Olen toisen vuoden sosiologian opiskelija ja opintoihini kuuluu tutkimusharjoituksen tekeminen. Valitsin tutkimukseni aiheeksi faniuden, jota aion tarkastella JYP fanien kautta. Toivoisin siis, että mahdollisimman moni kävisi vastaamassa tekemääni kyselyyn. Vastaaminen tapahtuu täysin anonyymisti.
Linkki kyselyyn: https://korppi.jyu.fi/kotka/r.jsp?qid=4390
Kysely JYP faneille
7
404
Vastaukset
- vaan, mut
me (molemmat jyp fanit) kannatetaan nykyään Lukkoa!
- gergege
Ei pidä paikkaansa. Toinen meistä, eli minä kannatan edelleen JYPiä.
- sä sitte
gergege kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Toinen meistä, eli minä kannatan edelleen JYPiä.
käyt Lukon matseissa mun kaa?
- hdfhdfg
sä sitte kirjoitti:
käyt Lukon matseissa mun kaa?
En käy enää. Jyp on rautaa.
- mutta...
hdfhdfg kirjoitti:
En käy enää. Jyp on rautaa.
rautakin ruostuu... muista se kun ensi kerralla käännät takkisi, petturi!
- fhfgnbfb
mutta... kirjoitti:
rautakin ruostuu... muista se kun ensi kerralla käännät takkisi, petturi!
Sit voi taas fanittaa lukkoa.
- TommiY
Vastausaika päättyy tänään. Lämpimät kiitokset kaikille vastanneille! Apunne on ollut korvaamatonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142