Viimeisen vuoden aikana on moni yritys Suomessa mennyt konkurssiin, mistäköhän syystä.. Onko kyseessä vain taloudellinen tekijä, vai onko kyseessä jotain muutakin.. Nuo yritysten omistajat itse tietää mistä oikein on kyse.. Lukuisat noissa yrityksissä työtä tehneet ihmiset on joutuneet etsimään uutta työtä tai muuta ajan kulua.. Osa istuu päivisin netissä eri keskustelupalstoilla, osa mikä missäkin kuppiloissa aikaansa kuluttamassa. On myös niitä jotka ajattelee että elämässä pitää siitä huolimatta mennä eteenpäin ja alkaa kehittelemään jotain uutta.. Uutta, joka myöhemmin nostaa Suomen tuosta lamasta pois.. Se aikanaan työllistää monia suomalaisia tavalla tahi toisella.. Nyt eletään marraskuun alkua.. ensi kuussa on joulu.. Uutisissa sanotaan että kaupat saa taas suuren potin joulumyynnin muodossa. Tottahan se on.. varsinkin lapsiperheissä pukin odotetaan tuovan jotain pussissaan.. Me varttuneemmatkin muistamme rakkaimpiamme.. vaikka tarjoamalla jouluaterian ja nauttimalla sitä.. Lämmin yhdessä olo.. sukulaisten ja ystävien kesken.. on parhainta mitä voi olla.. Elämä jatkaa kulkuaan.. Joulun jälkeen käännymme kohti tammikuuta ja sen myötä valoisuus lisääntyy.. Menemme pikku hiljaa kohti uutta kevättä ja uutta kasvua.. päivä kerrallaan.. Toivottavasti tulevasta vuodesta tulee valoisampi kaikin puolin, sillä eilisestä emme voi muuttaa mitään mitä eletty ei olisi, huomisesta emme vielä tiedä mitään sillä sitä eletään vasta huomenna,
joten eletään vain tätäpäivää ja tehdään se parhaalla mahdollisella tavalla, rakastaen, nauraen ja iloiten siitäkin vähästä mitä meillä itse kullakin on.. Hymy ei maksa mitään, se tekee saajansa iloiseksi ja voi pelastaa monenkin harmaan päivän.. Ole ystävä toiselle, iloitse siitä että hän on sinun ystäväsi.. juuri sellaisena kuin on..
Mietteitä näin marraskuun alkajaisiksi
1
104
Vastaukset
- punainen lanka
se aihe mistä haluaisit keskustella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986178KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602673Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072098Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071808- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068