Töitä Delphi-osaajalle

Ei niin guru

Jos joku Delphi-osaaja (useamman vuoden kokemus) on töitä vailla, niin kannatta käydä tsekkaamassa www.sihti.fi ja avoimet työpaikat. Oma kokemukseni ei riittänyt, mutta paikka vaikutti haastavalta.

5

852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mammalohi

http://www.hesburger.fi/

Itse osaan vaan Visual Basiccia, niin en saanut töitä. Ranskiskoneessa kun kun on niitä nappeja aika monta :(

Jos osaa kääntää, niin kuulemma pihvejä kääntämään ois päässy heti

• Delphikoodari..

Itse vähän epäilen, että mitä nämä henkilöstövuokrausfirmat oikein ovat? Tarjoavatko ne vain pätkätöitä?

Kävin eräässä (varmaan tunnet!) firmassa työhaastattelussa, Delphi koodaria etsivät. Peruin sen paikan sitten, koska se oli liian kaukana kaikesta ja ilmoitin että ehkä myöhemmin. En tiedä närkästyikö ne siellä, mutta (keljuilu viestin jälkeen) sanoivat että minun osaamisella heillä on yli 3700e/kk palkka siellä? Noh...? Mitä tuohon nyt sanoa? Mutta minä en hae sinne enää vaikka olisi 6000e/kk!

Minun motto on se, että asiallisuus pitää olla molemmin puolista! Niin työnantajaltakin kuin työnhakijaltakin!

• Delete program ? (Y)

Eipä ole palkat sitten nousseet juuri lainkaan niistä ajoista (2002) kun minä vielä tein Delphi-hommia. Ei ole kukaan kysellyt töihin, mutta en ole itseäni tosin mihinkään tarjonnutkaan. Katsoin ihan mielenkiinnosta ja siellä ollaan näköjään versiossa 7 nykyään. Tosin Delphissä on ollut hyvää se, että peruskääntäjä on edelleen sama vanha (Modattu Turbo Pascal) ja kaikki uusi on ollut lähinnä pelkkää lisähärpäkettä jo versiosta 3 lähtien. Niiden haittapuolena on sitten tullut Delphiinkin lisää hitausmomenttia.

• 20+18

Eipä taida olla Delphi osaajia työttöminä!
      Kun taas noita muiden kielten taitajia näyttää olevan.

• Anonyymi

https://www.vetokonsultit.fi/index.php/palvelut/yllaepito

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      103
      1697
    2. 210
      1537
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1020
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1000
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      58
      855
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      51
      794
    7. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      785
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      735
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      58
      735
    10. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      732
    Aihe