Moro... Kyselisin sellasta että kuinka viinilappoa käytetään kiljun kirkastukseen? Olen aina kirkastanut kiljun niin, että valutan kiljun pullosta toiseen suodatinpussin läpi, mutta siitä on tullut kyllä todella sakeaa ja seuraavana päivänä on mahassa kiertänyt. Ostin nyt lapon mutta siinä ei tullut mitään käyttö-ohjeita enkä netistäkään niitä löydä.
Vastaukset 3
- fghfgdfd
ite oon kans miettiny samaa et miten toi lappo toimii. sen ymmärrän että se kilju laitetaan pullosta toiseen sen lapon avulla mut imeekö se lappo jotenki sen kiljun sinne toiseen pullon vai?
- esrthdgrdfewse
kyse on vain fysiikan lakien perus asiosta kun lapottava astia on korkealla ja tyhjä matalalla niin tunget letkun toisen pään nesteeseen ja toisen pään tyhjään asiaan, vetäiset letkun tietystä kohdasta ja loppu sujuu itsestään. jos ette vieläkään älynneet, tässä perus tietoa: http://fi.wikipedia.org/wiki/Lappo
- Simaliitin
esrthdgrdfewse kirjoitti:
kyse on vain fysiikan lakien perus asiosta kun lapottava astia on korkealla ja tyhjä matalalla niin tunget letkun toisen pään nesteeseen ja toisen pään tyhjään asiaan, vetäiset letkun tietystä kohdasta ja loppu sujuu itsestään. jos ette vieläkään älynneet, tässä perus tietoa: http://fi.wikipedia.org/wiki/Lappo
Tiedättekö muuten lappoajat mistä saisi muovisia letkuhanoja esim. 9mm:n letkuun? Ei taida olla viinitarvikeliikkeessämme, ainakaan ei ollut nettikaupassaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502