Maakonna ja matkustaminen?

qwdfds

Kilpikonna olisi haaveissa, mutta miten on, voiko konnan kanssa matkustaa? Olen opiskelija ja käyn silloin tällöin (esim. joulu, muu pitkä vapaa) vanhemmillani, jonne matkaa noin 800 kilometriä. Voiko konnan kanssa matkustaa esim. junassa? En omista autoa.

7

1723

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konna2

      Voihan sen kanssa matkustaa, joskaan ei se siitä kyllä erityisemmin nauti. Se pitää ainakin saada pysymään lämpimänä matkalla ,mikä voi olla vaikeaa noin pitkällä reissulla. Sitten pitää tietty ottaa lämpölamppu ainakin mukaan...

      • turtle WAX

        yleensä konnat ulostaa pienestä tärinöstä, paskat ja kuset pitää siivvota matkan aikana...

        ota jokin kova pohjainen laukku jonne asutat konnan matkan ajaksi, sanomalehteä pohjalle ja pyyhkeisiin käärittyjä juomapulloja joihin lämmintä vettä jotta se laukku pysyy konnalle lämpimänä...

        toisessa päässä tarvitsee konna samaa hoitoa kuin kotonakin
        - lämpölamput tosiaan mukaan, jos pitkään aiot olla vierasilla, ota myös UV A B VITAMIINI LOISTEPUTKI MUKAAN
        - vitamiinilisät
        - jokin nukkumapaikka jos siitä laukusta ei ole siihen

        ei kait muuta...


      • sdjds
        turtle WAX kirjoitti:

        yleensä konnat ulostaa pienestä tärinöstä, paskat ja kuset pitää siivvota matkan aikana...

        ota jokin kova pohjainen laukku jonne asutat konnan matkan ajaksi, sanomalehteä pohjalle ja pyyhkeisiin käärittyjä juomapulloja joihin lämmintä vettä jotta se laukku pysyy konnalle lämpimänä...

        toisessa päässä tarvitsee konna samaa hoitoa kuin kotonakin
        - lämpölamput tosiaan mukaan, jos pitkään aiot olla vierasilla, ota myös UV A B VITAMIINI LOISTEPUTKI MUKAAN
        - vitamiinilisät
        - jokin nukkumapaikka jos siitä laukusta ei ole siihen

        ei kait muuta...