Suomi-sarjasta HeKin pudottua? Veikkauksia?
Mikä joukkue HeKin tilalle
7
120
Vastaukset
- Rulle.
vaan SaPKo. Heh heh....
- HeinolaBoy
On tavallaan pudonnut jo, odottaen vain virallista siirtoa ja leimaa papereihin
- Hirttomies
HeinolaBoy kirjoitti:
On tavallaan pudonnut jo, odottaen vain virallista siirtoa ja leimaa papereihin
poitsut sarja, katsotaan sitten. Oma veikkaus on, että RoKi putoaa takaisin, mutta toivomus on SaPKo.
- HeinolaGirls
Hirttomies kirjoitti:
poitsut sarja, katsotaan sitten. Oma veikkaus on, että RoKi putoaa takaisin, mutta toivomus on SaPKo.
ja aivan tyhmä joukkue niin joutaisi tippua ;)
- Nauraja!!!!!
HeinolaGirls kirjoitti:
ja aivan tyhmä joukkue niin joutaisi tippua ;)
Vaihda pentu vaippas. Vai joko puristelet finnejäsi? Heh heh...vittu sä olet dorka! OUJEE!!
- OUJEEEEEEEEEE ! ! !
Nauraja!!!!! kirjoitti:
Vaihda pentu vaippas. Vai joko puristelet finnejäsi? Heh heh...vittu sä olet dorka! OUJEE!!
Kun kestovaippa imee eritteesi ja tyhmyytesi mainiosti paksuun huokoiseen huopaan. Buah? hah! hah! haaa!
- HeinolaGirls
Nauraja!!!!! kirjoitti:
se kaljupäinen pallomaha, just joo. Osta ukkeli peruukki ja laihduta noin sata kiloa niin voi joku 60-v mummeli kiinnostua tollasesta laardiperseestä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440