kanto kassi freteille

Kassi fretille

Heipä hei.
Onko kukaan tilannu netistä sellasta kanto kassia freteille, jossa on sisällä sit pantaan laitettava nauha, että fretti pysyy kassissa. Vetoketju normaalisti, mutta fretille on tehty oma aukko toiseen päätyyn. ??

Mä haluisin tehä sellasen ite, mutta netissä olevat kuvat on vaan yhestä suunnasta ja pieniä, jos jollain olis sellanen kassi tai kuvia olis kiva jos vois laittais kuvia minulle. :)
Tai jos joku on tehny omalla idelalla kassin ja se toimii ja haluaa kertoa vikit yms. muillekkin sekin käy. :)

Kaikki neuvot otetaan vastaan. :)
[email protected]

1

276

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shakjHSJDJD

;)

No, itse en ole tehnyt, mulla on kantokassi joka on olkalaukumallia tarrakiinnityksellä, fretti tulee ulos jos ei vahdi, mutta toimii kun käsi kassissa, lenkki lyhyt esim. lähikioskille, ja pitää kiinni valjaista toisen kurkotellessa ulos mitä valjaat antaa periksi. Toinen pieni mikä minulla on, on vetoketjullinen yorkshiren/kanin(?) pehmeä kassi jossa verkkoikkuna. Fretti avaa vetskarin itse, kannan silleen että käsi vetoketjulla, ja pääsee vähän pidemmälle kuin lähikioskiin, mutta aina oltava varuillaan -- fretti sisällä valjaissa ja hihnassa. En tiedä toimiiko kenelläkään nuo pää ulkona ja valjaat kiinni systeemi (varmasti fretti haluaa nähdä ulos niin pitkälle kun pääsee!) ... luulen että on vähän vaan jenkkisysteemejä jotka ei toimi käytännössä meillä. Ai niin ja kaksi frettiä sitten ... Hauskannäköinen idea tosin (olen katsellut niitä netissä) :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      116
      2246
    2. 129
      1812
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1206
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      84
      1134
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1050
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      71
      1043
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      43
      993
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      75
      955
    9. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      22
      918
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      912
    Aihe