Nanna kylässä

JoPe79

Oli perjantai ja työt olivat venyneet iltaan osaltani. Illan aikana vaimo oli laittanut viestin että Nanna oli tullut meille ja että he olivat laittaneet saunan päälle ja joivat siideriä odotellessa. Nanna oli vaimoni parhaita työkavereita, hän oli aika lyhyt, tummahiuksinen ja hyvännäköinen nainen. Saatuani vihdoin työt tehtyä lähdin kotia kohti. Sain tekstiviestin jossa vaimoni kertoi että he olivat Nannan kanssa jo menossa saunaan ja että voisin liittyä seuraan halutessani.

Päästyäni kotiin kuulin kikatusta kylpyhuoneesta ja siinä kiirehtimättä päätin liittyä heidän joukkoon piakkoin. Olimme aikaisemminkin olleet saunomassa yhdessä joten siinä ei ollut meille mitään erikoista ja muutenkin olimme erittäin avoimia vaimon kanssa alastomuudelle ja seksin suhteen myös. Riisuuduin ja hain olutta jääkaapista ja menin saunaan.

Yllätin naiset täydellisesti sillä he eivät olleet kuulleet tuloani ja nyt seisoin alastomana kylpyhuoneen ovella. Nanna oli suihkussa ja katselin hetken kuinka vesi valui hänen ruskettunutta vartaloaan pitkin. Vaimoni tervehti minua saunasta näyttämällä siideri-pulloa ja kommentoi vielä jotain työpäivän pituudesta. Nanna luovutti suihkun minulle ja katselin kuinka hänen terhakkaat rintansa rusketusraitoineen pomppivat hänen kävellessään saunaan. Jaahas täällä on jo juotu jonkin verran siideriä sanoin kun olin kastellut itseni ja liityin heidän viereen saunaan.

Naisilta tuli ensiksi kieltäviä vastauksia ja sanoivat vain juoneensa pari ja pitäneen hauskaa. Niin niin, myöntelin ja kyselin että mitä se hauskanpito oli ollut. Naiset katsoivat toisiaan ja kikattivat. Istuin heidän vierellään L-muotoisen lauteiden toisella sivustalla heihin nähden Nannan ollessa lähimpänä minua. Nojauduin selkänojaa vasten rennosti ja huomasin kuinka Nanna vilkuili haarojenväliini hymyillen.

Puhuttiin tossa Nannan kanssa vähän, vaimoni aloitti, muistaks kun mä puhuin siitä kimppakivasta viime viikolla, hän jatkoi. Joo-o, vastasin. Mä halusin että se olisi joku kehen me voidaan luottaa ja että se olisi joku tuttu, vaimoni jatkoi. Me ollaan täällä vähä lämmitelty ja Nanna sanoi että on aina tuntenu vetoa meihin molempiin ja haluaisi myös kokeilla jotain uutta, vaimoni kertoi ja herätti mielenkiintoni. Niin että Nanna ole hyvä vaan, vaimoni sanoi ja samassa Nanna siirtyi viereeni ja suuteli minua. Olin ihmeissäni, mutta saman tien mukana menossa. Nanna painoi rintansa kylkeäni vasten ja suuteli minua yhä intohimoisemmin. Tunsin hänen kätensä siirtyvän reideltä kohti herännyttä kaluani. Hänen pieni kätensä kietoutui kaluni ympärille puristaen sitä hennosti ja hän aloitti kaluni hieromisen. Vaimoni oli nostanut siinä katsellessaan toisen jalan ylälauteelle ja hieroi sormillansa pimppiään. Tunnelma saunassa alkoi kuumeta jo hiukan liian kuumaksi ja en ollut edes peseytynyt vielä, joten ehdotin siirtymistä suihkun puolelle.

7

12152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JoPe79

      Suihkussa naiset päättivät että pesisivät yhdessä minut ja sen jälkeen siirryttäisiin leveälle sängyllemme jatkamaan. Naiset pesivät minut huolellisesti käsiä ja vartaloitaan apuna käyttäen. Suutelimme Nannan kanssa ja vaimoni kanssa ja välillä katselin heidän suutelevan toisiaan. Tunnelma säilyi latautuneena koko ajan kuivaamiseen asti. Kuivasin ensin itseäni ja sen jälkeen kuivasin Nannan vartaloa välillä näykkien hänen nännejään, jotka nöpöttivät jo terhakkaiden hunajamelonin kokoisten rintojen päällä. Vaimoni katseli kuivatessaan itseään meitä ja välillä suuteli minua.

      Naiset eivät enää odotelleet vaan lähtivät kaulakkain välillä suudellen kohti makuuhuonettamme, minä heidän perässä katsellessa heidän kävellessä pyöriviä takapuoliaan. Yllätyksekseni sänky oli jo valmiiksi myllätty ja kysellessäni asiasta vaimoni vain sanoi että he olivat lämmitelleet kahden kun olin ollut töissä. Naiset kaatoivat minut sängylle ja Nanna aloitti kaluni kiihkeän imemisen. Vaimoni tuli viereen ja työnsi nänninsä suuhuni. Käteni hapuili vaimoni posliinista pimppiä joka oli jo märkä esileikeistämme ja ehkä vielä aikaisemmista nuolemisista, kuten hän minulle valotti tapahtumien kulkua sängyssä töissä ollessani. Hän kertoi kuinka he olivat nuolleet toisiaan yhtä aikaa päällekäin ja kehui Nannan maistuvan tosi hyvälle.

      Nanna imi kaluani yhä kiimaisesti ja toisella kädellään hän hyväili itseään samanaikaisesti. Vaimoni oli kontillaan päälläni ja nuolin hänen pilluaan samalla työntäen sormia hänen pilluunsa. Nanna lopetti hetkeksi imemisen ja tunsin kuinka hän kiipesi päälleni. Hän levitti kädellään pilluaan ja laskeutui sitten ratsastaakseen kalullani, hänen tiukka ja märkä pillunsa imi kaluani aina hänen noustessaan. Hän oli mitä ilmeisimmin harjoittanut lantiopohja lihaksiaan ja osasi tehdä hyvää niillä kalulleni. Nuolimme hetkittäin vaimoani yhtä aikaa, minä klitorista kun Nanna työnsi kieltään vaimoni pakaroiden väliin. Tämä sai vaimoni huutamaan kiimaisena ja erittäin kiihottuneena saamastaan tuplanuolemisesta. Vaimon selkä kaareutui tuota pikaa ja samassa huuto täytti hetkessä makuuhuoneen hänen saadessaan orgasmin.

      Nanna siirtyi nelinkontin vaimoni viereen joka makoili sängyllä orgasmin jälkeen. Siirryin Nannan taakse ja työnnyin hitaasti kiimanesteistä valuvaan pimppiin. Otin kiinni hänen lanteiltaan ja työnsin kullini yhdellä nopealla työnnöllä hänen sisään, hänen huudahtaessa. Litinän ja läiskinnän äänet täyttivät huoneen nopeuttaessani työntelyä. Välillä otin kullini pois hänen sisältään ja hieroin tumman punaista kaluni kärkeä Nannan pyllynreikään ja hän aneli minua työntämään sitä pyllyynsä. Vaimoni joka hetki sitten oli vielä makoillut ja katsellut puuhiamme, halusi myös että ottaisin häntä takaapäin ja kävi sitten Nanna viereen kontalleen. Vaihdoin pian vaimoni taakse ja hän huudahti iloisesti kun työnsin kaluni hänen sisään. Katselin kuinka he samalla vaihtoivat suudelmia ja koskettelivat toistensa rintoja.

      • JoPe79

        Nanna asettui pian haarat levällään vaimoni eteen ja pyysi häntä nuolemaan pimppiään. Vaimoni näytti osaavan homman hyvin sillä Nanna oli hetkessä suihkaisut vaimoni naamalle kiimanesteet tavalla, jota en ollut aikaisemmin nähnyt livenä. Tästä kiihottuneena tunsin kuinka itselläni oli jo lähellä tuleminen ja vedin kaluni vaimon pillusta ja pyysin että saisin tulla Nannan päälle.

        Tulin Nannan jalkojen väliin ja nostin hänen jalkansa ylös, vaimoni ohjasi kaluni Nannan sisään jonka pillu sykki edelleen äskeisestä orgasmista. Samassa kun kaluni survaisi hänen sisään hän huudahti innoissaan kaluni tuntuvan hyvältä. Vaimoni aloitti Nannan viereltä Nannan nännien imemisen ja sormeili itseään samalla. Kaluni upposi yhä uudestaan ja uudestaan Nannan sisään katsellessani samalla häntä ja hänen rintojaan. Nanna huudahti että hän tulee pian uudestaan jo, kuuntelin kuinka hänen hengityksensä alkoi tihenemään ja itselläni alkoi myös tuntumaan siltä että tulisin pian. Samassa Nanna suihkautti päälleni kiimanesteet huudon säestämänä joka laukaisi ketjureaktiossa kaluni jonka olin vetänyt pois Nannan sisästä ja syöksin spermat hänen mahalle ja rinnoilleen. Vaimoni joka vieressä edelleen hieroi itseään, kuulosti olevan vielä matkalla kohti huipennusta pyysi minua työntämään sormeni hänen sisäänsä. Työnsin kaksi sormea sisälle ja liikuttelin niitä samalla pyörittäen niitä hänen sisässään. Nanna oli siirtynyt hiukan allani niin että imi kalustani viimeisenkin tipan spermaa suuhunsa.

        Vaimoni hengitys kävi raskaammaksi ja pian tunsin kuinka hänen pillunsa sykki sormieni ympärillä. Hän oli painanut kasvonsa tyynyn ja tukahduttanut huutonsa kevyeksi muminaksi. Nanna teki hiukan tilaa ja hivuttauduin heidän väliin. Makoilimme hetken sängyllä alastomana, minä ja kaksi naista. Tunsin heidän lämpimät vartalot itseäni vasten. Nousimme hetken kuluttua ja kävimme tupakalla ja otimme oluet ja siiderit jonka jälkeen palasimme vielä sänkyyn…


      • mies.
        JoPe79 kirjoitti:

        Nanna asettui pian haarat levällään vaimoni eteen ja pyysi häntä nuolemaan pimppiään. Vaimoni näytti osaavan homman hyvin sillä Nanna oli hetkessä suihkaisut vaimoni naamalle kiimanesteet tavalla, jota en ollut aikaisemmin nähnyt livenä. Tästä kiihottuneena tunsin kuinka itselläni oli jo lähellä tuleminen ja vedin kaluni vaimon pillusta ja pyysin että saisin tulla Nannan päälle.

        Tulin Nannan jalkojen väliin ja nostin hänen jalkansa ylös, vaimoni ohjasi kaluni Nannan sisään jonka pillu sykki edelleen äskeisestä orgasmista. Samassa kun kaluni survaisi hänen sisään hän huudahti innoissaan kaluni tuntuvan hyvältä. Vaimoni aloitti Nannan viereltä Nannan nännien imemisen ja sormeili itseään samalla. Kaluni upposi yhä uudestaan ja uudestaan Nannan sisään katsellessani samalla häntä ja hänen rintojaan. Nanna huudahti että hän tulee pian uudestaan jo, kuuntelin kuinka hänen hengityksensä alkoi tihenemään ja itselläni alkoi myös tuntumaan siltä että tulisin pian. Samassa Nanna suihkautti päälleni kiimanesteet huudon säestämänä joka laukaisi ketjureaktiossa kaluni jonka olin vetänyt pois Nannan sisästä ja syöksin spermat hänen mahalle ja rinnoilleen. Vaimoni joka vieressä edelleen hieroi itseään, kuulosti olevan vielä matkalla kohti huipennusta pyysi minua työntämään sormeni hänen sisäänsä. Työnsin kaksi sormea sisälle ja liikuttelin niitä samalla pyörittäen niitä hänen sisässään. Nanna oli siirtynyt hiukan allani niin että imi kalustani viimeisenkin tipan spermaa suuhunsa.

        Vaimoni hengitys kävi raskaammaksi ja pian tunsin kuinka hänen pillunsa sykki sormieni ympärillä. Hän oli painanut kasvonsa tyynyn ja tukahduttanut huutonsa kevyeksi muminaksi. Nanna teki hiukan tilaa ja hivuttauduin heidän väliin. Makoilimme hetken sängyllä alastomana, minä ja kaksi naista. Tunsin heidän lämpimät vartalot itseäni vasten. Nousimme hetken kuluttua ja kävimme tupakalla ja otimme oluet ja siiderit jonka jälkeen palasimme vielä sänkyyn…

        Muuten hyvä, mutta tupakka tappaa!


      • raaka5
        mies. kirjoitti:

        Muuten hyvä, mutta tupakka tappaa!

        ei tänne kukaan oo henkiin jääny


      • suihkutus
        JoPe79 kirjoitti:

        Nanna asettui pian haarat levällään vaimoni eteen ja pyysi häntä nuolemaan pimppiään. Vaimoni näytti osaavan homman hyvin sillä Nanna oli hetkessä suihkaisut vaimoni naamalle kiimanesteet tavalla, jota en ollut aikaisemmin nähnyt livenä. Tästä kiihottuneena tunsin kuinka itselläni oli jo lähellä tuleminen ja vedin kaluni vaimon pillusta ja pyysin että saisin tulla Nannan päälle.

        Tulin Nannan jalkojen väliin ja nostin hänen jalkansa ylös, vaimoni ohjasi kaluni Nannan sisään jonka pillu sykki edelleen äskeisestä orgasmista. Samassa kun kaluni survaisi hänen sisään hän huudahti innoissaan kaluni tuntuvan hyvältä. Vaimoni aloitti Nannan viereltä Nannan nännien imemisen ja sormeili itseään samalla. Kaluni upposi yhä uudestaan ja uudestaan Nannan sisään katsellessani samalla häntä ja hänen rintojaan. Nanna huudahti että hän tulee pian uudestaan jo, kuuntelin kuinka hänen hengityksensä alkoi tihenemään ja itselläni alkoi myös tuntumaan siltä että tulisin pian. Samassa Nanna suihkautti päälleni kiimanesteet huudon säestämänä joka laukaisi ketjureaktiossa kaluni jonka olin vetänyt pois Nannan sisästä ja syöksin spermat hänen mahalle ja rinnoilleen. Vaimoni joka vieressä edelleen hieroi itseään, kuulosti olevan vielä matkalla kohti huipennusta pyysi minua työntämään sormeni hänen sisäänsä. Työnsin kaksi sormea sisälle ja liikuttelin niitä samalla pyörittäen niitä hänen sisässään. Nanna oli siirtynyt hiukan allani niin että imi kalustani viimeisenkin tipan spermaa suuhunsa.

        Vaimoni hengitys kävi raskaammaksi ja pian tunsin kuinka hänen pillunsa sykki sormieni ympärillä. Hän oli painanut kasvonsa tyynyn ja tukahduttanut huutonsa kevyeksi muminaksi. Nanna teki hiukan tilaa ja hivuttauduin heidän väliin. Makoilimme hetken sängyllä alastomana, minä ja kaksi naista. Tunsin heidän lämpimät vartalot itseäni vasten. Nousimme hetken kuluttua ja kävimme tupakalla ja otimme oluet ja siiderit jonka jälkeen palasimme vielä sänkyyn…

        Mikset antanut kalusi laueta ja suihkuttaa molempien pimppien sisään, se olisi ollut parasta sekä naisille että itsellesi..


      • varsinkaan
        suihkutus kirjoitti:

        Mikset antanut kalusi laueta ja suihkuttaa molempien pimppien sisään, se olisi ollut parasta sekä naisille että itsellesi..

        vieraan pilluun, ei koskaan. rinnoille on kiva roiskia.


      • oksakova
        varsinkaan kirjoitti:

        vieraan pilluun, ei koskaan. rinnoille on kiva roiskia.

        olipahan jäätävän hyvä stoori, oksa on kovana tään jälkeen kuin kuuluisa karjalan mänty! Ja kiitti sille joka anto "vink vink"!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe