taas raskaana ??

hmnnn

Sain keskenmenon syyskuun lopulla, rv11 3. Tyhjennysvuoto kesti vajaa kaksiviikkoa ja oli tosi niukkaa, nyt yli kuukausi jo, eikä menkkoja kuulu ??? Voinko luottaa apteekin raskaustestiin jo näin pian keskenmenon jälkeen.? Istukkahormooni prosentti oli ok terkkareiden mukaan....

2

329

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie vaan

Minä sain keskenmenon syyskuun lopulla rv 10 2 ja keskenmenovuoto kesti reilun viikon. Siitä ei sit ollu välissä ku n. pari viikkoa, kun tuli jo menkat ihmeen kivuttomat sellaiset kun normaalisti on kovat kivut ja nyt ei ollu yhtään kipuja.
      Keskenmenokivut olikin kyl niin järkyttävät,että oli ihan hyvä ettei ollu nyt kipuja. Ite aattelin tehä testin heti ku vaan tarpeeksi on kulunu aikaa noista menkoista,et jos vaikka ois sattunu käymään iloisesti :)
      Sun tapauksessa vois hyvinki olla kyseessä uus raskaus,kun on sikäli menny aikaa keskenmenosta.
      Pidän peukkuja sulle :)

• nainen....

mulla meni 7 viikoa kaavinnasta kun tuli menkat ja meni kesken rv9

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      4004
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      42
      2699
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      41
      2687
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2425
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2413
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      313
      2239
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1969
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1643
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      48
      1622
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1497
    Aihe