Tämä ei ole mikään salaisuus tai 7-päivää juoru, että Miitta-täti on Tuomaksen täti, eli hänen äitinsä Sirkan pikkusisko.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Miitta_Sorvali
Minusta Miitta on täkäläisistä paras naiskoomikko-näyttelijä, enkä ole mielipiteineni yksin. Hänen huumorinsa on sarkastisen terävää, ei mitään sitä tyypillistä hömppää. En tiedä onko Tuomas käynyt tätinsä terapiassa Helsingissä käydessään, varmasti on. Miitan puoliso Kari on taas minulle tuttu, koska pyörimme Lahdessa silloin nuorina samoissa bändipainotteisissa ympyröissä. Näistä kuvioista on lähtöisin mm. Haikara ja Sleepy Sleeppers, joten Sorvalien perheessä sekopäät tunnetaan....hih! Kari - "Sorvis" oli jo nuorena hulvaton tyyppi, joka hauskutti ympäristöään omalla sekopäähuumorillaan. Sittemmin teatterikoulun myötä ovat roolitkin vakavoituneet.
Jos Tuopilla otsaa kiristää on syytä poiketa tädin pakeilla, kyllä Sorvalit hauskuttaa.
Miitta-täti ja pikku Tuomas
7
3039
Vastaukset
- mieite54
Mutta Tuomaksen äiti ei ole Sirkka nimeltään!
- kiteeläinen
Ei niin, vaan Kirsti Nortia-Holopainen. Kyllä nyt joutui Yrjö Jurri häpeään kun ei tiennyt tuota.
- rappari8
kiteeläinen kirjoitti:
Ei niin, vaan Kirsti Nortia-Holopainen. Kyllä nyt joutui Yrjö Jurri häpeään kun ei tiennyt tuota.
Onko se ygä sitte joskus jotaki jopa tienny
- 3+4=7
rappari8 kirjoitti:
Onko se ygä sitte joskus jotaki jopa tienny
Ei sitten mistään mitään. Onneksi täältä sentään löytyy näitä älykköjä.
- jopsjoo
Kun ei omilla ansioilla pärjää, on sentään kuulua sukua.
- 5+3
Eihän se Tuomas kummoinen ole, eikä sen ammattinäyttelijä tätikään, jostain ulkoa täytyy niidenkin kalastella meriittejä. Onneksi sentään muilla Suomen soittajilla ja näyttelijöillä on meriittejä vaikka näille jakaa.
- ypu
5+3 kirjoitti:
Eihän se Tuomas kummoinen ole, eikä sen ammattinäyttelijä tätikään, jostain ulkoa täytyy niidenkin kalastella meriittejä. Onneksi sentään muilla Suomen soittajilla ja näyttelijöillä on meriittejä vaikka näille jakaa.
Miten te voitte kertoa tänne jotain kumminkaimajuttuja? Aivan saakelin noloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851748Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201164YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581026- 62916
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756