Anssi Virkin ranteen auki. Tamahtuma olisi voinut päättyä traakisemminkin tietojen mukaan, mutta onneksi lääkäri ja ensiapu oli nopeasti paikalla.
Toivoa vain sopii että tulee ranne pelikuntoon jollain aikamäärällä, koska tuollainen tapahtuma voi jättää pelit viimeiseksi otteluksi.
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2009103110519115_jk.shtml
Luistin viilsi vakavasti SaPKon
2
163
Vastaukset
Vaarallinen tilanne, joita SaPKon matsit ovat nykyään täynnä ja yleisö viihtyy.
Anssi Virkille toivon tsemppiä ja pikaista paranemista. Loppukausi voi kyllä jäädä nyt väliin, toivotaan nyt että käsi kuitenkin vielä toimii parantuessaan ja pelit voivat nuorelle miehellä jatkua.
SaPKon lienee paras alkaa hakea yhtä lisäpelaajaa.- Hirttomies
Mutta on sekin väärin, jos maksavat asiakkaat tulee vain senvuoksi viihtymään että näkee raatoja kentällä. Näinhän tekee jotkut ääliöt varsinkin formuloissa ja muissa rallikilpailuissa vain nähdäkseen rautaromua ja vainajia, eikä ymmärretä varsinaisesta kilpailusta yhtään mitään.
Tärkeämpää on saada ihmiset viihtymään pelillisesti, eikä onnettumuuksilla ja loukkbntumisilla. Tietysti tämä vahinko oli puhdas sattuma eikä järjestetty asia pelin viihdyttämiseksi.
Kyllä siinä oli tämä kausi Anssilta paketetissa, mutta tärkeintä on toipuminen.
Nyt pitääkin sitten saada ystävyysottelusta pari kaveria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811155
- 827549
- 755509
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445494Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764798Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334173- 483026
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412505- 402440