Kavereita netistä

Kysyisin tässä sellaista, että olisko olemassa mitään sellaisia nettisivustoja, joissa olisi mahdollista etsiä kaveriseuraa ja tutustua toisiin ihmisiin? En nyt tarkoita mitään näitä treffisivustoja, joita koko netti on pullollaan, vaan ihan sellaisia sivustoja, joissa voisi etsiä seuraa niistä ihmisistä, jotka ovat saman kaltaisia ja tykkäävät samoista asioista?

Oma elämäntilanteeni kun on sellainen, että mulle se toisiin ihmisiin tutustuminen on mahdollista oikeastaan vain netin välityksellä. Lähinnä sen takia, kun en käy missään muualla kun töissä ja kotona ja lisäksi mulla ei ole ollut kavereita enää yli vuosikymmeneen, joten näin ollen se kavereiden kautta tutustuminen voidaan sulkea pois jo heti alkuunsa.

Netissä on myös se hyvä puoli, että siellä ihmisten kanssa jutellessa voi olla paljon vapaammin oma itsensä ja lisäksi siellä voi karsia saman tien pois ne ihmiset, joiden kanssa ei tunne kokevansa mitään yhteenkuuluvuutta ja samoja mielenkiinnon kohteita.

Itselläni on ollut aina niin vaikea tutustua missään toisiin ihmisiin, kun varsinkaan oman ikäisteni nuorten kanssa en ole kokenut ikinä minkäänlaista yhteenkuuluvuutta, enkä löydä heidän kanssa mitään samoja puheenaiheita. Itseäni kun ei kiinnosta pätkän vertaa nämä nykynuorten ylpeilyt siitä, että kellä oikein on paras opiskelupaikka, korkeimmat tutkinnot ja paraspalkkaisimmat työpaikat.

Olisi hienoa, jos olisi joku sellainen nettipalsta, jossa voisi etsiä kavereita niistä ihmisistä, jotka tykkäävät samoista asioista ja eivät välitä näistä pinnallisista ja turhista nykymaailman jutuista, joille en ole itse antanut ikinä minkäänlaista arvoa. Itse haluaisin pyöriä mieluiten jossain rock-henkisissä piireissä, joissa ei välitetä mitään toisen ihmisen ulkonäöstä, kansalaisuudesta, sotilasarvosta, koulutuksesta, työpaikasta tai siitä, että paljonko kyseinen tyyppi oikein on onnistunut tienaamaan johonkin tiettyyn ikävuoteen mennessä. Harmi vaan, kun täällä suomessa näitä minun kaltaisia ja mun tavalla ajattelevia ihmisiä ei taida olla kun ihan muutama, enkä harmikseni pääse heihin missään ikinä tutustumaan.

6

802

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse en tarvitse edes tyttöystävää tänä uusliberalistisena aikakautena, jossa sille ei ole tarvetta: voinhan saada saman kokemuksen esimerkiksi töistä tai terapeutistani. Minulla on yksinkertaisesti niin paljon tekemistä, ihmisiä elämässä, rakastavat vanhemmat, kirjaprojekteja, ja lääkitys jotta seksuaalista himoa ei ole joten en tee tyttöystävällä mitään. Minua ei hetkauta jos yksi pimppinaama ei minusta perusta. Minä juttelen päivittäin kymmenille ihmisille: suomalaisille, ruotsalaisille, briteille ja tunisialaisille Klubitalolla, jossa olen töissä.

Minulla on rakastavat vanhemmat ja siksi elän täyttä elämää ydinperheessä. Joka päivä on kymmeniä ohjelmanumeroita. Olet sosiaalinen ja suoraselkäinen mies, joten varmasti saat kavereita: sainhan minäkin vaikka olenkin tällainen kiukkuinen pikkumies. Kannattaa senkin vuoksi Darkkis jäädä Suomeen pysyvästi, koska uusin kirjani kertoo elämän strategioista, ilmestyy ensi vuoden alussa ja siinä kirjassa on kirjallista paasausta ja teoriaa, jolla jokainen mies voi piestä tämän systeemin ja ryhtyä autenttiseksi voittajaksi.

Nykymaailmassa ei ole enää taloudellisia riippuvuuksia ja parisuhde on kahlitseva kokemus: en edes pidä lapsista niin hirveästi( ehkä ihan vähäsen, on minulla hoivaviettiä) ja en ole hankkimassa niitä kahteenkymmeneen vuoteen, joten minulle on ihan sama olenko sinkku tai varattu ja en tee naisella mitään, vaikka heteroseksuaali olenkin. Minulle elämän rakkaat asiat ovat ihmisten tunteet ja oma kirjallisuuteni. Sitten kun olen keski- iässä, aion kirjoittaa omaelämänkerran: itsenäisestä kasvusta, multiplatinaa myyneestä soolourastani kirjailijana, elämäni vahvoista ihmisistä( isästäni) ja elämän saavutuksistani naismaailmassa tai missä tahansa. Toivotan hyvää syksyä!

• "Itse en tarvitse edes tyttöystävää tänä uusliberalistisena aikakautena, jossa sille ei ole tarvetta: voinhan saada saman kokemuksen esimerkiksi töistä tai terapeutistani. Minulla on yksinkertaisesti niin paljon tekemistä, ihmisiä elämässä, rakastavat vanhemmat, kirjaprojekteja, ja lääkitys jotta seksuaalista himoa ei ole joten en tee tyttöystävällä mitään. Minua ei hetkauta jos yksi pimppinaama ei minusta perusta. Minä juttelen päivittäin kymmenille ihmisille: suomalaisille, ruotsalaisille, briteille ja tunisialaisille Klubitalolla, jossa olen töissä."

Itse en ole edes miettinyt mitään seurusteluasioita, kun en ole enää käynyt baareissa pariin vuoteen, joten näin ollen se naisiin tutustuminen on vielä vaikeampaa kun se kavereiden löytäminen. Lisäksi harvat naiset osaavat ymmärtää mitenkään sitä, jos miehellä ei ole kavereita, joten tämän vuoksi sitä ei oikein ole edes mitään mielenkiintoa mihinkään vakavempiin suhteisiin.

"Minulla on rakastavat vanhemmat ja siksi elän täyttä elämää ydinperheessä. Joka päivä on kymmeniä ohjelmanumeroita. Olet sosiaalinen ja suoraselkäinen mies, joten varmasti saat kavereita: sainhan minäkin vaikka olenkin tällainen kiukkuinen pikkumies. Kannattaa senkin vuoksi Darkkis jäädä Suomeen pysyvästi, koska uusin kirjani kertoo elämän strategioista, ilmestyy ensi vuoden alussa ja siinä kirjassa on kirjallista paasausta ja teoriaa, jolla jokainen mies voi piestä tämän systeemin ja ryhtyä autenttiseksi voittajaksi."

Sulla on sentään se hyvä puoli, että saat elää niin sanotussa "normaalissa" perheessä, eli tuossa ydinperheessä. Entisessä kotikaupungissani kun ihmiset olivat niin äärimmäisen kapeakatseisia ja ahdasmielisiä, että siellä mua katsottiin kieroon jopa senkin takia, kun satun olemaan avioeroperheestä. Ylipäätään entisessä kotikaupungissani ilmapiiri oli niin helvetin ahdasmielinen, että siellä ei osattu ymmärtää koskaan sellaisia ihmisiä, joilla elämäntilanne on vähänkin erilaisempi kun näillä "normaaleilla" ihmisillä.

Joo ei tässä itselläkään ole ollut koskaan mitään intoa hankkia lapsia johtuen monista eri syistä, joista olen varmaan kertonut jo aikaisemminkin. Hyvää syksyn jatkoa myös sulle Krusi!

• Yepae

haluaisin löytää, missä voisi helposti tutustua muihin itsensä kaltaisiin tyyppeihin. Se vain on niin hankalaa nykyään... chateissakin tulee vain törmättyä ties minkälaisiin huijareihin, tai sitten vain niin vanhoihin ettei minua puolestaan oikeen innosta. Haluaisin löytää sellaisia jotka ovat lähemmäs saman ikäisiä ja että olisi edes jotenkin samassa elämäntilanteessakin.

"Itse haluaisin pyöriä mieluiten jossain rock-henkisissä piireissä, joissa ei välitetä mitään toisen ihmisen ulkonäöstä, kansalaisuudesta, sotilasarvosta, koulutuksesta, työpaikasta tai siitä, että paljonko kyseinen tyyppi oikein on onnistunut tienaamaan johonkin tiettyyn ikävuoteen mennessä."

Samoin! Yleensä minuakin aina vain jaksetaan arvostella juuri noista asioista, eikä se tunnu yhtään hyvältä. Ihan kuin ihmiset eivät muista asioista välitä kun jostakin koulutuksesta... Usein käy niin että kun vastaa ettei tällä hetkellä opiskele eikä tee töitä, niin toisen innostus lopahtaa heti ja saan hänestä sellaisen vaikutelman että pitää minua täysin surkimuksena. Pitäisikö minun tälläisenä nuorenakin olla jo kunnon työntekijä ja uurtaa päivästä toiseen itseni väsyksiin? Omasta mielestäni ei. Haluan nauttia täysin siemauksin näistä vuosista, kun vielä mahdollistakin on!

• "haluaisin löytää, missä voisi helposti tutustua muihin itsensä kaltaisiin tyyppeihin. Se vain on niin hankalaa nykyään... chateissakin tulee vain törmättyä ties minkälaisiin huijareihin, tai sitten vain niin vanhoihin ettei minua puolestaan oikeen innosta. Haluaisin löytää sellaisia jotka ovat lähemmäs saman ikäisiä ja että olisi edes jotenkin samassa elämäntilanteessakin."

Niin itse kun en ole oikeastaan koskaan käynyt juuri muualla kun töissä ja kotona, joten näin ollen se ihmisiin tutustuminen on ollut minun kohdallani aina kaikin puolin äärimmäisen vaikeaa ja miltei mahdotonta. Aikaisemmin tuli käytyä yksin baareissa viikonloppuisin, mutta nyt en ole jaksanut käydä baareissa enää pariin vuoteen, kun sinne yksin lähteminen alkoi tuntua niin tylsältä ja lisäksi entisessä kotikaupungissani piirit kun olivat niin pienet, että baareissa näkyi samat ihmiset melkein joka viikonloppu.

Mulle sillä kavereiden iälläkään ei olisi niin väliä, sillä pääasia olisi mielestäni vaan se, että osaisi ymmärtää hyvin mun elämäntilanteeni, eikä olisi kyselemässä aina näitä kysymyksiä siitä, että miksi nyt olen tehnyt tällä tavoin elämässäni, enkä päätynyt näihin perinteisiin ratkaisuihin.

"Samoin! Yleensä minuakin aina vain jaksetaan arvostella juuri noista asioista, eikä se tunnu yhtään hyvältä. Ihan kuin ihmiset eivät muista asioista välitä kun jostakin koulutuksesta... Usein käy niin että kun vastaa ettei tällä hetkellä opiskele eikä tee töitä, niin toisen innostus lopahtaa heti ja saan hänestä sellaisen vaikutelman että pitää minua täysin surkimuksena. Pitäisikö minun tälläisenä nuorenakin olla jo kunnon työntekijä ja uurtaa päivästä toiseen itseni väsyksiin? Omasta mielestäni ei. Haluan nauttia täysin siemauksin näistä vuosista, kun vielä mahdollistakin on! "

Itselleni kun se työnteko on ollut aina vaan se ihan välttämätön pakko sen takia, että pystyn tienaamaan sen verran, että pystyn maksamaan kaikki pakolliset menot, kuten mm. vuokran, laskut ja tulemaan jotenkin toimeen. Mulle kaikenlaiset urasuunnitelmat, hyväpalkkaiset työpaikat ja muut materialistiset jutut eivät ole koskaan merkinneet yhtään mitään, eikä mulla ole ollut koskaan yhtään mitään tarvetta ylpeillä toisille ihmisille jollain turhilla koulutuksilla, työkokemuksilla ja materialistisilla rikkauksilla. Mun mielestä se elämästä nauttiminen ja vapaa-ajan viettäminen harrastusten parissa on ollut aina paljon tärkeämpää ja mieleisempää, kun jotkut turhat urasuunnitelmat, opiskelut ja muut porvarillisten rikkauksien tavoittelut. Valitettavasti suurin osa kun tämän päivän nykynuorista ei vaan tunnu tätä asiaa koskaan ymmärtävän, sillä he kun aina olettavat niin, että kaikilla nuorilla olisi aina just nämä samat tulevaisuuden suunnitelmat, eli ne opiskelut, hyvän työpaikan hankinta ja sitten jossain iässä nämä omakotitalojen ja hienojen autojen ostot.

• DarkFear kirjoitti:

"haluaisin löytää, missä voisi helposti tutustua muihin itsensä kaltaisiin tyyppeihin. Se vain on niin hankalaa nykyään... chateissakin tulee vain törmättyä ties minkälaisiin huijareihin, tai sitten vain niin vanhoihin ettei minua puolestaan oikeen innosta. Haluaisin löytää sellaisia jotka ovat lähemmäs saman ikäisiä ja että olisi edes jotenkin samassa elämäntilanteessakin."

Niin itse kun en ole oikeastaan koskaan käynyt juuri muualla kun töissä ja kotona, joten näin ollen se ihmisiin tutustuminen on ollut minun kohdallani aina kaikin puolin äärimmäisen vaikeaa ja miltei mahdotonta. Aikaisemmin tuli käytyä yksin baareissa viikonloppuisin, mutta nyt en ole jaksanut käydä baareissa enää pariin vuoteen, kun sinne yksin lähteminen alkoi tuntua niin tylsältä ja lisäksi entisessä kotikaupungissani piirit kun olivat niin pienet, että baareissa näkyi samat ihmiset melkein joka viikonloppu.

Mulle sillä kavereiden iälläkään ei olisi niin väliä, sillä pääasia olisi mielestäni vaan se, että osaisi ymmärtää hyvin mun elämäntilanteeni, eikä olisi kyselemässä aina näitä kysymyksiä siitä, että miksi nyt olen tehnyt tällä tavoin elämässäni, enkä päätynyt näihin perinteisiin ratkaisuihin.

"Samoin! Yleensä minuakin aina vain jaksetaan arvostella juuri noista asioista, eikä se tunnu yhtään hyvältä. Ihan kuin ihmiset eivät muista asioista välitä kun jostakin koulutuksesta... Usein käy niin että kun vastaa ettei tällä hetkellä opiskele eikä tee töitä, niin toisen innostus lopahtaa heti ja saan hänestä sellaisen vaikutelman että pitää minua täysin surkimuksena. Pitäisikö minun tälläisenä nuorenakin olla jo kunnon työntekijä ja uurtaa päivästä toiseen itseni väsyksiin? Omasta mielestäni ei. Haluan nauttia täysin siemauksin näistä vuosista, kun vielä mahdollistakin on! "

Itselleni kun se työnteko on ollut aina vaan se ihan välttämätön pakko sen takia, että pystyn tienaamaan sen verran, että pystyn maksamaan kaikki pakolliset menot, kuten mm. vuokran, laskut ja tulemaan jotenkin toimeen. Mulle kaikenlaiset urasuunnitelmat, hyväpalkkaiset työpaikat ja muut materialistiset jutut eivät ole koskaan merkinneet yhtään mitään, eikä mulla ole ollut koskaan yhtään mitään tarvetta ylpeillä toisille ihmisille jollain turhilla koulutuksilla, työkokemuksilla ja materialistisilla rikkauksilla. Mun mielestä se elämästä nauttiminen ja vapaa-ajan viettäminen harrastusten parissa on ollut aina paljon tärkeämpää ja mieleisempää, kun jotkut turhat urasuunnitelmat, opiskelut ja muut porvarillisten rikkauksien tavoittelut. Valitettavasti suurin osa kun tämän päivän nykynuorista ei vaan tunnu tätä asiaa koskaan ymmärtävän, sillä he kun aina olettavat niin, että kaikilla nuorilla olisi aina just nämä samat tulevaisuuden suunnitelmat, eli ne opiskelut, hyvän työpaikan hankinta ja sitten jossain iässä nämä omakotitalojen ja hienojen autojen ostot.

"Niin itse kun en ole oikeastaan koskaan käynyt juuri muualla kun töissä ja kotona, joten näin ollen se ihmisiin tutustuminen on ollut minun kohdallani aina kaikin puolin äärimmäisen vaikeaa ja miltei mahdotonta."

Tätähän se juuri onkin. Itse olen nyt aika lailla umpukujassa, tai oikeastaan olen ollut kauan. Koulua ei ole jäljellä, töitä ei ole. Joka päivä menee siihen pohtimiseen, että mitä tänään tekisi ja miten saisi aikansa kulutettua. Lisäksi mulla on koko ajan sellanen tunne, että olen tipahtanut niin sanotusta "normaalielämästä" pois. En ole vieläkään onnistunut saamaan työtä tai normaalia elämää mihin kuuluu ihmissuhteet ja vapaa-ajan viettäminen tärkeiden ihmisten parissa.

"Mulle sillä kavereiden iälläkään ei olisi niin väliä, sillä pääasia olisi mielestäni vaan se, että osaisi ymmärtää hyvin mun elämäntilanteeni, eikä olisi kyselemässä aina näitä kysymyksiä siitä, että miksi nyt olen tehnyt tällä tavoin elämässäni, enkä päätynyt näihin perinteisiin ratkaisuihin."

Mä en ole koskaan tuominnut ihmisiä niiden taustojen takia tai mitä he ovat elämässään tehneet tai jättäneet tekemättä. Se on vaan hyvin harmillista kun itsekään en tapaa missään sellaisia ihmisiä jotka eivät tuomitsisi ja arvostelisi toisen ihmisen valintoja.

"Mulle kaikenlaiset urasuunnitelmat, hyväpalkkaiset työpaikat ja muut materialistiset jutut eivät ole koskaan merkinneet yhtään mitään, eikä mulla ole ollut koskaan yhtään mitään tarvetta ylpeillä toisille ihmisille jollain turhilla koulutuksilla, työkokemuksilla ja materialistisilla rikkauksilla. Mun mielestä se elämästä nauttiminen ja vapaa-ajan viettäminen harrastusten parissa on ollut aina paljon tärkeämpää ja mieleisempää, kun jotkut turhat urasuunnitelmat, opiskelut ja muut porvarillisten rikkauksien tavoittelut."

Niinhän se on että elämästä nauttiminen, tasapainoisen ja onnellisen elämän saaminen on kaikkein tärkeintä. Rahan ja omaisuuden tavoittelulla ei ole mitään merkitystä jos voi henkisesti huonosti. Ihmisen henkinen ja fyysinen hyvinvointi on kaikkein tärkein asia maailmassa. Urasuunnitelmat ja opiskelut eivät nyt kuitenkaan ihan turhia ole jos tavoitteena on saada sisältöä ja onnellisuutta elämään. Itse en kuitenkaan ole koskaan ollut mitenkään rahaan perään. Paljon mieluummin tavoittelisin aitoja, onnellisuutta tuovia ystävyyssuhteita.

• RauhanPuolesta kirjoitti:

"Niin itse kun en ole oikeastaan koskaan käynyt juuri muualla kun töissä ja kotona, joten näin ollen se ihmisiin tutustuminen on ollut minun kohdallani aina kaikin puolin äärimmäisen vaikeaa ja miltei mahdotonta."

Tätähän se juuri onkin. Itse olen nyt aika lailla umpukujassa, tai oikeastaan olen ollut kauan. Koulua ei ole jäljellä, töitä ei ole. Joka päivä menee siihen pohtimiseen, että mitä tänään tekisi ja miten saisi aikansa kulutettua. Lisäksi mulla on koko ajan sellanen tunne, että olen tipahtanut niin sanotusta "normaalielämästä" pois. En ole vieläkään onnistunut saamaan työtä tai normaalia elämää mihin kuuluu ihmissuhteet ja vapaa-ajan viettäminen tärkeiden ihmisten parissa.

"Mulle sillä kavereiden iälläkään ei olisi niin väliä, sillä pääasia olisi mielestäni vaan se, että osaisi ymmärtää hyvin mun elämäntilanteeni, eikä olisi kyselemässä aina näitä kysymyksiä siitä, että miksi nyt olen tehnyt tällä tavoin elämässäni, enkä päätynyt näihin perinteisiin ratkaisuihin."

Mä en ole koskaan tuominnut ihmisiä niiden taustojen takia tai mitä he ovat elämässään tehneet tai jättäneet tekemättä. Se on vaan hyvin harmillista kun itsekään en tapaa missään sellaisia ihmisiä jotka eivät tuomitsisi ja arvostelisi toisen ihmisen valintoja.

"Mulle kaikenlaiset urasuunnitelmat, hyväpalkkaiset työpaikat ja muut materialistiset jutut eivät ole koskaan merkinneet yhtään mitään, eikä mulla ole ollut koskaan yhtään mitään tarvetta ylpeillä toisille ihmisille jollain turhilla koulutuksilla, työkokemuksilla ja materialistisilla rikkauksilla. Mun mielestä se elämästä nauttiminen ja vapaa-ajan viettäminen harrastusten parissa on ollut aina paljon tärkeämpää ja mieleisempää, kun jotkut turhat urasuunnitelmat, opiskelut ja muut porvarillisten rikkauksien tavoittelut."

Niinhän se on että elämästä nauttiminen, tasapainoisen ja onnellisen elämän saaminen on kaikkein tärkeintä. Rahan ja omaisuuden tavoittelulla ei ole mitään merkitystä jos voi henkisesti huonosti. Ihmisen henkinen ja fyysinen hyvinvointi on kaikkein tärkein asia maailmassa. Urasuunnitelmat ja opiskelut eivät nyt kuitenkaan ihan turhia ole jos tavoitteena on saada sisältöä ja onnellisuutta elämään. Itse en kuitenkaan ole koskaan ollut mitenkään rahaan perään. Paljon mieluummin tavoittelisin aitoja, onnellisuutta tuovia ystävyyssuhteita.

"Tätähän se juuri onkin. Itse olen nyt aika lailla umpukujassa, tai oikeastaan olen ollut kauan. Koulua ei ole jäljellä, töitä ei ole. Joka päivä menee siihen pohtimiseen, että mitä tänään tekisi ja miten saisi aikansa kulutettua. Lisäksi mulla on koko ajan sellanen tunne, että olen tipahtanut niin sanotusta "normaalielämästä" pois. En ole vieläkään onnistunut saamaan työtä tai normaalia elämää mihin kuuluu ihmissuhteet ja vapaa-ajan viettäminen tärkeiden ihmisten parissa."

Ymmärrän hyvin tilanteesi, sillä itselläni oli usein sama juttu entisessä kotikaupungissa asuessa, kun olin työttömänä ja ongelmana oli aina se, että miten oikein saisi nyt vapaa-aikaa vietettyä.

"Mä en ole koskaan tuominnut ihmisiä niiden taustojen takia tai mitä he ovat elämässään tehneet tai jättäneet tekemättä. Se on vaan hyvin harmillista kun itsekään en tapaa missään sellaisia ihmisiä jotka eivät tuomitsisi ja arvostelisi toisen ihmisen valintoja."

Olisi todella hienoa, jos tässä maassa olisi enemmän meidän kaltaisia ihmisiä, jotka eivät olisi aina tuomitsemassa ihmisiä niiden taustojen ja valintojensa takia tai siitä syystä, että mitä he oikein ovat elämässään tehneet ja jättäneet tekemättä. Entisessä kotikaupungissani koin jatkuvaa syrjintää siitä syystä, kun en ollut käynyt armeijaa ja rippikoulua ja lisäksi monille se epäsotilaallinen ulkonäkö tuntui myös olevan aina jonkinlainen syy haukkua minua ilman sen kummempia perusteluja. Helsingissä se ihmisiin tutustuminen on taas vaikeaa sen takia, kun siellä suurin osa ainakin mun ikäluokan nuorista alkaa heti arvostelemaan mua sen takia, kun en ole hankkinut korkeaa koulutusta ja hyväpalkkaista ammattia.

"Niinhän se on että elämästä nauttiminen, tasapainoisen ja onnellisen elämän saaminen on kaikkein tärkeintä. Rahan ja omaisuuden tavoittelulla ei ole mitään merkitystä jos voi henkisesti huonosti. Ihmisen henkinen ja fyysinen hyvinvointi on kaikkein tärkein asia maailmassa. Urasuunnitelmat ja opiskelut eivät nyt kuitenkaan ihan turhia ole jos tavoitteena on saada sisältöä ja onnellisuutta elämään. Itse en kuitenkaan ole koskaan ollut mitenkään rahaan perään. Paljon mieluummin tavoittelisin aitoja, onnellisuutta tuovia ystävyyssuhteita. "

Niin ainakin itselleni se elämästä nauttiminen, onnellinen elämä ja tietynlainen mielenrauha ovat menneet mun kohdallani näiden rahallisten rikkauksien edelle. No tietenkään opiskelut ja urasuunnitelmat ei nyt ihan turhia ole, jos niiden tarkoituksena on saada jonkinlaista sisältöä ja onnellisuutta elämään, mutta itse olen ollut aina ihan tyytyväinen siihen, jos tienaan sen verran että tulen jotenkin toimeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      208
      2072
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1237
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      185
      1130
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      976
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      871
    6. 71
      803
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      792
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      695
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      33
      685
    Aihe