Kysymyksiä Dodge Caliber SRT4

srt4-jeee

Olen harkinnut otsikon mukaisen auton ostamista vm.08 tai 09. Koeajon jälkeen kuitenkin pari
asiaa jäi mieltä askarruttamaan...

1. Hansikaslokerossa ei ollut valoa? Onko näin vai onko lisävaruste?
2. Myöskään sisävaloa ei tuntunut olevan esim. "meikkauspeileissä", lisävaruste?
3. Mitä eroa on Music Gate ja Kicker Livin Loud äänentoistoilla? Ainakaan koeajamassani versiossa ei ollut takaluukusta kääntyviä kaiuttimia joita olen jossain nähnyt...
4. Ajovaloautomatiikka, sitä ei ilmeisesti ole?
5. Automaattinen ilmastointi, saako lisävarusteena edes?

Muuten kyllä pidin pirssistä ja on varmasti tehokkain ja pulssia nostattavin auto jota olen koskaan
ajanut, joskin nuo pikkuasiat olisi kiva tietää että ostaa sitten sellaisen jossa on haluamat varusteet.
Varmaankin kompromisseja on pakko tehdä jos tällaisen haluaa...:)

11

1783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 23324324

      Oliko niin paska ajaa että nosti pulssia. Kattosit vaan niitä oikeita NELIVETOISIA ahdettuja tehokkaita autoja etkä tuollaista kuraa. Vai että oikein pitäisi olla takakontin luukussa kääntyvät kaiuttimet....voi helvetti, kuolen.

      • RIP

        Mikähän sun pointti oli tossa viestissäsi? Jos tarkotat Mitsua tai Subarua niin taitavat olla vähän eri hintaluokassa. Tuolla 30k hinnalla ei juurikaan tehokkaampaa uutta autoa saa. Ettet olisi kateellinen kun omasta bilikasta ei irtoa moisia tehoja. Ja jos muka omistat OIKEAN NELIVETOISEN tehokkaan auton niin miksi jaksat käydä täällä länkyttämässä turhanpäiväisyyksiä. Niin ja minä en omista kyseistä mallia mutta samanmerkkinen auto on kyllä tulossa marraskuussa meille. Uusi auto on muuten oikea nelivetoinen tehokas auto ja DODGE.


      • 2424424
        RIP kirjoitti:

        Mikähän sun pointti oli tossa viestissäsi? Jos tarkotat Mitsua tai Subarua niin taitavat olla vähän eri hintaluokassa. Tuolla 30k hinnalla ei juurikaan tehokkaampaa uutta autoa saa. Ettet olisi kateellinen kun omasta bilikasta ei irtoa moisia tehoja. Ja jos muka omistat OIKEAN NELIVETOISEN tehokkaan auton niin miksi jaksat käydä täällä länkyttämässä turhanpäiväisyyksiä. Niin ja minä en omista kyseistä mallia mutta samanmerkkinen auto on kyllä tulossa marraskuussa meille. Uusi auto on muuten oikea nelivetoinen tehokas auto ja DODGE.

        Pitäähän se jonkun teitä torspoja neuvoa. Joo alla on S6...ei uusi mutta vanhanakin parempi kuin Caliberit sun muut paskat uutena.


      • Audipojalle
        2424424 kirjoitti:

        Pitäähän se jonkun teitä torspoja neuvoa. Joo alla on S6...ei uusi mutta vanhanakin parempi kuin Caliberit sun muut paskat uutena.

        Luit sitten tuon edellisen viestini. katsoppa vähän noita S6 hintoja (uuden auton) ja vertaile sitten Caliberin hintoihin. Ja jos ajelisin jollain 6000 Audilla niin en kehtaisi tulla tänne trollaamaan. Vertaile myös kuinka paljon tuon S6 hinta putoaa 10 vuodessa ja mieti sitten auton erinomaisuutta. Taidat ollakin varsinaisia automiehiä niitä samoja jotka ennen ajelivat 200 mersuilla miljuuna kilometriä. Ja ettei mene ihan ohi aiheen niin SRT on todellakin pulssia nostattava peli. Aiheuttaa vaan negatiivisia kommentteja noilta BMW ja Audi pojilta, kun 30k hintaan saa nopeamman pelin ja vieläpä uuden. Mikäli itse en tarvitsisi autoa, jolla voi vetää raskasta kuormaa, niin valintani olisi ollut juurikin SRT4.


      • muakiinnostaakans
        Audipojalle kirjoitti:

        Luit sitten tuon edellisen viestini. katsoppa vähän noita S6 hintoja (uuden auton) ja vertaile sitten Caliberin hintoihin. Ja jos ajelisin jollain 6000 Audilla niin en kehtaisi tulla tänne trollaamaan. Vertaile myös kuinka paljon tuon S6 hinta putoaa 10 vuodessa ja mieti sitten auton erinomaisuutta. Taidat ollakin varsinaisia automiehiä niitä samoja jotka ennen ajelivat 200 mersuilla miljuuna kilometriä. Ja ettei mene ihan ohi aiheen niin SRT on todellakin pulssia nostattava peli. Aiheuttaa vaan negatiivisia kommentteja noilta BMW ja Audi pojilta, kun 30k hintaan saa nopeamman pelin ja vieläpä uuden. Mikäli itse en tarvitsisi autoa, jolla voi vetää raskasta kuormaa, niin valintani olisi ollut juurikin SRT4.

        voisko joku vastata alkuperäisiin kysymyksiin?


      • .

        niin saahan sitä kymmpitonnilla lancia deltan integralen ja on nelivetoinen oikeasti kulkeva peli.
        Ja on sellainen peli, jonka arvo vain nousee kunnossapidettynä.

        Etuvetoisiakin saa, jotka kulkee.. fiat coupe 2.0 20vturbo vakiona 0 -100kmh 6.5s ja saa alta kymppitonnin

        Itse en srt4 ostaisi kovin helpolla. jotenkin pilipalin näköinen


    • vastausss

      joo,taisrella ei kannata,jokainen ajakoon omillansa.
      -Valoa ei ole lokerossa mutta enpä tuota oikeastaan ole tarttenutkaan
      -sama vastaus tähänkin
      -se löytynee srt versiosta ei perus versiosta
      -ajovaloauomaattiikkaa ei ole ,itse asensin huomiovalot.
      -ilmastointi toimii mukavasti muutenkin,säädöt ihan riittävän hyvät.
      -kannattanee ajaa muutenkin ihan varovasti,vaikka tehoja on,itelle on tullut jo kahet sakot kuukauden aikana,rikesakot kylläkin.

      • muakiinnostaakans

        Vastauksista!


    • KING on the road

      On muuten mahtava peli, hulppeat tehot. Mukavaa kyykytellä itseään sporttisinasöpöliineinä pitäviä audihomoja ja katsella kuinka vetävät herneet nokkaansa.

      • hra 47

        Jeps, eli edustat itse siis sitä äijämäistä machoa gaymiestä tyyliin tuuheat rintakarvat, lihaksia, nahkahousut ja koppalakki ja ns. aktiivinen top-osapuoli? Ilmankos katselet sillä silmällä neitimäisiä audihomoja.

        PS. Ei se SRT4 ole mikään autuaaksi tekevä laite; kömpelö, vetelevä, voima hukkuu jonnekin, raskas kytkin joten vittumainen tehdä nopeita vaihtoja ja valolähtöjä.


      • Q - pöksyssä
        hra 47 kirjoitti:

        Jeps, eli edustat itse siis sitä äijämäistä machoa gaymiestä tyyliin tuuheat rintakarvat, lihaksia, nahkahousut ja koppalakki ja ns. aktiivinen top-osapuoli? Ilmankos katselet sillä silmällä neitimäisiä audihomoja.

        PS. Ei se SRT4 ole mikään autuaaksi tekevä laite; kömpelö, vetelevä, voima hukkuu jonnekin, raskas kytkin joten vittumainen tehdä nopeita vaihtoja ja valolähtöjä.

        Mitä hemmettiä tämä seksuaalinen vapautus tähän liittyy ?????

        Voi voi hankkikaa jo elämä tai vertailkaa niitä rinnan:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      715
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe