Tarvitaan pikaisesti apua!

Halloweenween

Olen järjestämässä kaverini kanssa Halloween-juhlat. Musiikki, koristelu, teema, sekä osa tarjoilusta on valittu. Tarjolla on omassormia, karkkia, sipsejä oranssin dippikastikkeen kera, hämähäkkimuffinseja ja limsasta ja mehusta tehtyä "boolia", johon teemme vielä jääkäden ja silmäksi naamioituja pikkumunkkeja. Vieraamme saavat halutessaan tuoda juhliin musiikkia ja herkkuja. Onko tarjoilu ok? Tarvittasiinko vielä jotain muutakin? Vieraita on tulossa 6 vierasta, kaikki 12-14 vuotiaita. Ohjelmaksi olemme suunnitelleet tavaran etsimistä punaiseksi värjätystä hyytelöstä, johon laitamme tekomatoja, ja tavaran etsimisessä saa käyttää vain suuta. Muuta emme ole keksineet xD

Kuulostaako hyvältä? Vinkkejä saa antaa.

3

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssoki

Mäkin oon järjestämässä halloween bileitä mun kaverin kanssa, mutta meillä sinne on tulossa koko luokka. eli n.20 12 vuotiasta. Me ei olla keksitty sinne mitään muuta tekemistä kun totuutta ja tehtävää ja ne kemut kestää sentään 5 tuntii... meil on ruoka puolet valmiina ja koristeluki aika valmista mutta tekeminen puuttuu. Toi hyytelöjuttu oli hyvä mut miten sitä hyytelöö tehää niin et siit riittää 20 tyypille? Ja muuten ku laittaa googleen halloween juhlat ja sieltä semmosen mis on vika otsikon sana kauhusynttärit nii on ruoka ja koristeluohjeita. =) Vinkkejä vaan tännekkinpäin. KUULLOSTAA TEIJÄN JUTUT HYVÄLTA!

• j

Tai miten olisi että vedätte ympäri luokkaa yhden narun kaikkien paitsi katsoijen slmätt sidotaan ja heidän pitäisi päästä rata läpi. Radassa saa olla jtn esteitä ym.

• j

No voisit kokeilla vaikka, imuleikki=ottte paperilapun ja paperi kiertämään paperiin ei saa koskea muullakuin suulla..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45359
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2239
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1639
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe