Asterix ja kumppanit...

impi-lempi

täyttää tänään 50 vuotta !! :)

http://www.youtube.com/watch?v=gBdjvKgBirg

Kuuluuko / onko kuulunut suosikeihisi...vai oletko edes ikinä kuullut heistä ?? ;))

Mä muistan sen pienen koiran , Idefixin ...söpö ;)

19

168

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koko sarja ja tilauksessa vävylle englantilainen versio, jonka jälkeen hänelläkin on kaikki

      • impi-lempi

        elikkäs sulla hyvin asiat ja vävylläkin pian ;)


    • sehan oli se iso kaveri. mun suosikki oli møbelix, se huonekalukauppias :-)

      • impi-lempi

        Asterix oli pieni mies, pienen pieni mies...;))


      • impi-lempi kirjoitti:

        Asterix oli pieni mies, pienen pieni mies...;))

        eiko siina semmosta ollu? huonekaluja myi han..:-)


      • impi-lempi
        kielibasa kirjoitti:

        eiko siina semmosta ollu? huonekaluja myi han..:-)

        ei ainakaan mun muistissani oo...mutta muistini onkin kyllä aika hatara, tullut näin vanhemmiten sellasta vikaa ;O)))

        Mutta sovitaan niin, että siellä yhtä huonekalukauppiastakin tarvittiin ;)


      • impi-lempi kirjoitti:

        ei ainakaan mun muistissani oo...mutta muistini onkin kyllä aika hatara, tullut näin vanhemmiten sellasta vikaa ;O)))

        Mutta sovitaan niin, että siellä yhtä huonekalukauppiastakin tarvittiin ;)

        siella oisi huonekalukauppias ollu niin se olisi varmaan ollu sitten mobelix :-)

        asterix on kylla tosi mainio sarjakuva!


      • impi-lempi
        kielibasa kirjoitti:

        siella oisi huonekalukauppias ollu niin se olisi varmaan ollu sitten mobelix :-)

        asterix on kylla tosi mainio sarjakuva!

        kun seuraavan kerran kiertelen kirppareita, ja piiitkästä aikaa oikein selailla ja tutkia niitä ;)


    • Alien-8

      harmi,ettei siinä sarjiksessa esiintynyt kissoja:)No,kyllähän se idefixkin kelpaa:)

      Oletko muuten aatelisten tai kansanedustajien ym.sukua?Tarkista tästä: http://www.tietokannat.fi/lab/nomen.php

      • eliittikerroin 0.1% :-)


      • Alien-8
        kielibasa kirjoitti:

        eliittikerroin 0.1% :-)

        nollaa:)

        Elikkä aivan tavallisia kaduntallaajia ollaan kaikki Sxxxxxt:)


      • impi-lempi

        Sukunimellä ....... löytyi yhteensä 6394 henkilöä.

        eliittimittari näytti 3,66...

        Kansanedustajista 0.126 % on kantanut etsittyä sukunimeä.

        Kaatuneista 0.064 % kantoi etsittyä sukunimeä.

        Ai niin, moikka alien ! :)


      • impi-lempi

        tuo oli marsupilami...ihana ;))


    • Gaabriel

      on joskus tullut ihailtua ja lueskeltua. Ikäni tulen muistamaan Roomalaisten maahan jäävät sandaalit, kun heillä tappeluja tuli keskenään. Myös pojilleni olen koittanut ostella kyseisiä lehtiä, kun niitä on eteen sattunut :)

      Taikajuoma saa ihmeitä aikaan :)))

      • impi-lempi

        oli kyllä aika ytyä ;O))

        Onkos poikasi kiinnostuneet Asterixistä, vai yritätkö saada heidät innostumaan ?? ;))


      • Gaabriel
        impi-lempi kirjoitti:

        oli kyllä aika ytyä ;O))

        Onkos poikasi kiinnostuneet Asterixistä, vai yritätkö saada heidät innostumaan ?? ;))

        koitan poikia saada innostumaan milloin mihinkin ja kyllä Asterix on heidän yks suosikeista ilman mun tuputustakin :) Myös metsässä pärjäämistä olen heille pikkuhiljaa opettanut, minusta se on taito, jonka sois kaikkien osaavan. Vaativissa olosuhteissa omin neuvoin selviytymisestä on paljon hyötyä myöhemminkin elämässä, monessa eri tilanteissa.


    • Taikajuoman keittäjä

      hauska sarja. Minusta paras oli Trubaturix, joka aina veteli harpustaan sen verran sävelen vierestä, ettei saanut villisikaa, vaan hinattiin istumaan puun oksalle ilman harppua. Olihan ne kyläläisetkin. Aina piti kanniskella kyläpäällikköä kilven päällä, mutta kun alkoi olla parempaa tekemistäkin, kantohomma unohtui ja pomo läjähti maahan. Ja roomalaiset saivat turpiinsa niin, että kypäröiden talteen keräämisessä oli urakkaa.

      • herattaa aina hirmuisen ruokahalun. lienen aito lihansyoja :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe