Suomi-sarjasta HeKin pudottua? Veikkauksia?
Vastaukset 7
- Rulle.
vaan SaPKo. Heh heh....
- HeinolaBoy
On tavallaan pudonnut jo, odottaen vain virallista siirtoa ja leimaa papereihin
- Hirttomies
HeinolaBoy kirjoitti:
On tavallaan pudonnut jo, odottaen vain virallista siirtoa ja leimaa papereihin
poitsut sarja, katsotaan sitten. Oma veikkaus on, että RoKi putoaa takaisin, mutta toivomus on SaPKo.
- HeinolaGirls
Hirttomies kirjoitti:
poitsut sarja, katsotaan sitten. Oma veikkaus on, että RoKi putoaa takaisin, mutta toivomus on SaPKo.
ja aivan tyhmä joukkue niin joutaisi tippua ;)
- Nauraja!!!!!
HeinolaGirls kirjoitti:
ja aivan tyhmä joukkue niin joutaisi tippua ;)
Vaihda pentu vaippas. Vai joko puristelet finnejäsi? Heh heh...vittu sä olet dorka! OUJEE!!
- OUJEEEEEEEEEE ! ! !
Nauraja!!!!! kirjoitti:
Vaihda pentu vaippas. Vai joko puristelet finnejäsi? Heh heh...vittu sä olet dorka! OUJEE!!
Kun kestovaippa imee eritteesi ja tyhmyytesi mainiosti paksuun huokoiseen huopaan. Buah? hah! hah! haaa!
- HeinolaGirls
Nauraja!!!!! kirjoitti:
se kaljupäinen pallomaha, just joo. Osta ukkeli peruukki ja laihduta noin sata kiloa niin voi joku 60-v mummeli kiinnostua tollasesta laardiperseestä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510