Yksinäisyys on:
sohva jolla kukaan ei istu;
ovi, jota kukaan ei avaa;
hiljaisuus, jota kukaan ei riko
- koskaan;
ilo, jota et voi jakaa;
suru, jonka pidät sisälläsi.
Tyhjä asunto, jonne palaat:
Asuntoon, jossa yksinäisyys asuu,
ja seinät syyttäen tuijottavat yksinäisyyttäsi
yksinäisellä sohvalla istuessasi;
ja luonasi vain kello käy. . .
Yksinäisyys on:
5
391
Vastaukset
- Kaksin..
Surullista olla yksinäinen..Vaikka jokainen kai meistä joskus on...Onneksi vain joskus..
- shaded
ja joskus niin väsynyt ettei jaksa edes ajatella...
Miksi joidenkin elämä on niin surullista? emmekö kuitenkin elä samassa maailmassa? - shaded
shaded kirjoitti:
ja joskus niin väsynyt ettei jaksa edes ajatella...
Miksi joidenkin elämä on niin surullista? emmekö kuitenkin elä samassa maailmassa?Miksi?
- no mää se oon
shaded kirjoitti:
Miksi?
Sen takia koska toisten ihmisten on tässä maailmassa tarkoitus kärsiä jotta toiset voivat olla onnellisia.
- shaded
no mää se oon kirjoitti:
Sen takia koska toisten ihmisten on tässä maailmassa tarkoitus kärsiä jotta toiset voivat olla onnellisia.
Tuon kyllä ymmärrän; siinä mielessä, että toiset on toisten käyttövoimaa. Mutta ei kukaan hyödy siitä, kun joku yksinäinen muumioituu yksinäisyyteensä. Miksi jonkun mieli pakenee toisten seurasta, ilman että se löytää onnen yksinäisyydestään?
"Me kaikki syömme, naimme, paskomme ja kuolemme; ihmiset ja eläimet yhtäkaikki." Miksi jotkut masentuvat, kun lähtökohtaisesti maailma ympärillämme on sama, menneisyys takana ja tulevaisuus edessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427