Mun mielestä ykkösenä ehdottomasti härkä ja toisena tulee vaaka ja kerro myös oma horoskooppimerkkisi? Minä olen kauris
ÄRSYTTÄVIN horoskooppimerkki!!
31
3144
Vastaukset
- Voi hyvin.
Suomen unelmien poikamiehessä morsian ehdokkaana oli aurinko Kauris. Katsoitko, minkälaista kielenkäyttö oli tuolla morsianehdokkaalla? Hän kiroili paljon, oli voimallinen, juuri niin, kuin Sinä.
On hyvä seurata omia transiittejaan, tietää, milloin räjähtää. Mars neliö Merkurius, Merkurius neliö Mars, Venus, vaikka mitä, koko taivaankansi, Linnunrata. Kenties huomenna kaikki on toisin.- tuhh18
pari jaksoa,joten en tiedä ketä tarkoitat? mutta en minä kiroile paljoa.
- Kaunis Kauris.
tuhh18 kirjoitti:
pari jaksoa,joten en tiedä ketä tarkoitat? mutta en minä kiroile paljoa.
Mitä heijasteita et kestä Härässä ja Vaa`assa? Kohtaamisia, vastaanottamista, seuratoimintaa, yhdistystoimintaa, yhteistä tekemistä, osallistumista, olla osa porukkaa? Tunteiden paloa? Romantiikkaa? Lämpöä? Tunteiden jakoa? Ihmeitä? Olla avoin ja haavoittuva? Olla hiljaa? Käyttäytyä?
- tuhh18
Kaunis Kauris. kirjoitti:
Mitä heijasteita et kestä Härässä ja Vaa`assa? Kohtaamisia, vastaanottamista, seuratoimintaa, yhdistystoimintaa, yhteistä tekemistä, osallistumista, olla osa porukkaa? Tunteiden paloa? Romantiikkaa? Lämpöä? Tunteiden jakoa? Ihmeitä? Olla avoin ja haavoittuva? Olla hiljaa? Käyttäytyä?
voi olla mukaviakin härkiä ja vaakoja (tosin en tunne mukavia härkiä ja vaakoja) tai sitten tunnen mutta en tiedä horoskooppimerkkiä. mutta yksikin härkämies on niin sairaan itsepäinen ja se ei ei usko mitään mitä sille sanoo,se ei tunne käsitettä EI Ja sitten hän muka tietää paremmin minun asioista kun minä itse itestäni ja puhunu mun kavereillekkin että olen kiinnostunut musta ja haluan muka panna hänen kanssa niin eikös tuo ole aika RASITTAVAA. aika jääräpäisiä ja se on niin rasittavaa et menee hermot. Ja yhen härkänaisen kanssa meni sukset risiin kun en päässyt juhannusta viettää heidän kanssa (tai no oli joku juhla mut en oo varma oliko juhannus muuta kuitenkin) kun eka sanoin että voin tulla mutta sitten tuli tosi tärkeä este niin eikös ottanut herneen nenäänsä . et kaikki pitää mennä just niin tip top et huh huh. On pari muutakin esimerkkiä mutta ei niitä kaikkia varmaan tarvi selitellä
ja vaa.at ei vaan oo mun tyylisiä..en osaa sanoa tarkemmin miksei. - huh uh
tuhh18 kirjoitti:
voi olla mukaviakin härkiä ja vaakoja (tosin en tunne mukavia härkiä ja vaakoja) tai sitten tunnen mutta en tiedä horoskooppimerkkiä. mutta yksikin härkämies on niin sairaan itsepäinen ja se ei ei usko mitään mitä sille sanoo,se ei tunne käsitettä EI Ja sitten hän muka tietää paremmin minun asioista kun minä itse itestäni ja puhunu mun kavereillekkin että olen kiinnostunut musta ja haluan muka panna hänen kanssa niin eikös tuo ole aika RASITTAVAA. aika jääräpäisiä ja se on niin rasittavaa et menee hermot. Ja yhen härkänaisen kanssa meni sukset risiin kun en päässyt juhannusta viettää heidän kanssa (tai no oli joku juhla mut en oo varma oliko juhannus muuta kuitenkin) kun eka sanoin että voin tulla mutta sitten tuli tosi tärkeä este niin eikös ottanut herneen nenäänsä . et kaikki pitää mennä just niin tip top et huh huh. On pari muutakin esimerkkiä mutta ei niitä kaikkia varmaan tarvi selitellä
ja vaa.at ei vaan oo mun tyylisiä..en osaa sanoa tarkemmin miksei.Kuule mitä puhut! Jatka elämääsi ilman tuollaisia ihmisiä. Karmeaa! Jos olet 18v, olet vasta elämän alussa. Nuo/tuo ihminen jää pahaksi muistoksi, niin kauan kunnes unohdat miehen. Härkä-mies on, sanoisko, omalaatuinen, Vaaka samaa katekoriaa. Valitse muita.
- tuhh18
huh uh kirjoitti:
Kuule mitä puhut! Jatka elämääsi ilman tuollaisia ihmisiä. Karmeaa! Jos olet 18v, olet vasta elämän alussa. Nuo/tuo ihminen jää pahaksi muistoksi, niin kauan kunnes unohdat miehen. Härkä-mies on, sanoisko, omalaatuinen, Vaaka samaa katekoriaa. Valitse muita.
Älä puutu muiden ihmisten asioihin, kun niistä et mitään ymmärrä senkin rengaskäärme!
- Mielenkiintoista.
tuhh18 kirjoitti:
Älä puutu muiden ihmisten asioihin, kun niistä et mitään ymmärrä senkin rengaskäärme!
Onpas kielenkäytttöä. Jotain kaurismaista. Kauriilla on juuri tuollainen piirre luonteessaan.
Jotkut naiset vain ovat kiinni huonoissa miessuhteissa. Hyvää kasvuaikaa lapsuuteen, toivotellen. - tuhh18
Mielenkiintoista. kirjoitti:
Onpas kielenkäytttöä. Jotain kaurismaista. Kauriilla on juuri tuollainen piirre luonteessaan.
Jotkut naiset vain ovat kiinni huonoissa miessuhteissa. Hyvää kasvuaikaa lapsuuteen, toivotellen.mutta en ihan 18vuotias. 24v... Kiitos vastauksista vaikka kukaan ei mun kysymykseen vastannutkaan!
- tuhh18
tuhh18 kirjoitti:
mutta en ihan 18vuotias. 24v... Kiitos vastauksista vaikka kukaan ei mun kysymykseen vastannutkaan!
en kirjoittanut tuota rengasäärme viesti=D eTTä sillai...
- mogomagimugi
tuhh18 kirjoitti:
en kirjoittanut tuota rengasäärme viesti=D eTTä sillai...
Älä yhtään yritä väistellä! Ite oot paukapää!
- Voi hyvin.
Palstalla on nyt sinun viimeinen kirjoituksesi. Joku siis esiintyi sinuna. En tiedä, mitä sanoa. Kysyt ärsyttävintä horoskooppimerkkiä. Minä olen Härkä. Olen siis sinun mielestäsi ärsyttävin. Toisena sinulla tulee Vaaka, minä olen nousu Vaaka. Viihdyn kotona ja seura- ja yhdistystoiminnassa. Osallistun projektien tekoon ja valmistukseen. Harrastuksena mm askertelu, käsityöt, musiikki. Toivon, että sait ainakin yhden vastauksen.
- tuhh18
No toivottavasti et loukkaantunut, voithan sinä olla ihan kiva. Olis pitänyt kysyä mielumminkin että mistä merkeistä on huonoimpia kokemuksia .Mutta joo ihan sama... En edes ota horoskooppimerkkejä niin vakavasti mutta kunhan kysyin:)
- oinaansarvi
Rapu on aika hyvä ehdokas ärsyttävimmäksi. Joku näissä saksiniekoissa saa vereni kiehumaan. Olen oinas mies. Tosin jotkut rapu naiset ovat kyllä ihan miellyttäviä. Eli tarkoitin lähinnä rapu miehiä.
- Punnitsija
Scorpioni. Ehdottomasti.
Itse olen vaaka. Ärsyttää se jatkuva scorppareiden äkkipikaisuus ja toisten maahanpoljenta.
Paras kaverini (tai ainakin yksi parhaimmista) on scorppari, ja hänen kanssaan saa aina olla varuillaan! - MC Ravussa.
Punnitsija kirjoitti:
Scorpioni. Ehdottomasti.
Itse olen vaaka. Ärsyttää se jatkuva scorppareiden äkkipikaisuus ja toisten maahanpoljenta.
Paras kaverini (tai ainakin yksi parhaimmista) on scorppari, ja hänen kanssaan saa aina olla varuillaan!Rapu-ihmiset saavat minut pysähtymään, he ovat minulle parhainpia peilejäni. Rapu-ihmisen mieli on jotain erikoista. "Ole oma hyvä itsesi" voisi kuulua Ravun mietelauseeksi. Tällähetkellä vanhus Rapu-nainen parantaa minua parhaiten. Nousu Skorpioni saa minut arvioimaan asennettani elämään. Aurinko Vaaka, en tiedä mitä sanoa, oli myös isäni, opin paljon hopeanhohtoisista puvuista, naisteniskennästä.
- kaks2222
Ravut ovat ilkeitä ja itsekkäitä piruja ,,,,,,,,,
- ravun uhri
kaks2222 kirjoitti:
Ravut ovat ilkeitä ja itsekkäitä piruja ,,,,,,,,,
Rapu-naiset ovat ihanan lempeitä ja erittäin naisellisia, vielä vanhempanakin. Rapu-naiset ovat jotenkin marilynimäisia, kunhan eivät vaan päästä itseään lihomaan. Pyörittelevät muuten miehiä aika taitavasti, jos vaan viitsivät.
- fffuuuuu
Pliis sanokaa et tää keskustelu on joku läppä. No mut hyvät naurut joka tapauksessa.
- Meriniityllä.
Tahdotko kertoa, mikä Härässä sinua ärsyttää. Tieto tulisi tarpeen Kauris-mies on perässäni.
- kyyttipoika
Härkä on OK. Taitaa olla sussa itsessä se vika. Ei oo vikaavikaavikaa..
- voin vastata
En ole aloittaja, mutta voin koettaa jelpata. Olen itse aurinkomerkiltä kauris ja härissä ärsyttää heidän jääräpäisyytensä ja liian maanläheiset vitsit, saattavat röyhtiä ja mässätä ruuan kanssa ja ovat liian sitkeinä seksin perässä. Nämä kyllä härkämiesten piirteitä karkeasti yleistäen, että härkänaisissa en ole huomannut muuta valitettavaa kuin liiallisen jähmeyden, rennommin vaan eikä liian hiljaisesti.
- Marilyn10
Olen itse neitsyt nainen. Tapaamani härkä miehet ovat olleet poikkeuksetta hyvin yksinkertaisia, ts. eivät älyllisellä tasolla mitenkään kiinnostavia. Kala miehet taas ovat hyvin epäluotettavia ja niistä ei saa otetta, rapu miehet ovat huonoja sängyssä, vaaka miehet ovat hurmureita, lankean heihin. Huomaan että vedän puoleeni kauris miehiä, jotka aika usein vaikuttavat kylmiltä ja kovilta ja ovat aika materialistisia ja hyvin lyhytsanaisia.
- fghah
peiliin kun miehet ei pysy.
- tuhh18
Joo,just ton olen minäkin huomannut että ainakaan härkä miehet ei kovin fiksuja ole ollut,liian yksinkertaisia mun makuuni,liian vajaita yms. Minä kun pidän fiksuista miehistä:)
- skopukka
TERE!! en tiedä merkkiä mikä ärsyttäis!! kai se riippuu ihmisistä!!! mä olen scorppari ja omat vikani on mullakin enkä todellakaan ole mikään täydellinen,,,mut elämä on kivaa!!!!
- .....
molemmat jotenkin nössöjä ja säälittäviä, eivät seiso omilla jaloillaan. Rapu on tosi takertuva ja läheisriippuvainen, Kalat taas ajelehtii ihan missä sattuu vailla omaa tahtoa. Molemmilla huono itsetunto ja vaikeus sietää yksinoloa.
Härkä olen. - asstrology
Jokainen täällä varmaan katsonut Penn&Tellerin astrologia jakson JIM -kanavalta? Huvittavaa väitellä mikä on ärsyttävin horoskooppi, jos on edes vähän tietotaustaa astrologian historiasta.
Sen voi muuten katsoa tuolla ilmeisesti (saarivaltakunnan kielellä):
http://smotri.com/video/view/?id=v10373378ddd
Itse olen kohdannut jokaisesta horoskooppiryhmästä ärsyttäviä henkilöitä, ei se horoskooppi ihmistä tee.- Astrologia/ihmisyys.
Horoskooppimerkki ei tee ihmisestä ärsyttävää. Ihmisestä tekee ärsyttävän ihmisen kokemat koettelemukset ja koettelemusten takana olevat ihmiset. Sekä paljon muut asiat elämässä. Päihteidenkäyttö varhaisessa puberteetissa jättää ihmisen siihen ikään, tuskin mikään voi ikinä häntä kasvattaa aikuiseksi, turvaton lapsuus ainakin miehistä tekee turvattomia kumppaneita. Ymmärtämöttömyys kärsivää ihmistä kohtaan sitä en tiedä, mistä se juontaa juurensa, tuleeko se liian turvallisesta omasta lapsuudesta, voisin kuvitella niin.
30 vuotta astrologiassa, vuodesta 1989 ihmisen terveydenhoidossa Laila Puustinen.
- Roosamaaria
...on varmaan neitsyt. Pahimmillaan neitsyet ovat perfektionesteja ja siivoushulluja, keille ei mikään normaali riitä. sitten he odottavat, että kaikkien muidenkin pitäisi olla samanlaisia pilkunnussijoita. Ihan hyvä jos ihminen on tarkka, mutta pahimmillaan sekin ylenmääräinen tarkkuus estää keskittymisen olennaiseen ja laittamaan asioita tärkeysjärjestykseen. Sitäpaitsi, työtoverit voivat pahoin, elleivät satu olemaan samanlaisia näpertäjiä.
- Anonyymi
Vaikee ny sanoa mikä on ärsyttävin riippuu aika paljo koko syntymä kartasta.
Mut nyt ku miettii nii Ehkä Neitsyt ja Jousimies menee siihen vittumaispien joukkoon - Anonyymi
Alotus on kaavamaista typeryyttä. Vuosiluonne ja elementti, kuukausiluonne ja elementti, kummankin nousevat merkit, planeettojen sijainnit, 9:n tähden ki. Siinä alkua.
Kertokaa mikä noista 25.920:stä perusmerkistä on inhottavin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389