7 days 7 nights biisi

6336636

http://www.youtube.com/watch?v=1lkYjo7qFVc&feature=related

Jos ei muu, niin kyllä tämä typerän kuuloinen ''raivoamis'' biisi Seiska lehdelle näyttää, kuinka epäkypsä Anna todellakin on.

''Leave me alone now!'''

Ei Seiskassa edes minun mielestäni ole Annasta paljon juttua ollut ja kaikki jutut, mitä siinä on Annasta ollut, ovat täyttä faktaa, kuten kaikki aivot omistavat varmaan jo tietääkin. Esimerkiksi suhteesta Panu Larnokseen Anna väitti pokkana, että mitään suhdetta ei ole, mutta kappas vaan........

No eipä se mitään, kyllä vaan Anna taas osoittaa hyvin teiniyttään ja epäkypsyyttään julkiseen ammattiin.

Jos tyttönen menee briteissä läpi, niin tuleekohan lisää lehdille tehtyjä ''haukkumis'' biisejä?

Oletteko muuten huomanneet, että Anna on jo 2-vuoden ajan sanonut haastatteluissa, että ''Olen aikuistunut'' monen haastattelun otsikko on vielä tänä päivänäkin ''Aikuistunut Anna Abreu''
On se kumma juttu, että ainakaan minä en ole aikuistumista huomannut, päinvastoin, näyttää, että nestettä on noussut päähän reilusti enemmän, kuin vuosi sitten.

5

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

      Aika nolohan tuo biisi on. Jos Anna on itse ollut lyriikoiden kimpussa niin selittää paljon.

    • ???????????

      muokataan tollaseksi hirveen kimeäksi uikutukseksi. ei kai sillä tai kenelläkään ole oikeesti noin kimeä ääni mitä ei kestä kuunnella muutamaa sekuntia kauempaa. miks se esittelee pilluaan tossa kannessa?

    • Nolo hänen puolesta

      Nolo. Nolo. Nolo.

    • kukkarulla988

      musta se on hyvä

    • turhakke

      sinä se taas vauhkoot oletko mielipuoli ja syksyllä se vaan lisääntyy sun mielesi hurjat mielipiteet .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1762
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1758
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1241
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1164
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1067
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe