Vesimies(N) ja Vaaka(M)

vesinaisss

Mites, sopiiko yhteen?

5

1429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loistavasti.

      Loistavasti.

    • ninni20

      Kuin nenä päähän :)
      Oltu vuosia ystäviä ja nyt noin 2v parisuhteessa.
      Saman katon alla tulee tosin ongelmia kun vesimies on suht "boheemi" elämäntavoissaan...

      • se tosi onnea on

        vesimies(nainen) ja vaaka(mies) olemme kuin luodut toisillemme. Vaakamies on elämäni mies!


      • vesimiestytteli
        se tosi onnea on kirjoitti:

        vesimies(nainen) ja vaaka(mies) olemme kuin luodut toisillemme. Vaakamies on elämäni mies!

        Vaakamies on liian....vaaka. Liian tasapaksu ja paikalleen jämähtänyt. Mieluiten ottaisi rusinat pullasta, mutta ei söisi pullaa, siinä kun on liikaa hiilihydraattia.
        Ei ikinä enää vaakamiestä.
        Vaikka itse olen vesimiesnainen ja meitä täällä vähän parjataan, niin olen 100% sitoutunut kumppaniini. Vaakamies ei kuitenkaan osaa sanoa juuta ei jaata ja lopulta saa meikäläisenkin ihmettelemään, että mitä hiddoa sitä tässä kykkii...


    • Emmelliina

      Hieman riippuu, mitä miehessä haet. Itse olen lähellä keski-ikää vesimiesnainen ja vaakamieheni sopii minulle mainiosti.
      Meillä on menossa neljäs vuosi yhdessä ja parisuhdemme on tasapainoinen sekä rauhallinen.
      En tiedä, oletko huomannut, mutta vaakamieheltä on turhaa odottaa intohimoa, rakkautta sen sijan saa enemmän kuin riittämiin. (Toisaalta, tuskin se häiritsee, koska ei me vesimiehetkään kovin intohimoisia parisuhteessa ole.) Eli, voin sanoa, että vaaka ja veskari sopii hyvin yhteen, mikäli vesimies on jo hieman rauhoittunut ja arvostaa elämän laatua enemmän kuin hetkellista jännitystä.
      Paras vaaka-vesimies suhteessa on, että molemmat antavat toisillenne tilaa elää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe