Annan levy ei myy enää

pate on pop

Pate Mustajärvi ja Rammstein toisella listaviikollaan myi enemmän kuin Anna, joten ei ole ihme, että Sony etsii uutta tähteä
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/televisio.shtml/985040?x_factor
Annan onneksi joulu lähestyy ja mummit ja vaarit ostavat pilteille levyä. Ja voi olla kun vaarit näkee kansikuvan niin ostavat yhden itselleenkin.

12

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yllättävä

      juttu. Mä kyllä luulin et pongahtaahan se kuitenkin ykköseksi, mut ei näköjään.

      • assssssssss

        kupla on puhkeamassa. nuff said.


      • jaa!
        assssssssss kirjoitti:

        kupla on puhkeamassa. nuff said.

        Voihan se olla tietty niinkin. Jospa kaikki halukkaat eivät ole saaneet ostetuksi vileä levyä. Kyllä mä veikkaa, et platinaa se kuitenkin myy. Onhan kohta tosiaan joulu. Ei ne fanit varmaan kuitenkaan niin radikaalisti ole vähentyneet.

        Annan blogin kommentti osasto on muuten aika kivaa luettavaa.:D Ei sielä kyllä oikein mitään älyllistä takstiä löydy. Mitähän Anna itse oikein ajattelee noista kirjoituksista?


      • oree
        assssssssss kirjoitti:

        kupla on puhkeamassa. nuff said.

        samalla tavalla kuin Idols-Arille?


      • $$$$$$
        oree kirjoitti:

        samalla tavalla kuin Idols-Arille?

        pääsee euroopan kiertueelle. Idols-annalla ei ole Ari Koivusen poikkeuksellista lahjakkuutta, karismaa ja upeaa ulkomuotoa, jota tarvitaan kansainväliseen menestykseen


      • woråwpeoår
        oree kirjoitti:

        samalla tavalla kuin Idols-Arille?

        käy, muutenhan Idols-Anna ei ikinä pääse ruotsinlaivoja pitemmälle ulkomaille.


      • euroopan
        $$$$$$ kirjoitti:

        pääsee euroopan kiertueelle. Idols-annalla ei ole Ari Koivusen poikkeuksellista lahjakkuutta, karismaa ja upeaa ulkomuotoa, jota tarvitaan kansainväliseen menestykseen

        kiertueelle, jos itse maksaa viulut. ;)


      • sdfjosd
        euroopan kirjoitti:

        kiertueelle, jos itse maksaa viulut. ;)

        keikkapaikat ylipäätään kiinnostuu buukkaamaan sen ees ilmaiseksi.


      • kiertueelle
        sdfjosd kirjoitti:

        keikkapaikat ylipäätään kiinnostuu buukkaamaan sen ees ilmaiseksi.

        bändin siivellä, joka taas pääsi sinne "isomman" bändin siivellä ilman keikkaliksaa. että silleen. :D


      • poskfp
        kiertueelle kirjoitti:

        bändin siivellä, joka taas pääsi sinne "isomman" bändin siivellä ilman keikkaliksaa. että silleen. :D

        otettiin Amorphiksen messiin koska ovat päteviä muusikoita ja musiikillisesti Amorphiksen linjaan sopivia. Idols-fanille voi tulla yllätyksenä että kyse ei ole siipeilystä, vaan oman kaman promoamisesta bändeille normaalin tapaan. Että näin. ;)

        Idols-Annalle parasta promoa kuitenkin lienevät Britannian trance-luolissa soivat "musa"videot, joissa pääpaino on "tanssimisella" ja haarojen hinkkaamisella seinää vasten jos oikein muistan. Annanhan ei kannata eksyä livenä saarivaltioon, sen habituksen ja "tanssin" perusteella tyttö naurettaisiin Englannin kanaaliin ja sitähän te fanit ette haluaisi.


      • enimani
        kiertueelle kirjoitti:

        bändin siivellä, joka taas pääsi sinne "isomman" bändin siivellä ilman keikkaliksaa. että silleen. :D

        Nyt selvis kenen palstalle noi "levy ei myy , keikat ei myy" otsikoinnit kuuluisivat!


    • guuuuuuu

      ehkä hoitaa Annan levyn menekkiongelman. Kaikki kummit ja mummot käy kilpaa ostamassa levyä, koska ne ei tiedä kuinka last season se jo lasten mielestä on. Ja pikkutytöt sit saa sen joulahjaks, kuuntelee ehkä kerran ja ei vois vähempää kiinnostaa :-(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe