jos on juurialoittanut rukin haminassa, niin milloin on kurssijuhlat, ja milloin pääsee pois lopullisesti :D entä jos "erikoistuu" jotenkin?
Vastaukset 11
- ...
Ei sieltä pääse koskaan pois.
- odkjfdof
Ei naisten tarvi intissä pärjätä. Ne kun hakee aukkiin, niin RUK:iin ne pääsee melkein varmasti, koska puolustusvoimilla on tietty kiintiö aina kutakin varuskuntaa kohtaan RUK:iin valittavien naisten määrästä ja tämän takia on erittäin varmaa että AUK:iin päätyneistä tytöistä valtaosa päätyy RUK:iin ihan peruskäytöksellä. Sehän on aivan tyypillistä, koska AUK:ssa on todella vähän tyttöjä. Meiltäkin lähti omalta linjalta aikoinaan 2, eikä niitä enempää AUK:ssa ollutkaan.
- Terppa19
Yksi sukulaispika valitteli juuri, että heidän AUKissa oli erittäin heikkokuntoinen tyttö, jonka tavaroita pitää kantaa joka marssilla. RUKkiin kuulemma kuitenkin meni ja pätevämmät pojat jäi rannalle ruikuttaan. No ehkä nyky-sodassa ei tarvita enää fyysistä kuntoa
- anti-feministi
Tämä MeToo-touhuilu on mennyt jo liian pitkälle, kun armeijassakin on kiintiöt naisille!
Mutta kuitenkaan ei olla yhtään huolissaan, kun jo kaksi kolamasosaa korkeamman koulutuksen opiskelijoista on naisia???- Anonyymi
Armeijassa ei ole naiskiintiöitä
- läski-rukkityttö
Kenttäpatjoille metsäkeikoilla on aina kysyntää mutta ei läskeille...
- Anonyymi
Ei ne viholliset tule kyselemään, että onko teillä naisia, että osataan taistella naiset huomioon ottaen. Eri asia jos on kuntoa samalla lailla kuin pojilla.
- Anonyymi
Kyllä naisetkin jaksavat laukkuja kantaa joten kyllä he pärjäävät. Luuseriarmeijamme päätehtävä muutettiin syyskuussa 2015 ja nykyisin PV on Piccolovoimat :D
- Anonyymi
Rukin kurssijuhlat on naisille yhtä spermakylpyä...ei kannata ihmetellä jos on raskaana juhlien jälkeen, isästä vaan ei heti ota selvää kun on 16 jätkää käynyt liukkailla...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta843457Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3971272Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty38964Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty71843Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä196798Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s271724Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto22700Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel31628Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen20607Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan33576