pirteä

tosissani

anna oli eilen maria ohjelmassa ja aina niin tyylikäs ja upea tähti . annasta pitäisi tehdä joku tv- ohjelma joka kertoisi hänen erivaiheistaan aina tähteyteen asti .

16

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oree

      ylivoimainen!

    • vinest

      Hyvä idea!!! Ehkä sellainen on jo tekeillä.

    • luki härö

      elma tehty jo , kulki nimellä Idols . enempää turhaa paskaa ei teleevsioon ei kaivata --..

      • efew

        Oli tosi kivat horatsu vaatteet päällä.. :)

        voi anna,anna


    • Annalle Oscar

      Annan elämästä muuten hieno elokuva! Ei muuta kuin ehdotusta eteenpäin Markus Selinille.

      Anna ihan pienenä, onpa se söpö ja pää iso kuten pikkulapsilla kuuluukin olla. Anna leikkii ja lallattelee ja kasvaa söpöstä vaavista söpöksi pikkutytöksi. Vähän lisää kasvua ja Anna onkin jo Justin Timberlakea fanittava esiteini, ja kasvettuaan vielä vähäsen (tai ainakin pää suhteessa muuhun vartaloon) Anna on täysverinen lissu, joka viettää hurjan menevää ja siistiä pissiselämää eli kittaa alkoholitonta sidukkaa kartsalla ja on iha witun kännis!11, fanittaa Justin Timberlakea ja ärränbeetä, juo lisää alkoholitonta sidukkaa ja bilettää iha witun rankasti luokkakaverin kotibileissä. Yleisö on tässä vaiheessa täysillä mukana mukaansatempaavassa kasvukertomuksessa! Näiden hurjien elämänvaiheiden jälkeen Anna bongataankin Idolsissa laulelemassa, mutta ne vaiheethan tosiaan on jo dokumentoitu samannimisessä tv-sarjassa, joten yleisöä tuskin enää kiinnostaa. No mutta voittaahan Anna melkein Idolsin ja onkin saman tien suomen kaikkien kymmenvuotiaiden idoli. Jee!

      Anna voisi elokuvassa myös lausua fiksuja mietteitään ja painavia mielipiteitään monista asioista, etenkin ajankohtaisista ja historiaan liittyvistä kysymyksistä sekä musiikista ja julkkisten kouluttamisesta.

      • hönölään

        mikäs örvelö siellä on taas nostanut päätään , joku elämässä täysin epäonnistunut , kateellinen ja täysin tyhjä paska .hei mene koivusen puolelle sieltä löytyy sun elämä ,olettaisin asenteesta päätellen .


      • höjgöfldctg
        hönölään kirjoitti:

        mikäs örvelö siellä on taas nostanut päätään , joku elämässä täysin epäonnistunut , kateellinen ja täysin tyhjä paska .hei mene koivusen puolelle sieltä löytyy sun elämä ,olettaisin asenteesta päätellen .

        Mistäs päättelit että kirjoittajalla ei ole elämää, jos hän kertoo mielipiteensä haluamallaan tavalla, eikä ole vain hiljaa tai valehtele olevansa samaa mieltä?


      • tyhjä paska pahayskä
        hönölään kirjoitti:

        mikäs örvelö siellä on taas nostanut päätään , joku elämässä täysin epäonnistunut , kateellinen ja täysin tyhjä paska .hei mene koivusen puolelle sieltä löytyy sun elämä ,olettaisin asenteesta päätellen .

        vois olla vähän enemmän haluttua vaikutusta, jollei tuo kirjoitustyylisi ja välimerkkien käyttösi pistäisi jatkuvasti naurattamaan.


      • heh heh hee.........
        tyhjä paska pahayskä kirjoitti:

        vois olla vähän enemmän haluttua vaikutusta, jollei tuo kirjoitustyylisi ja välimerkkien käyttösi pistäisi jatkuvasti naurattamaan.

        naura sinä vaan sitä hullunnauruasi , mutta älä nyt kuitenkaan tukehdu ,ettei minua siitä syytetä .


    • nimetön

      En tiedä mutta minusta Anna on vaikuttanut todella vaivaantuneelta viimeisimmissä tv-esiintymisissään. On jotenkin omissa maailmoissaan, pyörittelee nilkkojaan ja katselee lattiaa, kunnes yhtäkkiä muistaa olevansa televisiossa... Ja Mariassa hän puhui alinomaan Antin kanssa päällekkäin. Kumpaakaan en ala sormella osoittamaan mutta se oli ikävää katsottavaa ja kuunneltavaa.

      • 2000 Watts

        Samaa mieltä nimimerkin nimetön kanssa.


      • ilmeisesti
        2000 Watts kirjoitti:

        Samaa mieltä nimimerkin nimetön kanssa.

        nää annan moittimiset taitaa tulla kateellisilta tytöiltä tekstistä päätellen , aina joku asia on tavalla tai toisella perseellään . mutta anna on kuitenkin hyvä laulajana ja symppis ihmisenä .


      • meitsi_
        ilmeisesti kirjoitti:

        nää annan moittimiset taitaa tulla kateellisilta tytöiltä tekstistä päätellen , aina joku asia on tavalla tai toisella perseellään . mutta anna on kuitenkin hyvä laulajana ja symppis ihmisenä .

        tekstisi yksikkömuotoiseksi: "nää annan moittimiset taitaa tulla kateelliselta tytöltä tekstistä päätellen"
        Joku toinen antoi aiemmin vinkin asiasta.


      • 2000 Watts
        meitsi_ kirjoitti:

        tekstisi yksikkömuotoiseksi: "nää annan moittimiset taitaa tulla kateelliselta tytöltä tekstistä päätellen"
        Joku toinen antoi aiemmin vinkin asiasta.

        Jos nyt vihjaat mua niin voin kertoa sulle että oon ekaa kertaa koko palstalla. En ees tiennyt et tällänen on. Eli en tiedä tyypistä nimetön mutta sen tiedän että omaan viestiini en vastaisi.
        (usko tai älä mut kaikn lisäksi oon poika, eli?;)


      • great great
        2000 Watts kirjoitti:

        Jos nyt vihjaat mua niin voin kertoa sulle että oon ekaa kertaa koko palstalla. En ees tiennyt et tällänen on. Eli en tiedä tyypistä nimetön mutta sen tiedän että omaan viestiini en vastaisi.
        (usko tai älä mut kaikn lisäksi oon poika, eli?;)

        se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa , se on sitten siinä .


      • 2000 watts
        great great kirjoitti:

        se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa , se on sitten siinä .

        Ei aina. En ny tiedä miten mä tän sulle vakuuttaisin, voi esimerkiksi nimimerkki nimetön vastata myös, jos huvittaa vaikka eihän kukaan sillonkaan uskois. Ei pitäis varmaan ottaa henkilökohtasesti tota, mut ärsyttää vaan tää ennakkoluulosuus. Kirjotin tänne viisi sanaa ja heti aletaan syyttää. Onks tällästä tällä palstalla enemmänki? en tiä, mut ei tartte enää vastata, ihan sama.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6286
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      30
      2130
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1641
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1347
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe