Oletko siellä jos putoan

jussi hates jazz

Ootteko koskaan tunteneet putoavanne silleen, että jäisitte kiinni tunteseen kaipaukseen, johonkin jota ei voi unohtaa, ettekö?

Marraskuu on otollinen aika joutua kaipauksen pauloihin, niin mullekin tuppaa käymään...vielä ehtii...

Taivas on kuulas
tunnen ihollani
raikkaan tuulen
rohtuneena huulet
kasvot
marraskuun sävyissä
jäätyneet
palaen kirkuvassa
pakkasessa

Talviaika
sisäinen kelloni on
jämähtynyt jäästä
haluaisin päästä
matkalle
aikamatkalle
nähdä vivaldin vudenajat
kevään kesän
punaisin kynsin varustetut
minihameiset
vuokot
siniset valkoiset
syntisen ihanat
tuoksut

Ja ne rinnat
joihin poimit katseeni
ne joita hyväilin
ne jotka aiheuttavat
pohjatonta nälkää
aivan syötävän
ihanat
ja se huulien kiilto
mansikan makuinen
houkutus
josta ei voi
irtaantua

Tunnen kuinka
hengitykseni salpautuu
kylmä on saanut voiton
mieleni matkasta
kauneimpaan suudelmaan
josta ei ollut enää paluuta
kuin kieli kylmässä raudassa
riudun ja pakastun

"Pimeys päiviä piilottaa
mutta rakkautta ei piiloon saa"
hämärtyy
ihmiset vetävät verhoja
ikunoiden eteen
kuin esirippuja elämään
olen turtana kylmästä
ja silti tunnen kaipauksen
huutavalle halulle
sinuun
juuri sinuun, honey

http://www.youtube.com/watch?v=98-zbaRCMoY

Hyvää sunnuntain jatkoa

60

1390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdotonyhtalo

Jos hyppäät sillalta, niin ohjataan vene alle. Ehtoina kuitenkin 1) et katkaise mastoa, 2) et upota venettä ja 3) kunnioitat muita gasteja. Ai niin ja vasta ensi kesän jälkeen.. Muuten vastassa on hyinen vesi :].. *mutisee kyllä kaveria pitää auttaa.. sehän on selvästi merihädässä*

• jussi hates jazz

• mahdotonyhtalo
        jussi hates jazz kirjoitti:

vaan korkeammalta, oisko tää nyt se niin kutsuttu unconditional love ;)

http://www.riemurasia.net/jylppy/57902/hyppy_ilman_laskuvarjoa

enhän mä upota, katkaise, tvärtom mähän hellin ja hyväilen...aaltoja...

thänks juu, ystävä hädässä tunnetaan ;)

"mähän hellin ja hyväilen...aaltoja..." Tuo kuului kohtaan 3 eli toisten gastien kunnioittaminen :). Jaa, mitä mä oon tehnyt viime aikoina? Saanut lupaavan gastilistan ensi kesälle, vaikka vene vielä uupuu.. Bestis, joka on probably toinen osaomistaja mutisi jotenkin siihen suuntaan, että tungoshan sinne tulee..

• jussi hates jazz
        mahdotonyhtalo kirjoitti:

"mähän hellin ja hyväilen...aaltoja..." Tuo kuului kohtaan 3 eli toisten gastien kunnioittaminen :). Jaa, mitä mä oon tehnyt viime aikoina? Saanut lupaavan gastilistan ensi kesälle, vaikka vene vielä uupuu.. Bestis, joka on probably toinen osaomistaja mutisi jotenkin siihen suuntaan, että tungoshan sinne tulee..

varmaan lukihäiriö, nään paremmin, mutt ymmärryksestä ei oo takuuta, koskaan ;)

venehän ei tarvii ko kunnon kipparin ja kyyti on sen verran kylmää ------> kannella taas rauhaisaa, suorastaan nautinnollista ;)

• mahdotonyhtalo

varmaan lukihäiriö, nään paremmin, mutt ymmärryksestä ei oo takuuta, koskaan ;)

venehän ei tarvii ko kunnon kipparin ja kyyti on sen verran kylmää ------> kannella taas rauhaisaa, suorastaan nautinnollista ;)

No, mutta se on samanlainen ilmiö kuin .. mistä noita senttejä tulee ;)? Hyvä "sisäinen kippari" on hakusessa.. Taitaa olla ihan ruosteessa..

• merihätä

vaan eipä pidä lähteä suottapäiten lainailemaan niitä kippareitaan vääriin veneisiin varsinkaan jos näillä ei ole varaa maksaa kyydityksistään. Ja vuosia on laskut maksamatta. Sellainen on kehnoa venhon huoltoa.

• mahdotonyhtalo
        merihätä kirjoitti:

vaan eipä pidä lähteä suottapäiten lainailemaan niitä kippareitaan vääriin veneisiin varsinkaan jos näillä ei ole varaa maksaa kyydityksistään. Ja vuosia on laskut maksamatta. Sellainen on kehnoa venhon huoltoa.

Minä olen taas käsittänyt, että jokainen on omassa veneessään kippari. Gastit ovat gasteja, niin kuin minäkin toisen veneessä. Gastina ollessa pääsee tutustumaan toisenlaisiin vesistöihin ja eri veneisiin. Näin ajattelen.. Tulee sellainen olo, ettei täällä kohta uskalla laskea leikkiä :D.

• kehno kasku

Minä olen taas käsittänyt, että jokainen on omassa veneessään kippari. Gastit ovat gasteja, niin kuin minäkin toisen veneessä. Gastina ollessa pääsee tutustumaan toisenlaisiin vesistöihin ja eri veneisiin. Näin ajattelen.. Tulee sellainen olo, ettei täällä kohta uskalla laskea leikkiä :D.

On aina vain kehnoa leikinlaskua, kipparit pysyköön omassa lätäkössään jos eivät ilmaiskyydityksestään laskujaan osaa maksella. Saattaa silloin jopa olla jotta kuralätäkössä paatti sijaitsee vaiko taskunpohja lieroja kuhisee :DDDD

Heidän tilanne on silloin aivan patti kun taskunpohjalla on vain...
        Ja venho kuralätäköstään pääse lipumaan ei...
        kovin surullista se silloin on

• jussi hates jazz

toivon syömestäin, et SÄ saisit toteuttaa sen SINUN HAAVESI juuri niin vaalean punaisena tai sinisenä kuin sielusi sitä huutaa. ei meidän tarvitse kysyä keneltäkään lupaa olla edes muutaman minuutin onnellinen elämässämme.

mulla on myös jokunen haave vielä elämässä jäljellä, vaikka monta olen saanut toteuttettuakin....

Illanjatkoja sinne jonnekin ;)

• mahdotonyhtalo

toivon syömestäin, et SÄ saisit toteuttaa sen SINUN HAAVESI juuri niin vaalean punaisena tai sinisenä kuin sielusi sitä huutaa. ei meidän tarvitse kysyä keneltäkään lupaa olla edes muutaman minuutin onnellinen elämässämme.

mulla on myös jokunen haave vielä elämässä jäljellä, vaikka monta olen saanut toteuttettuakin....

Illanjatkoja sinne jonnekin ;)

Minulla on mielekästä työtä, joka edesauttaa tuon veneprojektin suhteen :).

• Water lily

pauloissa ollaan, haluan pudota ja haluan että otat mut vastaan :) Tai sit putoo sä, mut tiedä en jaksanko ottaa sua vastaan. Voi olla et rysähdetään yhdeks kasaksi, siinä sitten kaikki ihan sikinsokin ihanasti :)

• jussi hates jazz

• Water lily

mun lemppari asento, sikinsokin ihanasti ;)

kuin yölintu, mä putoan uniin kauneimpiin hetkiin menneisiin...

http://www.youtube.com/watch?v=UTI41kGtdXo

jussi kiittää jälleen kerran ;)

ihanasti juu sikin sokin ja ihania sanoja, tunnelmia, tunteita. Tykkään mielettömästi kuinka laitat sanat sellaiseen järjestykseen, että olen sulaa vahaa.. :)

http://www.youtube.com/watch?v=9muzyOd4Lh8

• jussi hates jazz
        Water lily kirjoitti:

ihanasti juu sikin sokin ja ihania sanoja, tunnelmia, tunteita. Tykkään mielettömästi kuinka laitat sanat sellaiseen järjestykseen, että olen sulaa vahaa.. :)

http://www.youtube.com/watch?v=9muzyOd4Lh8

vahastapa tuli mieleen lattiat ja hiki ...

satiini lakanoista taas jotain ihan muuta, valuva taivas ja tämä

http://www.youtube.com/watch?v=RgZZ18lc3_s

viihdyn jälkimmäisessä paremmin, hauskaa illan jatkoa ;)

• Water lily

• jussi hates jazz
        Water lily kirjoitti:

tuon lattian mutta hiki? Nyt mielikuvitus teki stopin :)

Uuh, ihana biisi, minäkin viihdyn ja kiihdyn.. :)

Menkäämme..

http://www.youtube.com/watch?v=lvswMjA-o0s

ja vielä kun aurinko alkaa vissiin pilkistelemään, lähestyy hektinen hetki täydellisyyttä

täällä naama alkaa olla jo kuin hangon keksi, eli toivotan auringon säteitä sinnekin ;)

• Water lily

ja vielä kun aurinko alkaa vissiin pilkistelemään, lähestyy hektinen hetki täydellisyyttä

täällä naama alkaa olla jo kuin hangon keksi, eli toivotan auringon säteitä sinnekin ;)

loistaa, aivan häikäisee. Kiitos, sun säteitä vai auringon lie, mutta tehokkaita. Täydellinen täyttymys, polttaa jo.. ;)

• Ich bin...

Pudotuksia on koettu, kyllä, mm. pikkulikkana likavesikaivoon...
      Mutta itse aiheeseen liittyen...täällä roikutaan jossain, ote välillä yrittää livetä, mutta ei...
      Peloissani odotan, koska putoan ja mitä jos kukaan ei olekaan ottamassa vastaan. Mitäs sitten tapahtuu? Kaipaus on vienyt minut mennessään...

Huutava halu ei hyydy pakkasessakaan. Hieno runosi mykisti, kiitos!!! Upean lahjan olet saanut, muistathan vaalia sitä.

Nyt simmut kiinni ja unimaailmaan. Kaunista unta Sinulle!

http://www.youtube.com/watch?v=FfoDyY25roM

• jussi hates jazz

sinällänsä olle kovin huono asia, kunhan ei jää tuleen makaamaan ;)

huomenta

kaipaus saattaa olla myös merkki siitä, että on kokenut jotain ihanaa joskus elämässään ja sekin on parempi kuin ettei olisi törmännyt kyseisiin tuntemuksiin milloinkaan ;)

raikasta aamunjatkoa sulle ;)

• Ich bin...

sinällänsä olle kovin huono asia, kunhan ei jää tuleen makaamaan ;)

huomenta

kaipaus saattaa olla myös merkki siitä, että on kokenut jotain ihanaa joskus elämässään ja sekin on parempi kuin ettei olisi törmännyt kyseisiin tuntemuksiin milloinkaan ;)

raikasta aamunjatkoa sulle ;)

huono asia, jos putoaa kovaa ja korkealta ja rämähtää pyrstölleen niin, että sattuu. Auts!
        Satavarmana ainakin minä jään tuleen makaamaan toviksi jos toiseksikin, mihinkäs se siipirikkoinen siitä heti pääsisi. Yksilöllistä kai tämäkin.

Aivan, aivan! Kun tuntee, tietää elävänsä. Satun vaan olemaan ihminen, jolla menee asia kuin asia vähän överiksi. Täysillä kaikessa mukana, myös tunneasioissa. Kun löytäisi sen kultaisen keskitien, mitä kulkea. Olisi ehkä helpompi elää tämän kaipauksenkin kanssa.

Mahtavaa marraskuista maanantaita!

http://www.youtube.com/watch?v=ITtf73qVEm4

• jussi hates jazz
        Ich bin... kirjoitti:

huono asia, jos putoaa kovaa ja korkealta ja rämähtää pyrstölleen niin, että sattuu. Auts!
        Satavarmana ainakin minä jään tuleen makaamaan toviksi jos toiseksikin, mihinkäs se siipirikkoinen siitä heti pääsisi. Yksilöllistä kai tämäkin.

Aivan, aivan! Kun tuntee, tietää elävänsä. Satun vaan olemaan ihminen, jolla menee asia kuin asia vähän överiksi. Täysillä kaikessa mukana, myös tunneasioissa. Kun löytäisi sen kultaisen keskitien, mitä kulkea. Olisi ehkä helpompi elää tämän kaipauksenkin kanssa.

Mahtavaa marraskuista maanantaita!

http://www.youtube.com/watch?v=ITtf73qVEm4

mulle on tullut sellanen kokonais feelis vuosien myötä, että meitä tasapäistetään leikkikoulusta... työelämästä...halutaan sellaisia keskiverto keskitien kulkijoita...tasaisen tappavaa...

jos ei aina ja jatkuvasti niin joskus kandee olla täysillä siis kybällä mukana jutuissa, ne antaa kaikille myös itselle varmasti enemmän, näin uskon mä ;)

viva la dolce vita, mä oon muutaman kerran käyny trevillä, mutt ei siell sillo vaan mitään merenneitoi...ja kaikki suuret setelit oli jo viety... ;)

http://www.youtube.com/watch?v=GKN1T3K1idg

• Ich bin...

mulle on tullut sellanen kokonais feelis vuosien myötä, että meitä tasapäistetään leikkikoulusta... työelämästä...halutaan sellaisia keskiverto keskitien kulkijoita...tasaisen tappavaa...

jos ei aina ja jatkuvasti niin joskus kandee olla täysillä siis kybällä mukana jutuissa, ne antaa kaikille myös itselle varmasti enemmän, näin uskon mä ;)

viva la dolce vita, mä oon muutaman kerran käyny trevillä, mutt ei siell sillo vaan mitään merenneitoi...ja kaikki suuret setelit oli jo viety... ;)

http://www.youtube.com/watch?v=GKN1T3K1idg

Fontana di Trevi. Niin...
        Moni on siellä pulikoinut (en minä?), mm. villiä seksuaalisuutta tihkuva Anita Ekberg siinä leffassa.

Sanotaan, että kyseinen kohtaus on legendaarisen symbolinen. Perché?
        Viisas mies, kerro! En ole nähnyt leffaa...

Italian kieli on muuten mun suosikki, indubbiamente!
        Imelää tiistaita!

http://www.youtube.com/watch?v=Vk0NI5wI1UI

• jussi hates jazz
        Ich bin... kirjoitti:

Fontana di Trevi. Niin...
        Moni on siellä pulikoinut (en minä?), mm. villiä seksuaalisuutta tihkuva Anita Ekberg siinä leffassa.

Sanotaan, että kyseinen kohtaus on legendaarisen symbolinen. Perché?
        Viisas mies, kerro! En ole nähnyt leffaa...

Italian kieli on muuten mun suosikki, indubbiamente!
        Imelää tiistaita!

http://www.youtube.com/watch?v=Vk0NI5wI1UI

....ja yö ;)

en mäkään niin tarkkaan siitä filmistä tiä muuta kun että siinä vissiin etsitään onnellisuutta ja rakkautta?

joo oon samaa mieltä, italian kielestä siis...oon käyny ja joitakin kuukausia asunut sekä milanossa että roomassa ja täytyy sanoa, että näistä kaikista käymistäni euroopan maista sydämeni on ehdottamasti vienyt rooma ;)

itelles imelää ja mukavaa tiistaita ;)

• Putkivalo

Joskus ajattelin että ikävä on hyvä asia. Better to have loved and lost, than not have loved at all.

Onkohan se noin. En tiedä, ei ole tarpeeksi aikaa kulunut vielä. Koskakohan on.. 20 vuoden päästä?

Ikävä on kuin tomu, se laskeutuu kaikkialle, peittää kaiken, ja antaa muistutuksen jokaisessa asiassa, tuoksussa ja laulussa.

Voit yrittää unohtaa, riuhtoa, olla holtiton, mutta hetken päästä se on siinä taas.

On tässä se hyvä puoli ettei mun sydäntä voi särkeä, se ei ole enää mun.

• jussi hates jazz

et on se.

mun mielestä ei sellasta mikä on ollut ihanaa ja kivaa ja ties mitä... osaa kaivata, jos sitä ei ole kokenut.
        ja jos on kokenut ja se palaa kaipauksen kaihona mieleen niin antaa tulla ja mennä tuuliviirinä, tietysti eihän se normaali olotila ole jatkuvasti kaipailla ja muistella menneitä kuitenkaan. sitä varten pitää olla haasteita, tulevien vuosien kaipauksen aiheita, sitä kivaa ja mukavaa... tässä ja nyt.

vähän enemmän kun mulla ois ollu rohkeutta ja järkee nuorempana, tiä mihin oisin joutunu, päässy...ohjattu, tää oli ihan hypoteettisen iloisin mielin heitetty loppukevennys ;)

kelle syömmes annoit?

nice to hear from you ;)

• Putkivalo

et on se.

mun mielestä ei sellasta mikä on ollut ihanaa ja kivaa ja ties mitä... osaa kaivata, jos sitä ei ole kokenut.
        ja jos on kokenut ja se palaa kaipauksen kaihona mieleen niin antaa tulla ja mennä tuuliviirinä, tietysti eihän se normaali olotila ole jatkuvasti kaipailla ja muistella menneitä kuitenkaan. sitä varten pitää olla haasteita, tulevien vuosien kaipauksen aiheita, sitä kivaa ja mukavaa... tässä ja nyt.

vähän enemmän kun mulla ois ollu rohkeutta ja järkee nuorempana, tiä mihin oisin joutunu, päässy...ohjattu, tää oli ihan hypoteettisen iloisin mielin heitetty loppukevennys ;)

kelle syömmes annoit?

nice to hear from you ;)

Kyllä watuttaa suuresti kun naiset itkee että miehet on vastuuttomia sikoja, ja mun piti langeta siihen kunnolliseen jota ei saa kaidalta polulta ei millään. MIKSI JUST SEN PITI OLLA?? Prkl. :)

Muistan kun joskus sanoit, että ihminen osaa kaivata vasta kun on saanut kokea sitä. Sanoit sen kyllä jotenkin lennokkaammin :) mutta se kolahti.

Ootko kuullut että kun näet putoavan tähden, saat toivoa? Pari vuotta sitten talvella tähtiä oikein sateli, ja mä toivoin ja mä sain, niin paljon enemmän kuin olin uskaltanut uneksia. Pitää vaan olla varovainen mitä toivoo, kuten sellaisista pikku-seikoista kuten että kuinka kauan sen pitäis kestää :/

Hohhoijaa, alan jo olla pateettinen, anna potku persuksiin kiitos. Välillä menee ihan ok, nyt on pieni takaisku vaan. Ei pitäis mennä siivoomaan vanhoja juttuja.

http://www.youtube.com/watch?v=u_In6P8NylQ&feature=related

Niin! Ja jos kaipaukset on sulla tuuliviirityyppiä, se johtuu siitä että se kymppi sulle ei ole vielä tullut vastaan. Varo vaan! Jossain se luuraa.

• jussi hates jazz
        Putkivalo kirjoitti:

Kyllä watuttaa suuresti kun naiset itkee että miehet on vastuuttomia sikoja, ja mun piti langeta siihen kunnolliseen jota ei saa kaidalta polulta ei millään. MIKSI JUST SEN PITI OLLA?? Prkl. :)

Muistan kun joskus sanoit, että ihminen osaa kaivata vasta kun on saanut kokea sitä. Sanoit sen kyllä jotenkin lennokkaammin :) mutta se kolahti.

Ootko kuullut että kun näet putoavan tähden, saat toivoa? Pari vuotta sitten talvella tähtiä oikein sateli, ja mä toivoin ja mä sain, niin paljon enemmän kuin olin uskaltanut uneksia. Pitää vaan olla varovainen mitä toivoo, kuten sellaisista pikku-seikoista kuten että kuinka kauan sen pitäis kestää :/

Hohhoijaa, alan jo olla pateettinen, anna potku persuksiin kiitos. Välillä menee ihan ok, nyt on pieni takaisku vaan. Ei pitäis mennä siivoomaan vanhoja juttuja.

http://www.youtube.com/watch?v=u_In6P8NylQ&feature=related

Niin! Ja jos kaipaukset on sulla tuuliviirityyppiä, se johtuu siitä että se kymppi sulle ei ole vielä tullut vastaan. Varo vaan! Jossain se luuraa.

meillä kaikilla on omat juttumme, ei niitä sivullinen aina ymmärrä ja pysty samaistumaan...tietämään...

sen verran taitavasti verhoilit asiat, että pikkasen jäin miettimään...empimään, mutta hei

enen oli ennen ja nyt on nyt ja toivotan erittäin hyvää päivänjatkoa, hymyllä varustettuna ;)

• Putkivalo

meillä kaikilla on omat juttumme, ei niitä sivullinen aina ymmärrä ja pysty samaistumaan...tietämään...

sen verran taitavasti verhoilit asiat, että pikkasen jäin miettimään...empimään, mutta hei

enen oli ennen ja nyt on nyt ja toivotan erittäin hyvää päivänjatkoa, hymyllä varustettuna ;)

mitään verhoillut, aika kliseinen tarina kai :) Vaikka sattui se kliseinenkin kun omaan nilkkaan kolahtaa, ja tässä nyt olen, jumissa vuodesta ööeivoiollanoinpaljon...

Tiedätkö tunteen kun olisi aika tehdä joku päätös, ja sä et vaan saa sitä tehtyä? Sitten yhtäkkiä heräät todellisuuteen, että elät jo siinä päätöksessä täyttä vauhtia. Oikea ahaa-elämys. Mun elämä on yhtä sitä ahaata, lamput syttyy yhtenään. Niin ettei se nikki ehkä kovin valheellinen ole.. Mietin pitkään että odotanko häntä, hän sanoi ettei mun pidä. Mutta turha pähkäillä, ei mulla ole vaihtoehtojakaan, en voi muuta. Pitää vaan koettaa saada aika kulumaan. Sehän sitäpaitsi parantaakin eikö :) aika siis.

Huoks, sä joudut nyt koko ajan mun jaarittelun kohteeksi, missä se helkutin potku viipyy???? Anna se tänne jo!! Vai pitääks tässä puljussa kaiken tehdä itse, saakeli....

• jussi hates jazz
        Putkivalo kirjoitti:

mitään verhoillut, aika kliseinen tarina kai :) Vaikka sattui se kliseinenkin kun omaan nilkkaan kolahtaa, ja tässä nyt olen, jumissa vuodesta ööeivoiollanoinpaljon...

Tiedätkö tunteen kun olisi aika tehdä joku päätös, ja sä et vaan saa sitä tehtyä? Sitten yhtäkkiä heräät todellisuuteen, että elät jo siinä päätöksessä täyttä vauhtia. Oikea ahaa-elämys. Mun elämä on yhtä sitä ahaata, lamput syttyy yhtenään. Niin ettei se nikki ehkä kovin valheellinen ole.. Mietin pitkään että odotanko häntä, hän sanoi ettei mun pidä. Mutta turha pähkäillä, ei mulla ole vaihtoehtojakaan, en voi muuta. Pitää vaan koettaa saada aika kulumaan. Sehän sitäpaitsi parantaakin eikö :) aika siis.

Huoks, sä joudut nyt koko ajan mun jaarittelun kohteeksi, missä se helkutin potku viipyy???? Anna se tänne jo!! Vai pitääks tässä puljussa kaiken tehdä itse, saakeli....

kyllä mä jaksan kuunnella, itse asiassa mä oon hyvä kuuntelija ;)

taisin jo aikasemmin joskus sanoakin, et jos voisin vaihtaa ammattia (siis ihan oikeesti kääntää kelloa ajassa)mä oisin kouluttanu itteni psykologiks ;)

hyvä palkka, vapaa työympäristö, istumatyö (tai seljällään) ....ei vais, siihenkin hommaan tarvitaan pitkä pinna, rauhallisuutta, optimismia (luoda uskoa päivästä toiseen) ja ennekaikkea ihmissuhde ymmärrystä, erilaisuuden ymmärtämistä, keskustelutaitoa, ongelmienratkaisukykyä ja vaikka mitä....

mä oisin ollu just perfect for the job ;)

no nyt käytiin vieraissa siis vastavuoroisesti mun jaaritteluissa ja voin mä potkaistakin... siis biisin käyntiin

yy kaa kooo

http://www.youtube.com/watch?v=MyrQqmc5UT8

hyvää huomenta putkivalo, oli mukava herätä kanssasi tähänkin aamuun ;)

• Putkivalo

kyllä mä jaksan kuunnella, itse asiassa mä oon hyvä kuuntelija ;)

taisin jo aikasemmin joskus sanoakin, et jos voisin vaihtaa ammattia (siis ihan oikeesti kääntää kelloa ajassa)mä oisin kouluttanu itteni psykologiks ;)

hyvä palkka, vapaa työympäristö, istumatyö (tai seljällään) ....ei vais, siihenkin hommaan tarvitaan pitkä pinna, rauhallisuutta, optimismia (luoda uskoa päivästä toiseen) ja ennekaikkea ihmissuhde ymmärrystä, erilaisuuden ymmärtämistä, keskustelutaitoa, ongelmienratkaisukykyä ja vaikka mitä....

mä oisin ollu just perfect for the job ;)

no nyt käytiin vieraissa siis vastavuoroisesti mun jaaritteluissa ja voin mä potkaistakin... siis biisin käyntiin

yy kaa kooo

http://www.youtube.com/watch?v=MyrQqmc5UT8

hyvää huomenta putkivalo, oli mukava herätä kanssasi tähänkin aamuun ;)

Ai että mukavaa herätä ruikutukseen ;) Mä lopetin nyt, koetan vähäksi aikaa taas unohtaa koko jutun, kun ei ole mitään järkeä siinä. Onneksi tulee jouHUPS! Taasko se pukkaa tuohon :)) Mutta tekemistä ainakin riittää, mukavaa sellaista. Kun koetan sitä imelää perunalaatikkoa neljännen kerran..

Istumatyöstä ei tuu kuin suonikohjuja :)) Eikö ingen-görin hommissa tarvita noita kaikkia myös? Pitkää pinnaa, ratkaisukykyä, optimismia... :))

Tää on ainakin positiivinen biisi, psykologin tunnari?
        http://www.youtube.com/watch?v=fxDwU_SpiMI&feature=fvst

• jussi hates jazz
        Putkivalo kirjoitti:

Ai että mukavaa herätä ruikutukseen ;) Mä lopetin nyt, koetan vähäksi aikaa taas unohtaa koko jutun, kun ei ole mitään järkeä siinä. Onneksi tulee jouHUPS! Taasko se pukkaa tuohon :)) Mutta tekemistä ainakin riittää, mukavaa sellaista. Kun koetan sitä imelää perunalaatikkoa neljännen kerran..

Istumatyöstä ei tuu kuin suonikohjuja :)) Eikö ingen-görin hommissa tarvita noita kaikkia myös? Pitkää pinnaa, ratkaisukykyä, optimismia... :))

Tää on ainakin positiivinen biisi, psykologin tunnari?
        http://www.youtube.com/watch?v=fxDwU_SpiMI&feature=fvst

amerikan herkku on mun lemppari ja peruna ja karjalanpaisti siis jo... , kyl sä tiät.

joo tarttee sitä näissäkin hommissa kaikenlaista, mutt sanosin et puheissa olemme voimavara ja selkäranka....sitte tuolla jokapäiväisissä tehtävissä kylmä tuuli puhaltaa, tää on "periaatteessa yksinäisen miehen kylmää sotaa epäonnistumista tai sanotaan nyt huonoja ratkaisuja vastaan", jossa paras kiitos on töiden jatkuminen ja sillälailla tunnet olavasi "haluttu".

tässä on liikaa näitä kovia elementtejä, vähän niinkuin voissa, jos ajattelee mitä leivän päälle laittaa. niin kauan kuin hommat hoituu ja tulosta tulee, olet toivottu, jollain lailla noteerattu, mutta heti kun tulee pahempia sairastumisia tai muuta heikkoutta....paskat susta tai siis musta (meistä) kukaan ihan oikeasti välittää (poislukien oikeat työkaverit tietysti). olen nähny läheltä aika traagisia tapauksia, kun osaava kaveri on laittanu kaikki likoon työnsä, työpaikkansa ja työnantajansa puolesta ja kun hiljaisempia aikoja tuli, säästöjä tarvittiin niin eikö heitetty kuin rukkanen kadulle; voittoja ja tulosta täytyy maksimoida osakkeenomistajien vakavaraisuuden ja pääomien kasvun toivossa. musta tää maailman kasvuhakuisuus ja tuloshakuisuus on mennyt yli järjellisen tasapainon, suorastaan kohtuuttomuuksiin.

no niin pääsinpäs sanomaan, ruikuttamaan ;)

istumahommissa saa aina pelätä kohjuja ;) toivon et mut pelastaa toi hyvä jalkatyöskentely.....aimissäkö?.............ei vällyissä, ei sohvalla.........

no basari ja haitsu saa kyytiä tietty ;)

http://www.youtube.com/watch?v=yPFfX148FLU

• Putkivalo

amerikan herkku on mun lemppari ja peruna ja karjalanpaisti siis jo... , kyl sä tiät.

joo tarttee sitä näissäkin hommissa kaikenlaista, mutt sanosin et puheissa olemme voimavara ja selkäranka....sitte tuolla jokapäiväisissä tehtävissä kylmä tuuli puhaltaa, tää on "periaatteessa yksinäisen miehen kylmää sotaa epäonnistumista tai sanotaan nyt huonoja ratkaisuja vastaan", jossa paras kiitos on töiden jatkuminen ja sillälailla tunnet olavasi "haluttu".

tässä on liikaa näitä kovia elementtejä, vähän niinkuin voissa, jos ajattelee mitä leivän päälle laittaa. niin kauan kuin hommat hoituu ja tulosta tulee, olet toivottu, jollain lailla noteerattu, mutta heti kun tulee pahempia sairastumisia tai muuta heikkoutta....paskat susta tai siis musta (meistä) kukaan ihan oikeasti välittää (poislukien oikeat työkaverit tietysti). olen nähny läheltä aika traagisia tapauksia, kun osaava kaveri on laittanu kaikki likoon työnsä, työpaikkansa ja työnantajansa puolesta ja kun hiljaisempia aikoja tuli, säästöjä tarvittiin niin eikö heitetty kuin rukkanen kadulle; voittoja ja tulosta täytyy maksimoida osakkeenomistajien vakavaraisuuden ja pääomien kasvun toivossa. musta tää maailman kasvuhakuisuus ja tuloshakuisuus on mennyt yli järjellisen tasapainon, suorastaan kohtuuttomuuksiin.

no niin pääsinpäs sanomaan, ruikuttamaan ;)

istumahommissa saa aina pelätä kohjuja ;) toivon et mut pelastaa toi hyvä jalkatyöskentely.....aimissäkö?.............ei vällyissä, ei sohvalla.........

no basari ja haitsu saa kyytiä tietty ;)

http://www.youtube.com/watch?v=yPFfX148FLU

Lanttulaatikkoa, kinkkua ja punakaalisalaattia, muuta ei tarvita jo****na. (

• jussi hates jazz
        Putkivalo kirjoitti:

Lanttulaatikkoa, kinkkua ja punakaalisalaattia, muuta ei tarvita jo****na. (

jo koko setin ;)

täs ekas pätkäs on hi-hat symbaali eli haitsu

http://www.youtube.com/watch?v=PCah0AipApY

ja täs seuraavas on bassorumpu eli basari

http://www.youtube.com/watch?v=0qTCqUGP5Tw&feature=PlayList&p=763B5A75C8D16F2B&playnext=1&playnext_from=PL&index=33

voitsä kuvitella mies osaa tehä ehkä yhtä hommaa kerrallaan? naiselta käy ainakin kaksi hommaa ja da daaaa....

rumpalilla käy molemmat kädet ja jalat samaan tahtiin ja sen lisäks voi vaikka joutessaan lauleskella, ei mielellään mikkiin kuiteskaan, ja ennekaikkea silmät ehtivät vielä silmäpeliin, jos sattuu kaunottaria olemaan paikalla tai siis kun niitä on....jotain muutakin vois viel tehä, ko ois käsiä ja jalkoi enempi ;)

joo sen verran viel, et mä oon aina kannattanu ja kannatan kovaa ja yritteliästä työtekoa, mutta samaan hengenvetoon haluan vaan muistuttaa, että kukaan ei ole korvaamaton ja aina löytyy uusia tilalle, jos entinen tuuprtuu, että sikäli hoitakaa ittiänne ja tasapainossa työ ja vapaa-aika niin varmasti tulee parempi lopputulos.

• Putkivalo

jo koko setin ;)

täs ekas pätkäs on hi-hat symbaali eli haitsu

http://www.youtube.com/watch?v=PCah0AipApY

ja täs seuraavas on bassorumpu eli basari

http://www.youtube.com/watch?v=0qTCqUGP5Tw&feature=PlayList&p=763B5A75C8D16F2B&playnext=1&playnext_from=PL&index=33

voitsä kuvitella mies osaa tehä ehkä yhtä hommaa kerrallaan? naiselta käy ainakin kaksi hommaa ja da daaaa....

rumpalilla käy molemmat kädet ja jalat samaan tahtiin ja sen lisäks voi vaikka joutessaan lauleskella, ei mielellään mikkiin kuiteskaan, ja ennekaikkea silmät ehtivät vielä silmäpeliin, jos sattuu kaunottaria olemaan paikalla tai siis kun niitä on....jotain muutakin vois viel tehä, ko ois käsiä ja jalkoi enempi ;)

joo sen verran viel, et mä oon aina kannattanu ja kannatan kovaa ja yritteliästä työtekoa, mutta samaan hengenvetoon haluan vaan muistuttaa, että kukaan ei ole korvaamaton ja aina löytyy uusia tilalle, jos entinen tuuprtuu, että sikäli hoitakaa ittiänne ja tasapainossa työ ja vapaa-aika niin varmasti tulee parempi lopputulos.

Kohta meen ryöstämään naapuripenskojen puikkoja kun ne seuraavan kerran reenaavat :))

Ei muuten näytä kovin helpolta tuo homma. Miten sun käy sitten jos laitat purkan suuhun? Niin ja onneksi et ole spiderman :)) vaiko harmi, aika etu(=virppa)lyönti olisi muihin nähden :))

Mitenkäs kun tuossa yhdessä videossa oli nuotit, tarviiko rumpalikin niitä? Eikö se riitä kun tietää että tää on valssi? Mitäs tyhmää mä vielä kysyisin.. onko silmäpeli tuonut paljon pehmoleluja ja pikkuhousuja :))) autotalli äänieristetty niillä :)))

Uupumisesta samaa mieltä, ja myös toisinpäin, olkaa kaikki pomot kilttejä alaisillenne, niin ne hakee vaikka kuun tai ainakin kahvikupin ja aamulehden. Työpaikan tunnelma on iso tekijä siinä kuinka ahkera ja tunnollinen on. Aamulla juuri radiossa puhuttiin siitä että työssä käydään myös muiden asioiden takia kuin pelkästään palkan takia. Esim. sosiaalisten kontaktien takia, tai että tulee tunne että sua tarvitaan. Kyllä vaan jotain oleellista puuttuu elämästä jos työ on yhtä raatamista eikä mitään muuta.

Luulen kans että elämää pitää täyttää mahdollisimman monella eri jutulla, että jos yksi kaatuu tai potkii niin on aina joku muu osa elämästä josta voi hakea sen tasapainon ja hoitaa itseään. Nyt hoidan itteäni sänkyyn. Ja sulle hyvää huomenta :) Tai siis sen saat hoitaa kyllä ihan itte :))

http://www.youtube.com/watch?v=KEhFYeQcGU0

• jussi hates jazz
        Putkivalo kirjoitti:

Kohta meen ryöstämään naapuripenskojen puikkoja kun ne seuraavan kerran reenaavat :))

Ei muuten näytä kovin helpolta tuo homma. Miten sun käy sitten jos laitat purkan suuhun? Niin ja onneksi et ole spiderman :)) vaiko harmi, aika etu(=virppa)lyönti olisi muihin nähden :))

Mitenkäs kun tuossa yhdessä videossa oli nuotit, tarviiko rumpalikin niitä? Eikö se riitä kun tietää että tää on valssi? Mitäs tyhmää mä vielä kysyisin.. onko silmäpeli tuonut paljon pehmoleluja ja pikkuhousuja :))) autotalli äänieristetty niillä :)))

Uupumisesta samaa mieltä, ja myös toisinpäin, olkaa kaikki pomot kilttejä alaisillenne, niin ne hakee vaikka kuun tai ainakin kahvikupin ja aamulehden. Työpaikan tunnelma on iso tekijä siinä kuinka ahkera ja tunnollinen on. Aamulla juuri radiossa puhuttiin siitä että työssä käydään myös muiden asioiden takia kuin pelkästään palkan takia. Esim. sosiaalisten kontaktien takia, tai että tulee tunne että sua tarvitaan. Kyllä vaan jotain oleellista puuttuu elämästä jos työ on yhtä raatamista eikä mitään muuta.

Luulen kans että elämää pitää täyttää mahdollisimman monella eri jutulla, että jos yksi kaatuu tai potkii niin on aina joku muu osa elämästä josta voi hakea sen tasapainon ja hoitaa itseään. Nyt hoidan itteäni sänkyyn. Ja sulle hyvää huomenta :) Tai siis sen saat hoitaa kyllä ihan itte :))

http://www.youtube.com/watch?v=KEhFYeQcGU0

ja koko homma sekoaa ;)

hyvää huomenta

juu nuotit kertoo tarvittaessa mitä sun pitää tehä et biisi menee oikein, vähän niinko suunnistajalle kartta.

mutt muutaman kerran reenattuna tietää kyll miten se biisi menee ilman mitään nuotteja ja aina voi iprovisoida, rumpujen tärkein ominaisuus on pitää biisin rytmi, komppi kasassa, tarkoitus ei ole missään tapauksessa sooloilla, paitsi jos on soolon aika ;)

kattelin tota sun laittamaa pätkää, yks ihanampia tunteita on, kun tollain pikkunen nyytti tartuu sua pikkurillistä, sen muistaa aina, hymyilyttää ;)

• Putkivalo

ja koko homma sekoaa ;)

hyvää huomenta

juu nuotit kertoo tarvittaessa mitä sun pitää tehä et biisi menee oikein, vähän niinko suunnistajalle kartta.

mutt muutaman kerran reenattuna tietää kyll miten se biisi menee ilman mitään nuotteja ja aina voi iprovisoida, rumpujen tärkein ominaisuus on pitää biisin rytmi, komppi kasassa, tarkoitus ei ole missään tapauksessa sooloilla, paitsi jos on soolon aika ;)

kattelin tota sun laittamaa pätkää, yks ihanampia tunteita on, kun tollain pikkunen nyytti tartuu sua pikkurillistä, sen muistaa aina, hymyilyttää ;)

oot reenannut :))

On noi pikkutassut söpöt. Takatassut myös! Mulla oli eteisen lattialla joku vuosi sitten vauvan ensikengät, ostin vitosella kaupasta sellaiset 19 koon monot. Aina lähti hyvällä mielin töihin kun näki ne siinä lattialla :) Sitten tuli koira-vauva ja söi ne. Kai se meinas että se oli talon vauva eikä niitä tarvittu enää :)

Siinä on ihan kivat sanatkin biisissä, just give love to all :) Niin pitäis antaa. Siis rakkautta, ei lovea.

• jussi hates jazz
        Putkivalo kirjoitti:

oot reenannut :))

On noi pikkutassut söpöt. Takatassut myös! Mulla oli eteisen lattialla joku vuosi sitten vauvan ensikengät, ostin vitosella kaupasta sellaiset 19 koon monot. Aina lähti hyvällä mielin töihin kun näki ne siinä lattialla :) Sitten tuli koira-vauva ja söi ne. Kai se meinas että se oli talon vauva eikä niitä tarvittu enää :)

Siinä on ihan kivat sanatkin biisissä, just give love to all :) Niin pitäis antaa. Siis rakkautta, ei lovea.

mä ostin joskus pari vuotta sitte sellaset 18 numeroa olevat adidaksen pikkutossut, ne oli ja on vieläkin niiiiiiiiiiiiin lutusen suloset. oon sijottanu ne olkkarin kajareiden päälle oikein aitiopaikalle, kattelen niitä usein jos ja kun olkkarissa istun...

sometimes lovee, sometimes love, but the difference is that whatever you do, enjoy it ;)

• lady in black

mä ostin joskus pari vuotta sitte sellaset 18 numeroa olevat adidaksen pikkutossut, ne oli ja on vieläkin niiiiiiiiiiiiin lutusen suloset. oon sijottanu ne olkkarin kajareiden päälle oikein aitiopaikalle, kattelen niitä usein jos ja kun olkkarissa istun...

sometimes lovee, sometimes love, but the difference is that whatever you do, enjoy it ;)

niisk, ne on vaan niin sieviä! Thanks god ei enää tartte pukee niitä aamukiireessä talvipakkasella kenenkään jalkaan, vaan kohta on edessä lapsen lapsen pukeminen, siis musta tulee famu keväämmällä-huh.
        Nyt tuli muutos ajatusmaailmaan, olen aina tietysti tiennyt että noi kapulamaakarit osaa siis heiluttaa käsiä ja kinttuja yhtäaikaa, vaan en ole tullut ajatelleeksi että ne ihan oikeesti on joskus miehiä! Siis kun väittävät että ei mies osaa tehdä montaa asiaa yhdellä kertaa, mutta kylläpä vaan osaa, ja tiedänpä pari sellasta jotka osaa ton kannujen takana puuhailun aikas hyvin.
        Toi silmäpeli on kai joskus vähän vaikeaa ku muu bändi keikkuu edessä?
        Ja tosta uupumisesta yms. jotenkin tuntuu että me vaan halutaan enemmän ja parempaa vaikka ei edes tiedetä paremmasta!
        Pienen pieni juttu tulee kannujen takaa tästäkin

http://www.youtube.com/watch?v=dAWIwBLQsrI

• Putkivalo
        lady in black kirjoitti:

niisk, ne on vaan niin sieviä! Thanks god ei enää tartte pukee niitä aamukiireessä talvipakkasella kenenkään jalkaan, vaan kohta on edessä lapsen lapsen pukeminen, siis musta tulee famu keväämmällä-huh.
        Nyt tuli muutos ajatusmaailmaan, olen aina tietysti tiennyt että noi kapulamaakarit osaa siis heiluttaa käsiä ja kinttuja yhtäaikaa, vaan en ole tullut ajatelleeksi että ne ihan oikeesti on joskus miehiä! Siis kun väittävät että ei mies osaa tehdä montaa asiaa yhdellä kertaa, mutta kylläpä vaan osaa, ja tiedänpä pari sellasta jotka osaa ton kannujen takana puuhailun aikas hyvin.
        Ja tosta uupumisesta yms. jotenkin tuntuu että me vaan halutaan enemmän ja parempaa vaikka ei edes tiedetä paremmasta!

Mä luulen että tuo epeli (jusanderi siis) pystyy pitämään silmäpeliä vaikka silmät peitettyinä ;)))

http://www.youtube.com/watch?v=U2KM-_zpCno
        kivat sanat muuten googlaa :))
        mmmmmmmmmmm
        aauuugh aauuugh
        yaay yaaay
        mmmmmmmmmmms
        buba buba buba buba buba buba

Mukavaa perjantaita sulle, Black Lady :)

• jussi hates jazz
        lady in black kirjoitti:

onneksi olkoon vaan, joku pääsee mummon viereen nukkumaan ja elämä jatkuu ;)

no mä laitan vaihtarina kaipuu aiheeseen sopivan biisin,tässä aholan poika juhis itte soittaa ja laulaa tyttölöiden sytämiin....on se niin ihanan kuulosta kun puhaltimiakin kuulee nuin kauniisti soitettuna ja hyvinhän sieltä näkee ;)

http://www.youtube.com/watch?v=EmQOcbU4NhA&feature=related

josko iltasella saisin väsättyä, jonkun tekstin pätkän ja pistetään kaunista musaa saxolla varustettuna liitteeks, katotaan ny jos kerkeis ;)

• jussi hates jazz
        Putkivalo kirjoitti:

Mä luulen että tuo epeli (jusanderi siis) pystyy pitämään silmäpeliä vaikka silmät peitettyinä ;)))

mmmmmmmmmmm
        aauuugh aauuugh
        yaay yaaay
        mmmmmmmmmmms

isompaa tykkiä löytäny ;)

• lady in black
        Putkivalo kirjoitti:

mmmmmmmmmmm
        aauuugh aauuugh
        yaay yaaay
        mmmmmmmmmmms

samoin putklivalolle!
        löysit siis ihan mahtavan biisin! tykit kohdillaan.
        Eiköhän jusanderi pysty, kurkistelee varmaan vaikka sitte vokalistin pään yli tai jalkojen välistä tai..
        Hilpeän hauskaa perjantaita kaikille!!

• jussi hates jazz
        Putkivalo kirjoitti:

mmmmmmmmmmm
        aauuugh aauuugh
        yaay yaaay
        mmmmmmmmmmms

mä unohdin viäl, et suomalaisella tykilläkö ammutaan, sitte pitää ottaa esiin

Pete Walli ja Gibson Les Paul eli "lespo"

http://www.youtube.com/watch?v=BCBomvw2-UM

aivan kertakaikkisen fantastista, tulee aina tovin mykistävä hiljaisuus kun kingston vaikenee!

• Putkivalo

mä unohdin viäl, et suomalaisella tykilläkö ammutaan, sitte pitää ottaa esiin

Pete Walli ja Gibson Les Paul eli "lespo"

http://www.youtube.com/watch?v=BCBomvw2-UM

aivan kertakaikkisen fantastista, tulee aina tovin mykistävä hiljaisuus kun kingston vaikenee!

Upea, sellaista silmätkiinni-musaa. Tää meni kyllä suosikkeihin, ihan uusi tuttavuus mulle.

Guvernöörillä oli kyllä nätit polvet tuossa tykki-videossa :)))

• Putkivalo
        lady in black kirjoitti:

samoin putklivalolle!
        löysit siis ihan mahtavan biisin! tykit kohdillaan.
        Eiköhän jusanderi pysty, kurkistelee varmaan vaikka sitte vokalistin pään yli tai jalkojen välistä tai..
        Hilpeän hauskaa perjantaita kaikille!!

mun piti onnitella sua tulevan famuuden johdosta :)) se on varmaan elämys!

• lady in black

eron tuskaa ei voi olla jälleenäkemisen riemua.
      sen joku viisas on kirjoittanut joskus muinoin. Olen pudonnut kaipuun harvaan verkkoon, murtuilee sieltä täältä, viimeisillä rippeillä roikun ja roikun. Kaupuuni kohde saattaa katsahtaa ylös ja nopeasti kääntää katseensa pois ettei näkisi putoamista...ja minä putoan uudelleen ja uudelleen silmiensä siniseen syvyyteen, hymynsä suloiseen kaarteeseen suupielessä.
      Kyyneleet jäätyy marraskuussa poskille, lenkillä ollessa huomasin;paistoi aurinko niin kirkkaasti silmiin ja alkoi vesi valua ja jääty poskelle, en ole varma oliko kyynel vai muuten vaan liian kirkasta minulle.

Töissä ei saisi itkeä mutta nuo sinun runot minusta aina liikutuksen kaivaa jotenkin..paljon kiitos!

http://www.youtube.com/watch?v=EE6ivM45CeM&feature=related

olen täällä, putoa!

• jussi hates jazz

usein samoin, tirahtaa lenkillä tippa silmään.

en tosin juurikaan itkeskele (no joskus voin tihruttaa, jos tarkkoja ollaan;) mutt mull on sellaset silmät et tuulessa alkaa vuotamaan, sen takia lopetin alamäki hiihdonkin ;)

down by the laiturilta meinasin kerran pudota, mutt täss sitä mennään viel kohti uusia haasteita, ilman vastus ei oo ongelma....mä leijailen....

kiitos lady, eikös ladyt ole ansainneet ainakin joskus jotain speciaalia, soitaan nyt tällainen kaikille ladyille ;)

varo liikuttumasta lisää, se voi olla vaarallista sydämelle, on muuten "sairaan kaunis kappale", mä liikutun aina kun kuulen tän ;)

http://www.youtube.com/watch?v=Tj_NjLBPotQ

• lady in black

muuten yhtäkkiä mieleen yksi viesti johon vastailit kerran, sanoit nimittäin käyneesi kisapuistossa? Mitäs paikkaa tarkoitit? Kun tämän meitin kaupungin jäähalli on tuo kisapuisto? Kerro heti! En tiedä miksi se nyt juolahti mielee vaikka kyllä sen viestisi silloinkin luin, en vaan hokannu silloin, se on tää sytytys jäänyt (jäätynyt) vähän hitaalle...
      KAunita unia ja oman kullan kuvia!
      Ja ladyt tietty tarvitsee spesiaaleja silloin tällöin. Kiitoksia!

• lady in black

muuten yhtäkkiä mieleen yksi viesti johon vastailit kerran, sanoit nimittäin käyneesi kisapuistossa? Mitäs paikkaa tarkoitit? Kun tämän meitin kaupungin jäähalli on tuo kisapuisto? Kerro heti! En tiedä miksi se nyt juolahti mielee vaikka kyllä sen viestisi silloinkin luin, en vaan hokannu silloin, se on tää sytytys jäänyt (jäätynyt) vähän hitaalle...
      KAunita unia ja oman kullan kuvia!
      Ja ladyt tietty tarvitsee spesiaaleja silloin tällöin. Kiitoksia!

• jussi hates jazz

kyse oli samasta eli lappeenrannan kisapuistosta?

kiekon ja musan mukana oon ja muutenkin varsinkin suomilomailun merkeissä kiertänyt sangen taajaan akselin vaasa-seinäjoki-kuopio-joensuu eteläpuoliset paikkakunnat, pohjoisessa huomattavasti vähemmän...en oo hiihtomiehiä enää, edes downhilliä.

siitä lappeen linnoituksesta, tori-alueesta siinä veden äärellä tykkään erityisen paljon ;)

lyhyet unet tuli otettua ja peilistä katsottuna tunnen itseni maailman pienimmäksi mieheksi, pussit silmien alla ;)

hyvää päivän jatkoa ladylle

• nyt mää tulin.

Tiijätkös mitä,
      mie olen myyty taas kerran -
      voi jessus miten mahtava runo ja
      Lauran siivittämänä vielä.

Kiitostaaaaaa =)

• jussi hates jazz

kun tulit ;)

I have longed your presence ;)

tiäkkö mä kävin jokunen viikko takaperin moikkaamassa lauraa, että hän on karismaattinen ja mukaansa tempaava artisti muista avuista puhumattakaan...ja se bändi on livenä niin.....iskelmä rock ;)
        tosin pikasen oli ehkä virppa miksattu liian framille, sen potku tuntu sanonko missä asti ;)

jussi kiittää ja kumartaa......mä putoaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnn... ;)

• että tietysti olen !

Rutz.

• N40+

Mitä muuta ?

• jussi hates jazz

wherever I lay my hat that's my home

jussi kiittää kuopasta ;)

• N40+

wherever I lay my hat that's my home

jussi kiittää kuopasta ;)

Otan mä kiinni, mutta kun olen pikkanen nainen, niin mites sitten suu pannaan. ;)

• jussi hates jazz

• aamu uninen

miten siin sit lopulta kävi? Puota mätkähit sie kaik runoneis rähmälleen muaha vain koppasko joku syllii :)

• jussi hates jazz

en ole sylissä, olen rähmälläni muassa ;)

hymy päivääsi

• aamu uninen

en ole sylissä, olen rähmälläni muassa ;)

hymy päivääsi

kiitos hymystä! Mukavaa päivää sulle ja toivottavasti se sylikin on tarjolla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5565
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      2902
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2591
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2439
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      21
      2150
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      261
      1734
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      57
      1313
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1193
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1155
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90