Töitä Delphi-osaajalle

Ei niin guru

Jos joku Delphi-osaaja (useamman vuoden kokemus) on töitä vailla, niin kannatta käydä tsekkaamassa www.sihti.fi ja avoimet työpaikat. Oma kokemukseni ei riittänyt, mutta paikka vaikutti haastavalta.

4

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mammalohi

      http://www.hesburger.fi/

      Itse osaan vaan Visual Basiccia, niin en saanut töitä. Ranskiskoneessa kun kun on niitä nappeja aika monta :(

      Jos osaa kääntää, niin kuulemma pihvejä kääntämään ois päässy heti

    • Delphikoodari..

      Itse vähän epäilen, että mitä nämä henkilöstövuokrausfirmat oikein ovat? Tarjoavatko ne vain pätkätöitä?

      Kävin eräässä (varmaan tunnet!) firmassa työhaastattelussa, Delphi koodaria etsivät. Peruin sen paikan sitten, koska se oli liian kaukana kaikesta ja ilmoitin että ehkä myöhemmin. En tiedä närkästyikö ne siellä, mutta (keljuilu viestin jälkeen) sanoivat että minun osaamisella heillä on yli 3700e/kk palkka siellä? Noh...? Mitä tuohon nyt sanoa? Mutta minä en hae sinne enää vaikka olisi 6000e/kk!

      Minun motto on se, että asiallisuus pitää olla molemmin puolista! Niin työnantajaltakin kuin työnhakijaltakin!

      • Delete program ? (Y)

        Eipä ole palkat sitten nousseet juuri lainkaan niistä ajoista (2002) kun minä vielä tein Delphi-hommia. Ei ole kukaan kysellyt töihin, mutta en ole itseäni tosin mihinkään tarjonnutkaan. Katsoin ihan mielenkiinnosta ja siellä ollaan näköjään versiossa 7 nykyään. Tosin Delphissä on ollut hyvää se, että peruskääntäjä on edelleen sama vanha (Modattu Turbo Pascal) ja kaikki uusi on ollut lähinnä pelkkää lisähärpäkettä jo versiosta 3 lähtien. Niiden haittapuolena on sitten tullut Delphiinkin lisää hitausmomenttia.


    • 20+18

      Eipä taida olla Delphi osaajia työttöminä!
      Kun taas noita muiden kielten taitajia näyttää olevan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe