sinutkin kas

      Jep jep. Kyllä tänne maailmaan ääntä mahtuu. Jokainen lapsi kokeilee rajojaan ja kun huomaa että asioita ei hoideta rääkymällä, niin hän ei käytä sitä keinoa enää aikuisena, kuten ertäät jotka tulee nettipalstoille rääkymään ja kiukuttelmaan.

      • lastenvihaaja5523523

        "Kyllä maailmaan ääntä mahtuu.." just, no jos kerran noin on, niin älä sitten tule lässyttämään minulle kun huudan sun kakaroilles takasin etä : TURPA TUKKOON SA*TANAN KUSIPÄ*T"


    • Blah.

      Oikeushan se on niillä lapsilla ja niiden vanhemmillakin sinne kauppaan tulla,yhtä lailla kuin sinulla..

      • Jsspsj

        Onhan jokaisella varmaan oikeus pieraista kovaan ääneen kaupassa, mutta onko se fiksua?

        Itse pidän lapsista kylläkin, mutta jonkinlainen totuuden siemen tuossa on, että miksi lasten annetaan huutaa ja mesota kaupassa?
        Lapsi kokeilee varmastikin paljon rajojaan, mutta kyllä aikuinen on se, joka lasta opastaa mm. käyttäytymään julkisilla paikoilla. Riehuminen, leikkiminen, kiljuminen jne, eivät kuuluu ruokakauppaan vaan esimerkiksi leikkikentälle.


    • okei okei

      Onko sulla oikeus huutaa ja rääkyä netissä. Vituttaa tommoset, kai mulla on oikeus lukea näitä juttuja törmäämättä tuollaisiin valittajiin?!?!

    • Happani

      Onneksi en ole naapurisi! Päiväsi olisivat yhtä helvettiä, kun näkisit, kuinka lapset pihalla leikkivät ja huutavat. Voi sinua:)

    • onnellinen äippä

      Voisit tosiaan itse mennä klo 20.00 jölkeen kauppaan, niin ei ole lapsia silloin. Lapsillakin on oikeus käydä kaupassa. Tuskin olet itsekkään ollut mikään enkeli aina kaupassa Tai voithan aina laittaa kor vatulpat, kun menet kauppaan jos lasten äänet niin kovin häiritsee!! Miten ihmeessä jotain voi noin kovin haitata lasten äänet kaupassa. Voit itse nauttia arsenikkisi. Sun on varmaan vanhanakin kiva elää yksin. Kyllä pistää raivostuttamaan tullaiset idiootit kuin sinä!!!!!

      • toinoin

        Olen aivan samaa mieltä sun kanssa raivostunut sinkku. Rääkyvät ja huutavat kakarat ovat hirveitä.
        Ihmeellistä, että vanhemmat, joilla vastuu lapsen hyvästä käytöksestä pitäisi olla, eivät välitä yhtään. Tarkoittaa varmaan, että ovat aivan yhtä huonokäytöksisiä ihmisiä kuin kakaransakin. Ovat niitä jotka jättävät kärrynsä keskelle käytävää voidakseen juoruta tuttavien kanssa, eivätkä tasan tarkkaan väistele muita ihmisiä. On se vaikea ottaa muutkin ihmiset huomioon, kaikilla osa-alueilla, mutta ei. Idiootteja kaikki, kuten "onnellinen äippä" itsestään totesi tällä palstalla.


      • pälä pälä
        toinoin kirjoitti:

        Olen aivan samaa mieltä sun kanssa raivostunut sinkku. Rääkyvät ja huutavat kakarat ovat hirveitä.
        Ihmeellistä, että vanhemmat, joilla vastuu lapsen hyvästä käytöksestä pitäisi olla, eivät välitä yhtään. Tarkoittaa varmaan, että ovat aivan yhtä huonokäytöksisiä ihmisiä kuin kakaransakin. Ovat niitä jotka jättävät kärrynsä keskelle käytävää voidakseen juoruta tuttavien kanssa, eivätkä tasan tarkkaan väistele muita ihmisiä. On se vaikea ottaa muutkin ihmiset huomioon, kaikilla osa-alueilla, mutta ei. Idiootteja kaikki, kuten "onnellinen äippä" itsestään totesi tällä palstalla.

        Sinkut sielä seisoo toisten tukkeena kun ei ole mihinkään kiire ja pitää yrittää epätoivoisesti takertua jokaiseen ihmiskontaktiin.


      • asdfasdfa
        pälä pälä kirjoitti:

        Sinkut sielä seisoo toisten tukkeena kun ei ole mihinkään kiire ja pitää yrittää epätoivoisesti takertua jokaiseen ihmiskontaktiin.

        Sinkku tai ei, nainen joka tapauksessa 8)


      • jsspsj

        Varmasti äippä on onnellinen, kun ei jaksa opastaa edes lapsiaan olemaan kunnolla. Äiti ja isä tai vanhemmat yleisesti ovat lapsen auktoriteetti, tämän viralliset kaitsijat, joiden tarkoitus on kasvattaa lapsia täysi-ikäisyyteen asti, ei kaveerata heidän kanssaan ja antaa vapautta käyttäytyä huonosti.

        Jos kasvatusmetodi on nykyään tuota, että annetaan lapsen käyttäytyä milloin missäkin, miten haluaa, vain siksi, että tämä on lapsi, niin ei tarvitse ihmetellä miksi nykyajan skidit eivät erota vasenta oikeasta.


    • Vanha paskamainen se

      Hommaa asiakaskortti johonkin pikatukkuun. Niihin on yleensä pennuilta pääsy kielletty ja saat tehdä ostoksesi rauhassa. S-, K- tai muussa marketissa saattaa tosin tehdä ostoksensa halvemmalla.

      • asfasdfasf

        W-w-w-wall of text, en jaksanu sit lukee kaikkia replyjä mutta yks kävi silmään...

        "Oikeushan se on niillä lapsilla ja niiden vanhemmillakin sinne kauppaan tulla,yhtä lailla kuin sinulla.. "

        No shit, ei tarvitse olla mikään ruudinkeksijä mutta sitten voit myös miettiä KÄTYÖSTAPOJA, aivan oikein luettu(vai mahtoikohan sittenkään?). Jokaisella on oikeus käydä kaupassa ihan kenen kanssa tahansa, vaikka omien lastensa, mutta sen voi omasta mielestäni LÄHES TULKOON rinnastaa käyttäytymiseen (Selventääkseni ettei tarvitse alkaa päkittämään turhasta kun ei ymmärtänytkään. Eli kyseessä on siis lasten rääkyminen ja kiukuttelu työnnettävässä autokärry-yhdistelmässä). Älkää itse sitten valittako jos nuoret käy kaupassa samaan aikaan ja käytävillä kaikuu pelkkää perkelettä ja vittua tai muuten vain äärettömän töykää käytöstä teitä, ja teidän huutavia ihmisenalkujanne kohtaan...


      • asdasd2
        asfasdfasf kirjoitti:

        W-w-w-wall of text, en jaksanu sit lukee kaikkia replyjä mutta yks kävi silmään...

        "Oikeushan se on niillä lapsilla ja niiden vanhemmillakin sinne kauppaan tulla,yhtä lailla kuin sinulla.. "

        No shit, ei tarvitse olla mikään ruudinkeksijä mutta sitten voit myös miettiä KÄTYÖSTAPOJA, aivan oikein luettu(vai mahtoikohan sittenkään?). Jokaisella on oikeus käydä kaupassa ihan kenen kanssa tahansa, vaikka omien lastensa, mutta sen voi omasta mielestäni LÄHES TULKOON rinnastaa käyttäytymiseen (Selventääkseni ettei tarvitse alkaa päkittämään turhasta kun ei ymmärtänytkään. Eli kyseessä on siis lasten rääkyminen ja kiukuttelu työnnettävässä autokärry-yhdistelmässä). Älkää itse sitten valittako jos nuoret käy kaupassa samaan aikaan ja käytävillä kaikuu pelkkää perkelettä ja vittua tai muuten vain äärettömän töykää käytöstä teitä, ja teidän huutavia ihmisenalkujanne kohtaan...

        ^ jatkuu..

        "Voit itse nauttia arsenikkisi. Sun on varmaan vanhanakin kiva elää yksin. Kyllä pistää raivostuttamaan tullaiset idiootit kuin sinä!!!!!"

        Huoh, oletko koskaan käynyt syömässä ravintolassa mihin ne ihanat äidin ja isin pienet kultamussukat on otettu mukaan ja toinen seurusteleva pari on viettämässä ihanaa(siihen asti) iltaa hienossa ravintolassa ruokaillen ja sitten se rääkyjä avaa suunsa ja vanhemmat eivät saa petoa taltutettua. SE jos joku raivostuttaa ja yritä siinä sitten syödä ja käydä keskustelua... AIN'T GONNA HAPPEN.

        "Sun on varmaan vanhanakin kiva elää yksin"
        Ketä sano että täytyy elää yksin JOS ajattelee muita ja jättää sen penskan sinne himaan isin/äidin huostaan tai käy kaupassa ENNEN kuin hakee sen demonin sieltä hoidosta :D


      • onnellinen äiti
        asdasd2 kirjoitti:

        ^ jatkuu..

        "Voit itse nauttia arsenikkisi. Sun on varmaan vanhanakin kiva elää yksin. Kyllä pistää raivostuttamaan tullaiset idiootit kuin sinä!!!!!"

        Huoh, oletko koskaan käynyt syömässä ravintolassa mihin ne ihanat äidin ja isin pienet kultamussukat on otettu mukaan ja toinen seurusteleva pari on viettämässä ihanaa(siihen asti) iltaa hienossa ravintolassa ruokaillen ja sitten se rääkyjä avaa suunsa ja vanhemmat eivät saa petoa taltutettua. SE jos joku raivostuttaa ja yritä siinä sitten syödä ja käydä keskustelua... AIN'T GONNA HAPPEN.

        "Sun on varmaan vanhanakin kiva elää yksin"
        Ketä sano että täytyy elää yksin JOS ajattelee muita ja jättää sen penskan sinne himaan isin/äidin huostaan tai käy kaupassa ENNEN kuin hakee sen demonin sieltä hoidosta :D

        Olen ollut ravintolassa viettämässä iltaa ja jos siinä on ollut lapsiperhe vieressä niin eipä ole häirinnyt lasten äänet. Jos haluat romanttista iltaa viettää niin mene ihmeessä illalla. Miten joku voi olla noin lapsi vihaaja. Empä usko että joka kerta kun olet kaupassa että siellä olisi rääkyviä lapsia. Ja kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Muuta metsän keskelle ja tilaa sinne sapuskasi niin saat nauttia hiljaisuudesta, tosin voihan siellä sitten linnut raakkua ja häiritä elämääsi.


    • saanut

      Mikä ihmeen oikeus sulla on tehdä ostokset rauhassa? Kauppaan saat toki tulla, siihen on oikeus, mutta ei mikään laki sulle mitään "rauhassa" oikeuksia anna. Enkä minäkään muista semmoista myöntäneeni.

      Samalla tavalla mullakin on oikeus tulla kauppaan ilman että pitää katsella rumia ihmisiä. Sinua esim. Sua vaan oikeasti harmittaa kun muut ovat saaneet ja sinä et. Ja muiden lapset ovat kävelevä todiste siitä.

      • sadfasdfasdfsfasd

        "Enkä minäkään muista semmoista myöntäneeni."
        Okei, siis sinä olet se oikea henkilö keneltä kuuluu tulla pyytämään lupa rauhalliseen kaupassakäyntiin. Se on hyvä kun maailmassa on tämänkaltaisia ihmisiä näin suurella päätäntävallalla.

        "Samalla tavalla mullakin on oikeus tulla kauppaan ilman että pitää katsella rumia ihmisiä. Sinua esim. Sua vaan oikeasti harmittaa kun muut ovat saaneet ja sinä et. Ja muiden lapset ovat kävelevä todiste siitä."
        Internet on jännä paikka, se tarjoaa anonyymiyden ja tällä tavoin ns. suojaa ja mahdollisuuden kommentoida lähes miten tahansa ja mihin tahansa. Mikäs yksi suurimmista aiheista voisikaan olla? No vaikka a. rumuus, b. seksin saaminen..

        En itse lähtisi kyllä egoamaan sinunlaisena keyboardwarriorina että 'höhö no meitsi onki saanu pesää/munaa ni siks sä oot aivan pelle tyyppi'. Ensinnäkin, seksi on aivan yliarvostettua, ihan kuin se olisi ihmisen elämän saavutus (ehkä sinulle mutta ei ainakaan minulle). Ja vastaus ei tarkoita sitä ettenkö olisi saanut, vaan että seksi on vaan niin ylen normaali asia.. Seksiä saa kun sitä lähtee vaan hakemaan, ilman maksamistakin vaikkapa.

        Jos toisten rumuus haittaa kaupassakäyntiä niin voit hoitaa ostoksesi vaikka puolisosi kautta, jos sellainen vielä löytyy. Internetin suojan takia en jaksaisi uskoa että itse olisit se kedon kaunein kukka.

        Kyllä on asiat huonosti jos täytyy näyttää seksin saaminen lapsen avulla "kattokaa mulla on lapsi, oon saanu munaa/pesää" Hei, ihan helvetin hienoa, tervetuloa 90% porukan joukkoon ketä on joskus saanut seksiä, pahoittelen mutta mitaleita ei ole tällä kertaa jaossa. =D


      • Dassafi
        sadfasdfasdfsfasd kirjoitti:

        "Enkä minäkään muista semmoista myöntäneeni."
        Okei, siis sinä olet se oikea henkilö keneltä kuuluu tulla pyytämään lupa rauhalliseen kaupassakäyntiin. Se on hyvä kun maailmassa on tämänkaltaisia ihmisiä näin suurella päätäntävallalla.

        "Samalla tavalla mullakin on oikeus tulla kauppaan ilman että pitää katsella rumia ihmisiä. Sinua esim. Sua vaan oikeasti harmittaa kun muut ovat saaneet ja sinä et. Ja muiden lapset ovat kävelevä todiste siitä."
        Internet on jännä paikka, se tarjoaa anonyymiyden ja tällä tavoin ns. suojaa ja mahdollisuuden kommentoida lähes miten tahansa ja mihin tahansa. Mikäs yksi suurimmista aiheista voisikaan olla? No vaikka a. rumuus, b. seksin saaminen..

        En itse lähtisi kyllä egoamaan sinunlaisena keyboardwarriorina että 'höhö no meitsi onki saanu pesää/munaa ni siks sä oot aivan pelle tyyppi'. Ensinnäkin, seksi on aivan yliarvostettua, ihan kuin se olisi ihmisen elämän saavutus (ehkä sinulle mutta ei ainakaan minulle). Ja vastaus ei tarkoita sitä ettenkö olisi saanut, vaan että seksi on vaan niin ylen normaali asia.. Seksiä saa kun sitä lähtee vaan hakemaan, ilman maksamistakin vaikkapa.

        Jos toisten rumuus haittaa kaupassakäyntiä niin voit hoitaa ostoksesi vaikka puolisosi kautta, jos sellainen vielä löytyy. Internetin suojan takia en jaksaisi uskoa että itse olisit se kedon kaunein kukka.

        Kyllä on asiat huonosti jos täytyy näyttää seksin saaminen lapsen avulla "kattokaa mulla on lapsi, oon saanu munaa/pesää" Hei, ihan helvetin hienoa, tervetuloa 90% porukan joukkoon ketä on joskus saanut seksiä, pahoittelen mutta mitaleita ei ole tällä kertaa jaossa. =D

        Melko huvittavaa, "sadfdfas" tuo tyylisi kirjoittaa. Lienet vielä nuori ja lapsuutesi on vielä lähellä. Olen ollut huomaavinani, että tykkäät kommentoida etenkin lapsia koskevia juttuja..? Älä suotta loukkaa tylyillä teksteilläsi lapsiaan kasvattavia äitejä ja isiä. Parhaansa kaikki tekevät. Itsekin sen ehkä joskus huomaat, jos lapsukaisia haluat tähän maailmaan siittää.


      • safsdafasf jälleen
        Dassafi kirjoitti:

        Melko huvittavaa, "sadfdfas" tuo tyylisi kirjoittaa. Lienet vielä nuori ja lapsuutesi on vielä lähellä. Olen ollut huomaavinani, että tykkäät kommentoida etenkin lapsia koskevia juttuja..? Älä suotta loukkaa tylyillä teksteilläsi lapsiaan kasvattavia äitejä ja isiä. Parhaansa kaikki tekevät. Itsekin sen ehkä joskus huomaat, jos lapsukaisia haluat tähän maailmaan siittää.

        Parhaansa kaikki varmasti tekevät, mutta itkevä lapsi käy varmasti jokaisen hermolle ennemmin tai myöhemmin. Tarkoitukseni ei varmasti ollut loukata ketään, mutta en myöskään kieltänyt olla ajattelemasta muita ihmisiä :)


      • Youn
        safsdafasf jälleen kirjoitti:

        Parhaansa kaikki varmasti tekevät, mutta itkevä lapsi käy varmasti jokaisen hermolle ennemmin tai myöhemmin. Tarkoitukseni ei varmasti ollut loukata ketään, mutta en myöskään kieltänyt olla ajattelemasta muita ihmisiä :)

        Eiköhän tuo tyylisi ole kuitenkin aika ylimielistä vanhempia kohtaan? Kyllä ne lapset joskus rääkyvät. Huonoa onnea vaan jos satut olemaan aina silloin paikalla.

        Annetaan kuules ihmisten olla. Ja ollaan toki kaikki pahoillamme myös siitä, jos vaikka sitten sinun hermoillesi tekee tiukkaa kestää se, jos nappula jossain äidilleen parkaisee. Kurjaahan se on.


      • vitun kakarat
        Youn kirjoitti:

        Eiköhän tuo tyylisi ole kuitenkin aika ylimielistä vanhempia kohtaan? Kyllä ne lapset joskus rääkyvät. Huonoa onnea vaan jos satut olemaan aina silloin paikalla.

        Annetaan kuules ihmisten olla. Ja ollaan toki kaikki pahoillamme myös siitä, jos vaikka sitten sinun hermoillesi tekee tiukkaa kestää se, jos nappula jossain äidilleen parkaisee. Kurjaahan se on.

        kyllä montaa muutakin kuulkaa pistää vituttaa ku kakarat huutaa yhtä soittoa kaupassa ja mieloummin sitä on yksin kuin jonkun huutavan kakaran kanssa kaupassa.

        eikä se mitään mutta mulla alakerrassa huutaa kakara yöt ja päivät ja lapsi perheitäkö ei koske talon järjestys säännöt vai?

        Mitä vitun jumaslia lapsi perheet luulee olevansa salo lisät vaan pois ja ÄKKIÄ!!!

        yhteiskunnanko pitäis maksaa siitä että tekee kakarii? ja sitten vielä elättää ne vai?
        kyllä on asennetta ei ne kakara perheetkä mitää jumalia ole vaikka tuntuu ettei niitä sitten koske mitkään säännöt mutta muita koskee vai?

        Jos joku ei valita, kyllä tekin voisitte joskus tulla edes puoli tiehen vastaan mutta eipä väkisin


      • mutta mutta
        vitun kakarat kirjoitti:

        kyllä montaa muutakin kuulkaa pistää vituttaa ku kakarat huutaa yhtä soittoa kaupassa ja mieloummin sitä on yksin kuin jonkun huutavan kakaran kanssa kaupassa.

        eikä se mitään mutta mulla alakerrassa huutaa kakara yöt ja päivät ja lapsi perheitäkö ei koske talon järjestys säännöt vai?

        Mitä vitun jumaslia lapsi perheet luulee olevansa salo lisät vaan pois ja ÄKKIÄ!!!

        yhteiskunnanko pitäis maksaa siitä että tekee kakarii? ja sitten vielä elättää ne vai?
        kyllä on asennetta ei ne kakara perheetkä mitää jumalia ole vaikka tuntuu ettei niitä sitten koske mitkään säännöt mutta muita koskee vai?

        Jos joku ei valita, kyllä tekin voisitte joskus tulla edes puoli tiehen vastaan mutta eipä väkisin

        Ne tämän päivän kakarat on niitä jotka huomenna vaihtaa sun vaippojas vanhainkodissa.


      • Rumbb
        mutta mutta kirjoitti:

        Ne tämän päivän kakarat on niitä jotka huomenna vaihtaa sun vaippojas vanhainkodissa.

        Bwaha bwahaa! Erittäin hyvin sanottu siellä. Näinhän se on poijjaat.


      • nenenenenenenene
        Dassafi kirjoitti:

        Melko huvittavaa, "sadfdfas" tuo tyylisi kirjoittaa. Lienet vielä nuori ja lapsuutesi on vielä lähellä. Olen ollut huomaavinani, että tykkäät kommentoida etenkin lapsia koskevia juttuja..? Älä suotta loukkaa tylyillä teksteilläsi lapsiaan kasvattavia äitejä ja isiä. Parhaansa kaikki tekevät. Itsekin sen ehkä joskus huomaat, jos lapsukaisia haluat tähän maailmaan siittää.

        Voi kun ne äidit ja isät tosiaan KASVATTAISIVAT niitä lapsiaan!


    • Kasvatus kehiin

      En jaksa kaikkia viestejä lukea, mutta kertokaas ihmiset että miksi lapsia ei enää kasvateta? En mä ainakaan lapsena kaupassa mitään huutanu ja pomppinu, käyttäydyttiin kiltisti. Samoin kylässä ei rohmuttu pöytää tyhjäksi ja heitelty pipareita pitkin taloa. Ei se kaks-vuotias ole ollenkaan liian nuori tajuamaan miten yleisillä paikoilla ja kylässä pitää olla. Onko kyseessä vain se että on helpompi olla näkemättä vaivaa ja kasvattamatta sitä ipanaa.

      • hjuvaaaaa

        Viisaita sanoja, jotka nykypäivänä on täysin kasvatuksesta unohdettu. Ottakaa neuvoa huutavien ja rääkyvien lasten vanhemmat edellisen kirjoittajat tekstistä.


      • yhteinen veropussi
        hjuvaaaaa kirjoitti:

        Viisaita sanoja, jotka nykypäivänä on täysin kasvatuksesta unohdettu. Ottakaa neuvoa huutavien ja rääkyvien lasten vanhemmat edellisen kirjoittajat tekstistä.

        Kun yrittää niinku kirjoittaa ja viestittää ja saada aikaan keskustelua sinäänsä ihan asiallisesta asiasta niin sit se menee just tämmöseksi , eli lapsia omaavat puolustaa ja ei lapselliset haukkuu, no niin tietty se on se tosi sitten mikä varmaan näkyy tuolla just kaupoissa esim.tenavien huutamisena ja kiukuttelemisena,eli asia yksinkertaisesti sanottuna ihmisten kehittymätön käytös niin lasten kuin aikuisten.

        Pitäis tajuta et kaikki ei tykkää lapsista juu eikä tarttekaan, sillä jokainen voi ihan itse nykypäivänä tehdä niitä jos haluaa ja olla tekemättä ellei halua.jos niistä tykkää niitä saa tehtaillla ihan vaikka tarhan verran jos niin haluaa juu ei siinä mitään tehköön jos haluaa.

        Mutta suurin pointti on siinä että pitääkö meidän jotka niitä emme halua kustantaa ne teidän lastenne elämä ja teidän tekijöiden siinä sivussa sillä mistä me jotka emme lapsia tee saamme sen raha määrän mitä te saatte yhteisistä verovaroistamme, sillä kaiken sen lisäksi meillä kaikilla on samat edut jotka kustannetaan verovaroin kuten julkinen terveydenhuolto jne....

        Jokainen voi laskea ihan itse mitä esim 2 lapsinen perhe saa avustuksia lasten ollessa vaikka alle kolme vuotiaita, se on aika hirmuinen summa kuitenkin ja kaikki se tulee kuntien ja valtion verovaroista,joihin vain lapsia tekevät pääsevät osallisiksi.


      • Siemenc
        yhteinen veropussi kirjoitti:

        Kun yrittää niinku kirjoittaa ja viestittää ja saada aikaan keskustelua sinäänsä ihan asiallisesta asiasta niin sit se menee just tämmöseksi , eli lapsia omaavat puolustaa ja ei lapselliset haukkuu, no niin tietty se on se tosi sitten mikä varmaan näkyy tuolla just kaupoissa esim.tenavien huutamisena ja kiukuttelemisena,eli asia yksinkertaisesti sanottuna ihmisten kehittymätön käytös niin lasten kuin aikuisten.

        Pitäis tajuta et kaikki ei tykkää lapsista juu eikä tarttekaan, sillä jokainen voi ihan itse nykypäivänä tehdä niitä jos haluaa ja olla tekemättä ellei halua.jos niistä tykkää niitä saa tehtaillla ihan vaikka tarhan verran jos niin haluaa juu ei siinä mitään tehköön jos haluaa.

        Mutta suurin pointti on siinä että pitääkö meidän jotka niitä emme halua kustantaa ne teidän lastenne elämä ja teidän tekijöiden siinä sivussa sillä mistä me jotka emme lapsia tee saamme sen raha määrän mitä te saatte yhteisistä verovaroistamme, sillä kaiken sen lisäksi meillä kaikilla on samat edut jotka kustannetaan verovaroin kuten julkinen terveydenhuolto jne....

        Jokainen voi laskea ihan itse mitä esim 2 lapsinen perhe saa avustuksia lasten ollessa vaikka alle kolme vuotiaita, se on aika hirmuinen summa kuitenkin ja kaikki se tulee kuntien ja valtion verovaroista,joihin vain lapsia tekevät pääsevät osallisiksi.

        No eiköhän suomalaisia kuitenkin saisi syntyä nykyistä enemmän?. Joskushan ne on sitten jonkun tehtävä (by sex). Muuten täällä mellastaa muut ja pigmentti alkaa muuttua. Mieti sitä.


      • asdfghh
        Siemenc kirjoitti:

        No eiköhän suomalaisia kuitenkin saisi syntyä nykyistä enemmän?. Joskushan ne on sitten jonkun tehtävä (by sex). Muuten täällä mellastaa muut ja pigmentti alkaa muuttua. Mieti sitä.

        Sama se tehdäänkö niitä lapsia vai ei niin silti niitä eri pigmentin omaavia henkilöitä tulee tänne kun Suomi on niin helvetin hyvä maa ja ottaa kaikki vastaan... Suomen tyyli rupee pikku hiljaa muokkaamaan itsestäni ainaki rasistia :D Turha tulla sitten syyttämään.. Suomessa tarpeeksi työttömyyttä muutenkin, voisivat vaikka lähettää siperiaan lumihommiin..


    • P

      Juu... on sitä penskoille ennenkin remmiä annettu, miksei nytkin?

      • ei meidän tarvii

        maahanmuuttajat tähän asian yhteyteen liittyvät, niihin on olemassa kuitenkin kiintiöt joihin jokainen voi tutustua vaikka ulkoministeriön sivustoilta.

        Tuntuu todella väärältä että me naiset jotka teemme koko ikämme työtä ja elätämme itsemme siitä saadulla tuloilla ja maksamme veroja, meidän rahoja käytetään lapsiperheiden ja lapsien vanhempien elättämiseen vuosia, verot nousevat koko ajan ja jos tämä verorahamäärä saataisiin esim vaikka puolitettua sen rahan voisi käyttää paljon paljon tärkeämpäänkin kuin lapsiperheiden ja niiden vanhempien elättämiseen.

        Täytyy myöntää että kyllä hiukan ottaa päähän kun joka joulu, juhannus jne tullaan vinkuumaan että etkö voisi tehdä mun ja mun työvuoroa kun on pienet lapset kotona jne, kannattaisko tälläiset asiat miettiä ennenkuin niitä tekee, eihän siinä sinäänsä mitään rahaahan se tietenkin vaan on ja rahalla voi ostaa kaikkea kivaa mammonaa ja parempaa elintasoa itselleen mutta ettäkö sen takia pitäisi aina "uhrautua"?
        ei kovin tasapuolista toimintaa, jos on työvuoro silloin tullaan töihin ja muut asiat pitää pystyä hoitamaan niin ettei se häiritse työntekoa.

        MIkä ihmeen velvollisuus meidän muiden on elättää veroilla lapset ja lapsiperheet?
        Aivan eri juttu sen sijaan on vaikka julkinen sairaanhoito.


      • kaikkia kans
        ei meidän tarvii kirjoitti:

        maahanmuuttajat tähän asian yhteyteen liittyvät, niihin on olemassa kuitenkin kiintiöt joihin jokainen voi tutustua vaikka ulkoministeriön sivustoilta.

        Tuntuu todella väärältä että me naiset jotka teemme koko ikämme työtä ja elätämme itsemme siitä saadulla tuloilla ja maksamme veroja, meidän rahoja käytetään lapsiperheiden ja lapsien vanhempien elättämiseen vuosia, verot nousevat koko ajan ja jos tämä verorahamäärä saataisiin esim vaikka puolitettua sen rahan voisi käyttää paljon paljon tärkeämpäänkin kuin lapsiperheiden ja niiden vanhempien elättämiseen.

        Täytyy myöntää että kyllä hiukan ottaa päähän kun joka joulu, juhannus jne tullaan vinkuumaan että etkö voisi tehdä mun ja mun työvuoroa kun on pienet lapset kotona jne, kannattaisko tälläiset asiat miettiä ennenkuin niitä tekee, eihän siinä sinäänsä mitään rahaahan se tietenkin vaan on ja rahalla voi ostaa kaikkea kivaa mammonaa ja parempaa elintasoa itselleen mutta ettäkö sen takia pitäisi aina "uhrautua"?
        ei kovin tasapuolista toimintaa, jos on työvuoro silloin tullaan töihin ja muut asiat pitää pystyä hoitamaan niin ettei se häiritse työntekoa.

        MIkä ihmeen velvollisuus meidän muiden on elättää veroilla lapset ja lapsiperheet?
        Aivan eri juttu sen sijaan on vaikka julkinen sairaanhoito.

        Haiskahtaa siltä, että kuulut siihen "saluuna"porukkaan, joita
        perheelliset vielä, lastensa lisäksi, joutuvat elättämään.
        Häpeäisit edes!


      • LLP
        ei meidän tarvii kirjoitti:

        maahanmuuttajat tähän asian yhteyteen liittyvät, niihin on olemassa kuitenkin kiintiöt joihin jokainen voi tutustua vaikka ulkoministeriön sivustoilta.

        Tuntuu todella väärältä että me naiset jotka teemme koko ikämme työtä ja elätämme itsemme siitä saadulla tuloilla ja maksamme veroja, meidän rahoja käytetään lapsiperheiden ja lapsien vanhempien elättämiseen vuosia, verot nousevat koko ajan ja jos tämä verorahamäärä saataisiin esim vaikka puolitettua sen rahan voisi käyttää paljon paljon tärkeämpäänkin kuin lapsiperheiden ja niiden vanhempien elättämiseen.

        Täytyy myöntää että kyllä hiukan ottaa päähän kun joka joulu, juhannus jne tullaan vinkuumaan että etkö voisi tehdä mun ja mun työvuoroa kun on pienet lapset kotona jne, kannattaisko tälläiset asiat miettiä ennenkuin niitä tekee, eihän siinä sinäänsä mitään rahaahan se tietenkin vaan on ja rahalla voi ostaa kaikkea kivaa mammonaa ja parempaa elintasoa itselleen mutta ettäkö sen takia pitäisi aina "uhrautua"?
        ei kovin tasapuolista toimintaa, jos on työvuoro silloin tullaan töihin ja muut asiat pitää pystyä hoitamaan niin ettei se häiritse työntekoa.

        MIkä ihmeen velvollisuus meidän muiden on elättää veroilla lapset ja lapsiperheet?
        Aivan eri juttu sen sijaan on vaikka julkinen sairaanhoito.

        Jep, yhteiskuntaoppi on tällaista tekstiä kirjoittavalle tainnut olla koulussa tervanjuontia. Eiköhän tässä kuitenkin yritetä rakentaa edellytyksiä lapsiperheille.

        Muisteleppa omaa äippääsi;)


      • asdfasdfasdf1
        LLP kirjoitti:

        Jep, yhteiskuntaoppi on tällaista tekstiä kirjoittavalle tainnut olla koulussa tervanjuontia. Eiköhän tässä kuitenkin yritetä rakentaa edellytyksiä lapsiperheille.

        Muisteleppa omaa äippääsi;)

        Jos ei omin avuin pysty lastaan kustantamaan niin ei lapsen yrittämistä kannata edes harkita. Ihmisiä on muutenkin vaikka millä mitalla ja lisää pitäisi aina vaan tehdä? Mikä hinku? Työttömyys kasvaa taustalla jne.. Ensinnäkin verorahoja pitäisi käyttää järkeviin asioihin, ei mihinkään 50tuhannen euron metallipalloihin kuten esim uimahallin ja lukion pihalla on... Maailmasta löytyy varmasti muita, tärkeämpiä rahankäytönkohteita..


      • kiinasta esimerkkiä
        asdfasdfasdf1 kirjoitti:

        Jos ei omin avuin pysty lastaan kustantamaan niin ei lapsen yrittämistä kannata edes harkita. Ihmisiä on muutenkin vaikka millä mitalla ja lisää pitäisi aina vaan tehdä? Mikä hinku? Työttömyys kasvaa taustalla jne.. Ensinnäkin verorahoja pitäisi käyttää järkeviin asioihin, ei mihinkään 50tuhannen euron metallipalloihin kuten esim uimahallin ja lukion pihalla on... Maailmasta löytyy varmasti muita, tärkeämpiä rahankäytönkohteita..

        takuulla on niitä jotka tekevät niitä lapsia vain sen takia että pääsevät pois töistä saavat olla kotona sitten kun on pieni lapsi aina kipeänä ja saa olla pois töistä.VITTU MITÄ TEKOSYYTÄ

        Lapisia tehdään sen takia että voidaan käyttää niitä syynä joka vitun asiaan ja päästään itse helpoööa nähty on.

        Täysin yhdyn yllä olavaan miksi tehdä lapsia, sama politiikka vaan k'yttöön ku kiinassa!!


      • mrts
        kiinasta esimerkkiä kirjoitti:

        takuulla on niitä jotka tekevät niitä lapsia vain sen takia että pääsevät pois töistä saavat olla kotona sitten kun on pieni lapsi aina kipeänä ja saa olla pois töistä.VITTU MITÄ TEKOSYYTÄ

        Lapisia tehdään sen takia että voidaan käyttää niitä syynä joka vitun asiaan ja päästään itse helpoööa nähty on.

        Täysin yhdyn yllä olavaan miksi tehdä lapsia, sama politiikka vaan k'yttöön ku kiinassa!!

        Salli mun nauraa!


      • rahaa on, lapsia ei
        mrts kirjoitti:

        Salli mun nauraa!

        Sen olen huomannut, että lapsi on nykypäivän teiniäitien leikkikalu.. Se on vaan niin ihana ja hauska lelu, TUITUI.. Mutta parinvuoden päästä itketään kun lapsi on "kauhukakakara" iässä ja rahat on loppu.. Nuoruuskin jäi kokematta.. Isä / isäpuolikin on vaihtunut tusinan kertaa ja jos sellainen sattuu olemaan niin sekin pelaa vaan päivät pitkät farmvilleä facebookissa.


      • k
        ei meidän tarvii kirjoitti:

        maahanmuuttajat tähän asian yhteyteen liittyvät, niihin on olemassa kuitenkin kiintiöt joihin jokainen voi tutustua vaikka ulkoministeriön sivustoilta.

        Tuntuu todella väärältä että me naiset jotka teemme koko ikämme työtä ja elätämme itsemme siitä saadulla tuloilla ja maksamme veroja, meidän rahoja käytetään lapsiperheiden ja lapsien vanhempien elättämiseen vuosia, verot nousevat koko ajan ja jos tämä verorahamäärä saataisiin esim vaikka puolitettua sen rahan voisi käyttää paljon paljon tärkeämpäänkin kuin lapsiperheiden ja niiden vanhempien elättämiseen.

        Täytyy myöntää että kyllä hiukan ottaa päähän kun joka joulu, juhannus jne tullaan vinkuumaan että etkö voisi tehdä mun ja mun työvuoroa kun on pienet lapset kotona jne, kannattaisko tälläiset asiat miettiä ennenkuin niitä tekee, eihän siinä sinäänsä mitään rahaahan se tietenkin vaan on ja rahalla voi ostaa kaikkea kivaa mammonaa ja parempaa elintasoa itselleen mutta ettäkö sen takia pitäisi aina "uhrautua"?
        ei kovin tasapuolista toimintaa, jos on työvuoro silloin tullaan töihin ja muut asiat pitää pystyä hoitamaan niin ettei se häiritse työntekoa.

        MIkä ihmeen velvollisuus meidän muiden on elättää veroilla lapset ja lapsiperheet?
        Aivan eri juttu sen sijaan on vaikka julkinen sairaanhoito.

        Asiaaa..


      • jsspsj
        ei meidän tarvii kirjoitti:

        maahanmuuttajat tähän asian yhteyteen liittyvät, niihin on olemassa kuitenkin kiintiöt joihin jokainen voi tutustua vaikka ulkoministeriön sivustoilta.

        Tuntuu todella väärältä että me naiset jotka teemme koko ikämme työtä ja elätämme itsemme siitä saadulla tuloilla ja maksamme veroja, meidän rahoja käytetään lapsiperheiden ja lapsien vanhempien elättämiseen vuosia, verot nousevat koko ajan ja jos tämä verorahamäärä saataisiin esim vaikka puolitettua sen rahan voisi käyttää paljon paljon tärkeämpäänkin kuin lapsiperheiden ja niiden vanhempien elättämiseen.

        Täytyy myöntää että kyllä hiukan ottaa päähän kun joka joulu, juhannus jne tullaan vinkuumaan että etkö voisi tehdä mun ja mun työvuoroa kun on pienet lapset kotona jne, kannattaisko tälläiset asiat miettiä ennenkuin niitä tekee, eihän siinä sinäänsä mitään rahaahan se tietenkin vaan on ja rahalla voi ostaa kaikkea kivaa mammonaa ja parempaa elintasoa itselleen mutta ettäkö sen takia pitäisi aina "uhrautua"?
        ei kovin tasapuolista toimintaa, jos on työvuoro silloin tullaan töihin ja muut asiat pitää pystyä hoitamaan niin ettei se häiritse työntekoa.

        MIkä ihmeen velvollisuus meidän muiden on elättää veroilla lapset ja lapsiperheet?
        Aivan eri juttu sen sijaan on vaikka julkinen sairaanhoito.

        Ei nyt tosiaankaan vedetä tätä maahanmuuttokeskusteluksi, mutta tuo elintasopakolaisten määrä ei kata kaikkea Suomeen tulevaa maahanmuuttoa, se on vain pieni osa sitä. Muistaakseni kiintiö oli tyyliin 750hlö/vuosia. Tänävuonna oltiin jo löydetty 3000 pakolaista ilman minkäänlaista henkilöllisyyttä. Samoin romanikerjäläisten määrä Suomessa kasvaa: useimmat heistä ovat viihtyneet täällä yli EU:n sallimien rajojen, niitä ei uskalleta tai haluta häätää, vaikka tekevät täällä kaikkea muuta mitä ihmisen kuuluisi elääkseen tehdä.


    • säälittää.....!!!!

      "minulla on oikeus saada tehdä ostokseni rauhassa ja niin on monella muullakin"

      Kysyn vaan,että missä laissa tämä "oikeutesi" löytyy?

      "En piodä lapsista eikä onneksi tarvitsekkaan enkä aio niitä tehdä en nyt enkä vast edeskään , ja siihen minulla on luoja soikoon täysi oikeus, on ihanaa nauttia vapaudesta, ilman rääkyvää kakaraa kintuissa "

      Luojalle kiitos, että olet sisäistänyt sen, että sinussa ei ole mitään, mtä kannattaisi siittä eteenpäin!!!

      • AMELIAS ON SE

        ONNEKSI JOTKUT TAJUAVAT SEN SIJAAN TUNTUU ETTEI NE JOIDEN PITÄISI JÄTTÄÄ NE LAPSET TEKEMÄTTÄ.
        Niin se vaan on me jotkut onneksi ymmärrämme ja jätämme ne lapset tekemättä, meille on vaan vaan tärkeämpää moni muu asia kuten korkea elintaso ja hyvä sekä hyvinpalkattu työ.

        ja vastapainoksi voimme tehdä mitä haluamme, mennä minne haluamme milloin haluamme, ostaa ja shoppailla kaikkea kivaa tarpeellista ja tarpeetonta, onhan se mukava ajella joka vuosi tuliterällä autolla, asustaa uutta siistiä lapsien tuhriimatonta taloa, palkata puutarhuri, pitää piha hoidettuna.
        kutsua ystäviä kylään pitää juhlia jne.

        elämästä pitäisi nauttia mutta kun katsoo siihen prisman kassajonoon näkee kulahtaneita kotiäitejä, läskimahaisia sisiä ja huutavia kakaroita, sitäkö tekin elämältä haluatte?
        Onneksi voin nauttia elämästä täysillä ja sen teenkin.


      • Hohhoijjaaz
        AMELIAS ON SE kirjoitti:

        ONNEKSI JOTKUT TAJUAVAT SEN SIJAAN TUNTUU ETTEI NE JOIDEN PITÄISI JÄTTÄÄ NE LAPSET TEKEMÄTTÄ.
        Niin se vaan on me jotkut onneksi ymmärrämme ja jätämme ne lapset tekemättä, meille on vaan vaan tärkeämpää moni muu asia kuten korkea elintaso ja hyvä sekä hyvinpalkattu työ.

        ja vastapainoksi voimme tehdä mitä haluamme, mennä minne haluamme milloin haluamme, ostaa ja shoppailla kaikkea kivaa tarpeellista ja tarpeetonta, onhan se mukava ajella joka vuosi tuliterällä autolla, asustaa uutta siistiä lapsien tuhriimatonta taloa, palkata puutarhuri, pitää piha hoidettuna.
        kutsua ystäviä kylään pitää juhlia jne.

        elämästä pitäisi nauttia mutta kun katsoo siihen prisman kassajonoon näkee kulahtaneita kotiäitejä, läskimahaisia sisiä ja huutavia kakaroita, sitäkö tekin elämältä haluatte?
        Onneksi voin nauttia elämästä täysillä ja sen teenkin.

        ""En piodä lapsista eikä onneksi tarvitsekkaan enkä aio niitä tehdä en nyt enkä vast edeskään , ja siihen minulla on luoja soikoon täysi oikeus, on ihanaa nauttia vapaudesta, ilman rääkyvää kakaraa kintuissa "

        Luojalle kiitos, että olet sisäistänyt sen, että sinussa ei ole mitään, mtä kannattaisi siittä eteenpäin!!! "

        Siinä taas yksi hyvä esimerkkiäitä vastaamassa viestiketjuun. Tunnetko kyseisen anonyymin henkilön vai mistä johtuu että haukut häntä ihmiseksi kenen ei ole järkeä siittää jälkeläisiä? Omalla asenteellasi olisin ainaki sinun saappaissasi jättänyt sen siittämisen aivan toisille henkilöille. Kusipäitä tässä maailmassa riittää muutenkin.


    • Ärsyttävää

      Samaa mieltä myös aloittajan kanssa, ei se lasten itku sinänsä häiritse vaan se kun ne huutaa ihan huvikseen,kun kaupassa kaikuu niin mukavasti.
      Ja nykyään lapsiperheet käyvät kaupassa jopa illalla niin myöhään kun kauppa on auki.
      Muutenkin olen nähnyt kun lapset heittelevät ja syövät esim.hedelmiä ja vanhemmat vain "älä nyt lapsi kulta"
      Toki on tosi suloisiakin lapsia ja fiksuja vanhempia.
      Kun aikuinen käyttäytyy kaupassa huonosti myös lapsi niin tekee.

    • siks päk

      Mua harmittaa rumat ihmiset kaupoissa. Miks pitää tulle ihmisten ilmoille, jos on läski? Tai joku kalju hyypiö? Haluaisi katsella kaupoissa vain seksikkäitä naisia. Mutta ei, aina tulee jotain olohousuissa ja crocseissa löllystäviä vyölaukkuja vastaan.

      Ja ne ostoskärryt! Voi prkl kun menen ostamaan sen purkkapaketin (syön vain Jenkkiä) niin aina on joku ostoskärry edessä ihan täynnä tavaraa. Pitää työntää se syrjään että pääsee kassalle. Kauppiaallekin olis parempi jos kiellettäis ostoskärryt että meikä pääsis nopeammin kassalle ostaan purkkaa. Ja joskus bisse six päk.

    • ei

      Eiköhän se ole tässä nykyajan yhteiskunnassa isoin rangaistus minkä lapselle saa antaa on juuri tuo älä nyt tai ylipäätään sana ei.
      Menetki ottamaan niskavilloista kiinni tai antamaan luunapin julkisilla paikoilla ni on jo seuraavassa käänteessä mummo soittanu poliisit antamaan sakkoja ja syytettä pahoinpitelystä. Naurettavaa.

