Perustamme uuden tilausvälityskeskuksen. Liittymis/osuusmaksu on 300 euroa. Rahan saa takaisin kun tilausvälityksestä eroaa eli liittyminenkin on siten ilmaista. Lisäksi autoilijoille ei tule mitään kk maksuja keskukseen kuulumisesta. Ajatuksena on tarjota kuluttajille yhdestä palvelunumerosta aina lähin taksi koko suomessa. Pyydämme siten kaikkia taksiautoilijoita liittymään ilmaiseen järjestelmäämme. Autoilija voi meidän keskuksemme lisäksi kuulua muihinkin tilausvälitysjärjestelmiin niin halutessaan. Haluamme tuoda avoimen kilpailun monopolistiselle taksialalle. Autoilijan etuna on asiakasta lähimpänä autona ollessaan tilauksen saaminen riippumatta autoilijan asemapaikasta. Lisäksi autoilija voi kilpailla halutessaan hintaedulla tai muilla ominaisuuksilla. Kaikki halukkaat saavat liittyä järjestelmään, tavoittelemme järjestelmäämme noin 5000 autoilijaa/autoa. Ottakaa yhteyttä [email protected]
MaxiTaxi perustaa uuden tilausvälityskeskuksen
41
2661
Vastaukset
- Sp.
ainakin kehän ulkopuolella,autoissa paikannukset,keskuksen välitysjärjestelmä toimii ja antaa tilauksen lähimmälle vapaalle autolle,mitä älliä siinä on ettäkö koko Suomen alueeella,lähteä nyt haahuilemaan vieraisiin osoitteisiin,joista ei ole hajuakaan,hyvä kun saataisiin omatkin liikennealueet hoidettua kunnolla,eikä se ainakaan ole asiakkaan etu kun lähin auto hortoilee jossain osoitetta etsiessä.
- Ali Baba
kuulut kymmeneen välityskeskukseen ja maksat itses kipeeks.teistä varotettiin,loppu pelissä ei ilmaisia lounaita ole.
- Mä olen äimänä
" Autoilija voi meidän keskuksemme lisäksi kuulua muihinkin tilausvälitysjärjestelmiin niin halutessaan. "
Auolija voi allekirjoittamiensa sopimusten mukaan kuulua vain yhteen keskukseen ainakin pääkaupunkiseudulla. Eli edellinen suomeksi olet joko HTD:ssä tai Lähitaksissa mutta muiden välitys järjestelmiä et autoosi saa asentaa. Mikäli vetoat esim. Kovaseen, se on eri asia, koska kyse on Kovasen sisäinen "keskus", joka ei välitä tilauksia muille, kuin omille autoilleen. Yrityksesi on muutenkin tuhoon tumittu valitan:) Maxi Taxilla ei ole mitään realiteetteja hoitaa kyseistä keskusta se on fakta. Paljonko muuten ajattelit periä puhelumasua asiakkaalta tyhistä lupauksista? 2€ pvm jne vai? Tyhjistä lupauksista.
Ajattelit sitten siirtyä keskuspuolen hommiin, kun tiedät, että kuorma-autolla suoritettava henkilöliikenne loppuu viimeistään vuodenvaihteen jälkeen:) Etköhän sinä ole hämmentäyt täällä jo ihan tarpeeksi, joten tuskin kukaan tulee keskukseesi liittymään. Kilpailu sinänsä on ihan OK muttei sinun tyylilläsi. Keskuksen voi perustaa kuka tahansa mutta mitä järkeä on perustaa keskus, joka ei pysty tarjoamaan asiakkaalle autoa, jossa hän voi maksaa kaikilla mahdollisilla maksuvälineillä? Ajattelitko palata ajassa taaksepäin? Sinun keskuksen autot eivät ikinä saa Helsingin, Espoon, Vantaan ym. kuntien korttien vastaanottomahdollisuutta jne. Sekö on hyvää palvelua?- jiqj
Ne kortit on pieni rikka rokassa. Pääkaupunkiseudulta löytyy jo nyt muutama keskuksesta vapaa taksi ja lisää tulee varmasti. Näihin vanhoihin keskusten diktatuureihin on kyllästynyt moni. Niin asiakkaat kuin autoilijatkin.
- miguel410
jiqj kirjoitti:
Ne kortit on pieni rikka rokassa. Pääkaupunkiseudulta löytyy jo nyt muutama keskuksesta vapaa taksi ja lisää tulee varmasti. Näihin vanhoihin keskusten diktatuureihin on kyllästynyt moni. Niin asiakkaat kuin autoilijatkin.
"Keksijä" orava on taas kehittelemässä uutta "projektia". Autokin on jo tulevaa lakimuutosta ennakoiden vaihtanut väritystä. Heja Sverige. Kun vähän perehtyy kyseisen "yrittäjän" toimintaan "maxitaxi"n tiimoilta, on helppo arvata että taas kustaan linssiin joitakuita. Asiakkaita ainakin jos ei muuta. Tervetuloa kilpailu, mutta ei lakia kiertäen ja katteettomia lupauksia antaen.
- Cjvghkdhjjjkhxd
Hah! onko maxitaxilla oikein oma domaini (maxitaksi.fi)?
500 euroa?? Saako liittyjä myös korttivälityksen tuohon hintaan?
Joku taas pisti feikin!- sangmq
korttivälitys helppo itsekkin hommata.
- rtheryhe
Jos välitys on autoilijalle ilmainen niin miten meinasit rahoittaa 24/7 auki olevan keskuksen toiminnan, puhelinmaksuillako? Siitä ne asiakkaat varmaan tykkää.
- kkuukkk
Näinhän toimii nykyisetkin keskukset. lisäksi keräävät rahaa autoilijoilta itselleen ja semelille.
- keskus tilatti jo
2,somalia,2,mustalaista,3, SOLLIN entistä siivoojaa tulevat varmaankin mielelään kun nykyien palkka on 7,60 euroa/h.
kyllä se 7,ihmisellä hyvin toimii 1,euro puhelu niin palkat tulee sinä maksettua hyvinkin. - hsthtsg
kkuukkk kirjoitti:
Näinhän toimii nykyisetkin keskukset. lisäksi keräävät rahaa autoilijoilta itselleen ja semelille.
Niin toimii, mutta puhelutuloilla ei kateta keskuksen ylläpitokuluista kuin osa, loput rajoitetaan palvelumaksuilla. Jos koko paska rahoitettaisiin puheluilla niin puhelun hinta olisi niin suuri että pienimmissä keikoissa taksikuljetus olisi halvempaa kuin sen tilaaminen.
- antimaxitaxi
"Perustamme uuden tilausvälityskeskuksen."
Ketkä me?
Tiedoksi: Autoilijat HTD:ssä ja LT:ssä allekirjoittavat liittyessään sopimuksen, jossa sitoutuvat pysymään vain yhdessä keskuksessa.
Herra Orava ei taida tietää, miten kävi surullisenkuuluisan Taxicab-keskuksen (TC) kanssa? HTD:hen kuuluvat autoilijat liittyivät siihen. Myöhemmin he joutuivat poistumaan TC:stä, koska muuten heidät olisi erotettu HTD:stä. Sitten koko Taxicab kuivui kokoon, kukaan ei sinne jäänyt.
Eli luuletko tosissasi, että saat(te?) keskukseen liittyjiä?
Ei, sinne ei liity yksikään. Toisekseen, Maxitaxin taru alkaa olla lopussa. Viranomaiset ovat ottaneet tiukan kielteisen kannan toimintaanne, homma loppuu ja luulen, että jo ennen vuodenvaihdetta. Kauanhan te saitte porsaanreiässänne istuakin. Liian kauan...- hamsteri
Muualtakin kuin pääkaupunkiseudulta. Itsenäisiä autoilijoita on maa täynnä pitkin maakuntia. Joten runkoa toiminnalle on olemassa. Pääkaupunkiseudulta nyt tulevat ovat nyt piste i;n päälle.
Lähitaksissa jo valmiiksi irtisanottuja, joten se peloite ei toimi enään.
Kyse olikin taksikeskuksesta joka sallittua jatkossakin, ei kuorma-autoilusta.
Keskuksen kulut vedetty pks-seudulla tappiin. Pienimmillään riittää läppäri paikannusohjelmalla esim google earth joka ilmainen, trackerit ja kännykkä.
Lähitaksin ja HTD;n ns autoilijasopimukset jo nyt KIPAn tutkivan silmän alla. Joten tarkkana nyt vaan niiden pykälien kanssa:)
Autoilijasopimukset muutenkin suoraan kuin menneistä suunnitelmatalous maista. Ja sen kaikki tietävät kuinka siinä sitten kävikään...
Uusi keskus tervetullut näiden kaikkialla jylläävien alueellisten menneen ajan haamujen miehittämien alueellisten monopoli yhtiöiden rinnalle.
Tervetuloa! - no just joo taas
htd:n tilusvälityssopimuksessa ei kielletä kuulumasta toiseen keskukseen tai asentamasta toisen keskuksen laitteita autoon. tämän tiedät jos olet lukenut Huolella kyseisen sopparin. sopimus (htd) kieltää vain ottamasta keikkaa muilta keskuksilta SILLOIN, kun autolla on vahvistettu ajovuoro. eli vuoroton voi ottaa muusta keskuksesta keikkaa niin paljon kun haluaa, ja vuorollisena sitten htd:stä.
- utelias uusimaa
Mistä löytyy lisäinfoa asiasta? Laittaisitko hieman mainosta johonkin muuallekin kuin suoleen. Kiitos
- Sivustaseuraaja
Ne autoilijat, jotka eivät tiedä (jos sellaisia edes on), ottakaa selvää herra Oravasta ja Maxitaxista, ennen kuin teette mitään. Mutta tämähän on ihan normia bisneksessä, hyvää tietää kenen ja millaisen liikemiehen/keksijän kanssa tekee kauppaa;)
Esim Stadin ja Vantaan taksitolpilta voi kysellä mielipiteitä. Varmasti moni kertoo näkemäänsä ja kokemaansa;)
Heja Sverige;) - Ei oo totta
Sivustaseuraaja kirjoitti:
Ne autoilijat, jotka eivät tiedä (jos sellaisia edes on), ottakaa selvää herra Oravasta ja Maxitaxista, ennen kuin teette mitään. Mutta tämähän on ihan normia bisneksessä, hyvää tietää kenen ja millaisen liikemiehen/keksijän kanssa tekee kauppaa;)
Esim Stadin ja Vantaan taksitolpilta voi kysellä mielipiteitä. Varmasti moni kertoo näkemäänsä ja kokemaansa;)
Heja Sverige;)Seuraavaksi herra keksijä taitaa keksiä polkupyörän? Kun on nohevana jo keksiny muuttuvat liikennemerkit ''taksin'' ja tilauskeksuksen'? Herää todellisuuteen oikotietä onneen ei ole. Ja taksi-isäntää susta ei tule. Maailma on julma paikka.
- zumbali
Sivustaseuraaja kirjoitti:
Ne autoilijat, jotka eivät tiedä (jos sellaisia edes on), ottakaa selvää herra Oravasta ja Maxitaxista, ennen kuin teette mitään. Mutta tämähän on ihan normia bisneksessä, hyvää tietää kenen ja millaisen liikemiehen/keksijän kanssa tekee kauppaa;)
Esim Stadin ja Vantaan taksitolpilta voi kysellä mielipiteitä. Varmasti moni kertoo näkemäänsä ja kokemaansa;)
Heja Sverige;)Mikään ei ole niin kade toiselle autoilijalle kuin toinen autoilija. Tästä voidaan lähteä. Nämä mielipiteet löytyvät aina sieltä stadin ja vantaan tolpilta. Oli sitten kyse kovasesta,tjp;stä oravista tai vaikkapa kolleegan uudesta mersusta.
Taksimaailman tapa toimia on kieltää kaikki uusi tai erilainen oikein liiton tai taksikeskusten voimin. Ihan sama mitä uutta on tulossa, aina ollaan vastaan varmuuden vuoksi.
Yhtä nurkkakuntaista ajattelua en ole kohdannut missään muualla kuin kolleegoiden ajatuksia kuunnellessa.
Sen 300 mikä aloituspotti maksat joka kk. nykyiselle keskuksellesi muodossa tai toisessa. Kurre sentää antaa fyffet takaisin jos lopettaa. Ja ei ole iso raha vaikka menettää sitä.
Taksikeskuksen perustaminen lienee täysin uusi keksintö maassa jossa muutamat ummehtuneet aluetaksit saaneet jyllätä ja kyykyttää sekä asiakkaita että autoilijoita vuosikymmenet mielin määrin?
Onneksi on näitä keksijöitä:) - TolppaH
zumbali kirjoitti:
Mikään ei ole niin kade toiselle autoilijalle kuin toinen autoilija. Tästä voidaan lähteä. Nämä mielipiteet löytyvät aina sieltä stadin ja vantaan tolpilta. Oli sitten kyse kovasesta,tjp;stä oravista tai vaikkapa kolleegan uudesta mersusta.
Taksimaailman tapa toimia on kieltää kaikki uusi tai erilainen oikein liiton tai taksikeskusten voimin. Ihan sama mitä uutta on tulossa, aina ollaan vastaan varmuuden vuoksi.
Yhtä nurkkakuntaista ajattelua en ole kohdannut missään muualla kuin kolleegoiden ajatuksia kuunnellessa.
Sen 300 mikä aloituspotti maksat joka kk. nykyiselle keskuksellesi muodossa tai toisessa. Kurre sentää antaa fyffet takaisin jos lopettaa. Ja ei ole iso raha vaikka menettää sitä.
Taksikeskuksen perustaminen lienee täysin uusi keksintö maassa jossa muutamat ummehtuneet aluetaksit saaneet jyllätä ja kyykyttää sekä asiakkaita että autoilijoita vuosikymmenet mielin määrin?
Onneksi on näitä keksijöitä:)Meinaako zumbali oikeasti saada eräältä konkurssikypsältä vedättäjältä, joka ajaa rakennusliikkeensä kuorma-autolla pimeää taksia rahansa joskus mukamas takaisin? On sitten keksitty uusi yritys, kun ei tainnut franchise yrittäjiä tulla mukaan, niistä olis varmaan jäänyt keksijälle rahaa ehkä 10000 eur / kusetuttu.
Ja kuka teistä tietävistä väitti maksukorttien olevan vain jotain tyyliin "pisra meressä", nykyisilllään ainakin puolet maksuista tulee korteilla.
Veikkaan, että seuraava kuka ainakin tänne pääkaupungin linjalle perustaa taksikeskuksen on mun veikkauksella yrittäjä K... helsingistä, siinä firmassa on sentään oikea yrittäjä johdossa. Ei täällä tarvita mitään Helppoheikkejä Tyyliin P O ja T J P.
Se on totta että taksialalla kehitys on sitä että pysytään vanhassa... - Sp.
zumbali kirjoitti:
Mikään ei ole niin kade toiselle autoilijalle kuin toinen autoilija. Tästä voidaan lähteä. Nämä mielipiteet löytyvät aina sieltä stadin ja vantaan tolpilta. Oli sitten kyse kovasesta,tjp;stä oravista tai vaikkapa kolleegan uudesta mersusta.
Taksimaailman tapa toimia on kieltää kaikki uusi tai erilainen oikein liiton tai taksikeskusten voimin. Ihan sama mitä uutta on tulossa, aina ollaan vastaan varmuuden vuoksi.
Yhtä nurkkakuntaista ajattelua en ole kohdannut missään muualla kuin kolleegoiden ajatuksia kuunnellessa.
Sen 300 mikä aloituspotti maksat joka kk. nykyiselle keskuksellesi muodossa tai toisessa. Kurre sentää antaa fyffet takaisin jos lopettaa. Ja ei ole iso raha vaikka menettää sitä.
Taksikeskuksen perustaminen lienee täysin uusi keksintö maassa jossa muutamat ummehtuneet aluetaksit saaneet jyllätä ja kyykyttää sekä asiakkaita että autoilijoita vuosikymmenet mielin määrin?
Onneksi on näitä keksijöitä:)vähissä kun ehdottaa tällaista perustamista plus liittymämaksua,kuhan menee helppoon vipuun ottakaa selvää ettei kävisi fincapitat.
- mikko-sika
Sp. kirjoitti:
vähissä kun ehdottaa tällaista perustamista plus liittymämaksua,kuhan menee helppoon vipuun ottakaa selvää ettei kävisi fincapitat.
Verokalenteria ja mietippä mitä liittyminen näihin nykyisiin maksoi ja maksaa koko ajan.
Korteissa puhe taisi olla niistä sosiaaliviraston korteista.
K on myös tervetullut laajemmalla rintamalla, kyllä näihin taksikeskuspalveluihin kiva on vaihtoehtoja saada. - mikrouuni
TolppaH kirjoitti:
Meinaako zumbali oikeasti saada eräältä konkurssikypsältä vedättäjältä, joka ajaa rakennusliikkeensä kuorma-autolla pimeää taksia rahansa joskus mukamas takaisin? On sitten keksitty uusi yritys, kun ei tainnut franchise yrittäjiä tulla mukaan, niistä olis varmaan jäänyt keksijälle rahaa ehkä 10000 eur / kusetuttu.
Ja kuka teistä tietävistä väitti maksukorttien olevan vain jotain tyyliin "pisra meressä", nykyisilllään ainakin puolet maksuista tulee korteilla.
Veikkaan, että seuraava kuka ainakin tänne pääkaupungin linjalle perustaa taksikeskuksen on mun veikkauksella yrittäjä K... helsingistä, siinä firmassa on sentään oikea yrittäjä johdossa. Ei täällä tarvita mitään Helppoheikkejä Tyyliin P O ja T J P.
Se on totta että taksialalla kehitys on sitä että pysytään vanhassa...Heti sulle sellainen kade ja katkera stadin wosikka mistä mainitsit.
- 40v alalla
zumbali kirjoitti:
Mikään ei ole niin kade toiselle autoilijalle kuin toinen autoilija. Tästä voidaan lähteä. Nämä mielipiteet löytyvät aina sieltä stadin ja vantaan tolpilta. Oli sitten kyse kovasesta,tjp;stä oravista tai vaikkapa kolleegan uudesta mersusta.
Taksimaailman tapa toimia on kieltää kaikki uusi tai erilainen oikein liiton tai taksikeskusten voimin. Ihan sama mitä uutta on tulossa, aina ollaan vastaan varmuuden vuoksi.
Yhtä nurkkakuntaista ajattelua en ole kohdannut missään muualla kuin kolleegoiden ajatuksia kuunnellessa.
Sen 300 mikä aloituspotti maksat joka kk. nykyiselle keskuksellesi muodossa tai toisessa. Kurre sentää antaa fyffet takaisin jos lopettaa. Ja ei ole iso raha vaikka menettää sitä.
Taksikeskuksen perustaminen lienee täysin uusi keksintö maassa jossa muutamat ummehtuneet aluetaksit saaneet jyllätä ja kyykyttää sekä asiakkaita että autoilijoita vuosikymmenet mielin määrin?
Onneksi on näitä keksijöitä:)Katotaan vaan kenelle se "Kurre" niitä 300 palauttaa.
Ei maailmassa tyhmempää tyyppiä löydy kuin tyhmä pirssimies.
Ei tässä maailmassa itkemällä pärjää PERKELE! - Haloo ihmiset
Sivustaseuraaja kirjoitti:
Ne autoilijat, jotka eivät tiedä (jos sellaisia edes on), ottakaa selvää herra Oravasta ja Maxitaxista, ennen kuin teette mitään. Mutta tämähän on ihan normia bisneksessä, hyvää tietää kenen ja millaisen liikemiehen/keksijän kanssa tekee kauppaa;)
Esim Stadin ja Vantaan taksitolpilta voi kysellä mielipiteitä. Varmasti moni kertoo näkemäänsä ja kokemaansa;)
Heja Sverige;)Tämän päivän 45 ohjelma kertoi hyvin taksitolppien urpojen aivopestyjen kuskien mielipiteet
"luvatonta toimintaa" "pimeitä takseja" ym...
Niin bullshittiä!!
Mä aijon kyllä jatkaa lakimuutoksista huolimatta kyytien tilausta maxitakseilta, tjp-linesilta ym. Toimii huomattavasti paremmin kuin helsingin taksi.
Heillä on oma keskus johon voi soitta, suosittelen. Auton saa sellaisina vuorokaudenaikoina jolloin HTD ei ota tilauksia vastaan (esim viikonloppuöisin).
Joo, silloin kun heillä ei ole taksiliitteen omaavaa autoa vaan liikenneluvilla varustettu minilinja-auto tai "kuorma-auto" eivät he voi valitettavasti taksitolpalle tulla....voi kyynel.
Vaikka lakimuutos tulisi, on sen jälkeen edelleen tilausajoliikenne täysin sallittua, silloin ei vain voi ottaa lennosta kyytiä vaan tulee tilata se keskuksen kautta...neljän aikaan yöllä tai päivisin businessmatkoille lähdössä tämä tuskin on ongelma ja asiakkaita on edelleen pilvin pimein.
Taksikuskien järjetön "maksitaksien" ja muiden liiketoiminnan estäminen mm. taksien parkkeeraaminen muiden liikennöitsijöiden eteen sumputtaen ne pussiin ettei autot pääse asiakkaiden luo sekä kuskien haukkuminen luvatonta toimintaa tai pimeää taksia ajaviksi on järjetöntä ja aivan älytöntä.
Eivät he harjoita taksiliikennettä muulloin kuin kupu katolla ajaessaan ja tällöin heillä on taksiliitteen omaava kuski/auto jolloin kuvun käyttö on sallittua. Muulloin he ajavat täysin normaalia tilausajoliikennettä johon heillä myös luvat on. Uskoisin että vähemmistö autoista sitäpaitsi on kuorma-autoiksi rekisteröityjä joista nyt niin kamalasti puhutaan. Vaikka lakimuutos tulee on heidän suurin osa autoista linja-autoja jotka edelleen näkyvät lakimuutoksen jälkeen katukuvassa. Sori vaan.
Aivan järjetöntä olisi jos kaikki muut tilausajoyritykset, kovaset, linja-autoyritykset ym. yhtäkkiä kiellettäisi. Lakimuutos ei tuo muuta kuin sen, että "kuorma-autot" häipyvät katukuvasta, mutta jäjelle jää edelleen kaikki minibussit joilla liikennöintiä on edelleen lupa harjoittaa. - ei kuski
Haloo ihmiset kirjoitti:
Tämän päivän 45 ohjelma kertoi hyvin taksitolppien urpojen aivopestyjen kuskien mielipiteet
"luvatonta toimintaa" "pimeitä takseja" ym...
Niin bullshittiä!!
Mä aijon kyllä jatkaa lakimuutoksista huolimatta kyytien tilausta maxitakseilta, tjp-linesilta ym. Toimii huomattavasti paremmin kuin helsingin taksi.
Heillä on oma keskus johon voi soitta, suosittelen. Auton saa sellaisina vuorokaudenaikoina jolloin HTD ei ota tilauksia vastaan (esim viikonloppuöisin).
Joo, silloin kun heillä ei ole taksiliitteen omaavaa autoa vaan liikenneluvilla varustettu minilinja-auto tai "kuorma-auto" eivät he voi valitettavasti taksitolpalle tulla....voi kyynel.
Vaikka lakimuutos tulisi, on sen jälkeen edelleen tilausajoliikenne täysin sallittua, silloin ei vain voi ottaa lennosta kyytiä vaan tulee tilata se keskuksen kautta...neljän aikaan yöllä tai päivisin businessmatkoille lähdössä tämä tuskin on ongelma ja asiakkaita on edelleen pilvin pimein.
Taksikuskien järjetön "maksitaksien" ja muiden liiketoiminnan estäminen mm. taksien parkkeeraaminen muiden liikennöitsijöiden eteen sumputtaen ne pussiin ettei autot pääse asiakkaiden luo sekä kuskien haukkuminen luvatonta toimintaa tai pimeää taksia ajaviksi on järjetöntä ja aivan älytöntä.
Eivät he harjoita taksiliikennettä muulloin kuin kupu katolla ajaessaan ja tällöin heillä on taksiliitteen omaava kuski/auto jolloin kuvun käyttö on sallittua. Muulloin he ajavat täysin normaalia tilausajoliikennettä johon heillä myös luvat on. Uskoisin että vähemmistö autoista sitäpaitsi on kuorma-autoiksi rekisteröityjä joista nyt niin kamalasti puhutaan. Vaikka lakimuutos tulee on heidän suurin osa autoista linja-autoja jotka edelleen näkyvät lakimuutoksen jälkeen katukuvassa. Sori vaan.
Aivan järjetöntä olisi jos kaikki muut tilausajoyritykset, kovaset, linja-autoyritykset ym. yhtäkkiä kiellettäisi. Lakimuutos ei tuo muuta kuin sen, että "kuorma-autot" häipyvät katukuvasta, mutta jäjelle jää edelleen kaikki minibussit joilla liikennöintiä on edelleen lupa harjoittaa.Onhan se luvatonta toimintaa, kun ei ole lupaa! Ja senkus tilaat vaan, mut muista, et vähintään 5 asiakasta, jos tilaat yksityisenä. Businesstilaajat saa sitte mennä vaik yksinäs. Mikä vitun taksiliite, selitä ny sit sekin, dorka! Ja mitä se vaikuttaa tolpalle menoon? Ja kun lakimuutos tulee, niin se KIELTÄÄ kuorma-autolla henkilökuljetuksen! Voi vittu, "asiakkaita pilvin pimein", mistä niitä asiakkaita oikein tulee, jos ei niitä ole oikeilla takseillakaan. Ja turha alkaa esittään, et ajetaan halvemmalla, se ei tolla kalustolla kannata. Mersu tai Volkkari 7ltr/100km, kuorma-auto 12 ltr/100 km. Ja koita nyt ääliö ymmärtää, että taksiliikennettä ei voi harjoittaa kuorma-autolla, oli siinä kupu katolla tai ei.
- Jooo-o
Haloo ihmiset kirjoitti:
Tämän päivän 45 ohjelma kertoi hyvin taksitolppien urpojen aivopestyjen kuskien mielipiteet
"luvatonta toimintaa" "pimeitä takseja" ym...
Niin bullshittiä!!
Mä aijon kyllä jatkaa lakimuutoksista huolimatta kyytien tilausta maxitakseilta, tjp-linesilta ym. Toimii huomattavasti paremmin kuin helsingin taksi.
Heillä on oma keskus johon voi soitta, suosittelen. Auton saa sellaisina vuorokaudenaikoina jolloin HTD ei ota tilauksia vastaan (esim viikonloppuöisin).
Joo, silloin kun heillä ei ole taksiliitteen omaavaa autoa vaan liikenneluvilla varustettu minilinja-auto tai "kuorma-auto" eivät he voi valitettavasti taksitolpalle tulla....voi kyynel.
Vaikka lakimuutos tulisi, on sen jälkeen edelleen tilausajoliikenne täysin sallittua, silloin ei vain voi ottaa lennosta kyytiä vaan tulee tilata se keskuksen kautta...neljän aikaan yöllä tai päivisin businessmatkoille lähdössä tämä tuskin on ongelma ja asiakkaita on edelleen pilvin pimein.
Taksikuskien järjetön "maksitaksien" ja muiden liiketoiminnan estäminen mm. taksien parkkeeraaminen muiden liikennöitsijöiden eteen sumputtaen ne pussiin ettei autot pääse asiakkaiden luo sekä kuskien haukkuminen luvatonta toimintaa tai pimeää taksia ajaviksi on järjetöntä ja aivan älytöntä.
Eivät he harjoita taksiliikennettä muulloin kuin kupu katolla ajaessaan ja tällöin heillä on taksiliitteen omaava kuski/auto jolloin kuvun käyttö on sallittua. Muulloin he ajavat täysin normaalia tilausajoliikennettä johon heillä myös luvat on. Uskoisin että vähemmistö autoista sitäpaitsi on kuorma-autoiksi rekisteröityjä joista nyt niin kamalasti puhutaan. Vaikka lakimuutos tulee on heidän suurin osa autoista linja-autoja jotka edelleen näkyvät lakimuutoksen jälkeen katukuvassa. Sori vaan.
Aivan järjetöntä olisi jos kaikki muut tilausajoyritykset, kovaset, linja-autoyritykset ym. yhtäkkiä kiellettäisi. Lakimuutos ei tuo muuta kuin sen, että "kuorma-autot" häipyvät katukuvasta, mutta jäjelle jää edelleen kaikki minibussit joilla liikennöintiä on edelleen lupa harjoittaa.Ohjelmaa en nähnyt, mutta ei myöskään auennut sinun sanomasi. Ja ihmisiähän voi kuljettaa paikasta toiseen vaikka rautateiden karjavaunuilla, mutta tuskin väline nyt on olennainen kysymys. Jos rajataan henkilönkuljetus vain näihin kahteen, eli taksi- ja tilausajoliikenteeseen, niin eikö molemmat ole yhteiskunnan sääntelmiä luvanvaraisia elinkeinoja ryhmänsä sisällä yhteneväisine oikeuksineen ja velvollisuuksineen? Eikö olisi rehellistä myöntää, että Maksi-Taksi ja TJP ym. hivutautuvat taksiliikennemarkkinoille vaatien samoja oikeuksia, mutta alempia velvollisuuksia?
Taksiliikenteen sääntelyn tarkoitus on kai se, että sääntelyllä yhteiskunta haluaa ylläpitää toimialalla korkeampaa laatutasoa, kuin mitä se vapailla markkinoilla oletettavasti olisi. Taksiliikenteen sääntelyn nyt oletan olevan tarkempaa kuin tilausajoliikenteen, enkä ala selvittelemään. Jos näin on, niin eikö olisi perusteltua väittää, että kuorma-autoyrittäjät taksiliikenteessä haluavat romahduttaa laadun omaksi edukseen ja asiakkaan sekä yhteiskunnan vahingoksi?
Aivan turha on sitten väittää, että kannatan valtiovallan sääntelyä missään muodossa. Samojen sääntöjen noudattaminen sen sijaan tuntuu "jotenkin rehelliseltä". - 41v alalla
40v alalla kirjoitti:
Katotaan vaan kenelle se "Kurre" niitä 300 palauttaa.
Ei maailmassa tyhmempää tyyppiä löydy kuin tyhmä pirssimies.
Ei tässä maailmassa itkemällä pärjää PERKELE!No mitä vittua sä sitten itket täällä?
- wwwwwwwwcc
Haloo ihmiset kirjoitti:
Tämän päivän 45 ohjelma kertoi hyvin taksitolppien urpojen aivopestyjen kuskien mielipiteet
"luvatonta toimintaa" "pimeitä takseja" ym...
Niin bullshittiä!!
Mä aijon kyllä jatkaa lakimuutoksista huolimatta kyytien tilausta maxitakseilta, tjp-linesilta ym. Toimii huomattavasti paremmin kuin helsingin taksi.
Heillä on oma keskus johon voi soitta, suosittelen. Auton saa sellaisina vuorokaudenaikoina jolloin HTD ei ota tilauksia vastaan (esim viikonloppuöisin).
Joo, silloin kun heillä ei ole taksiliitteen omaavaa autoa vaan liikenneluvilla varustettu minilinja-auto tai "kuorma-auto" eivät he voi valitettavasti taksitolpalle tulla....voi kyynel.
Vaikka lakimuutos tulisi, on sen jälkeen edelleen tilausajoliikenne täysin sallittua, silloin ei vain voi ottaa lennosta kyytiä vaan tulee tilata se keskuksen kautta...neljän aikaan yöllä tai päivisin businessmatkoille lähdössä tämä tuskin on ongelma ja asiakkaita on edelleen pilvin pimein.
Taksikuskien järjetön "maksitaksien" ja muiden liiketoiminnan estäminen mm. taksien parkkeeraaminen muiden liikennöitsijöiden eteen sumputtaen ne pussiin ettei autot pääse asiakkaiden luo sekä kuskien haukkuminen luvatonta toimintaa tai pimeää taksia ajaviksi on järjetöntä ja aivan älytöntä.
Eivät he harjoita taksiliikennettä muulloin kuin kupu katolla ajaessaan ja tällöin heillä on taksiliitteen omaava kuski/auto jolloin kuvun käyttö on sallittua. Muulloin he ajavat täysin normaalia tilausajoliikennettä johon heillä myös luvat on. Uskoisin että vähemmistö autoista sitäpaitsi on kuorma-autoiksi rekisteröityjä joista nyt niin kamalasti puhutaan. Vaikka lakimuutos tulee on heidän suurin osa autoista linja-autoja jotka edelleen näkyvät lakimuutoksen jälkeen katukuvassa. Sori vaan.
Aivan järjetöntä olisi jos kaikki muut tilausajoyritykset, kovaset, linja-autoyritykset ym. yhtäkkiä kiellettäisi. Lakimuutos ei tuo muuta kuin sen, että "kuorma-autot" häipyvät katukuvasta, mutta jäjelle jää edelleen kaikki minibussit joilla liikennöintiä on edelleen lupa harjoittaa."Tämän päivän 45 ohjelma kertoi hyvin taksitolppien urpojen aivopestyjen kuskien mielipiteet
"luvatonta toimintaa" "pimeitä takseja" ym...
Niin bullshittiä!!"
Ja miksi kaikki muut alat saavat ajaa julkisesti etujaan mutta taksit ei, vaikka niiden toiminta on luvanavaraista ja mm. monet vakuutukset lakisääteisiä ja pakko olla, joita näillä kuormureilla ei ole. Katso ypärillesi miten paljon autoja seisoo tyhjänpanttina asemilla tänäpäivänä? Työtään ne puolustaa. - rupla uuno
wwwwwwwwcc kirjoitti:
"Tämän päivän 45 ohjelma kertoi hyvin taksitolppien urpojen aivopestyjen kuskien mielipiteet
"luvatonta toimintaa" "pimeitä takseja" ym...
Niin bullshittiä!!"
Ja miksi kaikki muut alat saavat ajaa julkisesti etujaan mutta taksit ei, vaikka niiden toiminta on luvanavaraista ja mm. monet vakuutukset lakisääteisiä ja pakko olla, joita näillä kuormureilla ei ole. Katso ypärillesi miten paljon autoja seisoo tyhjänpanttina asemilla tänäpäivänä? Työtään ne puolustaa.Hartikainen sekä Sörsselssön perustivat oman yhtiön
- heikki h.
Sivustaseuraaja kirjoitti:
Ne autoilijat, jotka eivät tiedä (jos sellaisia edes on), ottakaa selvää herra Oravasta ja Maxitaxista, ennen kuin teette mitään. Mutta tämähän on ihan normia bisneksessä, hyvää tietää kenen ja millaisen liikemiehen/keksijän kanssa tekee kauppaa;)
Esim Stadin ja Vantaan taksitolpilta voi kysellä mielipiteitä. Varmasti moni kertoo näkemäänsä ja kokemaansa;)
Heja Sverige;)joo, miks taksitolpilta pitäs kysyy?? mä ajelen miellummin maxitaksilla ku
maksan törkeetä hintoja paskataksille.. - bää bää
Haloo ihmiset kirjoitti:
Tämän päivän 45 ohjelma kertoi hyvin taksitolppien urpojen aivopestyjen kuskien mielipiteet
"luvatonta toimintaa" "pimeitä takseja" ym...
Niin bullshittiä!!
Mä aijon kyllä jatkaa lakimuutoksista huolimatta kyytien tilausta maxitakseilta, tjp-linesilta ym. Toimii huomattavasti paremmin kuin helsingin taksi.
Heillä on oma keskus johon voi soitta, suosittelen. Auton saa sellaisina vuorokaudenaikoina jolloin HTD ei ota tilauksia vastaan (esim viikonloppuöisin).
Joo, silloin kun heillä ei ole taksiliitteen omaavaa autoa vaan liikenneluvilla varustettu minilinja-auto tai "kuorma-auto" eivät he voi valitettavasti taksitolpalle tulla....voi kyynel.
Vaikka lakimuutos tulisi, on sen jälkeen edelleen tilausajoliikenne täysin sallittua, silloin ei vain voi ottaa lennosta kyytiä vaan tulee tilata se keskuksen kautta...neljän aikaan yöllä tai päivisin businessmatkoille lähdössä tämä tuskin on ongelma ja asiakkaita on edelleen pilvin pimein.
Taksikuskien järjetön "maksitaksien" ja muiden liiketoiminnan estäminen mm. taksien parkkeeraaminen muiden liikennöitsijöiden eteen sumputtaen ne pussiin ettei autot pääse asiakkaiden luo sekä kuskien haukkuminen luvatonta toimintaa tai pimeää taksia ajaviksi on järjetöntä ja aivan älytöntä.
Eivät he harjoita taksiliikennettä muulloin kuin kupu katolla ajaessaan ja tällöin heillä on taksiliitteen omaava kuski/auto jolloin kuvun käyttö on sallittua. Muulloin he ajavat täysin normaalia tilausajoliikennettä johon heillä myös luvat on. Uskoisin että vähemmistö autoista sitäpaitsi on kuorma-autoiksi rekisteröityjä joista nyt niin kamalasti puhutaan. Vaikka lakimuutos tulee on heidän suurin osa autoista linja-autoja jotka edelleen näkyvät lakimuutoksen jälkeen katukuvassa. Sori vaan.
Aivan järjetöntä olisi jos kaikki muut tilausajoyritykset, kovaset, linja-autoyritykset ym. yhtäkkiä kiellettäisi. Lakimuutos ei tuo muuta kuin sen, että "kuorma-autot" häipyvät katukuvasta, mutta jäjelle jää edelleen kaikki minibussit joilla liikennöintiä on edelleen lupa harjoittaa.Mistäpä pirssisi tilaat kun TJP on menossa nurin? Älä ainakaan oikeaa taksia, ne ei sua kaipaa joten taitaa kävely jäädä vaihtoehdoksi. Muista että kaupasta varastaminenkin on rikos.
- 1+4
bää bää kirjoitti:
Mistäpä pirssisi tilaat kun TJP on menossa nurin? Älä ainakaan oikeaa taksia, ne ei sua kaipaa joten taitaa kävely jäädä vaihtoehdoksi. Muista että kaupasta varastaminenkin on rikos.
No siinähän sen itse sanoit, kävele. TJP:n vertaaminen takseinin on sama, kun hakisit siakainfuennssa rokotteen puoskarilta. Eli kävele ja hae rokote plasebo piikki puoskarilta.
- faktaa on
1+4 kirjoitti:
No siinähän sen itse sanoit, kävele. TJP:n vertaaminen takseinin on sama, kun hakisit siakainfuennssa rokotteen puoskarilta. Eli kävele ja hae rokote plasebo piikki puoskarilta.
Koko Oravan haaaveilema uusi keskus on ollut mahdollista perustaa jo vuosia sitten. Mekein söisin hatullisen paskaa, mikäli herra "orava" pysttyy pistämään pystyyn HTD:n tai LT:n kaltaisen keskusken, joka toimii 24/7/365, eikä sitten minkään kännykän päässä. Valitan ei onnistu ikinä, vaikka vaihtelu saattaisi "virkistäää." Muista autoilijalle on minkä sopparin on allekirjottanut kumman tahansa kannnsa, ja mitä kortteja olet sopinut ottavasi vastaan: ( niin sinun haaveilemasi keskusen auton putoavat laakista pois nyky keskuskista) = palvelu hiomennee ja jalauttuu vanhukest ja vammaiset/ normi asiakkaat, on onko tämä oike kehitys alalla?
Hommahan on nyt vaan nii,että kun sällin MaxiTaxi toiminta totrpataan, on keksittävä " pyörä uudelleen" eli pesusrettava oikeen uusi kesksus.
Heitän pari kysymystä: kuka hahoitta keskusken toiminnan 24/7/365 (kännykyt ei riirä, ekä niitä mainita myöskään laissa) Kyssärit aiemmin;) - fuck to you
faktaa on kirjoitti:
Koko Oravan haaaveilema uusi keskus on ollut mahdollista perustaa jo vuosia sitten. Mekein söisin hatullisen paskaa, mikäli herra "orava" pysttyy pistämään pystyyn HTD:n tai LT:n kaltaisen keskusken, joka toimii 24/7/365, eikä sitten minkään kännykän päässä. Valitan ei onnistu ikinä, vaikka vaihtelu saattaisi "virkistäää." Muista autoilijalle on minkä sopparin on allekirjottanut kumman tahansa kannnsa, ja mitä kortteja olet sopinut ottavasi vastaan: ( niin sinun haaveilemasi keskusen auton putoavat laakista pois nyky keskuskista) = palvelu hiomennee ja jalauttuu vanhukest ja vammaiset/ normi asiakkaat, on onko tämä oike kehitys alalla?
Hommahan on nyt vaan nii,että kun sällin MaxiTaxi toiminta totrpataan, on keksittävä " pyörä uudelleen" eli pesusrettava oikeen uusi kesksus.
Heitän pari kysymystä: kuka hahoitta keskusken toiminnan 24/7/365 (kännykyt ei riirä, ekä niitä mainita myöskään laissa) Kyssärit aiemmin;)lukiko laissa että kännykät ei riitä?
Oletko muuten taas kännissä vai onko vaan paha luki ja kirjoitushäiriö?
palvelua heikentää eniten nämä autoilijasopimukset jotko suoraan sanoen estävät alan kehittymisen jos tämä muutenkaan enään kauaa pysyy luvanvaraisena ja suljettuna. - sopimus on
fuck to you kirjoitti:
lukiko laissa että kännykät ei riitä?
Oletko muuten taas kännissä vai onko vaan paha luki ja kirjoitushäiriö?
palvelua heikentää eniten nämä autoilijasopimukset jotko suoraan sanoen estävät alan kehittymisen jos tämä muutenkaan enään kauaa pysyy luvanvaraisena ja suljettuna."palvelua heikentää eniten nämä autoilijasopimukset jotko suoraan sanoen estävät alan kehittymisen jos tämä muutenkaan enään kauaa pysyy luvanvaraisena ja suljettuna. "
Ei ne mitäään estä, joko ole mukana nykyisissä tai sitten et, erittäin yksinkertista, Lähde lätkimään jos ei kiinosta, kyllä me nuut ajetaan sunkin ajot:) - 999999
sopimus on kirjoitti:
"palvelua heikentää eniten nämä autoilijasopimukset jotko suoraan sanoen estävät alan kehittymisen jos tämä muutenkaan enään kauaa pysyy luvanvaraisena ja suljettuna. "
Ei ne mitäään estä, joko ole mukana nykyisissä tai sitten et, erittäin yksinkertista, Lähde lätkimään jos ei kiinosta, kyllä me nuut ajetaan sunkin ajot:)minkä ehdin. Me nuut ajamme kyllä. Eikö se estä asiakkaiden ottamisen muista keskuksista?
- Tieto lisää tuskaa
Millä se P. Oravan liikekumppani jatkaa busineksiaan, jos kumppani on hakeutunut velkasaneraukseen?
- Herra Hattu
Heips
Makasin pari vuotta koomassa. Yritin tilata maxin hakemaan sairaalsta, mutta
en onnistunut. Mitä on tapahtunut?. Anteeksi epäselväkirj.
Terveisin Herra Hattu
PS terv. 300€ köyhempi ???? jäsen 000x
- Hasselpähkinä
Voi jessus kun tätä alkuperäistä läppää lukee nyt, niin ei edelleenkään meinaa pysyä tuolilla kun naurattaa niin perhanasti. Pekka kaikkien taksien pelastaja no 1.
- häiriöinen
Pekka on aina nro:1.
- Orava
367 käpyä jo kerätty pesään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618