Sain keskenmenon syyskuun lopulla, rv11 3. Tyhjennysvuoto kesti vajaa kaksiviikkoa ja oli tosi niukkaa, nyt yli kuukausi jo, eikä menkkoja kuulu ??? Voinko luottaa apteekin raskaustestiin jo näin pian keskenmenon jälkeen.? Istukkahormooni prosentti oli ok terkkareiden mukaan....
taas raskaana ??
2
329
Vastaukset
- mie vaan
Minä sain keskenmenon syyskuun lopulla rv 10 2 ja keskenmenovuoto kesti reilun viikon. Siitä ei sit ollu välissä ku n. pari viikkoa, kun tuli jo menkat ihmeen kivuttomat sellaiset kun normaalisti on kovat kivut ja nyt ei ollu yhtään kipuja.
Keskenmenokivut olikin kyl niin järkyttävät,että oli ihan hyvä ettei ollu nyt kipuja. Ite aattelin tehä testin heti ku vaan tarpeeksi on kulunu aikaa noista menkoista,et jos vaikka ois sattunu käymään iloisesti :)
Sun tapauksessa vois hyvinki olla kyseessä uus raskaus,kun on sikäli menny aikaa keskenmenosta.
Pidän peukkuja sulle :) - nainen....
mulla meni 7 viikoa kaavinnasta kun tuli menkat ja meni kesken rv9
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314004- 422699
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412687Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302413
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3132239- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481622- 1411497