    • ihmettelen vaan

      Karkkihyllyjen ympäristö on pahin paikka lapselle. Siellä ne hermot pettävät ja itku tulee, kun äiti antaa valita vain yhden tikkarin ja lapsi haluaisi vaikka mitä sieltä hyllystä. Lasten kasvatusta on sekin siellä kaupassa, että kaikkea ei anneta periksi ja lapsikin oppii vähitellen, että kaikkea haluamaansa hän ei voi saada, vaikka kuinka raivoaisi ja itkupotkuhuutoa esittäisi.
      Päivähoidosta haettaessa on melkeinpä samalla reissulla mentävä kauppaan ja koska monet eivät ehdi käydä ostoksilla ennen muksun hakemista, koska päiväkodin henkilökuntaa ei saa odotuttaa, niin on ainut vaihtoehto mennä tenavan kanssa sinne.
      Itsellä ei ole lapsia, mutta ei minun ostosreissuni tai työni kaupassa häiriinny lasten itkusta, kiukuttelusta tai huutamisesta. Useimmissa tapauksissa lasta kehoitetaan olemaan hiljaa ja lievästi uhataan lähteä pois, jos huuto ei lopu.
      Taitaa olla sellainen marginaaliryhmä, joka ei yhtään komenna lastaan, vaikka hän tekisi mitä tahansa. Mitä nyt olen seuraillut noita miedän asiakkaita, jotak käy pienten lasten kanssa, niin kyllä pahantekoon puututaan, samoin huuto tai itku yritetään saada loppumaan lyhyeen.
      Millainenhan sitä on itse kukin ollut uhmaiässä - sitä ei vain itse muista, eikä äiti kehtaa kertoa.
      Toisaalta sitten nuokin jutut, että haluaa elää vapaana ilman lapsia ja on "oikeus" käydä ostoksilla ilman että törmää lapsiin on sekin aika haihattelua! Me suvaitsemme kaikkea muutakin, jopa ala-arvoisia asioita, mutta emme lapsia, joista aikoinaan tulee tämän yhteiskunnan ylläpitäjiä ja tätä minä en ymmärrä.

      • nenenenenenenenen

        Mitään uhmaikää ennenvanhaan edes ollut, se on sellaista turhaa vouhotusta jolla saadaan selitettyä se että ei sitten tullut lasta kasvatettua. Ikinä en lapsena (tai aikuisena) harkinnut edes kitisemistä kaupassa, koska se ei ollut vaihtoehto, niin ei tehdä, koska se on huonoa käyttäytymistä ja on opetettu että yleisellä paikalla käyttäydytään hyvin!


    • Maltilla vaan

      Itse olen käynyt lasten kanssa kaupassa aina ja hyvin ostokset sujuu poikkeuksetta. Ja jos tot' puhutaan niin sadasta kauppa käynnistä ehkä kerran on kaupassa ollut samaan aikaan ns. "rääkyvä lapsi".

      Siis huoleti kauppoihin lasten kanssa tai ilman oppimaan kärsivällisyyttä:)

    • Yörauha täytyy olla.

      Itse teen ostoslistan kauppareissua varten ja olen alle 20 minuutissa ulkona sieltä, sitten jos jotain normaalista poikkeavaa on hankittava niin menen sellaiseen aikaan, jolloin porukkaa on kaupoissa mahdollisimman vähän. Eli myöhään illalla tai aikaisin aamulla. En mäkään jaksa riehuvia kakaroita, mut mun suvaitsevaisuus on sen verran hyvällä pohjalla, etten ala valittaa naapurin kakaroiden trampoliinilla hyppimisestä ja siellä huutelusta ennen kuin kello alkaa lähestyä puolta yötä.

    • hermoton

      Juu, ei kakaroita ravintoloihin, torille, kauppoihin jne. Ja jos sitä fillaria on pakko ajaa keskellä kartsaa, ni opettakaa ne ajamaan reunassa. Minä ajan ainaki päälle. Ihme hyssyttelyä, korvasta kii ja tukkapöllyä ni johan alkaa ipanat oppia tavoille!
      Ja "amelias on se" -nimimerkille peukut, mainio kirjoitus!

      • ...........

        Jos nään kaupassa tai muualla ihmisten ilmoilla noin ahdasmielisen ihmisen kun sinä, järjestän tahallani lasten kanssa kohtauksen jotta sinunlaisesi ärsyyntyvät vielä enemmän. Ihan kun meitä äitejä ja isejä kiinnostaisi säälittävät lapsettomat ruikuttajat jotka eivät tiedä muusta kun "hyvästä laatuajasta yksin tai puolison kanssa". Haha, taitaa kateus vaan olla kaiken ärsyyntymisen takana, ehkäpä jossain mielesi syövereissä kuitenkin haluaisit lapsen ja kiukuttelet kaupoissa ja toreilla muiden onnelle!;)


    • oijoi......

      itselläni ei ole lapsia,eikä ehkä tulekkaan,mut voi saa***a ku joku voi olla ahdasmielinen.niitten lapsien ei varmasti "anneta" siellä huutaa ja riehua (paitsi ehkä tapauksissa jossa vanhemmat ovat samanlaisia),mutta koitappa kuule sellasta sitten pitää hiljaa.toivottavasti sulla ei ole lemmikkejä,koska nehän vasta vaikeita olis!
      ja tosiaan samalla lailla heillä on oikeus käydä kaupassa kun meillä kaikilla muillakin.vai pitäskö ne muksut sitten jättää yksin kotiin?kaikilla ei kuitenkaan ole mahdollisuutta lähteä yksin.kyllä tekis mieli tulla sua vähän ojentaa,antaa lasten olla lapsia....

    • syö itse arsenikkiä

      ette te säälittävät "lasten vihaajat" ole koskaan tullu ajateleeks et jokainen teistä ja jokainen mesitä normaaleista ihmisistä on myös ollut lapsi. ja mitä olen kokemuksesta huomannut niin erittäin monella lapsella on taipumus huutaa tai itkeä. myös aivan varmasti joku teistä on joskus huutanut ja itkenyt, vaikkei ehkä kaupassa. Lapsi on kuitenkin sen verran kehittymätön eliö ettei vielä kykene ajattelemaan teitä sairaita arsenikin syöttäjiä. Ja ne jotka haluaisivat syöttä lapsiparoille arsenikkia saisivat syödä sitä itse tai painua välittömästi hoitoon.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      456
      3346
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      438
      3158
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      131
      2876
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2222
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2070
    6. 182
      1420
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1357
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1226
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      81
      1210
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe