Omat spermat suuhun

Jarkko

Kun täällä niin moni mies itkee sitä kun nainen ei halua ottaa spermoja suuhunsa, niin moniko mies itse asiassa on koskaan maistanut omaa spermaansa? Ehkä olisi parempi aloittaa siitä ennen kuin lähdette naisilta pyytämään sitä... Itse olen maistanut ja niellyt omaani monta kertaa ja mielestäni se ei ole pahan makuista. En koskaan lähtisi pakottamaan naista ottamaan spermaani suuhunsa vaan hän tekee sen omasta tahdostaan. Se tuntuu mielestäni oikealta!

39

9767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepa

      olen maistanut..ei mitn kummallista

      • Amanda

        alkaa maistako, nielkaa koko satsi...ja sanokaa sitten...


      • evian
        Amanda kirjoitti:

        alkaa maistako, nielkaa koko satsi...ja sanokaa sitten...

        Ei todellakaan ole sama asia maistaa tippa sormenpäästä kuin niellä koko lasti!!


      • blaa
        evian kirjoitti:

        Ei todellakaan ole sama asia maistaa tippa sormenpäästä kuin niellä koko lasti!!

        Iha vitun suolasta!!!


      • evian
        blaa kirjoitti:

        Iha vitun suolasta!!!

        Mutta niinhän ne on pimpankin mehut =)


      • Madkö?
        blaa kirjoitti:

        Iha vitun suolasta!!!

        Tämä on ilmeisesti ihan yksilökohtainen asia, omani ainakin on makeaa, ja kyllä, nielen aina koko oman lastini, ja pidän siitä.


      • Anonyymi
        evian kirjoitti:

        Ei todellakaan ole sama asia maistaa tippa sormenpäästä kuin niellä koko lasti!!

        olen mies vain yhden kerran tullut kaverilta niin iso lasti etten kerennyt kaikkea nieleen purskahteli huulien välistä oli kuulemma irstaan näköstä


    • Susie

      Täällä käydään kamalasti keskustelua siitä että maistuuko sperma kamalalle? Mielestäni tämä on aivan turhaa... Kyllähän oma kumppanikin tuotta sinullekin hyvää oloa, ja voin vaikka vannoa että ei sekään kaikkien mielestä kaikista maukkainta puuhaa ole, mutta mitäpä ei tekisin oman kumppanin mielihyvän tuottamisen hyväksi?! Minä ainakin teen kaikkeni, jotta oma rakkaani saisi maksimaalisen tyydytyksen. Joten naiset, Ryhdistäytykään ja lopettakaa turha "valittaminen" siitä että miehen sperma olisi kuvottavaa/pahaa/ällöttävää...

      • ttt

        Olen maistanut, ja myös niellyt omaa spermaani, eikä se mitään pahaa oo


      • evian
        ttt kirjoitti:

        Olen maistanut, ja myös niellyt omaa spermaani, eikä se mitään pahaa oo

        mutta ei se sperma mitään suurta herkkuanikaan ole! Maku riippuu sitä paitsi todella paljon miehestä ja siitä mitä mies on suuhunsa laittanut.


      • ouska

        yhdyn Susien sanoihin. Kumppanin aarvostamisesta kyse.. Jokainen tekee tavallaan ja miesten kyllä toisaalta pitää kunnioittaa naisen kantaa suihn otossa. Jos ei kelpaa, niin paree olla ilman.


      • Toinen mies
        evian kirjoitti:

        mutta ei se sperma mitään suurta herkkuanikaan ole! Maku riippuu sitä paitsi todella paljon miehestä ja siitä mitä mies on suuhunsa laittanut.

        On kai useatkin miehet joltakin kaveriltaan sopivassa tilanteessa suihin saanut koko lastin, turha sitä on kieltää ja vähätellä, sillä ilmiö ei ole mitenkään harvinainen.
        Hyväkuntoisen ja terveellisesti syövän miehen sperma maistuu ihan hyvältä ja raikkaalta, todella miehekkäältä. Ainakin minä maistelen mielelläni hyvän kaverini spermaa, kun hän laukeaa suuhuni, ja haluan myös tuottaa hänelle mahtavan orgasmin.
        Muistakaa miehet, että ette ole mitenkään riippuvaisia välinpitämättömän ja seksistä innostumattoman naisenne armeliaisuudesta, joku hyvä kaverinne ottaa suihin todennäköisesti sekä mielellään että erittäin taitavasti.


      • evian
        Toinen mies kirjoitti:

        On kai useatkin miehet joltakin kaveriltaan sopivassa tilanteessa suihin saanut koko lastin, turha sitä on kieltää ja vähätellä, sillä ilmiö ei ole mitenkään harvinainen.
        Hyväkuntoisen ja terveellisesti syövän miehen sperma maistuu ihan hyvältä ja raikkaalta, todella miehekkäältä. Ainakin minä maistelen mielelläni hyvän kaverini spermaa, kun hän laukeaa suuhuni, ja haluan myös tuottaa hänelle mahtavan orgasmin.
        Muistakaa miehet, että ette ole mitenkään riippuvaisia välinpitämättömän ja seksistä innostumattoman naisenne armeliaisuudesta, joku hyvä kaverinne ottaa suihin todennäköisesti sekä mielellään että erittäin taitavasti.

        En minä ainakaan jätä spermaa suuhuni pyörimään ja "maistele" sitä sen enempää vaan nielen lastin mahdollisimman nopeasti. Tällöin ei tule myöskään niin helposti sitä ikävää oksetusrefleksiä.


      • Toinen mies
        evian kirjoitti:

        En minä ainakaan jätä spermaa suuhuni pyörimään ja "maistele" sitä sen enempää vaan nielen lastin mahdollisimman nopeasti. Tällöin ei tule myöskään niin helposti sitä ikävää oksetusrefleksiä.

        mitä oksennusrefleksiä, eihän sellaista olekaan... ja kyllä se sperma ehtii maistua suussa, eikä tosiaan terveen miehen sperma pahalta maistu.


      • evian
        Toinen mies kirjoitti:

        mitä oksennusrefleksiä, eihän sellaista olekaan... ja kyllä se sperma ehtii maistua suussa, eikä tosiaan terveen miehen sperma pahalta maistu.

        Helposti alkaa oksettamaan, jos kurkkuun jää jotain epämääräistä pyörimään, tai jos mies innostuu itse työntelemään kyrpäänsä liian syvälle suuhun!!

        En muuten sanonutkaan etteikö se sperma ehtisi maistua millekään suussa, mutta en jätä sitä suuhuni erikseen maisteltavaksi kuten itse sanoit tekeväsi (siis esim. kuten ruokaa maistellaan ennen nielemistä).

        Mielipiteeni sperman mausta on edelleen se, että se ei ole herkkua muttei pahaakaan.


      • erkki

        Oikein. Tuota olen itsekkin ihmetellyt aina. Miksi ihmeessä ei voi suoda iloa partnerille jos se on noin pienestä kuitenkin kiinni


      • kukkka

        jooo...sä oot kyl oikees!!!!!!!!!!
        Mulla on ihana poikafrendi ja seksi hänen kanssa on taivaallista(suusexi tietty kans-etupäässä)'
        Joo..ja sperma on kaikilla kyllä erilaista ja eikö se oo tosi yxilöllistä????????
        =)=)=)
        *HYVÄÄ SEXIÄ*


      • Anonyymi
        ttt kirjoitti:

        Olen maistanut, ja myös niellyt omaa spermaani, eikä se mitään pahaa oo

        Samoin. Ite pidättele laukeemista. Saa suuhun koko lastin. Pidän sperman mausta.


      • Anonyymi
        Toinen mies kirjoitti:

        On kai useatkin miehet joltakin kaveriltaan sopivassa tilanteessa suihin saanut koko lastin, turha sitä on kieltää ja vähätellä, sillä ilmiö ei ole mitenkään harvinainen.
        Hyväkuntoisen ja terveellisesti syövän miehen sperma maistuu ihan hyvältä ja raikkaalta, todella miehekkäältä. Ainakin minä maistelen mielelläni hyvän kaverini spermaa, kun hän laukeaa suuhuni, ja haluan myös tuottaa hänelle mahtavan orgasmin.
        Muistakaa miehet, että ette ole mitenkään riippuvaisia välinpitämättömän ja seksistä innostumattoman naisenne armeliaisuudesta, joku hyvä kaverinne ottaa suihin todennäköisesti sekä mielellään että erittäin taitavasti.

        minä otan kavereilta niin syvälle ettei kerkee maisteleen vain nieleskeleen


      • Anonyymi
        evian kirjoitti:

        Helposti alkaa oksettamaan, jos kurkkuun jää jotain epämääräistä pyörimään, tai jos mies innostuu itse työntelemään kyrpäänsä liian syvälle suuhun!!

        En muuten sanonutkaan etteikö se sperma ehtisi maistua millekään suussa, mutta en jätä sitä suuhuni erikseen maisteltavaksi kuten itse sanoit tekeväsi (siis esim. kuten ruokaa maistellaan ennen nielemistä).

        Mielipiteeni sperman mausta on edelleen se, että se ei ole herkkua muttei pahaakaan.

        kannattaa opetella syväkurkun nenän kautta hengittämisen tekniikka ja kurkun rentoutus kyllä sen oppii kaverit ainakin kehuu


    • jomppa

      ...on sen verran kiinnostunut asiasta, että on omaa spermaansa maistanut. Ja varsinkin, jos on hedelmiä syönyt, niin sehän on suorastaan hyvää.
      Harmi vain, ettei tullut sitä saunasolmua opeteltua silloin, kun olisi vielä ollut niin notkea, että olisi siihen kyennyt. Nykyään täytyy juoda spermat käden kautta. Mutta maistuu se niinkin. Naiselle homma on helpompi, hän voi imeä suoraan pippelistä...

    • Olen

      Välillä, kunolen sidottuna, vaimo ottaa suuhun spermat ja sen jälkeen sylkäsee ne mun omaan suuhun. Tai kun olen lauennut hänen sisään, hän tulee istumaan mun naamalle ja käskee nuolla itsensä puhtaaksi. Mutta tää siis vain silloin kun olen kiinnisidottuna. Eli maisteltu on....

    • samu

      Uteliaisuus laittoi maistamaan. Sitten opettelin saunasolmun, joten saan terskan suuhuni. Kun laukean suuhuni nielen aina spermat. Ei mitään pahaa.

      • Anonyymi

        hyvää se on ja mukava kun voi ottaa suihin kun haluaa ja antaa mielikuvituksen lentää kuvitella imijäks joku muu


    • Anonyymi

      Olen ottanut omat mällini suuhun muutaman kerran ja mukava kokemus oli ja nielun kaikki.

      • Anonyymi

        Minä olen harrastanut tuota usein. Selälleen ja jalat ylös niin että jäykkä kalu osoittaa kohti kasvoja, sitten vaan ihanaa runkkailua kunnes lopulta suu auki ja saa läheltä katsoa, kun kalu pumppaa paksun spermalastin suuhun. Sitten vaan nielaisu... ihanan kiihottavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen harrastanut tuota usein. Selälleen ja jalat ylös niin että jäykkä kalu osoittaa kohti kasvoja, sitten vaan ihanaa runkkailua kunnes lopulta suu auki ja saa läheltä katsoa, kun kalu pumppaa paksun spermalastin suuhun. Sitten vaan nielaisu... ihanan kiihottavaa

        Tuo akrobatia ei liity tähän asiaan mitenkään. Kun laukeaa omille käsille niin siitä voi nuolla. Ja se on muuten aivan eri asia kuin toisen miehen lasti.

        Alkuperäiseen viestiin! Minulla oli joskus yksi pitkäaikainen naispuilinen kaveri joka kertoi nielevänsä mielellään ja tykkäävänsä siitä.

        Eli kaikki on kiinni ihmisestä


    • Anonyymi

      Ei se pahaa ole. Nuolen naiseni pillun puhtaaksi spermastani. Monesti runkkaan spermat vaimon pullealle vatsalle ja nuolen pois. Olen myös nuollut kaverin lauennen munan puhtaaksi kun valutti viimeisiä tippoja.

    • Anonyymi

      Joskus olen maistanut omaani, ja olen ymmärtänyt että oma on aivan erimakuinen kuin toisen! Toisen tosin on aika vaikea asia koska sitä vaan ei saa! Sama on naistenkin kohdalla pillun maussa, että toisen naisen pillu on naisen kohdalla erilainen.

    • Anonyymi

      Miehenä voin todeta seuraavaa:
      Kyllä olen maistanut omaa spermaa. Ihan touhutipoista kokonaiseen lastiin. Olen maistellut ja myös niellyt. Ei maistu miltään, hieman tahmea koostumus joka ei ole ainakaan itseäni kuvottanut yhtään. Sanottakoon nyt vielä se että parisuhteessa olevana heterona tulee pillua nuoltua (aina kun mahdollista) niin kyllä se pillumehu on huomattavasti pahempaa tavaraa kun sperma! Pillumehu on kuin hikistä tonnikalaa nuolisi. Ei siinä teen sen miellyttääkseni kumppania eikä se niin pahaa ole kuin kuvauksestani voisi kuvitella, mutta mieluummin spermaa lipitän kun pillumehuja. Muija ei anna edes laueta suuhun vaikka tietää että nautintoni loppuu kun seinään kesken suihinoton kun hekuman hetkellä homma keskeytyy ja vain kevyesti kädellä tehdään loppuun..

    • Anonyymi

      Nuorena ja notkeana sain oman terskan suuhuni, ja siitä tietysti mällit lutkutuksen jälkeen.
      Lopulta oli pakko lopettaa kun selkä kipeytyi.

      Mälli oli suunnilleen saman makuista kuin muillakin suomalaisilla.
      Ja sitä on maisteltu satoja kertoja.

    • Anonyymi

      Todella ällöttävää mielestäni. Naiset tekee mitä vain miellyttääkseen. Rehellisesti, ei kukaan nainen pidä siitä. Ainakin mitä olen ystävieni kanssa jutellut. Ja kyllä, olen nainen. Mutta jos helpottaa, niin kuvitelkaa vaan että naisesi pitää siitä..

    • Anonyymi

      Itse runkkaan joka päivä ja laukaisen spermat lautaselle mistä nuolen spermat suuhun. Pidän sperman mausta.
      M 64 CD 💃. Ukm

      • Anonyymi

        Tuleeko lautaselle paljonkin spermaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko lautaselle paljonkin spermaa

        Kiitos kysymästä, vaikea arvioida määrää , kun runkkaan yleensä noin kolme kertaa päivässä ja laukean . Välillä säästän päivän spermat lautaselle , niin saan illalla enemmän spermaa nieltäväksi .
        M 64 CD 💃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kysymästä, vaikea arvioida määrää , kun runkkaan yleensä noin kolme kertaa päivässä ja laukean . Välillä säästän päivän spermat lautaselle , niin saan illalla enemmän spermaa nieltäväksi .
        M 64 CD 💃

        M64 cd sulla hyvä erektio kun noin monesti laukeat päivässä. Ois tosi kiihottavaa imeä sua maistaa spermaasi. Multa saisit ison lastin suuhusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M64 cd sulla hyvä erektio kun noin monesti laukeat päivässä. Ois tosi kiihottavaa imeä sua maistaa spermaasi. Multa saisit ison lastin suuhusi.

        Olisi kyllä mukava imeä ja runkkaa toisen miehen kullia ja nielaista kaiken sperman.
        M 64 CD 💃


    • Anonyymi

      intissä yx iso kalunen näytti kuinka imee itteensä opetti muillekin että selkä kyllä taipuu vaatii vaan harjotusta oikeessa oli intin jälkeen kaverit vaan runkkas minä sain itteltä suihin oton ja vielä lastin suuhuni ihanaa nuoruutta

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe