Veikkaus teki sen taas, eli kusi pelaajia silmään. Jokerin päävoitto on entisen 1.5M euron sijasta enää miljoona euroa. Itse en enää Jokeria ota lapulleni ja toivon että myös muut alkavat boikotoimaan Jokeri-arvontaa.
Jokerin päävoitto enää miljoona euroa!
4
610
Vastaukset
- MNala
Pienempi päävoitto maistuu huijaukselle. En pelaa enää jokeria.
- jokeri in my ass
Aina olen ottannut jokerit kupongille mutta tästälähin jää pois. Sikamaista
asiakkaiden älykkyyden aliarviomista..vain monopoli voi toimia noin härskillä tavalla. Tehään uudistuksia joita asiakkaat eivät halua ja tarvitse. Mutta veikkaus tekee hassuja mainoskampanjoita ja lypsää typerältä pelikansalta rahaa vuosisadan uudistuksilla!- Älykäs
Ihan tänään lainattuna veikan sivuilta:
Keskiviikkona Viking Loton potissa on noin 1 200 000 euroa sisältäen Onnennumero-osuuden. Keskivikko-Jokerissa yhdelle täysosumalle on luvassa mukavat noin 1,5 miljoonaa euroa. Kukas se lottoarvonnan lopussa vilahtikaan? Keskiviikon arvontalähetystä kannattaa seurata tarkasti, sillä silloin esittäytyy itse Jokeri.
Ensi lauantaina ollaan jälleen miljoonajahdissa, kun Loton potissa on mukavat 3,3 miljoonaa euroa.
Kuka näitä juttuja kirjoittelee, joku freelancerko joka tekee satunnaista keikkaa veikalle.
Vaikka organisaatiossa monta tiedottajaa ja päällikkö niin tälläista valhetta kansalle uutisoidaan - Josif _S
Älykäs kirjoitti:
Ihan tänään lainattuna veikan sivuilta:
Keskiviikkona Viking Loton potissa on noin 1 200 000 euroa sisältäen Onnennumero-osuuden. Keskivikko-Jokerissa yhdelle täysosumalle on luvassa mukavat noin 1,5 miljoonaa euroa. Kukas se lottoarvonnan lopussa vilahtikaan? Keskiviikon arvontalähetystä kannattaa seurata tarkasti, sillä silloin esittäytyy itse Jokeri.
Ensi lauantaina ollaan jälleen miljoonajahdissa, kun Loton potissa on mukavat 3,3 miljoonaa euroa.
Kuka näitä juttuja kirjoittelee, joku freelancerko joka tekee satunnaista keikkaa veikalle.
Vaikka organisaatiossa monta tiedottajaa ja päällikkö niin tälläista valhetta kansalle uutisoidaan"Veikkauksen Keskiviikko- ja Lauantai-Jokeri uudistuivat marraskuun alkajaisiksi.
Jokeripelien voittomahdollisuudet parantuivat oleellisesti"
Siis miten? VOITTO isoin tippuu noin 1/3 osaan entisestä ja rivin hinta tuplaantuu.
Voittomahdollisuudet paranevat, jes nyt voi saada 2€->2.5€ mahtavaa hienoa upeeta.
25. Jokeripelin kierroskohtaisesta kokonaisliikevaihdosta kymmenen (10) prosenttia, kuitenkin enintään miljoona (1 000 000) euroa jaetaan tasan ensimmäisen voittoluokan tulosten kesken.
Jakosummasta maksetaan ensin alimman voittoluokan (2 oikein) kiinteät voitot (2,50 euroa) sekä 10% vaihdosta ylimmälle voittoluokalle (7 oikein). Tämän jälkeen jäljelle jäävä osuus jakosummasta jaetaan voittoluokille 6, 5, 4 ja 3 suhteessa 19%, 24,5%, 25% ja 31,5%.
Ja 2008 keskimääräinen vaihto lauantai.jokeri n. 6m.€, - nuo 2.5€.n voitot, elikkä tuon mukaan 10% jää reilusti alle 0,5m.€.n.
Täytyneen olla mukana vanhasta jokerista jääneitä jakamattomia voittoja ja josko veikkaukselle sattuu niin huono säkä että joka kierros löytyy 7.oikein jäävät voitot pysyvästi alle puolen millin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.282693Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642628Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1281408- 1021407
- 1021377
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241183Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995