resv. yliluti

tämmöistäs

tuleva saranpäämies.
kaikkiin paikkakuntani maanpuollustus järjestöihin ja sellasiin kuulun koska olen tosi VITUMAINEN ja sillä tavalla saa harjoitus päiviä, toisaalta tuo ylennys vituttaa koska sitten en voi harjoittaa suurinta intohimoani eli kusettaa yläasteen aikaisia tuttuja ja armeija ajan tuttuja ja silloisia alikessuja ja kessuja vänskiä siinä määrin kuin lutina tai ylilutina.

parikertaa on ollut tilaisuus kyykyttää heitä, siis ei kaikkia vaan ihan muutamaa ja olen tuntenut uskomatonta onnellisuutta. olen jopa hymyillyt.
nuo tyypit saa minun alaisuudessani ainoastaan ja vain paskaa kukaan ei usko sitä tyytyväisyyttä kun voi katsoa jotain torellista kusipää silmiin ja sanoa "täälä sinä et tule saamaan mitään muuta kuin kuin paskaa olet pelkkä vessanpöntön tuke olisi parempi kun lähtisit heti kävelemään, yksikin käskystä kieltäytyminen nii menet oikeuteen,,,,, ASENTOOO" !!!!!!!!

minulla on syyni miksi olen vittumainen joillekin siis nimen omaan joillekin ja vituttaa ihan torella että kapteenina toi ei yksinkertaisesti vaan ole mahdollista.

paljo jää sanomatta mutta olkoon, olen esimiehesi ja vaarin kunniotusta.
se on hyvä että harva tajuaa että kun alempi tekee asennon ja vetää kären pois munista lippaan niin siinä ei pokkuroira miestä vaan sotilas arvoa, ja olen arvoni ansainnut.

mutta toisaalta on se kiva haettaa joukkueen johtaja puhutteluun,,,,,.
hmmmmmmmm,, saas kattoo ny. ja toki tajuan että eron käskyllä ja käskyllä, mutta en mä sitä niille kerro.

3

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menkeli

      ihan oikeaa puhetta vahinko vaan, ettei nämä puheet auta sinua täällä missä ovet lukitaan ulko puolelta ja katsotaan, että ne lääkkeetkin syödään kaikki. No huommenna kun olet reipas poika pääset työntelemään kottikärrejä pihalle, kun muut haravoi roskia.

      • semmoinen

        ovi suljetaan ku poistutaan huoneesta.
        siellä oven takana on ainaski radisti lähetti ja kuljettaja. sori vaan.


      • isopäinen poika
        semmoinen kirjoitti:

        ovi suljetaan ku poistutaan huoneesta.
        siellä oven takana on ainaski radisti lähetti ja kuljettaja. sori vaan.

        kyllä siellä oven takana (lukkojen) on jos jonkin näköistä "radisti lähettiä"...onneksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe