Jos joku Delphi-osaaja (useamman vuoden kokemus) on töitä vailla, niin kannatta käydä tsekkaamassa www.sihti.fi ja avoimet työpaikat. Oma kokemukseni ei riittänyt, mutta paikka vaikutti haastavalta.
Töitä Delphi-osaajalle
6
1253
Vastaukset
- mammalohi
http://www.hesburger.fi/
Itse osaan vaan Visual Basiccia, niin en saanut töitä. Ranskiskoneessa kun kun on niitä nappeja aika monta :(
Jos osaa kääntää, niin kuulemma pihvejä kääntämään ois päässy heti - Delphikoodari..
Itse vähän epäilen, että mitä nämä henkilöstövuokrausfirmat oikein ovat? Tarjoavatko ne vain pätkätöitä?
Kävin eräässä (varmaan tunnet!) firmassa työhaastattelussa, Delphi koodaria etsivät. Peruin sen paikan sitten, koska se oli liian kaukana kaikesta ja ilmoitin että ehkä myöhemmin. En tiedä närkästyikö ne siellä, mutta (keljuilu viestin jälkeen) sanoivat että minun osaamisella heillä on yli 3700e/kk palkka siellä? Noh...? Mitä tuohon nyt sanoa? Mutta minä en hae sinne enää vaikka olisi 6000e/kk!
Minun motto on se, että asiallisuus pitää olla molemmin puolista! Niin työnantajaltakin kuin työnhakijaltakin!- Delete program ? (Y)
Eipä ole palkat sitten nousseet juuri lainkaan niistä ajoista (2002) kun minä vielä tein Delphi-hommia. Ei ole kukaan kysellyt töihin, mutta en ole itseäni tosin mihinkään tarjonnutkaan. Katsoin ihan mielenkiinnosta ja siellä ollaan näköjään versiossa 7 nykyään. Tosin Delphissä on ollut hyvää se, että peruskääntäjä on edelleen sama vanha (Modattu Turbo Pascal) ja kaikki uusi on ollut lähinnä pelkkää lisähärpäkettä jo versiosta 3 lähtien. Niiden haittapuolena on sitten tullut Delphiinkin lisää hitausmomenttia.
- 20+18
Eipä taida olla Delphi osaajia työttöminä!
Kun taas noita muiden kielten taitajia näyttää olevan. - Anonyymi
Jos ei löydy TE-toimiston sivuilta ja suoralla firman nimellä ilman välikäsiä niin paikka on arveluttava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2203682Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen163647Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä942639Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman172229Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling622199Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.131936Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue511761"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita151629- 901601
- 861245