kuinka pian suhde saa edetä?

unelma onnesta ja ta

Olen jousimiesnainen ja seurustelen kaurismiehen kanssa.Olemme tunteneet reilun vuoden. Seurustelu oli aluksi aika vaikeaa. Meidän moraaliarvomme eivät kohdanneet ja sain tehdä työtä kauriin kanssa miten tunteistamme puhumme ja pääsemmekö edes seurustelun alkuun...nyt siis lähinnä osoitamme tunteemme monin eri tavoin :) Hän odotti kai tähtisadetta taivaalta merkiksi siitä, että olemme sopivat toisillemme.Olen itse käynyt kovan elämänkoulun ja kokenut omien möhläilyjeni kautta paljon erilaisia asioita.Olen oppinut nöyrtymään ja olemaan hiljaa en myöskään ole sellainen tyypillinen "totuudentorvi". Olen koko elämäni etsinyt "sitä oikeaa" kuitenkaan tietämättä millainen hän olisi sitten, kun vihdoin löytyy. Noin vuosi sitten en enää mitään elämältä odottanut ja olin jo luovuttanut rakkauden suhteen; silloin astuu hän minun elämääni kauriin muodossa. Se oli jalat alta tunne. Ei maistunut ruoka ja laihduin monta kiloa. Edessäni oli taas melkoinen elämänmuutos.Nyt istun tämän koneeni ääressä ja kysyn teiltä rakkaat kanssasisaret ja -veljet miten nopeassa tahdissa teidän mielestänne suhteen pitäisi tai ei pitäisi edetä? Minä tiedän löytäneeni vihdoin sen oikean ihmisen, vaikka kuolemaan asti. Hän taas miettii ja on varovaisempi. En tahdo säikyttää häntä pois elämästäni. Meillä on niin hyvä ja kaunis olla yhdessä.
Kertokaa minulle onko olemassa jokin "aikaraja", jolloin tietää tuleeko suhteesta se elämänkestävä tai että nyt on enää turha yrittää ja odottaa, että toinen rakkautensa tunnustaisi.

2

794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jousimiesnainen*

      .. tätä meidän Jousimiesten kärsimättömyyttä:). Odottaa kyllä osaamme, mutta aikarajaa vaaditaan. Olen itse aivan samanlainen "edetään vaan hitaasti, mutta ENSI VIIKON KESKIVIIKKOON ASTI", noin karrikoidusti sanottuna.

      Sanotaan ettei jousimiehet ja kauriit sovi yhteen, itse elin 20v aviossa kauriin kanssa ja liitto oli 80% onnellinen, ja aikaan kuuluu asuntolainaa ja lapsia. Kohtalo repi meidät erilleen, muuten olisimme varmasti olleet yhdessä lopun ikäämme.

      Nyt puhise vaan itseksesi, älä painosta, kauriisi varmasti miettii suhdettanne, ja puhuu sitten_kun_on_itse_siihen_valmis. Pikkuhiljaa "kiinnittele" häntä itseesi, ole hauska ja hyväntuulinen itsesi, sitä mitä me jouskarit parhaimmillaan olemme:). Unohda aikarajat niin kauan kun tuntuu että pikkuhiljaa kaikki kehittyy, mikäs kiire tässä, loppuelämä aikaa..

      • unelma onnesta ja t

        kun vastasit ja viisaasti vastasit. Onhan meillä aikaa koko loppuelämä. Joskus jään miettimään sitä kuinka paljon tuota loppuelämää on jäljellä. Siihen peilaten ja ihmiselämän haurautta miettien pelottaa, ettei mikään ehdi edes kunnolla alkaa, kun se jo otetan pois.Mutta päivä kerrallaan eteenpäin. Mukavaa syksyä sinulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3397
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1341
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1310
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      67
      1156
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1094
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1071
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      999
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      986
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      43
      973
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      47
      877
    Aihe