täyttää tänään 50 vuotta !! :)
http://www.youtube.com/watch?v=gBdjvKgBirg
Kuuluuko / onko kuulunut suosikeihisi...vai oletko edes ikinä kuullut heistä ?? ;))
Mä muistan sen pienen koiran , Idefixin ...söpö ;)
Asterix ja kumppanit...
19
172
Vastaukset
koko sarja ja tilauksessa vävylle englantilainen versio, jonka jälkeen hänelläkin on kaikki
- impi-lempi
elikkäs sulla hyvin asiat ja vävylläkin pian ;)
sehan oli se iso kaveri. mun suosikki oli møbelix, se huonekalukauppias :-)
- impi-lempi
Asterix oli pieni mies, pienen pieni mies...;))
impi-lempi kirjoitti:
Asterix oli pieni mies, pienen pieni mies...;))
eiko siina semmosta ollu? huonekaluja myi han..:-)
- impi-lempi
kielibasa kirjoitti:
eiko siina semmosta ollu? huonekaluja myi han..:-)
ei ainakaan mun muistissani oo...mutta muistini onkin kyllä aika hatara, tullut näin vanhemmiten sellasta vikaa ;O)))
Mutta sovitaan niin, että siellä yhtä huonekalukauppiastakin tarvittiin ;) impi-lempi kirjoitti:
ei ainakaan mun muistissani oo...mutta muistini onkin kyllä aika hatara, tullut näin vanhemmiten sellasta vikaa ;O)))
Mutta sovitaan niin, että siellä yhtä huonekalukauppiastakin tarvittiin ;)siella oisi huonekalukauppias ollu niin se olisi varmaan ollu sitten mobelix :-)
asterix on kylla tosi mainio sarjakuva!- impi-lempi
kielibasa kirjoitti:
siella oisi huonekalukauppias ollu niin se olisi varmaan ollu sitten mobelix :-)
asterix on kylla tosi mainio sarjakuva!kun seuraavan kerran kiertelen kirppareita, ja piiitkästä aikaa oikein selailla ja tutkia niitä ;)
- Alien-8
harmi,ettei siinä sarjiksessa esiintynyt kissoja:)No,kyllähän se idefixkin kelpaa:)
Oletko muuten aatelisten tai kansanedustajien ym.sukua?Tarkista tästä: http://www.tietokannat.fi/lab/nomen.php- Alien-8
kielibasa kirjoitti:
eliittikerroin 0.1% :-)
nollaa:)
Elikkä aivan tavallisia kaduntallaajia ollaan kaikki Sxxxxxt:) - impi-lempi
Sukunimellä ....... löytyi yhteensä 6394 henkilöä.
eliittimittari näytti 3,66...
Kansanedustajista 0.126 % on kantanut etsittyä sukunimeä.
Kaatuneista 0.064 % kantoi etsittyä sukunimeä.
Ai niin, moikka alien ! :)
- impi-lempi
tuo oli marsupilami...ihana ;))
- Gaabriel
on joskus tullut ihailtua ja lueskeltua. Ikäni tulen muistamaan Roomalaisten maahan jäävät sandaalit, kun heillä tappeluja tuli keskenään. Myös pojilleni olen koittanut ostella kyseisiä lehtiä, kun niitä on eteen sattunut :)
Taikajuoma saa ihmeitä aikaan :)))- impi-lempi
oli kyllä aika ytyä ;O))
Onkos poikasi kiinnostuneet Asterixistä, vai yritätkö saada heidät innostumaan ?? ;)) - Gaabriel
impi-lempi kirjoitti:
oli kyllä aika ytyä ;O))
Onkos poikasi kiinnostuneet Asterixistä, vai yritätkö saada heidät innostumaan ?? ;))koitan poikia saada innostumaan milloin mihinkin ja kyllä Asterix on heidän yks suosikeista ilman mun tuputustakin :) Myös metsässä pärjäämistä olen heille pikkuhiljaa opettanut, minusta se on taito, jonka sois kaikkien osaavan. Vaativissa olosuhteissa omin neuvoin selviytymisestä on paljon hyötyä myöhemminkin elämässä, monessa eri tilanteissa.
- Taikajuoman keittäjä
hauska sarja. Minusta paras oli Trubaturix, joka aina veteli harpustaan sen verran sävelen vierestä, ettei saanut villisikaa, vaan hinattiin istumaan puun oksalle ilman harppua. Olihan ne kyläläisetkin. Aina piti kanniskella kyläpäällikköä kilven päällä, mutta kun alkoi olla parempaa tekemistäkin, kantohomma unohtui ja pomo läjähti maahan. Ja roomalaiset saivat turpiinsa niin, että kypäröiden talteen keräämisessä oli urakkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894210
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032363Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332327Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962094Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281897- 311870
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91577- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881360- 751204