Liian iso terska

Isohyvä

Minulla on melko tavallisen kokoinen kulli, mutta sen terska on tosi iso, ja ongelma on, että en saa sitä mahtumaan monenkaan naisen pesään, ne jo pelästyy kun näkevät. Mulkkuni pituus on ehken normaali 17 sm, varren ympärys likimain sama, mutta terskan ympärysmitta on kukkeimmillaan 26 sm, ja sitä en saa mahtumaan tavalliseen vaginaan. Mitä neuvoksi? Jos yritän puolikuntoisella, jolloin terskakin on pienempi, varsi taipuu, ja siinä tulee täysi stondis, ja samat mahtumisongelmat. Mistä löytyisi niin väkjävaginainen nainen, että saisin nussituksi?

51

11934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja ratkaisu

      Tattispala paisuu ihan järkyttäviin mittoihon, jolloin se ei tavan konstein mahdu sisään.
      Ongelma ei oo niinkään yhdymtä vaan se "eka kerta" sisään.
      Ratkaisuja on tähän asti kaksi
      1) Liukuvoide
      Sitä ei todellakaan tarvi niin paljooo ettei se liukuis sisään, mut ei oo aina niin kätevää ja luonnollista.
      2) Taktiikka
      Vähän sama kuin sulla, mutta ainakin mulla stondis jämähtää joskus vaiheeseen että terska ei turpoo vielä niin paljo mutta silti on kalu kovana. Oon oppinu "säännöstelemään" erektiota jotenki niin ettei terska paisu vaikka muuten vehje jäykkänä. En nyt kokeile mutta jostai kohtaa (terskan "juuresta" puristamalla sen saa pienemmäksi ((se paisuu ensin entisestään mutta kutistuu sitten)))

      Tsemppiä

    • Lärpäti

      Pituus 17 senttimetriä, tuon vielä ymmärtää. Varren ympärysmitta 17 senttimetriä? Terskan ympärysmitta 26 senttimetriä? Aikasmoinen on joo. :D, sori.

    • Zugu246

      ... sitä kutsutaan aivojen alasvajahtamiseksi. En muista latinankielistä termiä asialle, mutta tiedän ettei vaivaan ole parannuskeinoa

    • Kvinna33vuotta

      Miehelläni on liki yhtä mahtava terska, itse olen 33v synnyttämätön ja tavallisen ahdas sieltä. Konstimme on liukuvoide ja riittävän pitkä esileikki, jolloin saan valmennettua vaginani ottavaksi, sitten se sujuu. Takaapäin tekee silti tiukkaa, mutta olemme siihenkin tottuneet, ja mieheni leikki ns. plop -hupia, eli vetää männän kokonaan ulos, jolloin kuuluu joskus, kun en ole tarpeeksi kostea, tuo ääni. Suuseksissä leukaperäni väsyvät jättiterskan imemiseen, ja jos on B-vitamiinivajetta, suupieliini sattuu. Mutta rakkaus, kaiken se kärsii, ja olen miltei aina valmis kaikkeen hauskaan, jos suinkin jaksan. Mieheni on hanakka rakastelemaan vaikka joka päivä ja vapaa-aikoina monestikin vuorokaudessa.

      • isoterska-tane

        mun mielestä naisten pillut on liian tiukkoja


    • tukehtuunauruun.

      parasta huumoria pitkään aikaan.

    • Ms. Isopillu

      Tuota kun saisi! Voitko laittaa yhteystietoja, toivoo Ms. Isopillu

      • huiiihuuiii

    • 11+11-11

      Mitatkaa ny ihmeessä sen tattispalaanne ympärysmitta ennenko alatte ihmettelemään ja vittuileen muitten mittoja.
      Alkuperäinennhän puhu ympärysmitasta EI halkaisijasta.
      Halkaisijaksi tulee vaan 8 cm
      Lisäksi kun terska ei oo yleensä mikään sylinterimäinen nii mittaus "venyttää" sitä hieman.

      Nimim lähes samanlainen molo.

      • voe mahoton

        aika ohut:DD


      • ikäneitonen
        voe mahoton kirjoitti:

        aika ohut:DD

        tuollaista kun saisin olisin ikityytyväinen. Mitatkaahan miehet vain omianne älkääkä väheksykö veljenne vehettä, toivoo nimerkki isovittuinen


      • Anonyymi

        Siis HK lenkki on 13 cm ympärysmitaltaan. Että siitä vertailemaan?


    • tasdeta

      kakskytäkuussenttinen terska, voi järjettömyys :DD se on sellanen hillopurkin kansi!!!

      • Ikämmetär

        Kue juttu tarkemmin! Miehen terskan halkaisija on siis noin 8 sm, ja niitä on, vaikka aika mäntä sekin. Olen kerran saanut moista ja sen muistaa.


      • Nti17v
        Ikämmetär kirjoitti:

        Kue juttu tarkemmin! Miehen terskan halkaisija on siis noin 8 sm, ja niitä on, vaikka aika mäntä sekin. Olen kerran saanut moista ja sen muistaa.

        siis melko tavallinen kyrpä on kyseessä, mutta tattispala on kyllä liian mahtava ainakin minun pesääni. Silti olis kiva yrittää naida aloittajan kaa.


      • Isohyvä
        Nti17v kirjoitti:

        siis melko tavallinen kyrpä on kyseessä, mutta tattispala on kyllä liian mahtava ainakin minun pesääni. Silti olis kiva yrittää naida aloittajan kaa.

        Mulle sopis hyvin, toivotaan et mahtus sulle. Kostutko nomaalisti vai otanko meseen liukkaria? Varmaan kortsuja. Olen 19v, 177sm/68kg, tumma, pitkä letti. Munan mitat jo alussa. Olen stadista. Kerro itestäs Nti17v. Pane mailia: jp.ih.ylpo(at)gmail.com Huom: myös muut halukkaat naiset, ei miehiä, en ole homo.


    • Aisamies

      Jos ihmiset pystyvät tunkemaan peppureikäänkin ihan järjettömän kokoisia anustappeja, niin ei se pillu tarvitse kuin vähän koulutusta. Sehän on ihmisen venyvin elin.
      Liukkaria peliin ja kunnon esilämmittely, niin vosse haluaa sen sisään, sattui tai ei. ;)

      • Ikämies44v

        Minullakin on iso kyrpä. Ei ole vielä vittua löytynyt, johon ei mahtuisi. Esileikkiä ja liukastetta, kyllä onnistuu, vittu on venyvä.


      • piip-peli
        Ikämies44v kirjoitti:

        Minullakin on iso kyrpä. Ei ole vielä vittua löytynyt, johon ei mahtuisi. Esileikkiä ja liukastetta, kyllä onnistuu, vittu on venyvä.

        viinipullon pohjan halkaisija on 7,5 senttiä, siis vielä isompi, jos kokonais pituus on 17 senttiä niin eihän siinä ole varttakaan ensinkään, sehän on aika hassun näköinen, mitäs likat on sanoneet?


      • Isohyvä
        piip-peli kirjoitti:

        viinipullon pohjan halkaisija on 7,5 senttiä, siis vielä isompi, jos kokonais pituus on 17 senttiä niin eihän siinä ole varttakaan ensinkään, sehän on aika hassun näköinen, mitäs likat on sanoneet?

        Kyllä sitä varttakin on, olen mitannut päältä häpyluuhun asti sen 17 sm, en alapuolelta, kuten monet tekee ja ottavat miltei pussitkin mukaan. Ongelmani ei ole varren riittävyys, vaan todella terskan iso koko aivan todella. Kysyt mitä likat ovat sanoneet? Yleensä eivät mitään, tuijottavat vaan heppiä ja alkavat heti torjua, ja väkisin en yritä. Muutaman vanhemman naisen kanssa olen jopa onnistunut ja ovat kovasti tykänneet. Eräs (naimissa oleva) rouva halusi ensin sen suuhun, ja otti kanssa, mutta valitti sitten että suupielet eivät kestä enempää, ja otti sen Nivean kanssa hivuttamalla vaginaansa, ja pääsin sillä lailla panemaan, jopa muutaman kerran. Nyt tuo rouva muutti miehensä työn takia sisämaahan, ja on vaikeaa järjestää tapaamisia. Toivoni on, jotta löydän sen verran väljän naisen, että onnistuu sukupuoliyhteys.


      • toyotamies
        Isohyvä kirjoitti:

        Kyllä sitä varttakin on, olen mitannut päältä häpyluuhun asti sen 17 sm, en alapuolelta, kuten monet tekee ja ottavat miltei pussitkin mukaan. Ongelmani ei ole varren riittävyys, vaan todella terskan iso koko aivan todella. Kysyt mitä likat ovat sanoneet? Yleensä eivät mitään, tuijottavat vaan heppiä ja alkavat heti torjua, ja väkisin en yritä. Muutaman vanhemman naisen kanssa olen jopa onnistunut ja ovat kovasti tykänneet. Eräs (naimissa oleva) rouva halusi ensin sen suuhun, ja otti kanssa, mutta valitti sitten että suupielet eivät kestä enempää, ja otti sen Nivean kanssa hivuttamalla vaginaansa, ja pääsin sillä lailla panemaan, jopa muutaman kerran. Nyt tuo rouva muutti miehensä työn takia sisämaahan, ja on vaikeaa järjestää tapaamisia. Toivoni on, jotta löydän sen verran väljän naisen, että onnistuu sukupuoliyhteys.

        tuo mittojen tuonti palstalle kertoo kyllä ihmispolosta paljon. 99.9% ne on suurenneltuja. naurattaa tuollaset keskustelut. itse olen keskiverto ja riittää hyvin. seksi on tappavan tulista. en aio jatketta hankkia.


      • Nussittu rouva 43v
        Isohyvä kirjoitti:

        Kyllä sitä varttakin on, olen mitannut päältä häpyluuhun asti sen 17 sm, en alapuolelta, kuten monet tekee ja ottavat miltei pussitkin mukaan. Ongelmani ei ole varren riittävyys, vaan todella terskan iso koko aivan todella. Kysyt mitä likat ovat sanoneet? Yleensä eivät mitään, tuijottavat vaan heppiä ja alkavat heti torjua, ja väkisin en yritä. Muutaman vanhemman naisen kanssa olen jopa onnistunut ja ovat kovasti tykänneet. Eräs (naimissa oleva) rouva halusi ensin sen suuhun, ja otti kanssa, mutta valitti sitten että suupielet eivät kestä enempää, ja otti sen Nivean kanssa hivuttamalla vaginaansa, ja pääsin sillä lailla panemaan, jopa muutaman kerran. Nyt tuo rouva muutti miehensä työn takia sisämaahan, ja on vaikeaa järjestää tapaamisia. Toivoni on, jotta löydän sen verran väljän naisen, että onnistuu sukupuoliyhteys.

        Poika kertoi tänne kirjoittaneensa ja lupasi minulle sanansijan. Ei poika liioittele, vaikka kirjoittaa hieman brutaalisti yksityisasioista ja yksityisasioistamme, mikä on typerää, mutta annan anteeksi tuon nuoruuden kypsymättömyyden. Se oli ihanaa aikaa, jota sain viettää. Poika puhuu totta terskastaan, se on ISO! Ja varrella hän tarkoittanee mittaa terskan reunasta vartaloonsa, se on varmasti tuo 17 senttiä. Koko vehkeen mitta on minun kädelläni mitattuna noin kaksi vaaksaa, ja nyt kun vertasin sitä mittaa viivottimeen, kokonaisuus on noin 40 senttiä. Alkuun suhteemme oli aika äheltämistä, sekin on totta. Anteeksi tuo nimimerkkini, käytän sitä samassa hengessä mitä poika käyttää.


      • Isohyvä
        Nussittu rouva 43v kirjoitti:

        Poika kertoi tänne kirjoittaneensa ja lupasi minulle sanansijan. Ei poika liioittele, vaikka kirjoittaa hieman brutaalisti yksityisasioista ja yksityisasioistamme, mikä on typerää, mutta annan anteeksi tuon nuoruuden kypsymättömyyden. Se oli ihanaa aikaa, jota sain viettää. Poika puhuu totta terskastaan, se on ISO! Ja varrella hän tarkoittanee mittaa terskan reunasta vartaloonsa, se on varmasti tuo 17 senttiä. Koko vehkeen mitta on minun kädelläni mitattuna noin kaksi vaaksaa, ja nyt kun vertasin sitä mittaa viivottimeen, kokonaisuus on noin 40 senttiä. Alkuun suhteemme oli aika äheltämistä, sekin on totta. Anteeksi tuo nimimerkkini, käytän sitä samassa hengessä mitä poika käyttää.

        Kyrpäni kokonaispituus on noin kaksi ja puoli kouran mittaa, eli noin 30 sm. Nussittu rouva on kai katkera kun ei enää matkan takia minua saa. Siitä huolimatta, hänellä on niin kunnon läpi, että oli hyvä häntä nussia. Vittunsa pieri kun oikein sitä pumppasin ja akka huusi joskus suoraa huutoa. En tiedä, häpesikö pillunsa ääniä, ja yritti huudoilla vaimentaa ja eksyttää. Pörinä paitsi kuului myös tuntui mulkussa. Rouva suuttui kun kysyin että piereekö hän tahallaan nussiessa.


      • useampi kierrossa
        Isohyvä kirjoitti:

        Kyllä sitä varttakin on, olen mitannut päältä häpyluuhun asti sen 17 sm, en alapuolelta, kuten monet tekee ja ottavat miltei pussitkin mukaan. Ongelmani ei ole varren riittävyys, vaan todella terskan iso koko aivan todella. Kysyt mitä likat ovat sanoneet? Yleensä eivät mitään, tuijottavat vaan heppiä ja alkavat heti torjua, ja väkisin en yritä. Muutaman vanhemman naisen kanssa olen jopa onnistunut ja ovat kovasti tykänneet. Eräs (naimissa oleva) rouva halusi ensin sen suuhun, ja otti kanssa, mutta valitti sitten että suupielet eivät kestä enempää, ja otti sen Nivean kanssa hivuttamalla vaginaansa, ja pääsin sillä lailla panemaan, jopa muutaman kerran. Nyt tuo rouva muutti miehensä työn takia sisämaahan, ja on vaikeaa järjestää tapaamisia. Toivoni on, jotta löydän sen verran väljän naisen, että onnistuu sukupuoliyhteys.

        Itselläni on reilut parikyt'senttinet, jolla on kiva panna. Tiukka neitsyt on haaste, mutta on sekin puhjennut :) ja kun makuun pääsi, vinkuu viesteillä tiuhaan kalua. Joskus miettinyt, hoikka pieni nainen, että kurkistaako kalu suusta, mutta meneepähän siemenet kohtuun ;).


      • likoon
        useampi kierrossa kirjoitti:

        Itselläni on reilut parikyt'senttinet, jolla on kiva panna. Tiukka neitsyt on haaste, mutta on sekin puhjennut :) ja kun makuun pääsi, vinkuu viesteillä tiuhaan kalua. Joskus miettinyt, hoikka pieni nainen, että kurkistaako kalu suusta, mutta meneepähän siemenet kohtuun ;).

        että sais yölläkin panna


      • Amiraali Hornblower
        Nussittu rouva 43v kirjoitti:

        Poika kertoi tänne kirjoittaneensa ja lupasi minulle sanansijan. Ei poika liioittele, vaikka kirjoittaa hieman brutaalisti yksityisasioista ja yksityisasioistamme, mikä on typerää, mutta annan anteeksi tuon nuoruuden kypsymättömyyden. Se oli ihanaa aikaa, jota sain viettää. Poika puhuu totta terskastaan, se on ISO! Ja varrella hän tarkoittanee mittaa terskan reunasta vartaloonsa, se on varmasti tuo 17 senttiä. Koko vehkeen mitta on minun kädelläni mitattuna noin kaksi vaaksaa, ja nyt kun vertasin sitä mittaa viivottimeen, kokonaisuus on noin 40 senttiä. Alkuun suhteemme oli aika äheltämistä, sekin on totta. Anteeksi tuo nimimerkkini, käytän sitä samassa hengessä mitä poika käyttää.

        Isoilla on ongelmansa, mutta melkein jokaiselle on vastinparinsa. Tätä opettaa jo Kama Sutra alkusivuillaan ja yllyttää esiaviollisiin kokeiluihin, ettei tule yllätystä kun on liian myöhäistä. "Pakko mahtua kun häät on pidetty", sanottiin rakennustyömailla ennen vanhaan. Isoterskaisen miehen kanssa herkuttelevat kernaasti naiset, jotka tarvitsevat paljon hankausta g-pisteen houkuttelemiseksi. Vaikka terska olisi pollea, se joustaakin paljon, mutta rajansa tietenkin kaikella.


      • Isohyvä
        likoon kirjoitti:

        että sais yölläkin panna

        mutta kävi niin, että nussittiin ehken liikaa, kun on esinahka terskan juuressa kuin vesikellona tai oikeammin pelastusrenkaana, eikä tällä kyrvällä nussita pitkään aikaa, kun on samalla tosi-iso terskani jotenkin sekin turvoksissa. Oli mulla aasialinen nainen, ja oltiin melkein koko viikko lomalla Virossa hotellissa, eikä siellä juuri muuta tehty kuin nussittiin ja imutettiin. Mitä nyt? Olemme voidelleet kyrpääni, mutta ei sillä vielä uskalla nussia.


    • rektaalivoidettä

      .

      • Entinennuori31v

        miten pantiin Floraa, jos nimestä on kyse?


      • Rasvari
        Entinennuori31v kirjoitti:

        miten pantiin Floraa, jos nimestä on kyse?

        mulkku voidellaan Floralla, tomppeli!


      • Yks kyselijä
        Rasvari kirjoitti:

        mulkku voidellaan Floralla, tomppeli!

        tomppeli on?


      • gt
        Yks kyselijä kirjoitti:

        tomppeli on?

        Mulla kans oli singaporessa yks paikallinen dooris pari viikkoo hotellissa, eikä se halunnu muuta kun koko ajan panna. Yöstä aamuun ja iltaan. Ei siinä mitään, kaunis piukka tyttö. Lopulta mun esinahka ei sitä kestänyt, höylääminen sattu niin perkeleesti, mut neito keksi että pannaan kortonki ja leikataan kärki poikki. No perskutti, taas pelitti. Oli se jormalle ankara reissu.


      • Vanhamerimies63
        gt kirjoitti:

        Mulla kans oli singaporessa yks paikallinen dooris pari viikkoo hotellissa, eikä se halunnu muuta kun koko ajan panna. Yöstä aamuun ja iltaan. Ei siinä mitään, kaunis piukka tyttö. Lopulta mun esinahka ei sitä kestänyt, höylääminen sattu niin perkeleesti, mut neito keksi että pannaan kortonki ja leikataan kärki poikki. No perskutti, taas pelitti. Oli se jormalle ankara reissu.

        Minullakin kerran hankautu mulkku kolmen naisen kanssa nussiessa koko yön niin että oli vesirakkona terskan reuna ja esinahka siinä rullalla myös vesirenkaana, ei sillä pystynyt aamulla enää nussimaan, vaikka tyttöjen kanssa sitä voideltiin kasvorasvalla ja vaseliinillä, meni pelkkään suuimutamiseen, joka sekin sattui, mutta tuntui mukavalta. Olispa ollut kortonki siinä!


      • Isoläpiakka
        Vanhamerimies63 kirjoitti:

        Minullakin kerran hankautu mulkku kolmen naisen kanssa nussiessa koko yön niin että oli vesirakkona terskan reuna ja esinahka siinä rullalla myös vesirenkaana, ei sillä pystynyt aamulla enää nussimaan, vaikka tyttöjen kanssa sitä voideltiin kasvorasvalla ja vaseliinillä, meni pelkkään suuimutamiseen, joka sekin sattui, mutta tuntui mukavalta. Olispa ollut kortonki siinä!

        jättiterska? Uskallan sinutella näin luottamuksella. Kiinnostaa minua väljäläpistä naista, 43v, rva.


      • Vanhamerimies
        Isoläpiakka kirjoitti:

        jättiterska? Uskallan sinutella näin luottamuksella. Kiinnostaa minua väljäläpistä naista, 43v, rva.

        Pidetäänpä yhteyttä, Isoläpiakka. Voisimme täydentää toisiamme. Vastaa tähän.


      • vanhinmerimies
        Vanhamerimies kirjoitti:

        Pidetäänpä yhteyttä, Isoläpiakka. Voisimme täydentää toisiamme. Vastaa tähän.

        vastaukseni. äitini sanoi että ei saa harrastaa isoläpisten naisten kanssa seksiä


      • Isohyvä
        vanhinmerimies kirjoitti:

        vastaukseni. äitini sanoi että ei saa harrastaa isoläpisten naisten kanssa seksiä

        helpotusta. Ähellän jättiterskani kanssa edelleen turhaan. Tapasin vanhemman naisen, joka nussiessamme pyörtyi, huusi sitä ennen kuin teuraspenkissä, ja minä luulin että kiimaisena. Kiitteli kyllä jälkeenpäin, mutta ei uskalla antaa, ei suuhunkaan enää, runkkaa kyllä ja on siitä mielissään kun saa katsoa kun visvat lentää. Mutta vittua en saa mistään kunnolla.


      • Kaikenkokonutmahtime
        Isohyvä kirjoitti:

        helpotusta. Ähellän jättiterskani kanssa edelleen turhaan. Tapasin vanhemman naisen, joka nussiessamme pyörtyi, huusi sitä ennen kuin teuraspenkissä, ja minä luulin että kiimaisena. Kiitteli kyllä jälkeenpäin, mutta ei uskalla antaa, ei suuhunkaan enää, runkkaa kyllä ja on siitä mielissään kun saa katsoa kun visvat lentää. Mutta vittua en saa mistään kunnolla.

        Kokeile aasialaista naista, ne venyy.


      • Anonyymi
        gt kirjoitti:

        Mulla kans oli singaporessa yks paikallinen dooris pari viikkoo hotellissa, eikä se halunnu muuta kun koko ajan panna. Yöstä aamuun ja iltaan. Ei siinä mitään, kaunis piukka tyttö. Lopulta mun esinahka ei sitä kestänyt, höylääminen sattu niin perkeleesti, mut neito keksi että pannaan kortonki ja leikataan kärki poikki. No perskutti, taas pelitti. Oli se jormalle ankara reissu.

        LadyBoy todennäköisesti! Mutta eihän suomi-juntti huomaa erosa aidon naisen ja ns. Silikokisen trkovitun eli persehuoran välillä!
        Luulisi hävettävän kun vielä maksavag näiden tautisista peräsuolista!


    • lerssi

      Mulla on onnekseni sopusuhtainen, mutta sieltä isommasta päästä. Miesten kellonremmi ylettää ympärille, vaikka pari pykälää isommalle pitäisi laittaa kuin ranteeseen.
      Nykyisen puolisoni kanssa varmaan viikko harjoteltiin petissä monta tuntia päivässä ennen kuin mahtui.
      Yleensä kuitenkin on mahtunut, varmaan olleet horompia tapauksia tai synnyttäneitä.

    • Anonyymi

      Mulla kanssa jo nuoresta olllut isompi kuin muilla. Aikanaaan tehtiin myös esinahan lyhennyt, että terska saatiin esiin pesemistä varten. Nyt kulli on toivon mukaan kasvunsa kasvanut. Pituutta n. 18cm, varsi 4-4,5cm ja terska kovana 5,5-6cm. Omasta mielestä vähempikin riittäisi. On melkein pakko seurustella selvästi itseäni vanhempien kanssa jos haluaa päästä panemaan. Nuoremmat alle 20v kauhistelevat kokoa ja mieluiten tyytyvät vain käsin kiihottamaan. Onkohan se 18cm kin hieman liikaa monelle kun tuntuu selvästi "pohjakosketuksiakin?

      • Anonyymi

        Joopa joo… siinä joku apukoulun oppilas satuilee 😂


    • Anonyymi

      Maalima täynnä isovittusia horoja!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Isomolo! LAHJOITA PUOLET HEINOLAN PIKKUPIRRILLE JOS SE ALKAA SAAMAAN PAREMMIN TEINISEURAA SITTEN!
      TEE HYVÄ TYÖ SNNA OSA HHBÄÄN TSRKOITUKSEEN!

      AITO RANE SETÄ 46 HEINOLA NOLA...

    • Anonyymi

      Tuo kyrpä jo tarttuu naiseen pysyvästi

      • Anonyymi

        Ja mieheen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Höpö höpö. 26 cm terska olisi kuin 10 kg kahvakuula. Ja 17 cm varren paksuus olisi kyin jääkiekko. Mulkun pituudenkin olet mitannut todennäköisesti väärin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä siitä on ollut paljon vaivaa. Täytyy piilotella parhaansa mukaan, mutta aina joskus on aivan pakko olla se näkösällä jonkin aikaa. Se on varmaankin ihan samanlainen ongelma kuin tosi isorintaisilla nuorilla naisilla? Jo nuorena sain lempinimen Mottinen, mutta sen alkuperää ei enään kovinkan moni muista tai tiedä. Naisseuraa sain nuorempana ihan hyvinkin, mutta muistan varoneeni visusti näyttämästä tai antaa koittaa varustustani. Opin koittelemaan kumppanini varustusta ennen itseni paljastamista ja jos tuntui vähänkään tiukalta jätin haaveilut naimisesta sikseen.
      Kyllä niitä väljiä pilluja löytyy onneksi kun vain jaksaa etsiä! Nyt olen yhden sellaisen saanut "rengastettua" ja tuntuu kovinkin nauttivan kun saa tavallista isompaa.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe