Pate Mustajärvi ja Rammstein toisella listaviikollaan myi enemmän kuin Anna, joten ei ole ihme, että Sony etsii uutta tähteä
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/televisio.shtml/985040?x_factor
Annan onneksi joulu lähestyy ja mummit ja vaarit ostavat pilteille levyä. Ja voi olla kun vaarit näkee kansikuvan niin ostavat yhden itselleenkin.
Annan levy ei myy enää
12
450
Vastaukset
- yllättävä
juttu. Mä kyllä luulin et pongahtaahan se kuitenkin ykköseksi, mut ei näköjään.
- assssssssss
kupla on puhkeamassa. nuff said.
- jaa!
assssssssss kirjoitti:
Voihan se olla tietty niinkin. Jospa kaikki halukkaat eivät ole saaneet ostetuksi vileä levyä. Kyllä mä veikkaa, et platinaa se kuitenkin myy. Onhan kohta tosiaan joulu. Ei ne fanit varmaan kuitenkaan niin radikaalisti ole vähentyneet.
Annan blogin kommentti osasto on muuten aika kivaa luettavaa.:D Ei sielä kyllä oikein mitään älyllistä takstiä löydy. Mitähän Anna itse oikein ajattelee noista kirjoituksista? - oree
assssssssss kirjoitti:
samalla tavalla kuin Idols-Arille?
- $$$$$$
oree kirjoitti:
pääsee euroopan kiertueelle. Idols-annalla ei ole Ari Koivusen poikkeuksellista lahjakkuutta, karismaa ja upeaa ulkomuotoa, jota tarvitaan kansainväliseen menestykseen
- woråwpeoår
oree kirjoitti:
käy, muutenhan Idols-Anna ei ikinä pääse ruotsinlaivoja pitemmälle ulkomaille.
- euroopan
$$$$$$ kirjoitti:
pääsee euroopan kiertueelle. Idols-annalla ei ole Ari Koivusen poikkeuksellista lahjakkuutta, karismaa ja upeaa ulkomuotoa, jota tarvitaan kansainväliseen menestykseen
kiertueelle, jos itse maksaa viulut. ;)
- sdfjosd
euroopan kirjoitti:
kiertueelle, jos itse maksaa viulut. ;)
keikkapaikat ylipäätään kiinnostuu buukkaamaan sen ees ilmaiseksi.
- kiertueelle
sdfjosd kirjoitti:
keikkapaikat ylipäätään kiinnostuu buukkaamaan sen ees ilmaiseksi.
bändin siivellä, joka taas pääsi sinne "isomman" bändin siivellä ilman keikkaliksaa. että silleen. :D
- poskfp
kiertueelle kirjoitti:
bändin siivellä, joka taas pääsi sinne "isomman" bändin siivellä ilman keikkaliksaa. että silleen. :D
otettiin Amorphiksen messiin koska ovat päteviä muusikoita ja musiikillisesti Amorphiksen linjaan sopivia. Idols-fanille voi tulla yllätyksenä että kyse ei ole siipeilystä, vaan oman kaman promoamisesta bändeille normaalin tapaan. Että näin. ;)
Idols-Annalle parasta promoa kuitenkin lienevät Britannian trance-luolissa soivat "musa"videot, joissa pääpaino on "tanssimisella" ja haarojen hinkkaamisella seinää vasten jos oikein muistan. Annanhan ei kannata eksyä livenä saarivaltioon, sen habituksen ja "tanssin" perusteella tyttö naurettaisiin Englannin kanaaliin ja sitähän te fanit ette haluaisi. - enimani
kiertueelle kirjoitti:
Nyt selvis kenen palstalle noi "levy ei myy , keikat ei myy" otsikoinnit kuuluisivat!
- guuuuuuu
ehkä hoitaa Annan levyn menekkiongelman. Kaikki kummit ja mummot käy kilpaa ostamassa levyä, koska ne ei tiedä kuinka last season se jo lasten mielestä on. Ja pikkutytöt sit saa sen joulahjaks, kuuntelee ehkä kerran ja ei vois vähempää kiinnostaa :-(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019