Pyhäinpäivä muistuttaa elämän pyhistä arvoista. Hyväntahtoinen kohtaaminen, katse, hymy ja kädenojennus tuottavat ympärillemme hyvää. Pyhäinpäivä muistuttaa, että pyhiä ovat myös arjen sankarit, tavallisen elämän puurtajat, kaduilla kulkijat tai lentokoneissa matkustavat. Pyhän voi yllättäen kohdata missä vain; on vain pidettävä silmänsä auki.
Pyhäinpäivä muistuttaa lisäksi vieraanvaraisuudesta ja säntillisyydestä.
Hyvää pyhäinpäivää kaikille.
Pyhäinpäivä viikonvaihdetta kaikille
3
134
Vastaukset
- sivullinen135
Autonkuljettaja ammatiltaan,pystyi järjestämäänpyhän keskelle viikkoakin.Vapaa kun alkoi,korkkasi pirtupullon.
- Läpi sormien.
Monelta,pitää osata rentoutua silloin kun se siltä tuntuu,toisen töissä se ei taida onnistua.moni on joutunut "rentoutumisen" takia kilometritehtaalle..
- sukeltaja5
Ei ei ja vielä kerran EI!
Pyhäinpäivä, entinen Kekri on vanha juhla. Sillä on ihan oma merkityksensä. "Muistuttaa vieraanvaraisuudesta" muuta hömppää. Alkujaan Kekriä on vietetty satokauden päätösjuhlana. Silloin piti viljat olla laarissa, perunat kellarissa, lihat tiinussa.
Nykyinen Pyhäinpäivä on nimenomaan vainajien päivä. Silloin muistellaan poisnukkuneita rakkaita.
Nämä arvot joita luettelit, eivät mitenkään liity Pyhäinpäivään. Niitä meidän tulisi vaalia ja kunnioittaa muulloinkin, joka päivä.
Pyhäinpäivänä sytytin kynttilän heille, joita ei enää ole...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191702
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991528Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37993Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50816Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730