Tarvitaan pikaisesti apua!

Halloweenween

Olen järjestämässä kaverini kanssa Halloween-juhlat. Musiikki, koristelu, teema, sekä osa tarjoilusta on valittu. Tarjolla on omassormia, karkkia, sipsejä oranssin dippikastikkeen kera, hämähäkkimuffinseja ja limsasta ja mehusta tehtyä "boolia", johon teemme vielä jääkäden ja silmäksi naamioituja pikkumunkkeja. Vieraamme saavat halutessaan tuoda juhliin musiikkia ja herkkuja. Onko tarjoilu ok? Tarvittasiinko vielä jotain muutakin? Vieraita on tulossa 6 vierasta, kaikki 12-14 vuotiaita. Ohjelmaksi olemme suunnitelleet tavaran etsimistä punaiseksi värjätystä hyytelöstä, johon laitamme tekomatoja, ja tavaran etsimisessä saa käyttää vain suuta. Muuta emme ole keksineet xD

Kuulostaako hyvältä? Vinkkejä saa antaa.

3

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssoki

Mäkin oon järjestämässä halloween bileitä mun kaverin kanssa, mutta meillä sinne on tulossa koko luokka. eli n.20 12 vuotiasta. Me ei olla keksitty sinne mitään muuta tekemistä kun totuutta ja tehtävää ja ne kemut kestää sentään 5 tuntii... meil on ruoka puolet valmiina ja koristeluki aika valmista mutta tekeminen puuttuu. Toi hyytelöjuttu oli hyvä mut miten sitä hyytelöö tehää niin et siit riittää 20 tyypille? Ja muuten ku laittaa googleen halloween juhlat ja sieltä semmosen mis on vika otsikon sana kauhusynttärit nii on ruoka ja koristeluohjeita. =) Vinkkejä vaan tännekkinpäin. KUULLOSTAA TEIJÄN JUTUT HYVÄLTA!

• j

Tai miten olisi että vedätte ympäri luokkaa yhden narun kaikkien paitsi katsoijen slmätt sidotaan ja heidän pitäisi päästä rata läpi. Radassa saa olla jtn esteitä ym.

• j

No voisit kokeilla vaikka, imuleikki=ottte paperilapun ja paperi kiertämään paperiin ei saa koskea muullakuin suulla..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      254
      4659
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      78
      3105
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2483
    4. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1873
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      85
      1497
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1295
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      975
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      958
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe