Tienaavat huimasti enemmän kuin maailman parhaat jalkapalloilijat, puhumattakaan nyt Suomalaisista
http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/uutiset.shtml/arkistot/jaakiekko/2009/11/988200
SaPKon jääkiekkoilijat
9
164
Vastaukset
- mies savosta
Ronaldo saa viikossa enemmän palkaa kuin SaPK0n pelaajat kaudessa.
- TheRuneg
Kun SaPKo maksaa kaverin palkat.
- mies savosta
TheRuneg kirjoitti:
Kun SaPKo maksaa kaverin palkat.
saa viikossa enemmän palkkaa kuin minä vuodessa.
- Tawast
mies savosta kirjoitti:
saa viikossa enemmän palkkaa kuin minä vuodessa.
huonosti menee teillä siellä Savossa.
- mies savosta
Tawast kirjoitti:
huonosti menee teillä siellä Savossa.
Savosta vaan Päijät-Hämeestä oikeasti.
- Savon kuningas
mies savosta kirjoitti:
Savosta vaan Päijät-Hämeestä oikeasti.
äitylin helmoista. Äitisi saa varmaan lapsilisää sinusta poikkeusluvalla, koska olet henkisesti 10-vuotiaan tasolla, eikä sinua voi päästää omilleen. Hoitolaitos sinua kutsuu, kun äidistäsi aika jättää hirttomies, heh heh heh!
- mies savosta
Savon kuningas kirjoitti:
äitylin helmoista. Äitisi saa varmaan lapsilisää sinusta poikkeusluvalla, koska olet henkisesti 10-vuotiaan tasolla, eikä sinua voi päästää omilleen. Hoitolaitos sinua kutsuu, kun äidistäsi aika jättää hirttomies, heh heh heh!
todellakin Päijät-Hämeestä. Olen Eino Olavi "Rape" RAVistin, peräkammarin poika ja sossun vakioasiakas, 4-vuotiaan tasolla. Toivottavasti sossun tuet säilyvät vaikka UPM sulkee täältä tehtaita, eh eh eh.
- mies savosta
mies savosta kirjoitti:
todellakin Päijät-Hämeestä. Olen Eino Olavi "Rape" RAVistin, peräkammarin poika ja sossun vakioasiakas, 4-vuotiaan tasolla. Toivottavasti sossun tuet säilyvät vaikka UPM sulkee täältä tehtaita, eh eh eh.
Asun oikeasti Nätkissä Mierontiellä. Täällä on aika köyhää, varsinkin henkinen ilmapiiri on ankea. Hurraa SaPKo, SaPKo!
- mies savosta
mies savosta kirjoitti:
Asun oikeasti Nätkissä Mierontiellä. Täällä on aika köyhää, varsinkin henkinen ilmapiiri on ankea. Hurraa SaPKo, SaPKo!
asun Tommolassa räsistyneessä hökkelissä äitini peräkamarissa, eh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811315
- 827649
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505656- 765625
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764868Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334233- 483086
- 363014
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470