Unieni kangastus

Olit unieni kangastus
aina ulottuvilla
ja hetkessä poissa
ja minä onneton ikävissä

kunnes kerran -
kaikki oli todellista

istuimme ruohikossa
alla valkean tammen
paisteessa auringon

sanoit -
jotain mieleen painuvaa
merkityksellistä
ihanaa, ihmeellistä
ainutlaatuista

syliisi painauduin
hetkeemme unohduin

ja silloin -
vihdoin uskaltauduin
itselleni kertomaan

- olet sydämeni tunne tulisin
sinusta löysin
helmen välkkyvän - simpukan -

12

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *laudi*

      Mieleeni tämä musiikkivideo heti..
      vaikka siinä ei simpukasta mainitakkaan :(

      runosi tukitsisin kuitenki
      kauniiksi ja lämpimäksi :)..
      kuten muutki runosi

      rauhallista ja lämpöistä
      pyhäiltaa kotiisi
      sinulle
      kera kynttiläin :))







      http://www.youtube.com/watch?v=Hw0RD8WoPJw

      • Voi kiitos laudi, kauniista palautteestasi
        ja ihanasta Unten erämaa musiikkivideosta!

        Aivan, tähän vuodenaikaan on hyvä toivottaa ihanaa
        iltaa kera kynttilöin, lämmön ja niiden tuoksuin. :)


    • tuonpuolein. (ei kir

      Materia on

      silloinkin

      niin tunteellista

      tehty

      sentimentaalista

      me kaksi vain

      sitoutuminen

      salaisuudet maailman

      • Kiitos runostasi, runon kauniista ajatuksesta,
        kahden kohtaamisesta ja toisiinsa sitoutumisesta.


    • *MURUKULTA*

      Herkän kaunista tekstisi ,johon oli hienoa hetkeksi unohtua! :)

      Kiitos Dii_ ja mukvaa sunnuntaita sinne sinulle!



      ps. kone antoi sekin täyden 10! :]

      • Ihanaa jos pystyit hetkeksi unohtumaan runoni tuntoihin,
        mitä muuta runon kirjoittaja voisi enää toivoa, vaikka ei
        runo aina niin ihmeellinen olisikaan. :)


    • Kangastus kuin unikin tuon mielen ja alitajunnan
      jättiläinen mitä hereillä ollessaan kokee että miten
      sitä mahdollisesti muovaa kun kehomme ikäänkuin
      nukkuu piilossaan ... ja se tapa ... miten herättää
      tai muutoin herättyämme muistamme...

      tämän monesti itse kokenut
      ja mistä kun ei haluaisi herätä
      vaan mennä sinne takaisin
      ennenkuin mielemme silmineen
      avautuvat.

      Joku voi sanoa - että mitä hömppää - kun
      itse eivät ymmärrä tutkia syvimpiä tuntoja
      elämän varrella.

      Ehkä joku meissä on kuin simpukkaan
      kätkeytyen välkkyvä helmi...jotenkin
      kadoksissa - odottaa aukaisemistaan.

      Tämä nyt tuli runostasi päällimmäisenä
      mieleeni Sinulle kertomaan.
      - Voi Hyvin -

      • Unet ovat usein uskomattomia erikoisuudellaan
        ja useimmiten ne muistaa heti herättyään, mutta
        ei enää myöhemmin, niin ainakin minulle on käynyt
        monen monta kertaa.

        Sekin on totta, että joskus näkee niin mieluisaa unta,
        että siitä ei haluaisi herätä, vaan vaipua vielä hetkeksi
        unen lumoihin, vaikka tietäisikin sen olevan vain unta. :)

        Tuokin oli hyvin sanottu Sinulta...

        "Ehkä joku meissä on kuin simpukkaan
        kätkeytyen välkkyvä helmi...jotenkin
        kadoksissa - odottaa aukaisemistaan."

        niinkin saattaa olla, että helmeä ei välttämättä heti löydä,
        mutta kun löytää, sitä osaa arvostaa ja on sitäkin onnellisempi.


    • Minanoita

      Ihana löytö joka välkkyy
      kauas tulevaisuuteen, siitä ainutkertaisesta
      hetkestä jolloin kaikki alkoi...

      Syssysunnuntaita sinulle Diina=))

      • Helmen löytyminen on mahtava asia,
        kenen kohdalle se sitten sattuukaan
        ja runoja on ihana kirjoittaa, koska
        runoissa kaikki on mahdollista. :)

        Kiitos Minanoita, kaunista ihanaa syksyä myös sinulle toivon.


    • -olet sydämeni tunne tulisin
      sinusta löysin
      helmen välkkyvän-simpukan-

      Voiko rakastamastaan ihmisestä
      kauniimmin sanoa ?

      Tätä lukee mielellään.

      Kiitos Diinaliin.

      • Voi kiitos halausm, mieltä lämmittävistä sanoistasi,
        vaikka runo ei niin ihmeellinen olisikaan, vierailusi
        on kuitenkin aina yhtä ihmeellisen ihana asia. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe