kiva juttu

iräkääl ie

Lieksan Lehdessä tänään:
Tiainen sanoi,että hän ei tarvitse johtavan lääkärin virkaa,mutta Lieksa tarvitsee johtavan lääkärin ja
hän haluaa olla apuna.Silleen....

15

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henkilö on asian ilmaissut niinkuin se on.
      Kuitenkin päättäjät ovat nukkuneet oman onnensa ohi,eli herättiin vasta unikeoonpäivänä liian myöhään ja voi noita meidän tuttavia "akkoja" noita nimeltä mainittuja tormakoita ovat ja hyviä muuten mutta kuitenkin olen asiassa lausunut mielipiteeni heti tuon lautakunnan kokouksen jälkeen missä tuo asiassa töppäys oli jo alkuaan tapahtunut.MK

• sinulla

Saathan sinä lausua, sivustaseuraajana kuitenkin, valtuutetut ovat asiasta päättäneet, pulinat pois.
        Katse eteenpäin. Nyt tarkkana, mitä uusi johtava lääkäri saa aikaseksi, isoihin saappaisin hyppäsi.
        Onnea vain, sitä hän tarvitsee.

• 1. järkevä johtava l
        sinulla kirjoitti:

Saathan sinä lausua, sivustaseuraajana kuitenkin, valtuutetut ovat asiasta päättäneet, pulinat pois.
        Katse eteenpäin. Nyt tarkkana, mitä uusi johtava lääkäri saa aikaseksi, isoihin saappaisin hyppäsi.

Huh huh. Kyllä Tiainen on oikeassa. Hän kyllä saa saman rahat yksityisenäkin lääkärinä, mutta Lieksa tarvitsi johtajan jä hän voi siinä toimia. Tiainen on edelleenkin hyvä tyyppi, asiallinen ja järkevä. Tiaisella on suuret saappaat, saattepa vielä nähdä. Nyt Erkki käytä valtaasi!

• sinulla kirjoitti:

Mutta olen heti luettuani ao lautakunnan kokouksen jälkeen päätöksen esittänyt asiasta kantani jopa kaupungille ja näin kaupunginhallitus laitto asian järjestykseen mitä yleensä kuntalaki ja työelämän vaatimukset edellyttävät joten olen jo silloin heti todennut lautakunta on töpännyt.
        Eli sinänsä asia olis voitu hoitaa toisin mutta kun niitä asioita ei ole siten harkittu ja sitten vasta uumoillaan.kun virka on julistettu auki .Olen kyllä varajäsen kyseisessä lautakunnassa ,mutta en ole ollut kuin kerran näkemässä ja kokemassa, miten hyvin on pullat uunissa,toivon sinne hyvää yhteistyötä nyt eri viranomaisten ja lautakunnan jäsenten välille Markku Korpinen sos ja terveyslautakunnan varajäsen

• kyllä sinä
        markkukorpinen kirjoitti:

Mutta olen heti luettuani ao lautakunnan kokouksen jälkeen päätöksen esittänyt asiasta kantani jopa kaupungille ja näin kaupunginhallitus laitto asian järjestykseen mitä yleensä kuntalaki ja työelämän vaatimukset edellyttävät joten olen jo silloin heti todennut lautakunta on töpännyt.
        Eli sinänsä asia olis voitu hoitaa toisin mutta kun niitä asioita ei ole siten harkittu ja sitten vasta uumoillaan.kun virka on julistettu auki .Olen kyllä varajäsen kyseisessä lautakunnassa ,mutta en ole ollut kuin kerran näkemässä ja kokemassa, miten hyvin on pullat uunissa,toivon sinne hyvää yhteistyötä nyt eri viranomaisten ja lautakunnan jäsenten välille Markku Korpinen sos ja terveyslautakunnan varajäsen

olet mainio mies!

• pieni manda
        1. järkevä johtava l kirjoitti:

Huh huh. Kyllä Tiainen on oikeassa. Hän kyllä saa saman rahat yksityisenäkin lääkärinä, mutta Lieksa tarvitsi johtajan jä hän voi siinä toimia. Tiainen on edelleenkin hyvä tyyppi, asiallinen ja järkevä. Tiaisella on suuret saappaat, saattepa vielä nähdä. Nyt Erkki käytä valtaasi!

Onko hänellä oikeasti mitään valtaa. Kunnan hommissa kaikki on yhtä pitkää kuin paksua. Valta on näennäistä.

• Make fani
        kyllä sinä kirjoitti:

olet mainio mies!

Markku on rautaa ja tätä kaveria ei hiljennetä. Hyvä Markki, pidä vain pintasi. Ja näytä kaikille, älä anna periksi. Markku fanituotteita jos olisi myytävänä, ostaisin heti. Esimerkikisi Markku kaulahuili olisi kiva.

• hyvä kello kauaksi
        Make fani kirjoitti:

Markku on rautaa ja tätä kaveria ei hiljennetä. Hyvä Markki, pidä vain pintasi. Ja näytä kaikille, älä anna periksi. Markku fanituotteita jos olisi myytävänä, ostaisin heti. Esimerkikisi Markku kaulahuili olisi kiva.

taisi saada kilpailevan brändin!

• Make fani kirjoitti:

Eli nyt fanit liikkeelle Lauantaina Kuhmoon ja reinot jalkaan,olen näet siellä tangokisoissa Kainuuun tangon taitajat Ihan orkesterin solistina, ainakin harjoituksissa kuhmotalossa ainut Lieksalainen ja montaa ei ole näiltä seuduilta viime vuonna ylsin finaaliin seuraajat pääsevät halvemmalla kuin minä.
        osanottomaksu 20e mutta kannustajat taisi olla 5e
        Siellä on mukana hyviä laulajia jotka ovat jo menestyneet eli Kultakurkkukisan finalistia ja voittaja Naisia mukana 13 ja miehiä 11 eli 25 laulajaa sunnnuntaina finaaliin pääsee 16 laulajaa.
        Mutta naisille on hyvä malli noilla mun läheisillä joiden hyppysissä syntyy erilaisia käsitoitä hartioille viimeksi itselleen.
        Mutta vien vaikka tuonne entiseen ruokapaikkaan kuvan niin voinet saada passikuvan,"petolinnun pehvan" ei ihan sanonut kuin ajattelin katos kun se on ihan mun näköönen.
        Muuten mulla on hyvin harvoon kaulahuivi ku se kiristää ja mua rotevampi pistääs mun roikkumaan, oon muuten sellaasen tilantehen nähäny kauhavalla kun yhyrellä kärellä pisti miehen kauluksesta roikkumaha ennenmuinoosehe tiänviittaha ja sano notta viäkö mää sun jokhen,siinä poikaasena kattelin oonko amerikkalaasis elokuvis mutta nipistin poskesta ittiani ja totta se oli.
        Mutta minkälaasia paikkamisia poika lääkäri teköö kun joskus täällä joku ihan herra paukautti kirvehellä koipehensa niin olivat tuumannehet pitääskö menneä lääkäriin niin toinen keksi jotta sulla on tua jalak ku hevosen kavio jotta jos mentääs Tiaiselle. samanlaista asiaa sano joskus veljen akkka kun mun veljella meni tikku jalakaha ja ruikutti sitä siellä kotopuolen oli kans vanha eläinlääkäri niin jotta nyt täytty lahtiä sinne sanoo se emäntä niin ruikutus loppu paikalla,niinhän se on jotta vanhoos akoos on viisauas terveisin Markku

• ei kukaan45

En minäkään tarvitse mitään virkaa,mutta voin auttaa Lieksaa,kun se apua tarvitsee ja mielelläni
      otan korvausta avustani 7500 euroa kuukaudessa.

• Muita virkoja ei taida olla avoinna, eli onko sulla lääkärin pätevyys vai ainoastaan kateus MK

• ei kukaan 45
        markkukorpinen kirjoitti:

Muita virkoja ei taida olla avoinna, eli onko sulla lääkärin pätevyys vai ainoastaan kateus MK

-en tarvitse virkaa,voin auttaa.... olen erittäin pätevä....autetttaessa ei kateus ole kuvassa mukana.
        Tiaiselle onnea ja menestystä,ja myös Sinullekin.

• ei kukaan 45 kirjoitti:

-en tarvitse virkaa,voin auttaa.... olen erittäin pätevä....autetttaessa ei kateus ole kuvassa mukana.
        Tiaiselle onnea ja menestystä,ja myös Sinullekin.

Kun antaa,niin saa itsekkin
        Auttamaan pystyy ihan pienin keinoin toisen ihmisen huomioimalla ja siihen ei tarvita oppiarvoja joten siinä suhteessa voi olla myös pätevä ei kaikilla pysy vasara kädessä eikä pysty myöskään suutaan aukaisemaan
        Jokaiselle siis arvo.
        Toivon kuitenkin,että terveyskeskus alkaa toimimaan ja ajanvaraus toimivaksi,sitten ettei tarvitse matkojen takaa tulla paikalle ja myöskin lapratulosten ja lääkitysten arviointi tapahtuu ajallaan.Monta kuukautta meni vasta sitten kun toimittiin kun kantelu lähti jotta on niitä nukkuvia muitakin kuin yksi.
        Potilasasiamiehen toiminta on sanonko mistä ja muodollisuus sitä asiaa ei ole kaupunginhallitus noteerannu, eli on vain lain kirjain paperilla, myöskin jos tulee hoitomuistutuksia niihin tulee vastata ajoissa, mutta kun ei vastausta saanut niin ,minulla on niistä asioista ollut kantelu läänissä mutta Turtiainen hakeutu eläkkeelle ja hitaat on kiireet siellä läänissäkin miltei vuosi jo , aikaisemmin kyllä totesivat,ettei käytävä ole hoitopaikka kun niksautin selkäni ja en päässyt WC niin paloasemalta päin nähtiin kun paskannin tarjottimelle ja naisten potilashuone vastapäätä.Mutta väliäkös sillä sitten on kun on veen kulettama eläkeläinen kai ajatellaan. Mutta AEG vakuutusyhtiö joutu maksamaan korvauksen asian käsittely kesti 2 vuotta tapahtumasta mutta en anna periksi Mutta näkemisiin ja hyvää jatkoa ja hyvää elämää myös 45 selle

• lempi780

ja menestystä Erkki Tiaiselle,siitä vaan saapastelemaan ja maailmaa lähinnä Lieksaa parantamaan.

• onnneva

Onnea vielä kerran. Olet paikkasi ja palkkasi ansainnut. Ja kahdehtijoille muistutus, Erkki tienaa tämän summan joka tapauksessa jos ei julkisella niin yksityisellä. Kiäh kiäh kiäh, kadehtijat. Lukekaa itse lääkäriksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      612
      2246
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1098
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      25
      1095
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      5
      944
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      855
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      86
      845
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      89
      752
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      725
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65