rakentua uskoa? Kysyn vain siksi, että täällä näyttää olevan monta kirjoittajaa, joka ei usko Jeesuksen Uhriin, vaan harppaa yli hengellisiin asioihin ikään, kuin Jeesus, Jumalan Poika ei koskaan olisi elänyt ihmisenä ja tullut uhriksi puolestamme. Jos jotakin ovat uskovinaan tuosta uhriasiasta, niin köykäisesti ja halventaen.
Ketä he muuten ovat, nuo, joille kallis Uhri on halpa-arvoinen?
Voiko ilman Uhriin uskomista
Kysyn vaan!
3
<50
Vastaukset
- R.yssä
epäuskoisia jumalattomia, ja epäuskoisia "uskovaisia" eli teeskentelijöitä, jotka porukoissa ovat kovastikin uskovaisia, mutta yksikseen ikäänkuin Jeesusta tuntemattomia. Kertovat olevansa uskossa, mutta Jeesuksen teosta heitä kohtaan ei mainita kuin sivumennen. Oma "minä" on se, josta puhutaan.
Jeesus Kristus, hänet ristiinnaulittuna.
- Köli...
ei ole Herraa. Jeesus on Herra, joka voitti ristin kautta kuoleman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h373007- 1342513
- 492378
- 1582104
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201818- 401449
- 391091
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa191067- 511057
- 861015