kanto kassi freteille

Kassi fretille

Heipä hei.
Onko kukaan tilannu netistä sellasta kanto kassia freteille, jossa on sisällä sit pantaan laitettava nauha, että fretti pysyy kassissa. Vetoketju normaalisti, mutta fretille on tehty oma aukko toiseen päätyyn. ??

Mä haluisin tehä sellasen ite, mutta netissä olevat kuvat on vaan yhestä suunnasta ja pieniä, jos jollain olis sellanen kassi tai kuvia olis kiva jos vois laittais kuvia minulle. :)
Tai jos joku on tehny omalla idelalla kassin ja se toimii ja haluaa kertoa vikit yms. muillekkin sekin käy. :)

Kaikki neuvot otetaan vastaan. :)
[email protected]

1

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shakjHSJDJD

      ;)

      No, itse en ole tehnyt, mulla on kantokassi joka on olkalaukumallia tarrakiinnityksellä, fretti tulee ulos jos ei vahdi, mutta toimii kun käsi kassissa, lenkki lyhyt esim. lähikioskille, ja pitää kiinni valjaista toisen kurkotellessa ulos mitä valjaat antaa periksi. Toinen pieni mikä minulla on, on vetoketjullinen yorkshiren/kanin(?) pehmeä kassi jossa verkkoikkuna. Fretti avaa vetskarin itse, kannan silleen että käsi vetoketjulla, ja pääsee vähän pidemmälle kuin lähikioskiin, mutta aina oltava varuillaan -- fretti sisällä valjaissa ja hihnassa. En tiedä toimiiko kenelläkään nuo pää ulkona ja valjaat kiinni systeemi (varmasti fretti haluaa nähdä ulos niin pitkälle kun pääsee!) ... luulen että on vähän vaan jenkkisysteemejä jotka ei toimi käytännössä meillä. Ai niin ja kaksi frettiä sitten ... Hauskannäköinen idea tosin (olen katsellut niitä netissä) :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe