Neitsyt miehen outo käytös?

GrayN

Olen tapaillut noin 4 kk verran neitsyt miestä. Hän on todella ihana, tai ainakin OLI. Aluksi hän otti minuun paljon yhteyttä, ja halusi tavata usein. Kerroin hänelle ihan aluksi etten ole valmis mihinkään vakavaan, hän hieman suuttui mutta jatkoimme silti tapailua. Nyt, kun olen alkanut todella pitämään tästä neitsyt miehestä, on hän alkanut perääntymään vaikka itse oli aluksi innokkaampi. Kerroin hänelle viestillä tunteistani, mutta hän ei vastannut mitään. Kun kysyn missä mennään, saan epäsuoria vastauksia. Hän kiertelee aina asian. Minä kun haluaisin tietää mikä juttu meillä on. Kun kysyn mitä "ihanalle miehelle kuuluu" hän saattaa vastata vain "hyvää" eikä edes kysy minun kuulumisiani. Yhteyttä hän ei ota ellen itse ota. Olen itse leijona nainen eli kaipaan mieheltä huomiota,jota aluksi sainkin. Mikä h*lvetti tuota neitsyttä vaivaa?? Mitä lähemmäs tulen, sitä kauemmaksi hän menee. Olen sanonut hänelle että jos tunnun liian ahistavalta, niin saa sanoa, mutta hän sanoi että en ole ahistava. Ja asiaa ei helpota yhtään hänen juttunsa, joihin välillä kuuluu myös ex-nainen. "Meillä oli minnan kanssa sitä ja tätä". Miksi se entinen pitää vetää keskusteluun?? ei voi ymmärtää.

4

907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Orpo olo.

      Minusta tuntuu, että et tule saamaan sydänmesi täyttymystä tuosta suhteesta. Jos kiinnostusta kuitenkin on, ota selville, missä merkissä miehellä on Mars ja Venus, Kuu, askendentin merkki.
      Minä tietysti ajattelen äiti- ja isäsuhteet, kasvuvuodet ja kaiken. Mutta, minä olenkin jo vanha.
      Kirjoituksesi osuu hyvin kuvaamaan aurinko Neitsyt miestä. Hän on vain tuollainen, ei toki puhu entisistään. Itse en kuule yhtään kauniita sanoja, lauseista puhumattakaan.

    • N.M.

      En tiedä kumppanisi päässä liikkuu, koska en tunne häntä, ja tiedä hänestä muuta kuin mitä itse kerroit.

      Tosin en ymmärrä sitäkään miksi ihmissuhteen toimimattomuuteen haetaan selitystä epäsopivista horoskooppimerkeistä.

      Mutta jos oikein luin "piru raamattu" -asenteella viestiäsi, niin kun itse suhteen alussa kerroit ettet ole halukas vakavampaan suhteeseen, ja kumppanisi uskoi sinua, niin nyt oletkin pettynyt kun hän ei enää vaikuttakaan innokkaalta vaan toimii kuten pyysit?

      Ja mitä väliä jollain ex-naisella on, jos ette ole, kuten itse halusit missään vakavammassa suhteessa? Toivomustasi toteltiin, ja siltikään et ole tyytyväinen? Jos haluat vakavampaa suhdetta, niin varmaan asiasta kannattaa puhua kahden kesken. Ehkä hänkin on vain tyytyväinen nykyisentyylisen suhteeseen, eikä halua syventää sitä.

      Mutta syy ja ratkaisu ongelmaan tuskin löytyy horoskooppimerkistä tai tähtikartasta, vaan luultavasti kunnon keskustelu voisi auttaa asiaan arviolta noin sata kertaa enemmän.

    • ScorpioF

      Minulla oli myös neitsytmiehen kanssa suhde. Itse olen siis skorpparinainen. Mies oli heti alkuun todella kiinnostunut, itse en niinkään nähnyt suhteella mitään tulevaisuutta, mutta kävin kuitenkin sitten treffeillä useampaankin kertaan ja siitä sitten suhde lähtikin käyntiin. Mitä pidempään olimme yhdessä, sitä vähemmän hän vaikutti kiinnostuneelta kun minä taas aloin ihastua häneen yhä enemmän ja enemmän. Puoli vuotta suhde sitten kesti kunnes mies jätti minut ilman mitään kunnollista selitystä. Hän myös seurustelumme aikana vietti hyvin usein aikaa ex-tyttöystävänsä kanssa ja usein baarissa ollessamme vei tämän exän tanssimaankin jättäen minut pöytään. Epäilenkin ettei hän koskaan päässyt yli härkänaisesta, joka hänet oli toisen miehen vuoksi jättänyt. Nykyäänkin olen hänet nähnyt tämän exänsä kanssa liikuskelevan, tosin kyseinen eukko seurustelee vieläkin sen toisen miehen kanssa, jonka vuoksi jätti tämän neitsyen.

      Neitsytmies rakastuu vain kerran? Näinkö se sitten on o_o" Eivät pääse existään millään yli näemmä.

      • Voi hyvin.

        Exästään, kun Sinä annat miehelle jotain paljon parempaa. Hiukan hulvatonta huumoria peliin ja mies saa herätyksen. Asenteen muutos, käyttöön. Kolmas vuosi menossa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3151
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      109
      2569
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      381
      2477
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2065
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1887
    6. 172
      1309
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      980
    Aihe